Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset naiselle, jonka kanssa kohtaaminen tuntui ainakin minulle miellyttävältä! Lisäksi vähän harmittavastikin oman tuntuiselta ja lämpimältä. Harmittavasti siksi, että hänellä se sama tunne on jo kohteensa löytänyt toisaalta. Silti kokonaisuudessaan ehdottoman positiivinen törmäys ja häntä muistelen lämmöllä ja kaikkea hyvää toivoen.
💚 ehkä vielä kohdataan.
Jos hänet kohtaan, sehän on pelkkä ilo. Kohtaamiseen en kuitenkaan usko, koska taidamme haluta elämältä aika tavalla erilaisia asioita ja siksi emme kovin helposti asetu törmäyskurssille.
Osuu kaikki. Minustakin oli mukavaa törmätä, eivätkä todennäköisyydet uusinnalle ole tosiaan kummoiset. No, eihän sitä tiedä vaikka meidät laitetaan joskus sama
Eihän tuossa ole juuri mitään, mikä voisi osua. Hän on pitänyt kohtaamastaan varatusta naisesta. Arvelee, että elämässä tavoittelevat erilaisia asioita.
Tuolla perusteella lähdit sitten omimaan? sivusta
Keskity omaasi vaan 😘
Tuo yksi viesti ei ollut mulle, mutta mulla on puhelinnumero salainen turvallisuussyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en huomenna näe sinua, upotan pääni Tokmannin ämpäriin. Sain sellaisen kaupan päälle.
Se onkin hyvä täyttää vedellä ja hukuttautua sinne.
Mitä päässäsi liikkuu, kun sanot noin? 🤕
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaankohan molemmat kivaa sisäistä kipinää, vaikka sitä ei näytetä.
Lieskat lyö 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaankohan molemmat kivaa sisäistä kipinää, vaikka sitä ei näytetä.
Kipinöintiä en voi kieltää, mutta sitä nyt tapahtuu useimpien viehättävien, mukavien ja älykkäältä vaikuttavien naisten seurassa.
Ja heillä varmaan sinun. Sitä se karisma teettää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän metodit yrittää tavoittaa kaivattunne kuulostaa ihan teinien hömpötyksiltä. Oletteko suoraa puhetta koskaan kokeilleet?
Jos ei koskaan näe missään eikä ole mitään yhteydtietoja, niin vähän vaikeampi juttu puhua suoraan. Vai mitä luulet?
Tuskin hän siihen viittasi, mutta ota ihmeessä itseesi.
Ei se, että sun ontuvaa logiikkaa osoitellaan, tarkoita sitä, että joku olisi itseensä ottanut :D
Et sitten viitsinyt kokeilla suoraa puhetta silloin, kun häntä näit? Mahtaa olla ontuvaa tämä logiikka.
Olen nähnyt hänet tasan kerran ja olin silloin varattu, joten eipä käynyt kuule mielessäkään ;)
Kyssäri: kuinka tulla kiltimmäksi ja hyväksytyksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset naiselle, jonka kanssa kohtaaminen tuntui ainakin minulle miellyttävältä! Lisäksi vähän harmittavastikin oman tuntuiselta ja lämpimältä. Harmittavasti siksi, että hänellä se sama tunne on jo kohteensa löytänyt toisaalta. Silti kokonaisuudessaan ehdottoman positiivinen törmäys ja häntä muistelen lämmöllä ja kaikkea hyvää toivoen.
💚 ehkä vielä kohdataan.
Jos hänet kohtaan, sehän on pelkkä ilo. Kohtaamiseen en kuitenkaan usko, koska taidamme haluta elämältä aika tavalla erilaisia asioita ja siksi emme kovin helposti asetu törmäysk
Vierailija kirjoitti:
Keskity omaasi vaan 😘
Keskity sinäkin. Samalla tavalla tartuit toisen viestiin kiinni, vaikka siinä ei ollut mitään sinulle osoitettua, vaikka sellaista koetat väkisin sieltä kaivaa.
Omaani keskityinkin, lähetin terveiset kaivatulleni. Ei ollut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän metodit yrittää tavoittaa kaivattunne kuulostaa ihan teinien hömpötyksiltä. Oletteko suoraa puhetta koskaan kokeilleet?
Jos ei koskaan näe missään eikä ole mitään yhteydtietoja, niin vähän vaikeampi juttu puhua suoraan. Vai mitä luulet?
Ei se, että sun ontuvaa logiikkaa osoitellaan, tarkoita sitä, että joku olisi itseensä ottanut :D
Et sitten viitsinyt kokeilla suoraa puhetta silloin, kun häntä näit? Mahtaa olla ontuvaa tämä logiikka.
Olen nähnyt hänet tasan kerran ja olin silloin varattu, joten eipä käynyt kuule
Tasan kerran ja vieläkin pyörii sukat jalassa. Asiaa! Taisit minuun törmätä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se joka käy ketjussa trollaamassa?
Väsyttää ja uuvuttaa jo tää jatkuva matkustaminen. Vaikka pidän matkustamisesta, nyt sitä on ollut liikaa.
5 - 6 ulkomaanmatkaa/vuosi on vielä kivaa, yli kymmenen on jo liikaa. Tänä vuonna olen matkustanut joka kuussa, paitsi toukokuussa (jolloin matka peruuntui äkillisen sairastumisen vuoksi). Pitäisi hankkia uusi kaivattu vähän lähempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: o molempien etunimen toka.
i ja a
Koppi. Kumpi kirjaimista on sinun?
i on minun👩🏻
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis ilkeä vai onko sinulla haasteita ihmisten kanssa? Jos olet ilkeä, se kannattaa lopettaa. Muutoin suosittelen että olet oma itsesi vain ja opettelet tulemaan juttuun erilaisten ihmisten kanssa. Kaikki eivät välttämättä tule hyväksymään sinua vaikka ryhtyisit kuinka kiltiksi tahansa joten ei kannata lähteä sellaiseen toimintaan ollenkaan. Pitää riittää se että on normaalin kohtelias ja huomaavainen muita kohtaan. Ota kontaktia ihmisiin ja yritä tutustua heihin mutta älä ihan väkisin. Katsele hieman kuka voisi olla mukava ihminen.
anagrammi iltaasi: Vr ahkera äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt hänet tasan kerran ja olin silloin varattu, joten eipä käynyt kuule
Tasan kerran ja vieläkin pyörii sukat jalassa. Asiaa! Taisit minuun törmätä.
Jos olet noin pieni siro blondi, jolla huono alkoholinsietokyky, niin sitten. Oikea tunnistaa tuosta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestit ja muutama puhelu neljä vuotta sitten auttoivat minua jaksamaan. Sinä olit tuolloin todella tärkeä minulle, vaikka en sinua tuntenutkaan. Ikävöin sinua.
Kiva kuulla, Hanna.
Sinun läheisesi ovat onnekkaita, kun olet heidän elämässään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, jos panikoit.
Entä, jos kaivattusi on juossut vuosia sinua karkuun ja vieläkin haikailet perään, vaikka hän panikoi aina sinut nähdessään?
Minkäpä sille sitten voi🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: o molempien etunimen toka.
i ja a
Koppi. Kumpi kirjaimista on sinun?
i on minun👩🏻
Sama. Ja monella muullakin oli koska niin tavalliset vokaalit. :)
Kyllä minusta aina haaveilla saa. Se ei maksa mitään. Jatkakaa!