Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Noilla määreillä tunnistin heti seitsemän pientä ja siroa blondia. Hyviä tunnisteita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaani keskityinkin, lähetin terveiset kaivatulleni. Ei ollut sulle.
Ei, et keskittynyt. Sinä keskityit toisen toiselle osoitettuun viestiin. Se ei ollut sinulle. Minua asia ei muuten vaivaa, mutta turhat väkisin omimiset sotkevat ketjua suotta ja joskus samanlaisia on tullut omien viestieni kimppuun sekoittamaan, eivätkä millään usko, ettei ole heille ja että sen kaltainen tunkeilu ei ole toivottua.
En mä mitään ole sekoittanut, turhaan raivoat jonkun toisen viestistä 😅 nyt jotain rajaa tälle viestien vahtimiselle, anna aloittajan itse sanoa, jos ärsyttää omiminen. Jos häntä ei ärsytä, ei kuulu sulle mitenkään.
Itse sä olet nyt sotkenut sen viestin tällä räyhäämisellä ja vienyt koko ydinajatuksen ihan sivuraiteille jankuttamisella. Katselepa peiliin siis vaan. 💁
Vierailija kirjoitti:
Kyssäri: kuinka tulla kiltimmäksi ja hyväksytyksi?
Vastaus, ei "vastari": 1.En tiedä. 2. kenen hyväksyntää tarvitset? Kaivattusiko? Vai ylipäätään?
Millainen ihminen käskee hukuttautua? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei kiltteys liity hyväksyntään. Aiemmin olin ns. kiltti ja pyrin huomioimaan kaikki ja ettei kukaan jäisi ulkopuolelle porukasta jne. Kiltteyden seurauksena oletukseksi muodostui, että minua saa kohdella miten tahansa ja silti etsisinn verukkeita ja selityksiä ja edelleen näkisin rakastettavana ja keskittyisin ainoastaan positiivisiin puoliin.
Ei kannata tavoitella kiltteytta, mutta ystävällisyyttä ja sosiaalisiin normeihin mukautumista.
G: molempien sukunimessä e- ja n- kirjaimia, minulla yksi e ja kaksi n:ää ja hänellä yksi molempia.
Vierailija kirjoitti:
Noilla määreillä tunnistin heti seitsemän pientä ja siroa blondia. Hyviä tunnisteita!
Joo, mutta se alkoholinsietokyky oli osassa sitä iltaa. Inside-juttuja, tiedäks. Tai no, et tietenkään tiedä, kun ei ole susta tai sun blondeistas kyse.
Hyvää yötä lounaaseen naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiltteys liity hyväksyntään. Aiemmin olin ns. kiltti ja pyrin huomioimaan kaikki ja ettei kukaan jäisi ulkopuolelle porukasta jne. Kiltteyden seurauksena oletukseksi muodostui, että minua saa kohdella miten tahansa ja silti etsisinn verukkeita ja selityksiä ja edelleen näkisin rakastettavana ja keskittyisin ainoastaan positiivisiin puoliin.
Ei kannata tavoitella kiltteytta, mutta ystävällisyyttä ja sosiaalisiin normeihin mukautumista.
Ei se aina vaadi sosiaalisiin normeihinkaan mukautumista, kunhan on vahvasti sitä mitä on. Ihmiset osaavat arvostaa sellaista asennetta.
Sivu
Meidän etunimiämme yhdistää mm. kirjaimet e, ja i. Sitä en kerro että millä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos en huomenna näe sinua, upotan pääni Tokmannin ämpäriin. Sain sellaisen kaupan päälle.
Mulla on niitä monta!
Sä haluat mua, mä haluan sua. Mikset tee mitään?
Minä en tee, koska en jaksa.
Millainen ihminen sanoo kaivattuaan käärmeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minkälainen, käärmeethän on upeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatais elää kuin opettaa.
Olen samaa mieltä. Itse elän kuten opetan.
Miä puolestain en opeta vaan piän huolen omista asioistain.
Vierailija kirjoitti:
Sä haluat mua, mä haluan sua. Mikset tee mitään?
Minä en tee, koska en jaksa.
Etpä taida tarpeeksi haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minkälainen, käärmeethän on upeita?
Ei tainnut olla sanottu kehumielessä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla viljakäärmeitä terraariossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen käskee hukuttautua? 🤔
Yllättävän monenlainen. Entinen ystäväni mm. muutamaa vuotta aiemmin muistutti, että aina voi tappaa itsensä, jos elämä käy liian raskaaksi.
Jos hän puhui itsestään, oli sitäkin miettinyt. Hetkellisten ongelmien takia ei kannata tehdä lopullista päätöstä. Voimia kaikkien elämään.
Ei tule uni ei.... Oon varmaan tunninkin päästä täällä.