Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
29921/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä haluat mua, mä haluan sua. Mikset tee mitään?

Minä en tee, koska en jaksa.

Etpä taida tarpeeksi haluta.

Tarinassa on monta mutkaa, eikä tässä puhuta varatuista. Elämä on siinä mielessä hassua.

Vierailija
29922/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kuraoja. Ei täällä kannata enää käydä itseään kiusaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29923/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyssäri: kuinka tulla kiltimmäksi ja hyväksytyksi?

Ei kiltteys liity hyväksyntään. Aiemmin olin ns. kiltti ja pyrin huomioimaan kaikki ja ettei kukaan jäisi ulkopuolelle porukasta jne. Kiltteyden seurauksena oletukseksi muodostui, että minua saa kohdella miten tahansa ja silti etsisinn verukkeita ja selityksiä ja edelleen näkisin rakastettavana ja keskittyisin ainoastaan positiivisiin puoliin.

Ei kannata tavoitella kiltteytta, mutta ystävällisyyttä ja sosiaalisiin normeihin mukautumista. 

Ei se aina vaadi sosiaalisiin normeihinkaan mukautumista, kunhan on vahvasti sitä mitä on. Ihmiset osaavat arvostaa sellaista asennetta. 

Sivu

Eivät hyväksy kaikilta mutta suosittelen kuitenkin kaikille sitä mukautumista koska siihen se kuitenkin aina liittyy. 

Vierailija
29924/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko resetoinut itsesi kaipauksesta? 

En, rakastan edelleenkin!

Ketä? 😚

Kaunista ja Kallista Kaivattua🤗😚💞

KK:ta vai toista?

Ekaks mainittua.

Vierailija
29925/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä haluat mua, mä haluan sua. Mikset tee mitään?

Minä en tee, koska en jaksa.

Hän on varattu.

Vierailija
29926/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään susta ihan silleen aikuisten oikeesti, tiedätkin sen varmaan. Kanssas tuntuu vaarallisen hyvältä.

Nuku hyvin

Vierailija
29927/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni haluaa vain haaveilla eikä ole tarkoituskaan tehdä muuta, kun ei ole tarvetta. 

Mikä ettei. Asiat on hyvin, pientä jännitystä ja vaihtelua ehkä kaipaisin, mutta en ikinä olisi niin tyhmä että riskeeraisin kaiken tämän. 

Hupia, hauskanpitoa ja jännitystä toisen kustannuksella. Onpahan edes sulla kivaa.

Vierailija
29928/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen sanoo kaivattuaan käärmeeksi?

Sellainen, jolla viljakäärmeitä terraariossa.

Joo, ne on tosi hienoja! Varsinkin ne kaikki punakirjavat versiot 👍 eri

Vierailija
29929/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle.

Kalle

Vierailija
29930/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan kestikin.

Vierailija
29931/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kuraoja. Ei täällä kannata enää käydä itseään kiusaamassa.

Ja siinä sinä siltikin vielä olet....

Vierailija
29932/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja paha paljastuu ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
29933/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minö ole kutsunut yhtäkään kaivattua käärmeeksi. yhtä olen kutusunut käärmeeksi, mutta ei ollut kyse kaivatusta, ihastuksesta tai muutoinkaan romanttisesta suhteesta vaan petullisesta kaveriksi luulemastani. Nimitys on varattu heille, jotka tarkoituksella satuttavat ja tai pettävät luottamuksen.

Vierailija
29934/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tarvinnut autoa, että pääsen panemaan tai suhteeseen. En ole ikinä mukautunut normeihin, että pääsisin panemaan tai suhteeseen. Tietysti, minulla muutama piirre, mitkä antaa anteeksi aika paljon, etten ehkä ole hyvä esimerkki näissä asioissa.

Tiedän useita joilla ei ole autoa, osalla ei edes korttia, ja kaikki ovat seurustelleet aktiivisesti.

Vierailija
29935/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkista mitään. Minun kaipaamillani henkilöillä on aina ollut ihan julkinen numero - ja ovat sen normaalisti kysyttäessä antaneet.

Kokemuksen syvä rintaääni. en enää koskaan anna numeroani satunnaiselle tuttavuudelle tai kadulla treffeille pyytäjälle.

Mitä siinä voi käydä? Helpostihan sen blokkaa, jos häiriköi. Eri

Voi kuule. Siinä voi käydä vaikka mitä. Esimerkikis se, että numero jaetaan muillekin. Kuten ventovieraat soitelleet vonkauspuheluita. Toki saa blokattua, mutta tahtooko tilanteeseen, jossa joutuu blockaamaan?

Jaa, no mä en vastaa vieraisiin numeroihin koskaan muutenkaan, googlaan ne sit jälkeenpäin vaan ja soitan takas jos on syytä. Siinähän soittelevat. Jos sitkeästi joku vieras soittaa niin saa jatkaa soittelua estettyjen puolella.

Vierailija
29936/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tarvinnut autoa, että pääsen panemaan tai suhteeseen. En ole ikinä mukautunut normeihin, että pääsisin panemaan tai suhteeseen. Tietysti, minulla muutama piirre, mitkä antaa anteeksi aika paljon, etten ehkä ole hyvä esimerkki näissä asioissa.

No ei autoa suhteeseen tarvitakaan tai seksiinkään. Kyse oli ääriesimerkistä mitä saattaa kohdata, kun määritellään ulkopäin. 

Vierailija
29937/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suurimmalla rakkaudellani ei ollut edes ajokorttia. 

Vierailija
29938/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minö ole kutsunut yhtäkään kaivattua käärmeeksi. yhtä olen kutusunut käärmeeksi, mutta ei ollut kyse kaivatusta, ihastuksesta tai muutoinkaan romanttisesta suhteesta vaan petullisesta kaveriksi luulemastani. Nimitys on varattu heille, jotka tarkoituksella satuttavat ja tai pettävät luottamuksen.

Voisin kuvitella, että olet niitä seinäruususia, jotka jäävät väenväkisellä kiinni kaikkiin ystävällisiin ihmisiin ja kuvittelevat, että muillakaan ei ole elämää, kun sinullakaan ei ole. Vihaamasi henkilö tuskin edes ajattelee sinua koskaan. Sihinäsi menee näin ollen aivan hukkaan.

Vierailija
29939/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
29940/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suurimmalla rakkaudellani ei ollut edes ajokorttia. 

Oliko kuinka iso?

Ketju on lukittu.