Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut. Se ei silloin toiminut, eikä mikään ole muuttunut ainakaan paremmaksi, joten ei maksa vaivaa kokeilla uudestaan. Kyllä tämä tästä ohi menee. Ketjukoukku on eri asia.
Kuulostat siltä, ettet yritä edes tavoittaa kaivattuasi.
Olet oikeassa. Haluaisin uuden kaivatun. Valitettavasti ihastun harvoin.
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
J
Vierailija kirjoitti:
Löydät minut iltaruskosta, rähjäisenä ja nälkiintyneenä. Asun varjossa, talossa joka on paneloitu surulla, kyyneleistä virtaavan joen varrella kirjoitan sinulle kirjeitä.
Liian ihana. Tule pois varjoista, jotta löydän sinut!
Olisin parasta seuraa ja huonoin parisuhteeseen.
Oispa ihanaa jos joku kaipaisi mua täällä.... Mut ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kerran unessa silittänyt hiuksiani ihmisten edessä. Se oli kaunis ja hellä hetki.
Nainen kiihottuu jopa apinoiden parittelusta, jota taas mies katsoo kuin luontodokumenttia.
-eri
Niin, miehet etenee suoraan tekoihin: https://news.sky.com/story/amp/british-crocodile-expert-adam-britton-ja…
Vihreät on sitten erikseen.
Toi mikään vihreä ole vaan nimenomaan niiden luontodokumenttien tekijä :D
Vihreä mikä vihreä.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
32v. -> 41v.?
Vierailija kirjoitti:
Sauna, parit juomat ja juttelua parrakkaan miehen kaa, toteutuuko koskaan tämmöinen setti.
Aikamoinen setti.
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa lähteä burgerille ja kaljalle. Joo, just niitä elintapa-asioita, jotka eivät ole minulle hyväksi. En jaksa välittää.
Itse just juoksin lähi-Alepaan 20:55 hakemaan skumppapullon ja pari stoutia. Ja pakastepizzan. Hittoakos tässä, elämässä liian vähän iloja muutenkin!
Vierailija kirjoitti:
Subjektiivisia näkemyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauna, parit juomat ja juttelua parrakkaan miehen kaa, toteutuuko koskaan tämmöinen setti.
Aikamoinen setti.
Kyllä varatulle. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Noilla piirteillä jättää monta särkynyttä sydäntä jälkeensä. Nykyään minua saa edes seuraksi kovin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkista mitään. Minun kaipaamillani henkilöillä on aina ollut ihan julkinen numero - ja ovat sen normaalisti kysyttäessä antaneet.
Kokemuksen syvä rintaääni. en enää koskaan anna numeroani satunnaiselle tuttavuudelle tai kadulla treffeille pyytäjälle.
Mitä siinä voi käydä? Helpostihan sen blokkaa, jos häiriköi. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subjektiivisia näkemyksiä.
Tarpeeksi kun tekee tutkimustyötä, niin tietää todellisuuden. Sivusta ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Teidän metodit yrittää tavoittaa kaivattunne kuulostaa ihan teinien hömpötyksiltä. Oletteko suoraa puhetta koskaan kokeilleet?
Jos ei koskaan näe missään eikä ole mitään yhteydtietoja, niin vähän vaikeampi juttu puhua suoraan. Vai mitä luulet?
Tonille hyvää yötä. Levollisia unia.
Tunnetaankohan molemmat kivaa sisäistä kipinää, vaikka sitä ei näytetä.
Osuu kaikki. Minustakin oli mukavaa törmätä, eivätkä todennäköisyydet uusinnalle ole tosiaan kummoiset. No, eihän sitä tiedä vaikka meidät laitetaan joskus samaan vanhainkotiin. 😅
sivusta