Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
29601/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt onko kaivattuni rikas, kunhan on vaan rakas, mitä hän ehdottomasti onkin. Ilman hänen omaisuuttaan tulen mainiosti toimeen, ilman yhteyttä häneen huonommin. Terkut sinne jonnekin.

Vierailija
29602/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan miettinyt onko kaivattuni rikas, kunhan on vaan rakas, mitä hän ehdottomasti onkin. Ilman hänen omaisuuttaan tulen mainiosti toimeen, ilman yhteyttä häneen huonommin. Terkut sinne jonnekin.

Rakastuessaan harvemmin kiinnittää huomiota varallisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29603/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostin sinussa monia asioita

Vierailija
29604/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kommentti! Varmasti tosiaan tulet. 😃

Vierailija
29605/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestään kaikki naiset ovat suihin ottamisen mestareita. Totuus on toinen; taitavat ovat hyvin harvassa.

Naiset on ainakin miehiä paljon parempia nuolemaan, trust me. 

Homot ovat parempia ottamaan poskeen, trass mi.

Niin kuulemma, mitä sitten?

= yhtä relevantti kommentti, kuin "naiset ovat miehiä parempia nuolemaan".

Olihan se relevantti. Väitit että naiset on huonoja ottamaan suihin, niin kerroin kokemuksesta, että ainakin nuolemaan ne on miehiä parempia. Mulla ei ole munaa, en voi kommentoida suuseksitaitoja niiltä osin, mutta näiltä osin voin.

ööö, oli kyllä ensimmäinen viesti tuohon ketjuun.

Vierailija
29606/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummitus osallistui kilpailuihin. No, miten meni? Ylitin haamurajan.

Sen jälkeen hän alkoi haamukirjoittajaksi, joka koki aavesärkyä. Aamuisin kun hän katsoi peiliin, sieltä katsoi pelkkä haamu.

Mistä täm äyht'äkkinen kiinnostus kummituksiin ja aaveisiin?

Vierailija
29607/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiliseen liittyen: Ei substanssi vaan subteksti.

Mielipide voi puskea läpi, mutta se on kontekstista kiinni.

Vierailija
29608/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin rakas, rakas.

Vierailija
29609/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä täydellä potentiaalilla. Jos olisimme yhdessä, viettäisin iltani sinun kanssasi. Olisit sylissäni ja pitäisin sinua hyvänä. Kuuntelisin kiinnostavia ajatuksiasi tai olisimme vain ihan hiljaa omassa rakkauden kuplassamme. Saman ajan minkä sinusta haaveilen ja näitä palstoja luen, käyttäisin sinuun. Haaveilisimme yhdessä ihan muista asioista. Silloin elämäni olisi kohdallaan ja eläisin täydellä potentiaalilla.

Naiselle mieheltä samasta kaupungista.

Vierailija
29610/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunko kohta vaihtamaan kaivattua? Yhä enemmän katson tuota komeaa tyyppiä joka minulle kuviaan laittaa ja viestittelee joka päivä, että miksi ei vaan sittenkin? Miksen ottaisi sen etä-fwb:n hänestä vaan suoraan?

Miksi minä muka odottaisin yhtä yötä sen yhden kaivatun kanssa? Mitä hän edes minulle antaa? Pahaa mieltä, sydänsuruja, harvoin lyhytsanaisia viestejä, vaikka tietää että haluaisin kuulla hänestä useammin...

Ja silti vaan joka päivä odotan.

Minä olen hullu.

Vierailija
29611/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummitus osallistui kilpailuihin. No, miten meni? Ylitin haamurajan.

Sen jälkeen hän alkoi haamukirjoittajaksi, joka koki aavesärkyä. Aamuisin kun hän katsoi peiliin, sieltä katsoi pelkkä haamu.

Mistä täm äyht'äkkinen kiinnostus kummituksiin ja aaveisiin?

Voi kun joku kaipaisi minuakin

t. Murjottava Myrtti

Vierailija
29612/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä halaus ihanalle ihastukselleni 🤗

-joppe-

Vierailija
29613/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En elä täydellä potentiaalilla. Jos olisimme yhdessä, viettäisin iltani sinun kanssasi. Olisit sylissäni ja pitäisin sinua hyvänä. Kuuntelisin kiinnostavia ajatuksiasi tai olisimme vain ihan hiljaa omassa rakkauden kuplassamme. Saman ajan minkä sinusta haaveilen ja näitä palstoja luen, käyttäisin sinuun. Haaveilisimme yhdessä ihan muista asioista. Silloin elämäni olisi kohdallaan ja eläisin täydellä potentiaalilla.

Kuulostaa auvoiselta ja ihanalta. Itsekin koen, että jotakin puuttuu ja se jokin olet sinä. 

Vierailija
29614/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytäisiin lenkillä, laitettaisiin ruokaa, lämmitettäisiin sauna, saunottaisiin, pestäisiin toisemme, katsottaisiin tähtitaivasta etäämpää ja toisiamme hyvin läheltä.

Vierailija
29615/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistunko kohta vaihtamaan kaivattua? Yhä enemmän katson tuota komeaa tyyppiä joka minulle kuviaan laittaa ja viestittelee joka päivä, että miksi ei vaan sittenkin? Miksen ottaisi sen etä-fwb:n hänestä vaan suoraan?

Miksi minä muka odottaisin yhtä yötä sen yhden kaivatun kanssa? Mitä hän edes minulle antaa? Pahaa mieltä, sydänsuruja, harvoin lyhytsanaisia viestejä, vaikka tietää että haluaisin kuulla hänestä useammin...

Minä olen hullu.

Tartu häneen, joka sinut haluaa! Häneltä saat sen, mitä tarvitset.

Vierailija
29616/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hullu.

Tartu häneen, joka sinut haluaa! Häneltä saat sen, mitä tarvitset.

Tyytymisessä on se ongelma, ettei pysty olemaan täysin mukana suhteessa tai se on teeskentelyä. Se jos mikä on väärin toista kohtaan. Ja tyytyminen tuossa olisi kyseessä, koska miksi muuten aloittaja ei olisi tuota helpompaa miestä jo ottanut? Sivusta toki

Vierailija
29617/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tunniste? Ihana viesti

Vierailija
29618/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittoi eilen luottamuksesta ja juttelusta? Koska todellakin haluan jutella!

Vierailija
29619/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tunniste? Ihana viesti

Yhteisessä kodissamme soisi varmasti musiikki paljon 🎶

Vierailija
29620/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit luottaa minuun ja jos haluat jutella, niin se onnistuu.

Kuulostat tutulta.

Ketju on lukittu.