Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Miesten negatiivisia ominaisuuksia: ylimielinen, vaativa, omahyväinen, kypsymätön, tunteeton, laiska, sovinistinen, alentuva, itsekeskeinen ja kiittämätön.
Naisten negatiivisia ominaisuuksia: määräilevä, emotionaalinen, kateellinen, juoruileva, päättämätön, epävarma, ailahteleva, täydellisyyteen pyrkivä, pikkumainen ja arka.
Miesten positiivisia ominaisuuksia: seikkailunhaluinen, analyyttinen, rohkea, määrätietoinen, antelias, hallitseva, looginen, ennakkoluuloton, suora ja vahva.
Naisten positiivisia ominaisuuksia: sopeutuva, sitoutunut, luova, empaattinen, itsenäinen, intuitiivinen, intohimoinen, käytännöllinen, sinnikäs ja herkkä.
Oon siis mies enkä nainen. Ainakin jos positiivisten ominaisuuksien listoja vertaa, sovinismia musta ei kyllä löydy.
Tää sun oma mielipide?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, joka haluaa, saa pitää arvossa rahaa ja omaisuutta, mutta minun ei ole pakko pitää niitä arvokkaina asioina.
Onko joku väittänyt muuta?
Yleinen oletus on, että kaikki haluavat rikastua. Mulle riittää tavallinen toimeentulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, joka haluaa, saa pitää arvossa rahaa ja omaisuutta, mutta minun ei ole pakko pitää niitä arvokkaina asioina.
Onko joku väittänyt muuta?
Yleinen oletus on, että kaikki haluavat rikastua. Mulle riittää tavallinen toimeentulo.
Ei, vaan onko joku väittänut että sun on oikein pakko pitää niitä arvokkaina asioina? Ei mua ainakaan kiinnosta yhtään, mitä sä niistä mietit 😅
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia arvoja. Onko se suurikin uhka?
Ei, miksi olisi? Ongelmaksi arvojen suhteen koituu halu pakottaa arvomaailmansa ja etenkin arvomaailman toteutusta jokaiselle. Esimerkiksi minua yritetään jatkuvasti saada innostumaan ympäristö- ja luonnonsuojelu teemoista, mutta ei minulla ole hankilökohtaista paloa kiivetä barrikadeille kierrätyksen yms. suhteen. Hiilijalanjäljen on huomattavasti pienempi, kuin keskimäärin, enkä koe tarvetta tinkiä siitäkin vähästä mitä kulutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi olisi? Ongelmaksi arvojen suhteen koituu halu pakottaa arvomaailmansa ja etenkin arvomaailman toteutusta jokaiselle. Esimerkiksi minua yritetään jatkuvasti saada innostumaan ympäristö- ja luonnonsuojelu teemoista, mutta ei minulla ole hankilökohtaista paloa kiivetä barrikadeille kierrätyksen yms. suhteen. Hiilijalanjäljen on huomattavasti pienempi, kuin keskimäärin, enkä koe tarvetta tinkiä siitäkin vähästä mitä kulutan.
Ok, vaihda sun lähipiiri. Ei mun ympyröissä kukaan tuputa mitään luonnonsuojeluteemaa tai kierrätystä, mutta en liikukaan vihreitten tms kanssa
eri
Onkohan täällä aina samat joka viikonloppu jauhamassa ohista.. Tai no, ainahan täällä on päivisin täyttä tuubaa, voi skipata 95% näistä oman elämänsä filosofien ja psykologien viesteistä. "Minä olen tätä mieltä tästä asiasta joka ei liity mitenkään tähän ketjuun, jossa kirjoitan" - jaa jaa
sivueri :D -vinkkinä sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten negatiivisia ominaisuuksia: ylimielinen, vaativa, omahyväinen, kypsymätön, tunteeton, laiska, sovinistinen, alentuva, itsekeskeinen ja kiittämätön.
Naisten negatiivisia ominaisuuksia: määräilevä, emotionaalinen, kateellinen, juoruileva, päättämätön, epävarma, ailahteleva, täydellisyyteen pyrkivä, pikkumainen ja arka.
Miesten positiivisia ominaisuuksia: seikkailunhaluinen, analyyttinen, rohkea, määrätietoinen, antelias, hallitseva, looginen, ennakkoluuloton, suora ja vahva.
Naisten positiivisia ominaisuuksia: sopeutuva, sitoutunut, luova, empaattinen, itsenäinen, intuitiivinen, intohimoinen, käytännöllinen, sinnikäs ja herkkä.
Oon siis mies enkä nainen. Ainakin jos positiivisten ominaisuuksien listoja vertaa, sovinismia musta ei kyllä löydy.
Tää sun oma mielipide?
Eiköhän enemmän ole kiinni persoonallisuudesta, kuin sukupuolesta, mitä ominaisuuksia löytyy. eri
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistan ja vaadin perusteluita. Suorapuheinen. Muuten hyvinkin helppo.
Täällä menetetään toisemme.
Täällä? Onko olemassa vaihtoehtoja? Tähän asti ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä aina samat joka viikonloppu jauhamassa ohista.. Tai no, ainahan täällä on päivisin täyttä tuubaa, voi skipata 95% näistä oman elämänsä filosofien ja psykologien viesteistä. "Minä olen tätä mieltä tästä asiasta joka ei liity mitenkään tähän ketjuun, jossa kirjoitan" - jaa jaa
sivueri :D -vinkkinä sivusta
Luultavasti. Pyydänkin kynnellekykeneviä liputustalkoisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama, jolle tuputetaan ulkomaisia miehiä ja koetetaan saada vääriin hommiin jne.? Jännä tapa sulla kokea itsesi koko ajan muiden painostuksen alaiseksi.
Onko tullut mieleen, että ehkä painostus on todellista eikä kuvitelmaa?
Aivan se ja sama. Ei kuulu ketjuun. Lue otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän asioita toitotetaan sen vähäarvoisimmiksi ne käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän asioita toitotetaan sen vähäarvoisimmiksi ne käyvät.
Ihmiset ovat lyhytnäköisiä ja narsistisia. Se mikä koetaan omassa arjessa merkitykselliseksi on arvokasta ja käytännönläheistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sun oma mielipide?
Eiköhän enemmän ole kiinni persoonallisuudesta, kuin sukupuolesta, mitä ominaisuuksia löytyy. eri
Älä! Saattoi ihan olla mun viestin pointtinakin, ja kyllä varmaan kaikki sen tajusi ilman että sun piti se rautalangasta perään vääntää 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lattialla on niin paljon pölyä, että siihen on jääny jalanjäljet, näkyy varpaat ja kaikki. Pitäis vissiin siivota. Mutta en ymmärrä mistä tuota pölyä tulee, luulis jonkun tunkevan sitä ikkunasta.
Pöly on enimmäkseen kuollutta ihosolukkoa. Sinusta itsestäsi sitä siis tulee.
Kun tarpeeksi pitkään odottaa niin siitä pölystä muodostuu uusi galaksi ja sitten voi sanoa, että on Jumala.
Tai voi muotoilla itselleen kumppanin. Olla oman elämänsä Aadam. ;)😀
Jep, aina ennemmin söpön apinan kuin uskiksen serkku! Ei sentään usko satuolentoihin
Huonoja uutisia, koska pidän myös apinoita luojan luomana, pidän siis myös sinua sellaisena. ;)
Kummitus osallistui kilpailuihin. No, miten meni? Ylitin haamurajan.
😳Mistä täällä oikein puhutaan.
Eiliseen liittyen: Ei substanssi vaan subteksti.
Vierailija kirjoitti:
Kummitus osallistui kilpailuihin. No, miten meni? Ylitin haamurajan.
Game over?
Jaa. Mietitkö pitkäänkin? Miten liittyy ketjuun?