Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En elä täydellä potentiaalilla. Jos olisimme yhdessä, viettäisin iltani sinun kanssasi. Olisit sylissäni ja pitäisin sinua hyvänä. Kuuntelisin kiinnostavia ajatuksiasi tai olisimme vain ihan hiljaa omassa rakkauden kuplassamme. Saman ajan minkä sinusta haaveilen ja näitä palstoja luen, käyttäisin sinuun. Haaveilisimme yhdessä ihan muista asioista. Silloin elämäni olisi kohdallaan ja eläisin täydellä potentiaalilla.
Naiselle mieheltä samasta kaupungista.
Tämä ei sitten ollut minulta, vaikka täsmälleen samanlaisen tekstin olisin voinut julkaistakin... 😅 Ajattelen aina vain sua, kaipauksen kohteeni.
Eli sinä olet se hennan kaipaaja ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin ilmoitan että syön kalakeittoa ja jälkkäriksi jäätölöä. Kaipaukset jatkuvat omilla tavoin kaikesta huolimatta. Kaipaan varmasti ruokani päälle vielä savukettakin. Tämä viesti on K-18.
Saat kuolan valumaan suunpielistäni kerrassaan. Ruisleipä kyytipojaksi ja avot, olemme asian ytimessä. Sellainen sanonta on että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
Ruisleipä on myös hyvää kyllä, juustoa päälle. Sydämeeni joulua teen.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli silittää sua hiuksista, kuten tein edellisyön unessa. Tämän aamun unessa sanoit kaikkien edessä rakastavasi mua.
Mitä siitä seurasi?
Jo Hanna tänään synttäreille bileisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka laittoi eilen luottamuksesta ja juttelusta? Koska todellakin haluan jutella!
Osaat varmasti sitten aloittaa sen juttelun ihan irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli silittää sua hiuksista, kuten tein edellisyön unessa. Tämän aamun unessa sanoit kaikkien edessä rakastavasi mua.
Mitä siitä seurasi?
En tiedä, ehkä se selviää ensi yönä unessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luuulin löytäneeni rakkauden. Löysin valehtelevan petturin. Nyt en enää jaksa uskoa rakkauteen.
Älä pety rakkauteen vaan ihmiseen.
On haikeaa katsoa ihmisiä, jotka vielä rakkauteen uskovat kun tietää, ettei itse enää siihen kykene. Jokin sisälläni on kuollut, eikä sitä voi enää herättää henkiin.
Surullista. Mutta sympatiat täältä silti. Usko itseesi ja hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relevanttiudessa on kyse suhteesta. Jos sanoo "x on relevantti", se on termin väärin käyttöä, koska jää määrittelemättä, että relevantti suhteessa mihin. Älkää käyttäkö sivistyssanoja, joita ette ymmärrä.
Lopeta itse neuvominen asiassa kun et tiedä 🤦🏻
Relevantti=merkityksellinen, sovellettavissa oleva, soveltuva, sopiva, asiaankuuluva, olennainen.
Todellakin voi sanoa jos jokin on relevanttia aiheen kannalta. Käytetään ihan tieteellisessäkin tekstissä koko ajan. Toinen yhtä yleinen käsite on koherentti.
Älä yritä päteä kun et selvästikään tiedä tieteellisestä kirjoittamisesta mitään.
Heh, selkeästi enemmän kuin sinä. Kävi ilmi jo edeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran kohdannut naisen, joka ymmärsi minua täydellisesti, ja minä häntä. Silti emme olleet toisillemme oikeat. Se oli kyllä silloin järkytys itselleni, että miten voi olla noin, kun yleensä se vaikeus on just siinä, ettei ole toisen kanssa samalla aaltopituudella.
Nykyään en oleta mitään. Pieleen se menee kuitenkin, kun naiset eivät ole tyytyväisiä mihinkään ja haluavat aina vain enemmän ja enemmän. Lapsen/lapsia teen, jos tulee vastaan joku hyvännäköinen, joka sellaista haluaa. En edes odota löytäväni mitään pysyvää, mutta jonkun kanssa sukua olisi jatkettava, eikä sillä ole niin paljon merkitystä kuka se on. Nainen kyllästyy ja lähtee kuitenkin alkuhuuman jälkeen olipa mies millainen tahansa.
Juuri eilen kuulin, miten rikkaan kaverini vaimo haluaa erota. Nainen tienaa itse 1500 € ja muuttaa 140 neliön kämpästä 65 neliön kämppään, jossa ei ole edes toimivaa l
Kyllä sinä olet jotain vailla. Et sinä muuten tänne kirjoittaisi.
Sivusta vailla jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Harrastakaa naiset ja miehet joogaa. Se tekee hyvää.
Johtaa henkimaailmaan ja kärsimykseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle jotenkin tärkeää just tuo kaikkien edessä? Itse en tykkäisi, haluaisin kuulla tuollaista vain kahden kesken.
Tykkään susta todella paljon, kaikesta huolimatta.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että puolisoa näkee vähän, on onnellisen parisuhteen salaisuus.
Ok, sulla sitten niin. Miks edes haluat parisuhteeseen jos et halua oikeasti nähdä sen toisen kanssa?
Siksi, että hän ei kestä itseään kenenkään seurassa liiaksi.
En ole täällä pyörinyt tänä viikonloppuna. Meneillään luksusviikonloppu ystävien kanssa jossakin päin Suomea. Paljussa juuri ja kyllä sinä tänne poreisiin mahtuisit, ihan viereeni. IhanallE😘😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastakaa naiset ja miehet joogaa. Se tekee hyvää.
Johtaa henkimaailmaan ja kärsimykseen.
Ei liity asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen menettänyt toivoni, että näkisin sinua tai että haluaisit itse nähdä minua.
Uskotko sattumaan vai oletko yrittänyt tehdä asialle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka laittoi eilen luottamuksesta ja juttelusta? Koska todellakin haluan jutella!
Osaat varmasti sitten aloittaa sen juttelun ihan irl.
Voiskohan olla niin, että hänen vuoro.
Saat kuolan valumaan suunpielistäni kerrassaan. Ruisleipä kyytipojaksi ja avot, olemme asian ytimessä. Sellainen sanonta on että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.