Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tarkkoja tunnisteiden pitäisi olla, jotta uskoisit jonkun kirjoittavan sinulle täällä? Haluaisitko jonkun kirjoittavan sinulle täällä? Jos törmäisin niin tarkkaan tunnisteeseen, että uskoisit sataprosenttisen varmasti viestin olevan sinulle, uskoisitko tietäväsi keneltä se on?
En uskoisi millintarkoillakaan tunnisteilla. Nytkin joku kirjoittaa tunnisteilla, jotka kaivattu voisi luulla minun viljelemikseni (kahdenkeskisistä keskusteluista), enkä siis tosiaan ole näiden takana. En kyllä myöskään etsi täältä mitään itseäni koskevaa, asiat eivät tapahdu eivätkä etene missään internetin keskustelufoorumilla vaan ihan tosielämässä.
Pelipuheista puhuen, niin totean ettei esim. minua vastaan ei ole mikään idea pelata. Vaikka en pidä siitä että muut häviää niin se ei silti tarkoita etten yleensä voittaisi, eikä tällainen tee ketään iloiseksi.
Sen sijaan voi kokeilla rakentaa juttuja kanssani, sitä tykkään tehdä sekä yksin että yhdessä, ja ihan eniten pidän tanssimisesta. Tanssiessa jokaisesta liikkeestä seuraa myötä- eikä vastaliike, se on pelaamisen vastakohta. Aina voi ymmärtää toisen viestit paremmin ja nopeammin ja reagoida niihin koristeellisemmin, ja välillä taas hassusti voi päätyä aivan muualle kuin mitä toinen ajatteli. Ongelma ei ole silloin koskaan vaan toisen hoksottimissa vaan yhtä paljon viestien selkeydessä ja luottamuksessa.
Tiedätkö mitä haluat toisen tekevän, miten näytät sen, onko se tahdissa jotenkin ja voiko varmasti mennä osoitettuun suuntaan pelkäämättä yhteentörmäyksiä tai kaatumista?
Sulla on tosi tyttömäinen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. t. +50/n
Esimerkiksi asia mistä on puhuttu eilen kahden kesken, niin että sitä ei voi kukaan muu tajuta , kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tarkkoja tunnisteiden pitäisi olla, jotta uskoisit jonkun kirjoittavan sinulle täällä? Haluaisitko jonkun kirjoittavan sinulle täällä? Jos törmäisin niin tarkkaan tunnisteeseen, että uskoisit sataprosenttisen varmasti viestin olevan sinulle, uskoisitko tietäväsi keneltä se on?
Tiedän ettei kukaan kirjoita minulle täällä.
Ne joilta kenties jotain ihastukseen tai rakkauteen viittaavia viestejä toivoisin, voivat kirjoittaa minulle suoraan.
Itse vain tuuletan täällä niitä turhia tunteitani joista en (enää) voi suoraan puhua. Olen puhunut liikaa jo, pallo on täysin toisella, eikä hän selkeästi ole kovin innostunut.
Yritän käsitellä asiaa, luopua ajatuksista hänestä ja jatkaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kikkeli taas kipeä. Pitää varmaan vaihteeksi hidastaa.
Omin tän! Mutta mikset laita suoraan, ethän mulle juuri muusta puhu muutenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. t. +50/n
Oli miehelle.
Ei tarvi olla tunnisteita. Sen vaan tietää, mutta ei siitä sen enempää.
Yks mies huomasi tänään miten ähräsin erään asian kanssa saamatta sitä tehdyksi, kun ei voimat riittäneet. Poistuin. Kohta huomasin hänen käyneen tekemässä sen puolestani. Kiitos kultu. 😘 Mitähän uutta, minulle liian vaikeaa, sitä keksisi seuraavalle kerralle. En tiedä onko tämä hyvä vai katsooko onnettomaksi olmiksi, kun yritän häärätä jotain ja vituikshan se menee. Vietä kiva viikonloppu kultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. t. +50/n
Oli miehelle.
Sua alko kiukuttaa kohteliaisuus toiselle, niin sitten piti laittaa tommoinen viiskyt plus tohon. Niin se taitaa olla jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettei kukaan kirjoita minulle täällä.
Ne joilta kenties jotain ihastukseen tai rakkauteen viittaavia viestejä toivoisin, voivat kirjoittaa minulle suoraan.
Itse vain tuuletan täällä niitä turhia tunteitani joista en (enää) voi suoraan puhua. Olen puhunut liikaa jo, pallo on täysin toisella, eikä hän selkeästi ole kovin innostunut.
Yritän käsitellä asiaa, luopua ajatuksista hänestä ja jatkaa matkaa.
Samat sävelet täällä. Unohtaa pitäisi ja eteenpäin mennä. Kaivattu omi koko pallon, vaikka olisin toivonut, että hän olisi viitsinyt edes vähän vilauttaa sitä palloa mulle vielä ja kertoa miksi meistä ei sittenkään mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla tunnisteita. Sen vaan tietää, mutta ei siitä sen enempää.
Tää onkin jännä juttu. Kun minustakin tuntuu, että minä vain tiedän ja huomaan aina, kun kaivattu kirjoittelee. Mutta olen liian älykäs sellaiseen kuvitteluun. Se tässä on suuri dilemma. Kuinkahan moni meistä kuvittelee, että oikeasti kaivattu kirjoittelee meille? Ollaanko kaikki yhtä pihalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halauksia sinulle ihana opettajarouva kunnes nähdään maanantaina 🥰
Sä jaksat hänelle terveisiä laitella, muttet koskaan mitään tarkempaa tunnistetta. Onko tarkoituksesi pitää kaikki Suomen opettajarouvat toiveikkaana, että joku juuri häntä ajattelee.
Petraa seudulta pks kaipaa hän.
Taidat Petra vain haaveilla 😉
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan unta.
Hitto, mulla ihan sama
Ikävä!! Tunnen niin paljon hellyyttä ja himoa sua kohtaan, että saatan kohta hajota kappaleiksi.
nm
Vierailija kirjoitti:
Ope kaipaa opea.
Sama täällä.
Mitä sä nyt olet menny tekemään?