Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
28921/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta vaan kaikkien viikonloppuun. Olisko maailmassa vähemmän rikollisuutta, jos ihmiset olisivat suvaitsevaisempia, arvostavampia ja välittäviä toisiaan kohtaan?  Täällä palstallakin?

Ei mulla muuta.

Uskallan veikata että olisi. Vakavat psyykeen ongelmat karsiutuisivat pois jos rakkaus olisi prioriteetti ykkönen kaikessa kaikille.

Vierailija
28922/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan ja haluan sua.

Voidaanko nähdä?

Kyllä, jos olet kaipaamani.

Milloin nähtäisiin? Ensi viikolla? - sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28923/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan haastaminen jokaisen vastaantulijan kanssa kielii siitä yhdestä minävauriohäiriöstä. Donald Trump hyvänä esimerkkinä --- kukaan ei tule hänen kanssaan toimeen pitkässä juoksussa sillä ei kykene tasaveroisesti kohtelemaan toista, siis kenenkään kanssa.

Ottakaahan hieman parempia esimerkkejä jos vedätte ihmisiä mukaan. Tulisin Trumpin kanssa toimeen, tiedostan sen että helposti hänkin saattaisi koetella minua mutta ymmärrän tämän asian ja lisäksi osaisin keskustella hänen kanssaan asiallisesti. Oletan että hän huomaisi millainen ihminen olen ja hyväksyisi minut ihmisenä. Näin on elämässäni ollut hyvin paljon muutenkin tapana tapahtua. Annan muidenkin olla omanlaisia joten en hermostu siksi että joku vain ilmaisee itseään vapaasti. Osaan myös sanoa jos käytös al

Erästä mielenterveyshoitajaa siteerakseni: "Narsistinen ihminen tulee toimeen vain toisen samanlaisen kanssa ja he molemmat voivat kuluttaa ja murtaa toisensa loppuun." Vakka ja kansi, paita ja peppu.

Vierailija
28924/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan haastaminen jokaisen vastaantulijan kanssa kielii siitä yhdestä minävauriohäiriöstä. Donald Trump hyvänä esimerkkinä --- kukaan ei tule hänen kanssaan toimeen pitkässä juoksussa sillä ei kykene tasaveroisesti kohtelemaan toista, siis kenenkään kanssa.

Ottakaahan hieman parempia esimerkkejä jos vedätte ihmisiä mukaan. Tulisin Trumpin kanssa toimeen, tiedostan sen että helposti hänkin saattaisi koetella minua mutta ymmärrän tämän asian ja lisäksi osaisin keskustella hänen kanssaan asiallisesti. Oletan että hän huomaisi millainen ihminen olen ja hyväksyisi minut ihmisenä. Näin on elämässäni ollut hyvin paljon muutenkin tapana tapahtua. Annan muidenkin olla omanlaisia joten en hermostu siksi että joku vain ilmaisee itseään vapaasti. Osaan myös sanoa jos käytös al

Nuohan on vain sinun olettamuksia. Tieto on tosi vain, jos se osoitetaan todeksi. Tuo on sinun oletus, ettei kukaan tule Trumpin kanssa toimeen. Trump tuskin on kohdannut kaikkia maailman ihmisiä. 

Vierailija
28925/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin lähettää itselleni terveisiä, sekin oli kiellettyä. 

Niin syvällä mustassa aukossa joka imee kaiken ympäriltään 

Vierailija
28926/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on rakastamo. Tarkemmin rakastusjätteen läjityspaikka.

Nääh, itse ainakin puin lähinnä ihastuksia täällä. Tulee ja menee. Ei niin vakavaa kaikille.

Rakastumiseen tarvitsee paljon enemmän.

Vierailija
28927/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halauksia sinulle ihana opettajarouva kunnes nähdään maanantaina 🥰

Sä jaksat hänelle terveisiä laitella, muttet koskaan mitään tarkempaa tunnistetta. Onko tarkoituksesi pitää kaikki Suomen opettajarouvat toiveikkaana, että joku juuri häntä ajattelee.

Sä luulet että ne kaikki käy täällä? :D ei kenenkään ole mikään pakko antaa tunnisteita täällä, sori. Eri

Vierailija
28928/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan ja haluan sua.

Voidaanko nähdä?

Kyllä, jos olet kaipaamani.

Milloin nähtäisiin? Ensi viikolla? - sivusta

Sopii😘

Vierailija
28929/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista loppuviikkoa🌞 

Sinua, erityinen on ikävä! Sulle sen jo kerroinkin ja kuiskaan sun korvaan (********), kun nähdään💕

Vierailija
28930/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutistus sulle kollega (ei ope). Ehkä joskus..

Kyllä ehdottomasti joskus 😍😍😍 (miehelle💋)

Vierailija
28931/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaahan hieman parempia esimerkkejä jos vedätte ihmisiä mukaan. Tulisin Trumpin kanssa toimeen, tiedostan sen että helposti hänkin saattaisi koetella minua mutta ymmärrän tämän asian ja lisäksi osaisin keskustella hänen kanssaan asiallisesti. Oletan että hän huomaisi millainen ihminen olen ja hyväksyisi minut ihmisenä. Näin on elämässäni ollut hyvin paljon muutenkin tapana tapahtua. Annan muidenkin olla omanlaisia joten en hermostu siksi että joku vain ilmaisee i

Narsistinen ihminen tulee toimeen myös suvaitsevaisen älykkään ihmisen kanssa. Ihan elämänmittaista kokemusta elämässäni yhdessä narsistien keskuudessa ja puhun nyt myös niistä pahimmista. Oliko vielä muuta? Ymmärrän toki että kaikki eivät ymmärrä yhtä paljon joten sitähän puhuu jokainen vain oman ymmärryksensä valossa asioista.

Vierailija
28932/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti pahoillani kaikista aloitteista. Tilanteet ovat takuulla olleet sulle ahdistavia. Nykyään saat olla hyvinkin rauhassa.

Ai miksi vielä kaipailen? Ihmismieli on merkillinen. 

Hänelle sanoisin, ettei ollut ahdistavaa mutta hämmentävää oli. Menin sanattomaksi kun yllätit. Kauniisti muistaen. Sivusta. 

Hänelle ne olivat ahdistavia. 

Hän sanoi niin sinulle? Kokemuksia on monenlaisia ja siksi kirjoitinkin sivusta. Kivaa perjantaita. 

Hänellä ei ollut minulle mitään tarjottavaa. Paitsi elämä vierellänsä. Sii

Toki luin. Kommentin kirjoittaja kertoi ettei kaivatulla ollut muuta tarjottavaa, kuin elämä vierellään. Ristiriitaisesti hän kuitenkin totesi, ettei hän kelvannut kaivatulle.

Vierailija
28933/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta vaan kaikkien viikonloppuun. Olisko maailmassa vähemmän rikollisuutta, jos ihmiset olisivat suvaitsevaisempia, arvostavampia ja välittäviä toisiaan kohtaan?  Täällä palstallakin?

Ei mulla muuta.

Uskallan veikata että olisi. Vakavat psyykeen ongelmat karsiutuisivat pois jos rakkaus olisi prioriteetti ykkönen kaikessa kaikille.

Voisin olettaa noin, että ainakin hitusen parempi. Jokainen ihminen tarvitsee empatiaa ja inhimillistä kohtaamista.  Pienistä ihmisistä saadaan rakkaudella ja hoivalla vielä jotain aikaan🌞💕

Vierailija
28934/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan unta.

Vierailija
28935/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä jaksat hänelle terveisiä laitella, muttet koskaan mitään tarkempaa tunnistetta. Onko tarkoituksesi pitää kaikki Suomen opettajarouvat toiveikkaana, että joku juuri häntä ajattelee.

Sä luulet että ne kaikki käy täällä? :D ei kenenkään ole mikään pakko antaa tunnisteita täällä, sori. Eri

No okei, ei ehkä kaikki, mutta aika moni kuitenkin. Kenelle itse haluaisit lähettää terveisiä? Mä lähetän terveisiä kaikille sinisilmäkultakutreille. Niitäkin on aika paljon.

Vierailija
28936/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti pahoillani kaikista aloitteista. Tilanteet ovat takuulla olleet sulle ahdistavia. Nykyään saat olla hyvinkin rauhassa.

Ai miksi vielä kaipailen? Ihmismieli on merkillinen. 

Hänelle sanoisin, ettei ollut ahdistavaa mutta hämmentävää oli. Menin sanattomaksi kun yllätit. Kauniisti muistaen. Sivusta. 

Hänelle ne olivat ahdistavia. 

Hän sanoi niin sinulle? Kokemuksia on monenlaisia ja siksi kirjoitinkin sivusta. Kivaa perjantaita. 

Hänellä ei ollut minulle mit

Toki luin. Kommentin kirjoittaja kertoi ettei kaivatulla ollut muuta tarjottavaa, kuin elämä vierellään. Ristiriitaisesti hän kuitenkin totesi, ettei hän kelvannut kaivatulle.

Ei tuossa ollut mitään ristiriitaista. Se vieruspaikka ei ollut ap:lle, vaikka olikin kaikki mitä henkilöllä olis ollut antaa. Ei se varmaan sullakaan ole kaikille avoinna?

Vierailija
28937/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No okei, ei ehkä kaikki, mutta aika moni kuitenkin. Kenelle itse haluaisit lähettää terveisiä? Mä lähetän terveisiä kaikille sinisilmäkultakutreille. Niitäkin on aika paljon.

Miehelle. Yhtään sen enempää kuvailematta, koska ettehän te niillä tunnisteilla yhtikäs mitään tee.

Vierailija
28938/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä asia on niin

että sä olet vain kangastus. Etkä sä tiedä ollenkaan, miksi minä olen sinut luonut. 

Ja minä suljen koneen, 

Vien koiran ulos.

Odotan puolisoni kotiin, jolle olen taas velkaa asioita. Lisäksi talo on täynnä väärin tehtyjä töitä. Näen jo sen listan. 

(mun jossain unissa, sä olisit katsos vienyt mut täältä pois)

Hymy naamalle. Täällä ei tykätä pillittäjistä.

Tahtoisin niin pelastaa sinut ja luoda meidät. Mutta ethän sinä halua päästää irti elämästäsi siellä...

Sinäkö päästäisit irti omastasi?

Vierailija
28939/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rutistus sulle kollega (ei ope). Ehkä joskus..

Kyllä ehdottomasti joskus 😍😍😍 (miehelle💋)

Kiva. Omanikin oli miehelle.

ap

Vierailija
28940/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan unta.

Kaipaan uni- ja halikaveria🤍

Ketju on lukittu.