Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mä kaipaan häntä, jota aina unen ja valveen rajamailla odotan.
Hänelle kaikki kauniit ajatukseni ja lämpimät tunteeni.
Hyvää kansainvälistä korvapuustipäivää! Et arvaa mitä maidon kanssa just nyt. Kaupassa oli kaksi isoa korillista puusteja tarjolla!😋
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan unta.
Uni on tärkeää. Muista levätä ja uneksia👋
Mä tykkään lumikuningattarista joilla on aurinkosisus, jota he hohkavat vain sellaisille jotka kokevat luotetuiksi. Olet mielettömän söpö! 🥰🌞
Vierailija kirjoitti:
Rakasta mua
Voisin, mutta kokemukseni mukaan sinun on hankala ottaa sitä vastaan. Pyristelet vastaan kuin räkättirastas mansikkaverkkoa.
En alkaisi ketään narsistiksi leimaamaan. Sen tehköön psykiatri, jolla siihen on pätevyys.
Miksi ihmiset nimittelevät muita ilman tosi tietopohjaa? Inhimillisyyttä teidänkin päivään🌾🌞
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään lumikuningattarista joilla on aurinkosisus, jota he hohkavat vain sellaisille jotka kokevat luotetuiksi. Olet mielettömän söpö! 🥰🌞
Eih ihana..
Mä taidan tykätä viileämpi luontoisista. Ihan oikeasti. Olen itsekin kätkenyt lämpöni, mutta tunnen lempeyttä pinnan alla.
Kuinka tarkkoja tunnisteiden pitäisi olla, jotta uskoisit jonkun kirjoittavan sinulle täällä? Haluaisitko jonkun kirjoittavan sinulle täällä? Jos törmäisin niin tarkkaan tunnisteeseen, että uskoisit sataprosenttisen varmasti viestin olevan sinulle, uskoisitko tietäväsi keneltä se on?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tarkkoja tunnisteiden pitäisi olla, jotta uskoisit jonkun kirjoittavan sinulle täällä? Haluaisitko jonkun kirjoittavan sinulle täällä? Jos törmäisin niin tarkkaan tunnisteeseen, että uskoisit sataprosenttisen varmasti viestin olevan sinulle, uskoisitko tietäväsi keneltä se on?
Itse en henkilökohtaisesti kaipaa tunnisteita itsestäni, kiitos. Aina voi olla yhteydessä muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
En😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halauksia sinulle ihana opettajarouva kunnes nähdään maanantaina 🥰
Sä jaksat hänelle terveisiä laitella, muttet koskaan mitään tarkempaa tunnistetta. Onko tarkoituksesi pitää kaikki Suomen opettajarouvat toiveikkaana, että joku juuri häntä ajattelee.
Tarkempi tunniste: Pk-seutu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halauksia sinulle ihana opettajarouva kunnes nähdään maanantaina 🥰
Sä jaksat hänelle terveisiä laitella, muttet koskaan mitään tarkempaa tunnistetta. Onko tarkoituksesi pitää kaikki Suomen opettajarouvat toiveikkaana, että joku juuri häntä ajattelee.
Tarkempi tunniste: Pk-seutu
Niinhän minä aiemmin jo totesin. (Totaalisen sivusta)
Oletko ymmärtänyt että olen yhen sortin höpöosku? Blushing
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sun kaivattusi on?
sivu
🌍🌕
Onko M.K.? Tuota tunnistetta käyttänyt jotkut muutkin. Kuumaa? Sivusta.
Ei ole.
Onkohan Kumputiellä uuni kuumana? Ehkä korvapuustit ovat menneet jo parempiin suihin? Herkkusuille kivaa iltaa.
Naamalla helottaa nolous...
Vierailija kirjoitti:
Kontaktiti muita reittejä, kuin vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
On minulle täällä kirjoiteltu. Ihan sama kirjotellaanko enää. Tunnisteista en välitä, saan asiani hoidettua ihan kasvotusten, jos sille päälle satun.
Ei tuossa ollut mitään ristiriitaista. Se vieruspaikka ei ollut ap:lle, vaikka olikin kaikki mitä henkilöllä olis ollut antaa. Ei se varmaan sullakaan ole kaikille avoinna?
Ei tietenkään. Kenelläpä olisi? Antamani ei tosin ole tainnut olla suosituimpien tarjousten joukossa.