Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on 290 000€ sijoitustilillä, mutta elän sinppeliä elämää. Naisia ei kiinnosta?

Vierailija
25.09.2026 |

En halua paljastaa varallisuuttani naisille, ennen kuin olemme vakituisessa suhteessa. Tuntuu että kaikki suhteeni päätyvät tapailuvaiheeseen. En suostu menemään treffeille, jos minun pitää maksaa yli 30€ siitä. Ensitreffeiksi ehdotan yleensä kävelyä kaupungin keskustassa. Tienaan hyvin ja olen 22-vuotiaasta asti sijoittanut vähintään 500€/kk osakkeisiin (nykyisin yli 1000-1500€/kk). Elän kuitenkin sinppeliä elämää vuokrayksiössä halvalla asuinalueella.

Miten löytää nainen, joka arvostaa pihiä miestä? Haluan eläköityä viisikymppisenä ja nykyisellä tahdilla se on helposti saavutettavissa. Onko myönnettävä tappiot ja siirryttävä ulkomaalaisiin naisiin, jotka vielä etsivät miestä hänen luonteensa perusteella eivätkä blokkaa, koska mies ei halunnut viedä hienoon ravintolaan maksamaan 100€ muurahaisen kokoisista annoksista?

M36

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nainen hyödy rahoistasi mitään, jos jemmaat niitä tilillä.

Vierailija
2/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiinnosta sinppeli elämä. Mitä lie se onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvienväli on syynä ei tili

Vierailija
4/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankittu:

-korruptioilla ja muilla rikoksilla

-bisnes kumppanit pettämällä

-harmaalla taloudella

kuten koko Suomen rikas eliitti on tehnyt

Vierailija
5/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ne sen tietäisi?

Vierailija
6/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä sinppelistä, mutta vaikutat melkoisen simppeliltä ihmiseltä.

Vierailija
7/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä koskaan pääse pihiydestäsi, vaan se pahanee vain vuosi vuodelta. 5-kymppisenä puolitat vessapaperit ja muutat kimppakämppään.  

Vierailija
8/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luulee sua köyhäksi eikä siksi halua sua siipeilemään heidän rahoillaan, siinäpä syy ja ehkä myös oikeinkirjoituksen puutteellisuudella on osuutensa asiaan, jos viestittelet naislle sinppelistä elämästäsi. 

Vierailija
9/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen rahasumma saa naisen kuin naisen levittämään koitensa.

Sinuna koittaisin kyllä etsiä korkeasti koulutettua naista, joka tienaa itsekin hyvin. Voitte molemmat maksaa oman osuutenne ravintolaillallisista. 

Tai jos haluat esim. hieman nuoremman mallin, niin se ei oikeasti vaadi paljoa. 22v opiskelijanaiselle joku tuhat euroa on aivan käsittämätön raha. Jos ostat muutaman sadan euron laukun, niin hän tekee kyllä ihan mitä vain haluat.

Mies

Vierailija
10/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siirryttävä ulkomaalaisiin naisiin, jotka vielä etsivät miestä hänen luonteensa perusteella"

Kiitos hyvästä naurusta :D

Vierailija
11/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun sinppeli elämäsi ei kiinnosta ketään.

Vierailija
12/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnostaisi osakeheppu, en ole rahan ja mammonan perään. Palstalla levailukin jo on vastenmielistä.

Luultavasti luonteenne ei sovi yhteen.

Vierailija
13/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pinppiä ei saa märäksi sinppelillä elämällä.

Vierailija
14/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sää tuolla summalla ole niin varakas että naiset susta kiinnostuu..

Muutama miljoona olisi eri asia

Vierailija
15/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnostaisi osakeheppu, en ole rahan ja mammonan perään. Palstalla levailukin jo on vastenmielistä.

Luultavasti luonteenne ei sovi yhteen.

Niin, sinulle se miehen väkivaltaisuus ja komeus on kaiken A ja O.

T. Puhuttu kuin jokainen nainen ikinä

Vierailija
16/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen rahasumma saa naisen kuin naisen levittämään koitensa.

Sinuna koittaisin kyllä etsiä korkeasti koulutettua naista, joka tienaa itsekin hyvin. Voitte molemmat maksaa oman osuutenne ravintolaillallisista. 

Tai jos haluat esim. hieman nuoremman mallin, niin se ei oikeasti vaadi paljoa. 22v opiskelijanaiselle joku tuhat euroa on aivan käsittämätön raha. Jos ostat muutaman sadan euron laukun, niin hän tekee kyllä ihan mitä vain haluat.

Mies

Mikä on koiti?

Mutta siis ihan kauheaa olisi mies, joka yrittäisi ostaa minua ja tekojani jollain kalliilla laukulla!  puist 

Vierailija
17/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan säästele kaikkia rahoja tulevaisuuteen,mitä ei edes välttämättä ole. Mistä ikinä tietää mitä huomenna tapahtuu. Elän tässä ja nyt. Säästöä on,mutta en elä täysin köyhästi. 

Vierailija
18/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli liian läpinäkyvä trollaus.

Vierailija
19/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sää tuolla summalla ole niin varakas että naiset susta kiinnostuu..

Muutama miljoona olisi eri asia

En halunnutkaan että naiset rahasta kiinnostuu.. Ja ihan tiedoksi saavutan tuon muutaman miljoonan rajan nykyisillä projektioilla 15-20 vuoden päästä (perintönä tulossa 200-300 000).

AP

Vierailija
20/53 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sellainen vaikutelma, että ap:n ei etene tapailusta pihyyden vuoksi, vaan siksi, että pihyyden taustalla on pikkumainen kontrollifriikin luonne, mikä karkottaa naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi