Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
29001/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä tarkoittaa 35 viiva 59 mun käsittääkseni tuli vaan tosta mieleen.Mutsin kanssa väännettiin tosta juhannuksena hänen 60 juhlissa.

Vierailija
29002/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla tunnisteita. Sen vaan tietää, mutta ei siitä sen enempää. 

Tää onkin jännä juttu. Kun minustakin tuntuu, että minä vain tiedän ja huomaan aina, kun kaivattu kirjoittelee. Mutta olen liian älykäs sellaiseen kuvitteluun. Se tässä on suuri dilemma. Kuinkahan moni meistä kuvittelee, että oikeasti kaivattu kirjoittelee meille? Ollaanko kaikki yhtä pihalla?

Joo en aina tiedäkään, enkä tunnista mutta tiedän että on kirjoitellut täällä ja lukee näitä ainakin satunnaisesti. Ei mua yhtään haittaa veetuilusi, pidä vaan huoli itsestäs ja oman älysi jalostamisesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29003/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin jännä juttu. Kun minustakin tuntuu, että minä vain tiedän ja huomaan aina, kun kaivattu kirjoittelee. Mutta olen liian älykäs sellaiseen kuvitteluun. Se tässä on suuri dilemma. Kuinkahan moni meistä kuvittelee, että oikeasti kaivattu kirjoittelee meille? Ollaanko kaikki yhtä pihalla?

Joo ei oo näkyny. 

Vierailija
29004/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnistit varmasti itsesi. 

Mistä olisi pitänyt tunnistaa?

Vierailija
29005/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en aina tiedäkään, enkä tunnista mutta tiedän että on kirjoitellut täällä ja lukee näitä ainakin satunnaisesti. Ei mua yhtään haittaa veetuilusi, pidä vaan huoli itsestäs ja oman älysi jalostamisesta. 

Jännä miten tuo luettiin sarkastisena, vaikka siis puhuin oikeasti tosissani siitä, että minäkin älykkäänä erehdyn luulemaan aina tasaisin väliajoin. Ja siten kysyin, kuinka moni uskoo niin tietääkseni, ollaanko kaikki samassa junassa? Ei siis mitään veetuilua. 

Vierailija
29006/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi et ei ehitty enää juttelee - mut maanantaina sitten. Sä oot paras.

Maanantaina <3 

Vierailija
29007/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan kuvittele. Tiedän ettei kirjoittele mulle tai kenellekään muullekaan täällä yhtään mitään. Erittäin kiireinen erittäin varattu mies.

Vierailija
29008/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit luottaa minuun ja jos haluat jutella, niin se onnistuu.

Kesäheinälle?

Vierailija
29009/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halauksia sinulle ihana opettajarouva kunnes nähdään maanantaina 🥰

Sä jaksat hänelle terveisiä laitella, muttet koskaan mitään tarkempaa tunnistetta. Onko tarkoituksesi pitää kaikki Suomen opettajarouvat toiveikkaana, että joku juuri häntä ajattelee.

Petraa seudulta pks kaipaa hän.

Taidat Petra vain haaveilla 😉

Eikun päinvastoin. Joku haaveilee Petrasta.

Vierailija
29010/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten tuo luettiin sarkastisena, vaikka siis puhuin oikeasti tosissani siitä, että minäkin älykkäänä erehdyn luulemaan aina tasaisin

Sinä erehdyt luulemaan, kuten itse sanoit, ja minä taas tiedän. Siinä meidän eromme. 

Vierailija
29011/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei oo näkyny. 

Johtuuko siitä, että en koskaan suoraan vastaa selkeiltäkään tuntuviin tunnisteisiin. Saatan itse kaivata tunnisteellisesti, mutta jos siihen vastataan samanmoisesti, vetäydyn. En halua tulla tunnistetuksi. En halua, että kaivattu tietää. Tai haluan  hänen tietävän tunteistani, mutta en aio edetä asiassa.

Vierailija
29012/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se kyllä tosi ristiriitaisesti kirjoitettu, muidenkin mielestä. Vika ei nyt ollut lukijassa, kun viesti jäi epäselväksi. Vähintään ap:n kannattaisi opetella selkeämpää ilmaisua. Sivusta eri

🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
29013/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haluja pukeutua essuun

Vierailija
29014/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei oo näkyny. 

Johtuuko siitä, että en koskaan suoraan vastaa selkeiltäkään tuntuviin tunnisteisiin. Saatan itse kaivata tunnisteellisesti, mutta jos siihen vastataan samanmoisesti, vetäydyn. En halua tulla tunnistetuksi. En halua, että kaivattu tietää. Tai haluan  hänen tietävän

Et halua tulla tunnistetuksi, mutta mitä jos sinut on tunnistettu. Vähän huono olla haluamatta jos näin kuitenkin käy, että minkäs sille sitten mahtaa. Tuskin kukaan luulee sinun haluavan edetä näiden juttujen perusteella. Olet vähän vainoharhainen. 

Vierailija
29015/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitköhän työpaikan syysbileisiin? 🤔

Vierailija
29016/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama keski-iän ohittanut haiseva mummo, joka varastaa työpaikalta ja kirjoittelee nettiin tuhmia. Haukkuu toisia. Pysykää kaukana. Eipä hänellä montaa kaveria olekaan. Ihme juttu.

Mitä se varastaa? Ei ilmeisesti ainakaan sydämiä.

Vaikea uskoa, että siihen haaskalintuun kukaan ihastuisi. Säälittävä tapaus. 

Aika katkeran kuuloista sinunkin kommentointi. Ehkä sonkin olet vähän yksinäinen..?

Vierailija
29017/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaivattu puuhaa? 

Vierailija
29018/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menitköhän työpaikan syysbileisiin? 🤔

Samaa just mietin🙄