Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla tunnisteita. Sen vaan tietää, mutta ei siitä sen enempää.
Tää onkin jännä juttu. Kun minustakin tuntuu, että minä vain tiedän ja huomaan aina, kun kaivattu kirjoittelee. Mutta olen liian älykäs sellaiseen kuvitteluun. Se tässä on suuri dilemma. Kuinkahan moni meistä kuvittelee, että oikeasti kaivattu kirjoittelee meille? Ollaanko kaikki yhtä pihalla?
Mä en hetkeäkään usko kaivattuni täällä kirjoittelevan mulle. Miksi ihmeessä tekisi niin? Irlissä on yhteys jota hän voi halutessaan käyttää. Kiinnostukseni tietää kyllä.
sivusta
Harmi et ei ehitty enää juttelee - mut maanantaina sitten. Sä oot paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tosi tyttömäinen ääni.
Mulla on. t. +50/n
Oli miehelle.
Se ei muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti pahoillani kaikista aloitteista. Tilanteet ovat takuulla olleet sulle ahdistavia. Nykyään saat olla hyvinkin rauhassa.
Ai miksi vielä kaipailen? Ihmismieli on merkillinen.
Hänelle sanoisin, ettei ollut ahdistavaa mutta hämmentävää oli. Menin sanattomaksi kun yllätit. Kauniisti muistaen. Sivusta.
Hänelle ne olivat ahdistavia.
Hän sanoi niin sinulle? Kokemuksia on monenlaisia ja siksi kirjoitinkin sivusta. Kivaa perjantaita
Ei tuossa ollut mitään ristiriitaista. Se vieruspaikka ei ollut ap:lle, vaikka olikin kaikki mitä henkilöllä olis ollut antaa. Ei se varmaan sullakaan ole kaikille avoinna?
Oli se kyllä tosi ristiriitaisesti kirjoitettu, muidenkin mielestä. Vika ei nyt ollut lukijassa, kun viesti jäi epäselväksi. Vähintään ap:n kannattaisi opetella selkeämpää ilmaisua. Sivusta eri
jos kaivattu paljastuu pahoinpitelijäpettäjäraiskariksi millaisia tunteita se mahtaa muissa herättää mun tunteet on kuulemma vääriä niin ihan mielenkiinnosta kysyn yleisöltä mikä on oikea tunne?
Emilylle mitä parhainta viikonloppua. Rakastan sinua. Piste.
Voit luottaa minuun ja jos haluat jutella, niin se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. t. +50/n
Oli miehelle.
Ei ole kohteliaisuus, paitsi ehkä jossain gay-piireissä.
Klassikko gallup:
Keneltä julkkikselta kaivattusi näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. t. +50/n
Oli miehelle.
Ei käy ilmi alkuperäisestä, joten 🤷
Vierailija kirjoitti:
Sama ip, sama kiusaaja
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tarkkoja tunnisteiden pitäisi olla, jotta uskoisit jonkun kirjoittavan sinulle täällä? Haluaisitko jonkun kirjoittavan sinulle täällä? Jos törmäisin niin tarkkaan tunnisteeseen, että uskoisit sataprosenttisen varmasti viestin olevan sinulle, uskoisitko tietäväsi keneltä se on?
Olen mies ja mulle riittää ikä ja silmien väri. Tiedän kyllä keneltä se on.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia tulen naisten kanssa toimeen paremmin kuin miesten. Olen semi-piilofemboy. Olen feminiininen mies ja pitäisi olla ihan ylpeä siitä eikä hävetä pehmeyttään ja submissiiviuuttaan... #^~^#
Vierailija kirjoitti:
tunnistit varmasti itsesi.
Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin!
Vierailija kirjoitti:
tunnistit varmasti itsesi.
Tottahan toki. Kuten ne kaikki muutkin tunnisti itsensä siitä samasta viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama keski-iän ohittanut haiseva mummo, joka varastaa työpaikalta ja kirjoittelee nettiin tuhmia. Haukkuu toisia. Pysykää kaukana. Eipä hänellä montaa kaveria olekaan. Ihme juttu.
Mitä se varastaa? Ei ilmeisesti ainakaan sydämiä.
Vaikea uskoa, että siihen haaskalintuun kukaan ihastuisi. Säälittävä tapaus.
Ikävä!! Tunnen niin paljon hellyyttä ja himoa sua kohtaan, että saatan kohta hajota kappaleiksi.
nm