Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
28901/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*28886 kommentti ei minulta. Mä myös kirjoitin ensimmäisen vauva.fi-kommenttini koskaan nyt toukokuussa 2024.

Tässä ketjussa lähetin terveisiä muutaman kerran kesällä, ekan kerran 10.06.

[En enää ole terveisiä lähettänyt enkä kaivannut kuukaisiin, mutta eilen kirjoitin tähän ketjuun 2 pidempää filosofista viestiä, mutta joku poistatti ne heti, kun alkoi tulla peukkuja].

E Original 

//

By the way

joku trollailee täällä jatkuvasti näitä 

'Olen läski ylipainoinen E'. 

Se on kieltämättä hivenen absurdia näin xs-vaatekokoa käyttävästä tosi fitistä tyypistä.

Minä kuulin nuorena olevani läski. Uskoin siihen. Lääkäripapereissa luki hoikkavartaloinen. Paljon myöhemmin tajusin olleeni tosi

Ok, ymmärrän. Minä taas olen sellainen 'kaponen pitkäkoipinen pajunvarsi' ja siro luiltani, ja siitä siroudesta kehua kuulenkin - paitsi tällä palstalla mahdollisesti jonkun kiusaajahenkisen pullukkahuutelut. En niistä mitenkään sen enempää pahastu, olen sen verran hyvän itseluottamuksen ja -kunnioituksen omaava tasapainoinen nainen. :) Ehkä hoikkuuteni ärsyttää ja kirjoittaja kiukkuaan/tyytymättömyyttä omaan kehoonsa näin ilmaisee, voisi hyvin olla. Itse en koskaan koe toisen naisen upeuden olevan minulta mitenkään pois, vaan mielellään auliin kehun toiselle naiselle suon.

E Original 

Vierailija
28902/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat silmäsi on kuin syksyinen yö. Halaus. Kaipaan.

Minäkin sinua ja sinisiä säihkysilmiäsi. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28903/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sun kaivattusi on?

sivu

🌍🌕

Onko M.K.? Tuota tunnistetta käyttänyt jotkut muutkin. Kuumaa? Sivusta. 

Vierailija
28904/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on rakastamo. Tarkemmin rakastusjätteen läjityspaikka.

Täällä voi tehdä myös löytöjä. Kaikki ei ole sutta eikä sekundaa.

Ihminen on sosiaalinen olento, joka haluaa hyvää elämää, kukoistaa omista lähtökohdistaan käsin. Ilman toisen asemeen asettumista myötätuntoista suhdetta ei synny. Kun huomion kohteena on yhteys itsen ja muun todellisuuden välillä, löytyy omalle olemassaololle merkitys. Huolen pitoon ja tietoon perustuva maailmansuhde varmistaa hyvän tulevaisuuden meille ja muille.

Vierailija
28905/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en läskittele ketään, kaivattu kyllä haukkuu kaikin rumin sanoin mitä milloinkin keksii ja ihmettelee suuresti jos pahoitan mieleni. 

Vierailija
28906/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halauksia sinulle ihana opettajarouva kunnes nähdään maanantaina 🥰

Sä jaksat hänelle terveisiä laitella, muttet koskaan mitään tarkempaa tunnistetta. Onko tarkoituksesi pitää kaikki Suomen opettajarouvat toiveikkaana, että joku juuri häntä ajattelee.

Petraa seudulta pks kaipaa hän.

Vierailija
28907/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen yhden kerran kun uskallan kirjoittaa tänne jotain tunnisteellista, se hukkuu joidenkin riitelyyn 

Laita uusiksi.

Se on tän aamun ensimmäisiä 

Vierailija
28908/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen yhden kerran kun uskallan kirjoittaa tänne jotain tunnisteellista, se hukkuu joidenkin riitelyyn 

Laita uusiksi.

PikkuMakea?

Vierailija
28909/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita uusiksi.

PikkuMakea?

Vai miesope? 

Vierailija
28910/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulisit kaiken, olisimmeko ajatelleet avoimemmin?  

Vierailija
28911/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia on niin

että sä olet vain kangastus. Etkä sä tiedä ollenkaan, miksi minä olen sinut luonut. 

Ja minä suljen koneen, 

Vien koiran ulos.

Odotan puolisoni kotiin, jolle olen taas velkaa asioita. Lisäksi talo on täynnä väärin tehtyjä töitä. Näen jo sen listan. 

(mun jossain unissa, sä olisit katsos vienyt mut täältä pois)

Hymy naamalle. Täällä ei tykätä pillittäjistä.

Vierailija
28912/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta vaan kaikkien viikonloppuun. Olisko maailmassa vähemmän rikollisuutta, jos ihmiset olisivat suvaitsevaisempia, arvostavampia ja välittäviä toisiaan kohtaan?  Täällä palstallakin?

Ei mulla muuta.

Vierailija
28913/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope kaipaa opea. 

Vierailija
28914/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan haastaminen jokaisen vastaantulijan kanssa kielii siitä yhdestä minävauriohäiriöstä. Donald Trump hyvänä esimerkkinä --- kukaan ei tule hänen kanssaan toimeen pitkässä juoksussa sillä ei kykene tasaveroisesti kohtelemaan toista, siis kenenkään kanssa.

Ottakaahan hieman parempia esimerkkejä jos vedätte ihmisiä mukaan. Tulisin Trumpin kanssa toimeen, tiedostan sen että helposti hänkin saattaisi koetella minua mutta ymmärrän tämän asian ja lisäksi osaisin keskustella hänen kanssaan asiallisesti. Oletan että hän huomaisi millainen ihminen olen ja hyväksyisi minut ihmisenä. Näin on elämässäni ollut hyvin paljon muutenkin tapana tapahtua. Annan muidenkin olla omanlaisia joten en hermostu siksi että joku vain ilmaisee itseään vapaasti. Osaan myös sanoa jos käytös alkaa ampua yli kuten joidenkin kohdalla itse asiassa tapahtuu.

Sinä voit tulla toimeen hänen kanssaan, en sitä kiistä, mutta hän ei tule toimeen muiden kanssa. Katso vaimoa, niin näet miten masentunut hän on Trumpin rinnalla. Mut joo tämä on nyt off-topic keskustelua.

Vierailija
28915/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutistus sulle kollega (ei ope). Ehkä joskus..

28916/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... sä olet vain kangastus. Etkä sä tiedä ollenkaan, miksi minä olen sinut luonut...

Voimakas kielikuva 👍🤔

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
28917/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä asia on niin

että sä olet vain kangastus. Etkä sä tiedä ollenkaan, miksi minä olen sinut luonut. 

Ja minä suljen koneen, 

Vien koiran ulos.

Odotan puolisoni kotiin, jolle olen taas velkaa asioita. Lisäksi talo on täynnä väärin tehtyjä töitä. Näen jo sen listan. 

(mun jossain unissa, sä olisit katsos vienyt mut täältä pois)

Hymy naamalle. Täällä ei tykätä pillittäjistä.

Tahtoisin niin pelastaa sinut ja luoda meidät. Mutta ethän sinä halua päästää irti elämästäsi siellä...

Vierailija
28918/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellistä on elämä ja minä pyörin tässä ruletissa tietämättä mihin slottiin panokset on asetettu.

Vierailija
28919/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan haastaminen jokaisen vastaantulijan kanssa kielii siitä yhdestä minävauriohäiriöstä. Donald Trump hyvänä esimerkkinä --- kukaan ei tule hänen kanssaan toimeen pitkässä juoksussa sillä ei kykene tasaveroisesti kohtelemaan toista, siis kenenkään kanssa.

Ottakaahan hieman parempia esimerkkejä jos vedätte ihmisiä mukaan. Tulisin Trumpin kanssa toimeen, tiedostan sen että helposti hänkin saattaisi koetella minua mutta ymmärrän tämän asian ja lisäksi osaisin keskustella hänen kanssaan asiallisesti. Oletan että hän huomaisi millainen ihminen olen ja hyväksyisi minut ihmisenä. Näin on elämässäni ollut hyvin paljon muutenkin tapana tapahtua. Annan muidenkin olla omanlaisia joten en hermostu siksi että joku vain ilmaisee itseään vapaasti. Osaan myös sanoa jos käytös alkaa ampua yli kuten joidenkin kohdalla itse asiassa

Taitaa olla lähinnä niin että sinä et ymmärrä asioista. Näet vain sen minkä haluat nähdä. Ei nyt muuta tähän ettei tule tappelua ihan suotta vain asiallisen opettavaisen kommenttini vuoksi.

Vierailija
28920/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti pahoillani kaikista aloitteista. Tilanteet ovat takuulla olleet sulle ahdistavia. Nykyään saat olla hyvinkin rauhassa.

Ai miksi vielä kaipailen? Ihmismieli on merkillinen. 

Hänelle sanoisin, ettei ollut ahdistavaa mutta hämmentävää oli. Menin sanattomaksi kun yllätit. Kauniisti muistaen. Sivusta. 

Hänelle ne olivat ahdistavia. 

Hän sanoi niin sinulle? Kokemuksia on monenlaisia ja siksi kirjoitinkin sivusta. Kivaa perjantaita. 

Hänellä ei ollut minulle mitään tarjottavaa. Paitsi elämä vierellänsä. Siihen en kelvannut. 

Eikyhteinen elämä ole suurinta mitä voi tarjota?eri

Luitko loppuun asti? Eri

Ketju on lukittu.