Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää yötä kauniille Päivänkakkaralle ja pienelle Kissankellolle. Tulkaa uniini.
Supattelua sun kaa kaipaan.
Jaahas. Vai sellasia tietoja. Mäkin haluan pisarajengiin. Mitä vaatii? Aivopesuako kenties?
Joskus on mentävä kauas nähdäkseen lähelleen.
Joskus on päästävä lähelle nähdäkseen kauas.
Kun ei mene kauas, ei näe lähelleen.
Kun ei pääse lähelle, ei näe kauas.
Mitä siis valitsen, kun menen kauas, mutta en pääse lähelle.
Tämä on vastaukseni, sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun tänne jotain kirjotan, hetken päästä tulee viesti tyyliin "en halua sua enään".
Muutama viikko sitten tein saman huomion ja kirjoitinkin siitä. Aina kun laitoin tunnisteellisen viestin, tuli aika äkkiä perään jonkun jäähyväiset. Ota näistä sitten selvää. Hyvä syy pitää ketjusta taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun tänne jotain kirjotan, hetken päästä tulee viesti tyyliin "en halua sua enään".
Mitä väliä? Tuskin kenenkään kaivattu kirjoittaa enää kahdella ännällä kuitenkaan?
Mitä sie haastat? Tokkiinsa kirjotetaan. Ennää.
Hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle 30 km taakse ja parin pitäjärajan yli Auvolaan. Halein suukoin. Huomiseen.
Parrakkasta vähän lähempänä 🤏
Vierailija kirjoitti:
Joskus on mentävä kauas nähdäkseen lähelleen.
Joskus on päästävä lähelle nähdäkseen kauas.
Kun ei mene kauas, ei näe lähelleen.
Kun ei pääse lähelle, ei näe kauas.
Mitä siis valitsen, kun menen kauas, mutta en pääse lähelle.
Tämä on vastaukseni, sinulle.
Tule lähelle ja näe minut 🖤
Hyvää nimipäivää toiselle nimellesi 💋🧔🏼
Kysy multa mitä tahansa. Vastaan. 👸🧁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko sitten tein saman huomion ja kirjoitinkin siitä. Aina kun laitoin tunnisteellisen viestin, tuli aika äkkiä perään jonkun jäähyväiset. Ota näistä sitten selvää. Hyvä syy pitää ketjusta taukoa.
Tämäpä tämä. Etenkin, kun muutoinkin on vähäiset sosiaaliset kontaktit irl niin palstailu saa liian suuren merkityksen vaikka järki sanookin ettei satunnainen tunnisteeton viesti liity mitenkään minuun. Eiköhän kyse ole kuitenkin kirjoittajasta, joka kanavoi omaa pahaa oloaan kommentoimalla tunnisteellisten viestien perään hylkäämisillä ja torjunnoilla. eri
Vierailija kirjoitti:
Kuulen, olen kuulija.
Näen, olen näkijä.
Haistan, olen haistaja.
Maistan, olen maistaja.
Tunnen, olen tuntija.
Tunnen, voin olla myös tunnustelija.
Kuka olet tunnustellut aaltoja välillämme, mikä on päätelmäsi?
Peittelisit, sivelisit uneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen, olen kuulija.
Näen, olen näkijä.
Haistan, olen haistaja.
Maistan, olen maistaja.
Tunnen, olen tuntija.
Tunnen, voin olla myös tunnustelija.
Kuka olet tunnustellut aaltoja välillämme, mikä on päätelmäsi?
En valitettavasti voi sekaantua aaltoihin. Pysyttelen korkeavärähteisellä etäisyydellä. Aallot eivät voi tukea minua.
Mitä väliä? Tuskin kenenkään kaivattu kirjoittaa enää kahdella ännällä kuitenkaan?