Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Huomenna on rakkaani nimipäivä ja tänään omani. Sisältää tunnisteen.
Vierailija kirjoitti:
Kissalle öitä.
Tälläkin nimellä on kutsuttu. Perustelua nimitykselle on ole vieläkään kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua L
Milloin näitte viimeksi?
Useita vuosia sitten. Ihana mies, en vaan pääse yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun tänne jotain kirjotan, hetken päästä tulee viesti tyyliin "en halua sua enään".
Siksi kannattaa kommunikoida irl.
Ei nähdä irl. Sivust
Vierailija kirjoitti:
Punakalle ja hanakalle terkkuja.
Nappaan tämän. Tunniste: couperosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua L
Milloin näitte viimeksi?
Useita vuosia sitten. Ihana mies, en vaan pääse yli.
👍
Seinäjoelle miehelle halaus.
Vierailija kirjoitti:
Ajoitko vastaan
Missä ja monenko aikaan?
Kun nyt taas olet niin kiukkuinen ja vieläpä mieskin, niin tulehan näyttämään se. Istun kyllä hiljaa sanomatta sanaakaan kun sinä kerrot mielipiteesi kaikin sanakääntein.
Lähetään Luostolle lustin pittoon
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, ettei sulla ole mitään velvoitetta kirjoittaa mulle<3 jos joku päivä tuntuu ettet enää jaksa mua tai muuten kyllästyttää - on ihan ok laittaa jäähyväiset.😚
Lypsät jäähyväisiä?
Olen huomannut, etten juuri kaipaa ennen kuin tulen katsomaan vanhasta tottumuksesta palstaa. Pitäisi lopettaa tämä huono tapa kokonaan. Ei hän edes täällä käy, niin mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, ettei sulla ole mitään velvoitetta kirjoittaa mulle<3 jos joku päivä tuntuu ettet enää jaksa mua tai muuten kyllästyttää - on ihan ok laittaa jäähyväiset.😚
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Olet koko ajan mielessä. Se on eräällä tavalla rasittavaa. Kun ajan autolla, ajattelen sua ja sitä, että entä jos olisitkin viereisessä penkillä ja entäs jos ajettaisiin jonnekin salaiseen paikkaan ja entäs jos...
Joo, ja miten pitelisin kättäni reidelläsi, koska se tuntuisi kuumimmalta ikinä, ja miten pusuteltaisiin liikennevalojen punaisilla, ja miten ajeltaisiin itsemme eksyksiin ja sulauduttaisiin alati muuttuviin maisemiin... Olisihan siinä sitä jotain. Kauniita haaveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua L
Milloin näitte viimeksi?
On siitä jo varmaankin noin kaksi kuukautta. Talon kulmalla moikattiin.
Miksi oot?