Sairaanhoitajien palkat on jo yli 4000€ lisineen
Kyse ei ole enää mistään matalapalkkatyöstä vaan keskimääräistä korkeamman tulotason työstä. Se ei siis enää tarvitse mitään koko kansan kampanjoita.
Kommentit (158)
Kovat liksat niillä aina on ollut. Tehy käyttää propagandassaan aina alkupalkkaa.Lisät vetää ne ylimpään tulosarjaan.
Höpöhöpö. Oma shpalkka on 2900 eikä lisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kovat liksat niillä aina on ollut. Tehy käyttää propagandassaan aina alkupalkkaa.Lisät vetää ne ylimpään tulosarjaan.
Mikä estää sinua lähtemästä tälle vtun kovapalkkaiselle alalle? Sehän on lisäksi mielestäsi käsienheiluttelutyötä ja todella helppoa. Nyt hopi hopi hoitsuksi.
Enpä usko. Just yksi eläkkeelle pian jäävä vinkui, että hän on pienituloinen.
Ei kaikilla ole, minulla palkka 2300€/kk sairaanhoitajana.
Päivätyössä ajanvarauspoliklinikalla 1/3 pienempi palkka. Palkkakehitystä ei ole.
Hitto kun saisi edes tonnin ylitettyä nykyisessä työssä. Olisin siitä niin kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Oma shpalkka on 2900 eikä lisiä.
Eli et ole mikään matalapalkkainen vaikka jatkuvasti märisette mediassa. Työn teet puolihuolimattomasti potilaille kettuillen ja tiuskien ja lisää rahaa oot vailla. On kokemusta teistä.
lisiä ei koskaan lasketa.
Mietippä paljonki Di:n palkka jos tekis 3-vuoroa, pomppais yli 10k samantien.
Vierailija kirjoitti:
Heippa! Kaikki ikälisät, vuorotyötä teen ja päivystän. Teen yliopistosairaalassa erittäin vaativaa hoitotyötä leikkaussalissa. Palkka kaikkine lisineen noin 3300- 3500, riippuen montako pyhälisää tulee.
Miten niin on? Mun palkka sairaanhoitajana on noin 2980e brutto. Mistä sä noita revit.
Mä en taas ymmärrä tätä että palkoista puhutaan lisineen.
Jos teet hitokseen enemmän vuoroja ja tunteja ja paskoihin aikoihin, niin tottakai siitä saa enemmän rahaa.
Jos olet töissä 24/7/365 niin pitäiskö sanoa että huh huijakkaa kun hoitajilla on kovat palkat, NEHÄN TIENAA MONTA SATAA TUHATTA EUROA VUODESSA!!!
Sote-alan henkilöstömenot olivat vuonna 2024 arviolta 11,1 miljardia euroa ja tähän päälle tulevat palkankorotukset 3,7 miljardia euroa.
Onhan se hyvä palkka. Minun palkkani alkaa kolmosella vaikka teen pitkää päivää.
-DI
Vierailija kirjoitti:
So? Kannattaakin maksaa, että myös jatkossakin on niitä sairaanhoitajia töissä. Ja ei, ne Filippiiniläiset eivät voi tehdä Suomessa kuin lähihoitajan töitä, paitsi jos opiskelevat Suomessa sh- koulutuksen ja kielen. Ja tiedoksi sinulle, että Suomi ei ole ykkösmaa näille, menevät mieluummin Britteihin, Saksaan tai muihin Pohjoisnaihin, koska palkka vielä parempi.
Jos näin on, niin täysin ansaitusti.
No ei todellakaan ole. Mä teen päivätyötä Attendolla ja mun palkka on kahdella kokemuslisällä n.2820€. Ei lisiä koska en tee vuorotyötä. Jos tekisin vuorotyötä keskussairaalassa, niin en silti tienaisi noin paljon kuin ap kuvittelee sairaanhoitajien tienaavan.
Kyllähän lähihoitajakin saa vuorotyöstä 3500e kk.
Päivätöistä ei saa yleensä noin paljon, jollei ole yrittäjä.
Edellyttänee jatkuvaa ilta-, yö- ja viikonloppuvuorojen tekemistä. Pelkissä päivätöissä ei noille palkoille ole mitään mahdollisuutta.