Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin tietää, oletko täällä. Juttuja osuu yksiin.
Olen päivittäin mutten koko aikaa, en päivystä täällä. Hyvää yötä rakas.
Koska pidän parroista(kin) kuvittelen kaivatun parrakkaana ja se olis menoa. Jos siis hänen puoleltaan myös.
Kuulen, olen kuulija.
Näen, olen näkijä.
Haistan, olen haistaja.
Maistan, olen maistaja.
Tunnen, olen tuntija.
Tunnen, voin olla myös tunnustelija.
Vierailija kirjoitti:
Riivattu ei kestä kuulla jumalan sanaa, vaan reagoi aggressiivisesti.
Monesti näin. Se tekee pahaa mutta kyllä se kutaakin tekee joskus.
Kun mies ajaa autoa ja saa istuu vieressä. En ole päässyt kyllästymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet minut hulluksi halusta ja himosta.
Oletko kertonut tämän hänelle irl?
Vinkkinä sulle: ei kannata aloittaa lähestymistä tuollaisella vaan tunnustella kiinnostusta hieman hienovaraisemmin. Jos siis toivot onnistumista.
-ilmainen vinkki sivusta
He tuskin ilmaista vinkkiäsi tarvitsevat. Et nääs tiedä heidänkään tilanteitaan. Mulle ylläoleva olisi aivan toimiva ja kuuma lähestypistapa kaivatultani. Eri.
Kyllä tuollaisen neuvon nähdessä pitää vähän tulla toppuuttelemaan, ettei kukaan pilaa omia mahiksiaan.
Spesifioiko Ap kuinka hyvin kaivattunsa tuntee ja mitä heidän välillään on jo saattanut tapahtua? Et tiedä hänenkään tilannetta, joten tosiaan aivan turhaa on neuvomisesi.
Enpä ole aloittajaa neuvonutkaan vaan aloittajaa neuvonutta. Lopeta jankutuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä etunimen eka kirjain mulla?
Sukunimen vika on i.
Sopii minunkin kaivattuuni 😎 sivusta
Tähdet tuikkii, silmät taivaalle kuikkii, rauha laskeutuu päälle maan, ilta hämä tuo tullessaan kuuran kukat jo puen päälleni sukat, valaisee kuutamo maan nyt mä toivoa saan: rakkautta kukkurallisen kaikille tasapuolisesti jaa, sen kirjoitan tähtiin ei sitä voi liiaksi ähkii, hypin ja pompin tahtiin tän kompin, lomalle lompsin, ihanaa peiton alla hykertää, nauru raikaa ihana ottaa omaa aikaa, hyvää luettavaa messiin, paljon puettavaa eiks nii. Suolapalaa huiviin mä mättään, ei huolta hättää meno senkun yltyy ei tähän mahda mitenkä kyltyy. Ihanaa olla vaan himas loikoilla ja keekoilla eipä mitään seekoilla. Iltakävelylle puikelehdin hämäriä katuja yksin kuikelehdin hölkkään lujaa porskutan etiä päin kun jotain heti mä näin heipat heitän naisille sen laisille kovaa sporttimimmii niin timmii, otetaaks kisa. Hikee puskee tää on ihan suksee ylämäki alamäki hapoilla koko väki ja niin mäki. Kaupasta limppaa ei tullu pmppaa mut hyvä meno etukeno, raitista ilmaa keuhkoon menee lujaa takas himaan samaa kujaa. Suikuun ja nukkuu kuka tähän aikaa enää jaksaa kukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Sori, oon mustasukkainen.
Inhimillinen tunnen mustasukkaisuuskin on. Kunhan ei anna mustasukkaisuutensa dominoida ihmissuhteitaan tai rajoita kontrolloi rakastaan pelkkiin luuloihin perustuen. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä etunimen eka kirjain mulla?
Sukunimen vika on i.
Sopii minunkin kaivattuuni 😎 sivusta
Vaikka kuinka monta sukunimeä tulee mieleen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautitko miehenä dominoinnista?
Harva mies pystyy tähän. Eivät kykene.
Minä naisena pystyn tuohon, joten jos mies ei pysty niin.. no, joku toinen nainen voi sitten ottaa sen xD
Mulle kelpaa. Olen itse dominoiva ja tää on yleensä kynnyskysymyksenä miehille. Ja lakatkaa muuten sheimaamasta sub-miehiä, jotta jokainen uskaltaa olla millainen on. Eri
Siis minua käsket lakkaamaan sheimaamisen vai ketä? Itse kun en ole moista harrastanut, niin vähän hassu kommentti.
Sinä ja edellinen.
No enpä edelleenkään sheimannut ketään. Ihmiset haluaa eri asioita ja se on ihan ok. Itselleni ei tosiaan ole mikään kynnys dominoida jos toinen niin haluaa, enkä halua miestä joka ei siihen pysty tai jolle se on hyvin vastenmielistä/epäluontevaa tms. Suurinosa miehistähän on semmosia, että joku muu voi ne mielellään ottaa, joten sheimaan varmaan sitten niitä kaikkia xD
No tiedän että huomenna tapahtuu jotain, minkä ansiosta voit helpohkosti laittaa viestiä ilman että joudut hirveän paljon keksimään jutunjuurta. Siinä ohessa voisit ehdottaa vaikka tapaamista, se kertoisi minulle jo paljon.