Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon veroprosenttiasi SDP voi korottaa jotta tuet saadaan nostettua maksimaaliselle tasolle ensi vuonna?

Vierailija
23.09.2026 |

Kiinnostaa valmiutesi maksaa lisää veroja

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voi korottaa, naisena veroja maksan mielellään

Vierailija
2/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tajunnut, että hyvinvointivaltio tarkoittaa korkeaa verotusta.

Siksi en äänestäkään persuja tai kokoomusta, jotka haluavat vain kaiken itselleen, muista ei väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, maksan veroja jo nyt ihan liikaa. Työttömät voivat itse mennä töihin tienaamaan ruokarahansa. Kohta on taas töitä.

Vierailija
4/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi en äänestäkään persuja tai kokoomusta, jotka haluavat vain kaiken itselleen, muista ei väliä.

Oletko ns. laaja-alainen tuensaaja

Vierailija
5/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään, maksan veroja jo nyt ihan liikaa. Työttömät voivat itse mennä töihin tienaamaan ruokarahansa. Kohta on taas töitä.

Kannattaa muistaa että moni voi kokea työn tekemisen epämiellyttävänä ja viihtyy paremmin loikoilemassa kotona

Vierailija
6/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ja yritysten maksamilla veroilla tervettä yhteiskuntaa ylläpidetään, ja jos verotuloja ei ole tarpeeksi palvelujen, koulutuksen, terveydenhuollon ja infrastruktuurin ylläpitämiseksi, niin ei ole hyvinvoivia ihmisiä ja perheitä.

Vierailija
7/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, vaikka persujen mielestähän kaikki eri mieltä olevat ovat työttömiä, vaikka oikeasti persuissa on eniten työttömiä.

Vierailija
8/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valmis nostamaan veroprosenttiani Suomen hyväksi. Kukaan ei ole mitään tukien makdimoimista suunnittelemassa. Pieniä korjauksia, esim. Joku edes 20€ suojaosuus tukiin ja vähän isompi asumistukeen. Niin, että joku s-bonus ei ole v-tuilua tai on helpompi ottaa keikkatylyä vastaan, kun asumistukea ei tarvitse koko ajan rukata. 

Vierailija
9/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju on kuviteltua todellisuutta. Oikeasti elääkö joku tuollaisissa harhakuvitelmidsa vai onko nämä vain provoja? Pelottavaa, jos ihmisen maailman kuva on noin vääristynyt. Tai vaihtoehtoisesti ärsyttävää jatkuva provoilu. 

Vierailija
10/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla jos sillä vaan nostetaan tukia. 

Vierailija
11/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valmis nostamaan veroprosenttiani Suomen hyväksi. Kukaan ei ole mitään tukien makdimoimista suunnittelemassa. Pieniä korjauksia, esim. Joku edes 20€ suojaosuus tukiin ja vähän isompi asumistukeen. Niin, että joku s-bonus ei ole v-tuilua tai on helpompi ottaa keikkatylyä vastaan, kun asumistukea ei tarvitse koko ajan rukata. 

Mikä sinun veroprosenttisi on tällä hetkellä? Minkä alan työtä teet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme