Kuinka paljon veroprosenttiasi SDP voi korottaa jotta tuet saadaan nostettua maksimaaliselle tasolle ensi vuonna?
Kommentit (11)
Olen aina tajunnut, että hyvinvointivaltio tarkoittaa korkeaa verotusta.
Siksi en äänestäkään persuja tai kokoomusta, jotka haluavat vain kaiken itselleen, muista ei väliä.
Ei yhtään, maksan veroja jo nyt ihan liikaa. Työttömät voivat itse mennä töihin tienaamaan ruokarahansa. Kohta on taas töitä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi en äänestäkään persuja tai kokoomusta, jotka haluavat vain kaiken itselleen, muista ei väliä.
Oletko ns. laaja-alainen tuensaaja
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään, maksan veroja jo nyt ihan liikaa. Työttömät voivat itse mennä töihin tienaamaan ruokarahansa. Kohta on taas töitä.
Kannattaa muistaa että moni voi kokea työn tekemisen epämiellyttävänä ja viihtyy paremmin loikoilemassa kotona
Ihmisten ja yritysten maksamilla veroilla tervettä yhteiskuntaa ylläpidetään, ja jos verotuloja ei ole tarpeeksi palvelujen, koulutuksen, terveydenhuollon ja infrastruktuurin ylläpitämiseksi, niin ei ole hyvinvoivia ihmisiä ja perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, vaikka persujen mielestähän kaikki eri mieltä olevat ovat työttömiä, vaikka oikeasti persuissa on eniten työttömiä.
Minä olen valmis nostamaan veroprosenttiani Suomen hyväksi. Kukaan ei ole mitään tukien makdimoimista suunnittelemassa. Pieniä korjauksia, esim. Joku edes 20€ suojaosuus tukiin ja vähän isompi asumistukeen. Niin, että joku s-bonus ei ole v-tuilua tai on helpompi ottaa keikkatylyä vastaan, kun asumistukea ei tarvitse koko ajan rukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju on kuviteltua todellisuutta. Oikeasti elääkö joku tuollaisissa harhakuvitelmidsa vai onko nämä vain provoja? Pelottavaa, jos ihmisen maailman kuva on noin vääristynyt. Tai vaihtoehtoisesti ärsyttävää jatkuva provoilu.
Nolla jos sillä vaan nostetaan tukia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valmis nostamaan veroprosenttiani Suomen hyväksi. Kukaan ei ole mitään tukien makdimoimista suunnittelemassa. Pieniä korjauksia, esim. Joku edes 20€ suojaosuus tukiin ja vähän isompi asumistukeen. Niin, että joku s-bonus ei ole v-tuilua tai on helpompi ottaa keikkatylyä vastaan, kun asumistukea ei tarvitse koko ajan rukata.
Mikä sinun veroprosenttisi on tällä hetkellä? Minkä alan työtä teet?
Paljon voi korottaa, naisena veroja maksan mielellään