Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
25641/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta leikkiä, korkeintaan kuin metaforana. Lasten leikit on viimeisin asia, joka kiinnostaa. Flirttailu on ainoa leikittelyn muoto, jolla on loppujen lopuksi merkitystä.

Mua taas kiinnostaa leikkiminen paljonkin, mutta vain parisuhteessa. 

Jos viittaat leikkimisellä seksiin niin, toki. Heikkalaatikkoleikit eivät kiinnosta.

Vierailija
25642/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua?

Himoitsen ainakin. Sua ja muutamaa toista. Täällä usein paheksutaan sitä, jos haluaa useampaa, mutta sillä tavalla se seksuaalisuus vain toimii, kun ei ole jokapäiväistä läheistä romanttista suhdetta kenenkään kanssa. Kaivattu on upea, mutta onhan sitä nautinnollisen naitavan näköisiä muitakin. Nytkin on ollut mielessä yksi printtimekkoinen ja miltä hänen poveaan ja lantiotaan vasten tuntuisi painautua. 

Totta kai saa olla kiinnostunut useista, kun on sinkku. Ei kaipaaminen ole mitään suhdetta kenenkään kanssa, se on vain jonkun puuttuvan haikailua, eikä velvoita yhtään mihinkään. 

Itselläkin haku päällä sopivan seksivakkarin löytämiseksi. Seurusteluun asti en ole kiinnostunut itseäni sitomaan juuri koskaan, joten siinä mielessä kiinnostaa korkeintaan kaivattu (jos hänkään), mutta ei myöskään kiinnosta istua iltoja yksin himassa jalat ristissä. Piristäisi syksyä kummasti, jos näkisi jotakuta muutaman kerran viikossa ja saisi samalla. Enhän tosiaan ole tilivelvollinen tasan yhtään kenellekään.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25643/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotenkin yleistä puhua muodossa: "Mulle tuli paha mieli." Eikö todennäköisempää ole, että pahalla mielellä viitataan vihaisuuteen, surullisuuteen, ärtymykseen, loukkaantumiseen tai ahdistuneisuuteen, riippuen siitä "mikä paha" mieli milloinkin on kyseessä? 

Onko ihme, jos ihmissuhteissa ja parisuhteessa mättää, jos ei eritellymmin kykene ilmaisemaan sisäisiä tuntojaan.

Vierailija
25644/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta leikkiä, korkeintaan kuin metaforana. Lasten leikit on viimeisin asia, joka kiinnostaa. Flirttailu on ainoa leikittelyn muoto, jolla on loppujen lopuksi merkitystä.

Mua taas kiinnostaa leikkiminen paljonkin, mutta vain parisuhteessa. 

No juu. viimeksi tänään ohikulkija tokaisi minulle, että mene kotiin leikkimään. Mihinkähän  olen suhtautunut niin kevyesti, että kohdellaan jälleen kuin lasta, vai onko ongelma heidän tahollaan, jotka eivät käsitä metaforia?

Vierailija
25645/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiminen on tutkimisen korkein muoto. Näin toteaa Tiedekeskus Heureka.

Vierailija
25646/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus laitetaan sormeen siitä erityisestä syystä, että sormuksen kantaja ei unohtaisi olevansa parisuhteessa. Sormuksen ehdotonta käyttöä vaalivat erityisesti heikkomieliset ja henkisesti vajaavaltaiset, mutta myös suuri joukko tavallisia kansalaisia. Tavanomaista nopeammalla sormuksien käyttöönottamisella parisuhteen osapuolet viittaavat toistensa olevan erityisen heikkomielisiä ja henkisesti vajaavaltaisia.

Vierailija
25647/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotenkin yleistä puhua muodossa: "Mulle tuli paha mieli." Eikö todennäköisempää ole, että pahalla mielellä viitataan vihaisuuteen, surullisuuteen, ärtymykseen, loukkaantumiseen tai ahdistuneisuuteen, riippuen siitä "mikä paha" mieli milloinkin on kyseessä? 

Onko ihme, jos ihmissuhteissa ja parisuhteessa mättää, jos ei eritellymmin kykene ilmaisemaan sisäisiä tuntojaan.

Se vähän riippuu mitä sillä tarkoittaa. Harvemmin itse käytän tuota sanontaa mutta joskus joudun sanomaan sen koska muuten ei ymmärretä että käytös ampuu yli jatkuvasti. Ilmaisen siis sen että tuli paha mieli koska toiminta/sanat/yms tekivät pahan mielen. Minulla se ei sen enempää merkitse.

Tiedän myös että huomiotakin haettaessa tuolla yritetään ottaa kontaktia. 

Kannattaa kysyä mitä tarkoittaa jos epäilyttää.

Lapset sanovat noin ja silloin tietää että lapsi tarvitsee rakkautta koska hänelle on tullut paha mieli/suru puseroon ja on tarvetta rakkaudelle.

Jos aikuinen mies hiplaa paitansa helmaa ja tulee sössöttämään minulle että "äitihahmoni, minulle tuli paha mieli" niin kyllä vain oksettaa. Myönnän! 

Vierailija
25648/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mutta on aika "leikille" ja tilanteita joissa ei ole aihetta leikkiä, ja suhtautua huumorilla. Tiedekeskus Heureka on ottanut vastuuta lasten tieteeseen perehdyttämiselle ja lluonnontieteistä innostamiselle. Tietenkin he keskittyvät opettamaan leikin kautta ja samlla herättämään uteliaisuutta tutkimiseen, luontoon ja eri tieteen ilmiöihin.

Vierailija
25649/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti sanottu! Ymmärrän.

Vierailija
25650/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua?

Himoitsen ainakin. Sua ja muutamaa toista. Täällä usein paheksutaan sitä, jos haluaa useampaa, mutta sillä tavalla se seksuaalisuus vain toimii, kun ei ole jokapäiväistä läheistä romanttista suhdetta kenenkään kanssa. Kaivattu on upea, mutta onhan sitä nautinnollisen naitavan näköisiä muitakin. Nytkin on ollut mielessä yksi printtimekkoinen ja miltä hänen poveaan ja lantiotaan vasten tuntuisi painautua. 

Oletko sarjaihastuja? sivusta

Vierailija
25651/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua?

Mitenhän kaivatullesi kävisi, jos joskus "saisit" hänet kumppaniksesi? Kimmeltäisikö sun silmissä siltikin muiden naisten povet ym printtimekkoiset ym? No vai etkö haluakaan kaivatustasi "sen enempää"?

sivusta kommentointia

Vierailija
25652/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole romanttista suhdetta kenenkään kanssa, mutta silti kovin harvaa himoitsen. Olisi kiva kiinnostua jostakusta, mutta kun ei niin ei. Toisaalta, onnistun aina kiinnostumaan niistä jotka eivät kiinnostu minusta, joten ei kai sen sitten niin väliä.

Vierailija
25653/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua?

Mitenhän kaivatullesi kävisi, jos joskus "saisit" hänet kumppaniksesi? Kimmeltäisikö sun silmissä siltikin muiden naisten povet ym printtimekkoiset ym? No vai etkö haluakaan kaivatustasi "sen enempää"?

sivusta kommentointia

Minä samastun taas tuohon printtimekkoiseen. Voisin kuvitella minun kaivattuni kaipaavan toista, koska tämän printtimekkoisen tapaaminen kaivatun kanssa ei näy etenevän.

Siksipä minäkin nyt sovin treffejä toisen kanssa, vaikka kaivattu lupaileekin sellaisia ihan kohta pian joskus...

Vierailija
25654/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormus laitetaan sormeen siitä erityisestä syystä, että sormuksen kantaja ei unohtaisi olevansa parisuhteessa. Sormuksen ehdotonta käyttöä vaalivat erityisesti heikkomieliset ja henkisesti vajaavaltaiset, mutta myös suuri joukko tavallisia kansalaisia. Tavanomaista nopeammalla sormuksien käyttöönottamisella parisuhteen osapuolet viittaavat toistensa olevan erityisen heikkomielisiä ja henkisesti vajaavaltaisia.

Mä ainakin käytän sitä pitääkseni baari-iltoina ei-toivotut miehet lähestymästä. Ikinä muulloin käytä. Toimii loistavasti.

Vierailija
25655/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti sanottu! Ymmärrän.

Fröbeli oli taas pitänyt sitä inhimillisen kehityksen korkeimpana muotona. 

Vierailija
25656/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etssi suhteessa äiti- tai isähahmoa niin eihän suhde todennäköisesti ole vakaalla pohjalla. Tietenkin on ilmeisen trendikästä puhua ns. daddyistä, mutta silloin on kyllä eri eri aikeet, kuin pipin polvesta puhaltaminen. Henk. koht. en innostu daddy-asetelmasta.

On tilanteita, joissa sanominen ja erittely ei mene perille. Viimeksi tänään todistettua. Silloin lopulta toteaa, että, antaa olla. Tämä keskustelu on käyty jo useaan otteeseen ja edelleenkään ei mene perille, miksi koen käytöksen rajoja rikkovaksi ja loukkaavaksi. Kyse ei tosin ole parisuhteesta vaan sukulaisesta.

Silloin ei ole tilaa keskustelulle, jos toisella osapuolella ei ole kykyä käsittää yhtäkään perustelua, kieltoa tai rajan asettamista. .Etenkään silloin, kun samasta aiheesta on käyty sama keskustelu jo useamman vuoden ajan toistamiseen ja toistamiseen.

Sinällään ei epäilytä mitä tarkoitetaan, vaan lähinnä ajattelen, että okei..kun kerrot mikä paha mielesi on ja miten paha mielesi liittyy minuun, niin päästään eteenpäin tässäkin asiassa.

Vierailija
25657/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua?

sivusta kommentointia

Sillähän oli useampi kaivattu, mm toi printtimekkoinen? Osaatko lukea?

Sinkkuna ihan tavallista että tutustutaan useisiin ehdokkaisiin, sitä tarkemminhan se oikea on silloin valittu! Käy siis luultavasti paremmin kuin täällä vain yhteen mielensä jumittaneilla. Todellakaan tarvitse paheksua kyllä.

eri

Vierailija
25658/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua?

sivusta kommentointia

Minä samastun taas tuohon printtimekkoiseen. Voisin kuvite

minun kaivattuni kaipaavan toista, koska tämän printtimekkoisen tapaaminen kaivatun kanssa ei näy etenevän.

Siksipä minäkin nyt sovin treffejä toisen kanssa, vaikka kaivattu lupaileekin sellaisia ihan kohta pian joskus...

Teet siis itse ihan samaa mistä toista syyllistät? :D no ei siinä, sinkkuna pelkästään suotavaa tapailla menemään eikä jumittaa tuhlaamassa aikaa ja ajatusta johonkuhun josta ei ole tulossa mitään. Pelkästään oikein! Sivusta

Vierailija
25659/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se sellainen on? Unelmointia kuinka lähestyn sua takaapäin, suutelen niskaasi ja hyväilen rintojasi, liuutan käteni housuihisi ja paisun takamustasi vasten sekä lopulta otan sut rajun hellästi pöytää vasten? Vai sitä kuinka raivaan maailman vaarat ja esteet tieltäsi ja levitän takkini mutalätäkön peitteeksi naiseni kulkea? Vai syksyn pimeitä romanttisia öitä takkatulen ääressä myrskyllä ja tähtitaivaan alla ilman ollessa sees, viltein ja höyryävin juomin romantiikan säkeitä mieleni punoen ja suuni soittaen? Vai arkea, kun tulet duunista pitkästä päivästä ja olen ehtinyt jo laittaa ruoan valmiiksi ja se onkin lempiruokasi, ja syönnin jälkeen vielä hieron hartiasi. Kaikkia tällaisia ja muunkin muotoisia kaipauksia osaan lähetellä.

Kuulostaa ahdistavalta, ihan liian intensiiviseltä. Sivusta. 

Sulle voin sit kirjoittaa näin:

Siivoaisin asuntoni viime vkl:n rymyjuhlien ja arkiviikon työrupeaman jäljiltä. Istuimilla lojuvat hikisukat, likaiset kalsarit TV-tasolta, tölkit kierrätykseen ja isoimmat roskat roskiin. Ehkä imuroisin jos pölypusseja olisi. Voisit tulla taas tänä viikonloppuna ja laitankin jaksaessani viestin:panettais. Lämmitän pakastepizzan sullekin, kun tulet. Kaljakin on kylmää. Juodaan vähän aikaa ja sitten kun katsotaan soffalla miljonäöriohjelmaa, käännän reitesi levälleen ja alan hieroa pimpsaa housujen päältä. Tunnin päästä sanotaan heipat ja luvataan olla taas yhteyksissä.

Vierailija
25660/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etssi suhteessa äiti- tai isähahmoa niin eihän suhde todennäköisesti ole vakaalla pohjalla. Tietenkin on ilmeisen trendikästä puhua ns. daddyistä, mutta silloin on kyllä eri eri aikeet, kuin pipin polvesta puhaltaminen. Henk. koht. en innostu daddy-asetelmasta.

Just näitä leikkejä tarkoitin leikeillä parisuhteessa. Kiinnostaa todellakin. Itsellä mommy kink. 

Ketju on lukittu.