Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois lähteä kanssani Roomaan.
Kyllä, sillä kaikki tiethän vievät Roomaan. Myös meidän rakkauden kinttupolkumme. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies! Laita viestiä!
Laitan kyllä kun saan varmuuden että se on hänen puoleltaan haluttua.
Mistä se varmuus tulee? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies! Laita viestiä!
Laitan kyllä kun saan varmuuden että se on hänen puoleltaan haluttua.
Mistä se varmuus tulee? Eri
Vastavuoroisuudesta, kommunikoinnista. Molempiin suuntiin.
Haaveilen halauksesta, käsikkäin kävelystä, suutelusta ja siitä, että suusi vaeltelee ihollani ja sen jälkeen siitä, että ollaan yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko miehistä kaipausta? 🤩🔥💋
Mitähän se sellainen on? Unelmointia kuinka lähestyn sua takaapäin, suutelen niskaasi ja hyväilen rintojasi, liuutan käteni housuihisi ja paisun takamustasi vasten sekä lopulta otan sut rajun hellästi pöytää vasten? Vai sitä kuinka raivaan maailman vaarat ja esteet tieltäsi ja levitän takkini mutalätäkön peitteeksi naiseni kulkea? Vai syksyn pimeitä romanttisia öitä takkatulen ääressä myrskyllä ja tähtitaivaan alla ilman ollessa sees, viltein ja höyryävin juomin romantiikan säkeitä mieleni punoen ja suuni soittaen? Vai arkea, kun tulet duunista pitkästä päivästä ja olen ehtinyt jo laittaa ruoan valmiiksi ja se onkin lempiruokasi, ja syönnin jälkeen vielä hieron hartiasi. Kaikkia tällaisia ja muunkin muotoisia kaipauksia osaan lähetellä.
Uijui, todella
Sopisi mullekin kaivatun kanssa. Jos vaikka peilikin sattuisi olemaan huoneessa, niin vielä parempi. <3
Vierailija kirjoitti:
Riittäisi kyllä, jos saisin nähdä sinut ja katsoa silmiin.
Minulle riittäisi, että saisin sinut. En ole mitenkään vaativa.
Seaworldiltä päiväterkut🌟
Illalla sit pitemmin se mitä halusin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Hekumoit mahdollisuudella.
No milläs muullakaan hekumoisin😁 kun
Mahdollisuus ei ole vielä materialisoitunut
todellisuudeksi😄
Mieluummin hekumoisin suht varmaa iltaa piksut jo kosteana, odottaisin vatsa kipristellen ja hymyillen huomista tai tyynellä kivalla viballa viikon päähän kuten toisiinsa tykästyneet ja toisiaan haluavat ihmiset yleensä. En halunnut jättää tätä vain mahdollisuuden idean, ihanan ajatuksen ja fantasian tasolle, vaan elää sen ja ottaa unelman osaksi elämää pelkän kaukaisen kangastuksen sijasta. Ennemmin katsoa kuin katua. Ennemmin oikea siili piikkeineen kuin pelkkä siilin idea eikä yhtään piikkiä missään. Kun se ei riipu vain musta ja mun asioista, vaan hänen asioistaan, toiveistaan ja ennen kaikkea valinnastaan ja tahdostaan.
Ihan pikkuisen kontrollifriikkiä tahi pikkusieluista ja koulukiusaajamaista porukkaa linjoilla kun ylläoleva ja moni muukin kaipaus tahdotaan poistaa🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittäisi kyllä, jos saisin nähdä sinut ja katsoa silmiin.
Minulle riittäisi, että saisin sinut. En ole mitenkään vaativa.
👩👨
Ota minut. 😃
Onko täällä yhtään miestä paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yhtään miestä paikalla?
Ei, ne on otsansa hiessä tienaamassa elantoaan kuten Raamatussa käsketään.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko mua?
Tunnista tuntiin on ikävä sua
Jäätkö sä miettii ees ikinä mua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hekumoit mahdollisuudella.
No milläs muullakaan hekumoisin😁 kun
Mahdollisuus ei ole vielä materialisoitunut
todellisuudeksi😄Mieluummin hekumoisin suht varmaa iltaa piksut jo kosteana, odottaisin vatsa kipristellen ja hymyillen huomista tai tyynellä kivalla viballa viikon päähän kuten toisiinsa tykästyneet ja toisiaan haluavat ihmiset yleensä. En halunnut jättää tätä vain mahdollisuuden idean, ihanan ajatuksen ja fantasian tasolle, vaan elää sen ja ottaa unelman osaksi elämää pelkän kaukaisen kangastuksen sijasta. Ennemmin katsoa kuin katua. Ennemmin oikea siili piikkeineen kuin pelkkä siilin idea eikä yhtään piikkiä missään. Kun se ei riipu vain musta ja mun asioista, vaan hänen asioistaan, toiveistaan ja ennen kaikkea valinnastaan ja tahdostaan.
Ihan pikkuisen kontrollifriikkiä tahi pikkusieluista ja koulukiusaajamaista poru
Johtuu ainoastaan sadan metrin pituisesta merkkijonosta.
Turhaanko jumitan tässä rakkaudessa?
Onneksi loppuu elatusvelvollisuus vuoden päästä esikoisesta. Done deal. Vapaus on koittanut. Ihan hirveä kakara kyllä ja niin täynnä valheita isänsä ja hänen sukunsa takia että ihan nautin tilanteesta. Joskus hämmentyy kun tapaa ihmisiä.
Jos vaatteet lähtisi jo eteisessä, tuntisin itseni alastomaksi edessäsi.