Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
25621/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä yhtään miestä paikalla?

On. Mikä miesten työ sulla nyt olis jäämässä tekemättä?

Vierailija
25622/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä yhtään miestä paikalla?

Muutama satunnaisesti, tai ainakin naiselle kirjoittava, voihan ne olla naisiakin. Mitään suurta joukkoa tod ei. Sun kaivattua satavarmasti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25623/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaanko jumitan tässä rakkaudessa?

Mitä me voitaisiin tehdä tälle?

Vierailija
25624/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähentyä? 

Vierailija
25625/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähentyä? 

Miten? Mietipä ihan käytännön kysymyksiä.

Vierailija
25626/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä sulkisi ihmistä elämästäni jonkun muun tekojen vuoksi. Olen hämmentynyt.

Vierailija
25627/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä Suomi. Pitäkää huolta kaikista tärkeistä ihmisistä. Koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen. Nyt ruoanlaittoon. Nauttikaa lauantaista!

Vierailija
25628/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähentyä? 

Kuten mitä? Nämä käytännön kysymykset ovat mahdollisesti este minunkin kaivatulleni.

Eivätpä vaan ole muille, siksi minä jätän kaivatun esteidensä kanssa pyörimään, ja siirrän kaipaukseni häneen joka ylittää kaikki esteet.

Ohis

Vierailija
25629/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä sulkisi ihmistä elämästäni jonkun muun tekojen vuoksi. Olen hämmentynyt.

En minä sulje ihmisiä elämästäni muiden tekojen vuoksi. Suljen heitä pois elämästäni, jos he käyttäytyvät minua kohtaan samoin kuin he, jotka olen jo sulkenut elämästäni. sivusta

Vierailija
25630/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua?

Himoitsen ainakin. Sua ja muutamaa toista. Täällä usein paheksutaan sitä, jos haluaa useampaa, mutta sillä tavalla se seksuaalisuus vain toimii, kun ei ole jokapäiväistä läheistä romanttista suhdetta kenenkään kanssa. Kaivattu on upea, mutta onhan sitä nautinnollisen naitavan näköisiä muitakin. Nytkin on ollut mielessä yksi printtimekkoinen ja miltä hänen poveaan ja lantiotaan vasten tuntuisi painautua. 

Vierailija
25631/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähentyä? 

Olen miettinyt. Käytännössä tarkoittaisi sitä, että en voisi elää lasteni kanssa paljonkaan.

Sivusta

Vierailija
25632/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta leikkiä, korkeintaan kuin metaforana. Lasten leikit on viimeisin asia, joka kiinnostaa. Flirttailu on ainoa leikittelyn muoto, jolla on loppujen lopuksi merkitystä.

Vierailija
25633/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hekumoit mahdollisuudella.

No milläs muullakaan hekumoisin😁 kun

Mahdollisuus ei ole vielä materialisoitunut

todellisuudeksi😄

Mieluummin hekumoisin suht varmaa iltaa piksut jo kosteana, odottaisin vatsa kipristellen ja hymyillen huomista tai tyynellä kivalla viballa viikon päähän kuten toisiinsa tykästyneet ja toisiaan haluavat ihmiset yleensä. En halunnut jättää tätä vain mahdollisuuden idean, ihanan ajatuksen ja fantasian tasolle, vaan elää sen ja ottaa unelman osaksi elämää pelkän kaukaisen kangastuksen sijasta. Ennemmin katsoa kuin katua. Ennemmin oikea siili piikkeineen kuin pelkkä siilin idea eikä yhtään piikkiä missään. Kun se ei riipu vain musta ja mun asioista, vaan hänen asioistaan, toiveistaan ja ennen kaikkea valinnastaan ja tahdostaan.

Ihan pikkuisen kontrollifriik

Johtuu ainoastaan sadan metrin pituisesta merkkijonosta. 

Täytyy sanoa että silloin on kyllä asiat aika huonolla tolalla. Ei joko jaksa skrollata yli sekuntiakaan mitään itseään kiinnostamatonta tai ei kykene lukemaan yhtään pidempiä tekstejä ja turhautuneena kyvyttömyydestään tahtoo poistaa ne. Onnea sellaisille elämään, sitä todella tarvitaan.

Vierailija
25634/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellaisen ihmisen käsityskykykin on alamittaisempi, joka täällä jaksaa poistella vähääkään pidempiä kaipauksia tai kaipausvastauksia muille. Ei ne kirjaimet ja sanat sillä maailmasta lopu vaikkei itse niiden tarkoitusta ymmärtäisikään.

Vierailija
25635/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naimisissa oleville on sormus merkkinä, ehkä seksittömässä, vapaassa tai vaihtelunhaluisessa liitossa olevilla pitäisi myös olla jokin huomiotaherättämätön tunnus. Vaikka jokin pinssi sormuskäden hihassa. Silloin näkis heti, että "tuo näkyy olevan naimisissa mutta etsii silti jotain seuraa vaikkei haluakaan erota". Sitten vois suoraan mennä kysymään, että mitä hän etsii, kun eihän sitä oikein muuten voi mennä suoraan mitään vonkaamaan.

Vierailija
25636/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua?

Himoitsen ainakin. Sua ja muutamaa toista. Täällä usein paheksutaan sitä, jos haluaa useampaa, mutta sillä tavalla se seksuaalisuus vain toimii, kun ei ole jokapäiväistä läheistä romanttista suhdetta kenenkään kanssa. Kaivattu on upea, mutta onhan sitä nautinnollisen naitavan näköisiä muitakin. Nytkin on ollut mielessä yksi printtimekkoinen ja miltä hänen poveaan ja lantiotaan vasten tuntuisi painautua. 

No tämäpä. silloin, kun ei ole parisuhteessa tai kehittyvän suhteen imussa, jossa kumpikin on yhtä lujasti mukana, saa täysin vapaasti deittailla, fantasioida ja mitä tahtookin tehdä. Ei silloin ole tilivelvollinen kenellekään - ei ajatuksistaan, eikä tunteistaan. Olisi liian paljon vaadittu, jos oletettaisiin kaipauksessa ja kaivatussa roikkumista, jos todellisuudessa ei olisi viitteitä hänenkin olevan lähentymisaikeissa. eri

Vierailija
25637/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähentyä? 

Olen miettinyt. Käytännössä tarkoittaisi sitä, että en voisi elää lasteni kanssa paljonkaan.

Sivusta

Nykyisin viikko-viikko-vuoroasuminen on hyvin tavallista, se tosin vaatii vanhempien asumista riittävän läheikkäin. Joillekin lapsille lyhyempi vuorottelukierto voi olla parempi. Kannattaa kuitenkin ensiksi kääntää kaikki kivet ja käydä aktiivisesti parisuhdeneuvojalla. Jos päätyy eroon ja pohjimmaiset syyt jäävät käsittelemättä, saattaa kohdata samat kommunikaatio-ongelmat myös uudessa suhteessa. (eri sivusta)

Vierailija
25638/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sellaisen ihmisen käsityskykykin on alamittaisempi, joka täällä jaksaa poistella vähääkään pidempiä kaipauksia tai kaipausvastauksia muille. Ei ne kirjaimet ja sanat sillä maailmasta lopu vaikkei itse niiden tarkoitusta ymmärtäisikään.

Tietysti on, se on päivänselvää. Mielenterveysongelma, jopa psykoosi, tai vain paha taipumus harhaiseen ajatteluun siellä useimmiten on. Kuvitellaan ketjun olevan täynnä pahantahtoisia viestejä itselle tai tutuille tai tutuilta. Lisäksi on varmaan machiavellistejä jotka nauttivat vain vallntunteesta joka kiusaamisesta syntyy tai yrittävät ja kuvittelevat ohjailevansa massojen käyttäytymistä tahtonsa mukaan.

Vierailija
25639/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naimisissa oleville on sormus merkkinä, ehkä seksittömässä, vapaassa tai vaihtelunhaluisessa liitossa olevilla pitäisi myös olla jokin huomiotaherättämätön tunnus. Vaikka jokin pinssi sormuskäden hihassa. Silloin näkis heti, että "tuo näkyy olevan naimisissa mutta etsii silti jotain seuraa vaikkei haluakaan erota". Sitten vois suoraan mennä kysymään, että mitä hän etsii, kun eihän sitä oikein muuten voi mennä suoraan mitään vonkaamaan.

Minulle vihki/kihlasormus osoittaa, etten ole missään aikeissa sekaantua kyseiseen mieheen. Hän on varattu jolle kulle toisella ja niin kauan, kuin hän on suhteessa - vaikka onnettomassakin, niin ei ole mitään aikeita vongata tai muutoinkaan tehdä tuttavuutta suhteilumielessä.

Vierailija
25640/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta leikkiä, korkeintaan kuin metaforana. Lasten leikit on viimeisin asia, joka kiinnostaa. Flirttailu on ainoa leikittelyn muoto, jolla on loppujen lopuksi merkitystä.

Mua taas kiinnostaa leikkiminen paljonkin, mutta vain parisuhteessa. 

Ketju on lukittu.