Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko mua?
Himoitsen ainakin. Sua ja muutamaa toista. Täällä usein paheksutaan sitä, jos haluaa useampaa, mutta sillä tavalla se seksuaalisuus vain toimii, kun ei ole jokapäiväistä läheistä romanttista suhdetta kenenkään kanssa. Kaivattu on upea, mutta onhan sitä nautinnollisen naitavan näköisiä muitakin. Nytkin on ollut mielessä yksi printtimekkoinen ja miltä hänen poveaan ja lantiotaan vasten tuntuisi painautua.
Mitenhän kaivatullesi kävisi, jos joskus "saisit" hänet kumppaniksesi? Kimmeltäisikö sun silmissä siltikin muiden naisten povet ym printtimekkoiset ym? No vai etkö haluakaan kaivatustasi "sen enempää"?
sivusta kommentointia
Sillähän oli useampi kaivattu, mm toi printtimekkoinen? Osaatko lukea?
Ehkä hän puhui ennemmin siitä, ettei pyörittele useampaa silloin kuin etsii ehdokkaita.
Antaahan meinaan sellainen vähän hutsun tai gigolon maineen.
Jos juoksee joka päivä eri ehdokkaiden kanssa avoimesti. Huudella kuinka nyt ollaan tätä ja tätä. Siitäkin voi olla monta mieltä antaako parempaa tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se sellainen on? Unelmointia kuinka lähestyn sua takaapäin, suutelen niskaasi ja hyväilen rintojasi, liuutan käteni housuihisi ja paisun takamustasi vasten sekä lopulta otan sut rajun hellästi pöytää vasten? Vai sitä kuinka raivaan maailman vaarat ja esteet tieltäsi ja levitän takkini mutalätäkön peitteeksi naiseni kulkea? Vai syksyn pimeitä romanttisia öitä takkatulen ääressä myrskyllä ja tähtitaivaan alla ilman ollessa sees, viltein ja höyryävin juomin romantiikan säkeitä mieleni punoen ja suuni soittaen? Vai arkea, kun tulet duunista pitkästä päivästä ja olen ehtinyt jo laittaa ruoan valmiiksi ja se onkin lempiruokasi, ja syönnin jälkeen vielä hieron hartiasi. Kaikkia tällaisia ja muunkin muotoisia kaipauksia osaan lähetellä.
Kuulostaa ahdistavalta, ihan liian intensiiviseltä. Sivusta.
Sulle voin sit kirjoittaa näin:
Siivoaisin asuntoni viime vkl:n rymyjuhlien ja arkiviikon työrupeaman jäljiltä. Istuimilla lojuvat hikisukat, likaiset kalsarit TV-tasolta, tölkit kierrätykseen ja isoimmat roskat roskiin. Ehkä imuroisin jos pölypusseja olisi. Voisit tulla taas tänä viikonloppuna ja laitankin jaksaessani viestin:panettais. Lämmitän pakastepizzan sullekin, kun tulet. Kaljakin on kylmää. Juodaan vähän aikaa ja sitten kun katsotaan soffalla miljonäöriohjelmaa, käännän reitesi levälleen ja alan hieroa pimpsaa housujen päältä. Tunnin päästä sanotaan heipat ja luvataan olla taas yhteyksissä.
Eikö sulle ole olemassa kuin ääripäät? Olisit siis tosi tylsä kumppani. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko mua?
Himoitsen ainakin. Sua ja muutamaa toista. Täällä usein paheksutaan sitä, jos haluaa useampaa, mutta sillä tavalla se seksuaalisuus vain toimii, kun ei ole jokapäiväistä läheistä romanttista suhdetta kenenkään kanssa. Kaivattu on upea, mutta onhan sitä nautinnollisen naitavan näköisiä muitakin. Nytkin on ollut mielessä yksi printtimekkoinen ja miltä hänen poveaan ja lantiotaan vasten tuntuisi painautua.
Mitenhän kaivatullesi kävisi, jos joskus "saisit" hänet kumppaniksesi? Kimmeltäisikö sun silmissä siltikin muiden naisten povet ym printtimekkoiset ym? No vai etkö haluakaan kaivatustasi "sen enempää"?
sivusta kommentointia
Sillähän oli useampi k
Sillähän oli useampi kaivattu, mm toi printtimekkoinen? Osaatko lukea?
Ehkä hän puhui ennemmin siitä, ettei pyörittele useampaa silloin kuin etsii ehdokkaita.
Antaahan meinaan sellainen vähän hutsun tai gigolon maineen.
Jos juoksee joka päivä eri ehdokkaiden kanssa avoimesti. Huudella kuinka nyt ollaan tätä ja tätä. Siitäkin voi olla monta mieltä antaako parempaa tulosta.
Ihan täysin normaalia olla kiinnostunut useista hyvistä ehdokkaista ja tapaillakin useampaa. Kun sitten menee suhteeseen, on ainakin seulonut sopivan kumppanin eikä tarvitse heti erota.
Vain idioottien ympyröissä annetaan mitään maineita tavallisesta deittailusta.
Eikö sulle ole olemassa kuin ääripäät? Olisit siis tosi tylsä kumppani. Eri
Vain ääripäillä voidaan kuvata koko vaihteluväli. Päätelmäsi tylsyydestä perustunee nyt omiin kuvitelmiisi faktojen sijaan, mutta voi tietysti olla, että tavoittelemani humoristisuus tässä ei kerta kaikkiaan sinulle aukea ja sikäli varmasti yhteinen elämä kanssani voisi olla sulle aika hankalaa, kun milloin mihinkin suhtautuisit tarpeettoman totisesti. Tsemiä yleisesti vaan kaipaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole romanttista suhdetta kenenkään kanssa, mutta silti kovin harvaa himoitsen. Olisi kiva kiinnostua jostakusta, mutta kun ei niin ei. Toisaalta, onnistun aina kiinnostumaan niistä jotka eivät kiinnostu minusta, joten ei kai sen sitten niin väliä.
Sama homma täällä. Lopulta todennut, että turha tässä on enää poukkoilla mihinkään suuntaan, juna ajaa pääteasemalle ihan rauhassa istuskellessakin.
Vierailija kirjoitti:
ISFP persoona tulee hyvin toimeen lasten kanssa sillä me tykätään roolileikeistä ja ollaan ikuisesti rasavillejä mieleltämme. :D
Eittämättä sydäntä lämmittää, kun näkee miehen pystyvän heittäytymään myös leikkimieliseksi ja hänen tulevan hyvin juttuun lasten kanssa (siis isällisessä mielessä). Kaipa käytös indikoi , että mies olisi hyvä isä, vaikka eipä kohdallani omien lasten saaminen olekaan kovin todennäköisestä. Olen huomattavasti varautuneempi lasten seurassa, enkä niinkään osaa heittäytyä heidän leikkihinsä.
Olen enemmän tunne- ja kokemussuuntautun. Luultavasti, jos minulla olisi lapsia niin heidän mielestään isi olisi parasta ja hauskinta maailmassa ja äiti turhasta nipottava halailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko mua?
sivusta kommentointia
Mahdoton sanoa etukäteen. Ei tuollaista voi yksipuolisesti ilmoittaa, että miten kävisi. Voi olla, että aidossa yrityksessä huomaisimme nopeasti, ettei homma ole sitä, mitä kumpikaan toivoo. Tai sitten huomaisimme nopeasti, että tämähän on parasta ikinä. Ei voi tietää kokeilematta. Se voisi olla mitä vain, tai kaikkea siltä väliltä. Pitäisi ajatella myös käytännöllisiä seikkoja, joita ei kaipaillessa yleensä kukaan mieti. Mutta kyllähän minulla silmät olisi päässä siitä huolimatta, joten kiinnittäisin toki huomiota kaikkiin kauniisiin naisiin. Mies on sillä tavalla rakennettu, ei sitä saa pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Jos etssi suhteessa äiti- tai isähahmoa niin eihän suhde todennäköisesti ole vakaalla pohjalla. Tietenkin on ilmeisen trendikästä puhua ns. daddyistä, mutta silloin on kyllä eri eri aikeet, kuin pipin polvesta puhaltaminen. Henk. koht. en innostu daddy-asetelmasta.
Just näitä leikkejä tarkoitin leikeillä parisuhteessa. Kiinnostaa todellakin. Itsellä mommy kink.
No, mutta onhan jokaiselle vastakappaleensa ja varmasti löydät naisen, joka myös nauttii mommy-asetelmasta. Sinällänsä kink ei määritä koko suhdetta ja on pariskuntakohtaista eletäänkö roolileikissä muutoinkin kuin "makkarin" osalta.
Minä en saa kiksejä äiteilystä tai miehen isiksi/daddyksi kutsumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yhtään miestä paikalla?
🙋
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos etssi suhteessa äiti- tai isähahmoa niin eihän suhde todennäköisesti ole vakaalla pohjalla. Tietenkin on ilmeisen trendikästä puhua ns. daddyistä, mutta silloin on kyllä eri eri aikeet, kuin pipin polvesta puhaltaminen. Henk. koht. en innostu daddy-asetelmasta.
Just näitä leikkejä tarkoitin leikeillä parisuhteessa. Kiinnostaa todellakin. Itsellä mommy kink.
No, mutta onhan jokaiselle vastakappaleensa ja varmasti löydät naisen, joka myös nauttii mommy-asetelmasta. Sinällänsä kink ei määritä koko suhdetta ja on pariskuntakohtaista eletäänkö roolileikissä muutoinkin kuin "makkarin" osalta.
Ihan hetero kyllä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä sitten saat kiksejä?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko mua?
Valitettavasti. Tunnisteeksi, että pian puhallan kakun päältä viisi kynttilää😔🎂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ISFP persoona tulee hyvin toimeen lasten kanssa sillä me tykätään roolileikeistä ja ollaan ikuisesti rasavillejä mieleltämme. :D
Eittämättä sydäntä lämmittää, kun näkee miehen pystyvän heittäytymään myös leikkimieliseksi ja hänen tulevan hyvin juttuun lasten kanssa (siis isällisessä mielessä). Kaipa käytös indikoi , että mies olisi hyvä isä, vaikka eipä kohdallani omien lasten saaminen olekaan kovin todennäköisestä. Olen huomattavasti varautuneempi lasten seurassa, enkä niinkään osaa heittäytyä heidän leikkihinsä.
Olen enemmän tunne- ja kokemussuuntautun. Luultavasti, jos minulla olisi lapsia niin heidän mielestään isi olisi parasta ja hauskinta maailmassa ja äiti turhasta nipottava halailija.
Lapsi tarvitsee perustarpeiden lisäksi kaikkein eniten yhteyttä omiin hoitajiinsa. Katsetta, kosketusta, helliä sanoja, sylissä pitämistä. Moni saakin näitä kaikkia riittävästi lapsuutensa aikana. On myös iso määrä lapsia, jotka ovat kokeneet oman vanhemman masentuneen katseen, poissaolevuuden, etäisyyden, välttelyn ja väsymyksen. Ajoittaisina ne eivät vaikuta lapsen kehitykseen. Jatkuvana kokemuksena lapsi alkaa kuitenkin tulkita vanhempaansa. Onko minussa jotain vikaa, kun äiti ei katso minua silmiin? Enkö ole riittävän rakas isälle, kun hän ei ota koskaan syliin? Miksi vanhemmat ovat aina töissä, eivätkä vietä aikaa kanssani? Pieni tyttö tarkkailee ympäristöään kasvaessaan isoksi. Millä saa toisen ihmisen katsomaan minua silmiin? Päivähoito, esikoulu ja koulu antavat heti paljon uusia mahdollisuuksia. Suorituksilla! Mahtavaa! Nyt pieni tyttö sen keksii. Aikuisiin saa yhteyden koulussa ja kotona sillä, että saa kehuja ja hyviä numeroita. Nyt sitä huomiota saa. Harrastuksilla, pärjäämisellä, reippaudella. Mutta mihin jää se yhteys, joka perustuukin olemiseen? Istumiseen lapsen viereen lattialle leikkimään, kirjan lukemiseen sylissä, höpöttelyyn vailla päämäärää keittiössä. Vanhemman kehuihin pelkästä olemisedta. Olet ihana lapsi. Olet rakas. Olet niin tärkeä lapsi minulle. Sinun kanssasi on kiva viettää aikaa.
Eri ihmisten kanssa on eri kinkit. Moni mies esim. löytää sisäisen daddynsa, jos onnistuukin yllättäen pääsemään suhteeseen itseään huomattavasti nuoremman petite-tytön kanssa. Samoin jonkun toisen partnerin kanssa on luonnollista käytgää paljon apuvälineitä, tutkia kipua, kun taas jonkun toisen kanssa sellainen ei tuntuisi yhtään luontevalta. Sitten on ne, joille pitää olla aina samanlaista, olipa se sitten mitä tahansa.
Kamulle hauskaa ja leppoisaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Kamulle hauskaa ja leppoisaa iltaa!
Millä kirjaimella alkaa kamusi nimi?
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa kiksejä äiteilystä tai miehen isiksi/daddyksi kutsumisesta.Ihan hetero kyllä olen.
Käsitin, että tahdot naisen leikkivän sinulle mommyä, mutta jos etsit miestä jolle saat mommyilla niin, varmasti löytyy heitä, jotka jakavat saman kinkin.
En etsi ketään vaan kaipaan tiettyä henkilöä, jolla joko sitten on mun kanssa sama kink tai ei ole. Ei se mun elämääni mitenkään kokonaisvaltaisesti hallitse tietenkään. Kunhan kommentoin lukemaani.
Mutta jos kuka tahansa kävis niin tietysti noita löytyy, en mä sitä ole epäillytkään. Moni somen sovellus olis täynnä ehdokkaita vaikka jo tälle illalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko daddy-fantasiat ainoa vaihtoehto.
Ehkei minulla ole tarvetta jakaa palstalla mikä sytyttää. Ne, jutut kuuluvat yksityisiin hetkiin, kahden kesken. Saattahan itsekin yllättyä, jos oikea vastakappale osuu kohdalle. Voihan kokeilla toteuttaa vaikka mitä fantasioita, mutta seksuaalinen kemia ratkaisee niissäkin, eikä ovatko peliliikkeet ja vuorosanat kässärin mukaiset.
Moni fantasia on ajatuksen tasolla kuumottava, muttei välttämättä toteutettuna.
Mutta, eipä tästä enempää tällä kertaa.
No miten sen nyt ottaa. Ajan, kun tie avautuu edessä.