Kävin tutun luon kylässä ja hän säilyttää kahvia, kananmunia, kurkkua, tomaattia huoneenlämmössä!
Kommentit (51)
Itse säilytän noita kaikkia nestemäiseen typpeen upotettuna.
Hullukaan ei laita kahvia jääkaappiin, siihenhän tarttuu kaikki ruokien hajut.
Minä säilytän tuorekurkun ja tomaatit huoneenlämmössä kuten kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu laittaa tiiviiseen kahvi purkkiin
Ap
Tämä aloitus oli jo joku aika sitten - eiks ap:llä ole taaskaan muuta tekemistä kuin käydä kylässä ja kytätä mitä siellä jotain vaikka keittiössä? Hanki ny jmalauta jo oma elämä ittelles.
Ole ap ihan pihalla! Googlaileppa hiukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu laittaa tiiviiseen kahvi purkkiin
Ap
Kyllä mutta ei jääkaappiin. Kahvi pitää säilyttää kuivassa paikassa, ja jääkaappi on kostea.
Nuo muutkin voi säilyttää huoneenlämmössä. Tomaatit tosin itse säilytän jääkaapissa, koska säilyvät siellä paremmin, vaikka vissiin muuttuvat vetisemmiksi kylmässä.
Kananmunista, vaikka ne Suomessa säilytetään huoneenlämmössä, niin kaikissa maissa ei. Niistä on pesty luonnollinen suoja pois, eikä ne säily. Suomesta on aikanaan viety kananmunia.pirkin maailmaa. Siksi on opittu jättämään se suoja niihin. USAssa kannattaa laittaa munat jääkaappiin. Tai pitää laittaa.
Vammainen jankuttaja se tämäkin. Eikö tosiaan mielikuvitus riitä yhtään parempaan yritykseen?
Ai juma, niin säilytän minäkin. Toivottavasti kukaan ei tuu meille kyyläämään....
Melkein jo luulin että.on käynyt mun luona, mutta eihän mun luona ole käynyt kukaan pitkään aikaan. Säilytän just noi huoneenlämmössä, ja jos viitsit ap tsekata jostain, niin eivät ole väärin säilytettyjä.
Tunge ne vaikka hanuriisi, idiootti.
ap päätti tulla kaapista....
...jääkaapista
Vierailija kirjoitti:
Jopa Pauligin sivulla lukee että kahvi avattuna jääkaappiin, eiköhän ammattilainen tiedä paremmin kuin sinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko kuullut ilmatiiviistä rasiasta?
Miksi jengi lähtee aina mukaan näihin jankutuksiin. Ei hyödytä ketään. Tulee vaan paha mieli, ja sehän on just sen jankkaajan tatkoitus...provosoida.
Näinhän se menee