Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi halata
jos saisi rakastella
jos saisi makoilla sängyllä
ja katsella toista
ihan hiljaa vain.
Mutta kun ei saa. Ikinä. Niin mitä hevon vattua minä palaan tähän piiiiiiip ketjuun joka ikinen päivä? Maksaisin aitoa rahaa, jos joku auttaisi täältä pois.
Paljonko?😁
Tonnin
Noni. Oon jo matkalla, kipitä ovelle
Hyvä homma
Kiva, että löysitte toisenne, kun kumpikaan ei saa pistettä lauseen perään. Liekö itsesi kanssa käyt keskustelua.
Minä ja puoliskoni, tavallaan itsensä kanssa juttelua
Eli hyvällä lykyllä täss on tiedossa rakastelua,halailua ja toisen sängyssä makoilua,kun hän katsoo mua hiljaa ja sit viel tonni puhtaana käteen.Ei huono.🤔😂
Ei vaan laita, viestiä mies. Jatketaan siitä hyvästä mihin jäätiin 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi halata
jos saisi rakastella
jos saisi makoilla sängyllä
ja katsella toista
ihan hiljaa vain.
Mutta kun ei saa. Ikinä. Niin mitä hevon vattua minä palaan tähän piiiiiiip ketjuun joka ikinen päivä? Maksaisin aitoa rahaa, jos joku auttaisi täältä pois.
Satku riittää, niin laitan viestiä. Kyselen kuulumisia.
Sekin sopii sivusta
Tuo satku tuli sivusta. Ap maksaa kunnolla.
Halaus ihanalle ihastukselleni 🤗
J
Viikon päästä nähdään jälleen. Et arvaakaan, kuinka paljon iloa tuot tähän ankeaan syksyyn <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse ehdota juttutuokiota?
Koska minulla noita halukkaita on tusinoittain. Ei jaksa jokaiselle.
Et ole vielä tuohon ikään mennessä hoksannut, että sen kanssa mennään, joka kiinnostaa. Vai kiinnostaako sua he kaikki?
Ensin pitää tutustua paremmin, jos et sitä tuohon ikään mennessä ole vielä hoksannut. En minä puhtaasti ulkonäön perusteella valintoja tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna oleminen tulee kalliiksi.
Taloudelliset syytkö ovat peruste hakeutua parisuhteeseen ja avoliittoon?
Monilla tämäkin syy.
Ei se sinkkuna oleminen tule kalliiksi, jos ei maksa seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse ehdota juttutuokiota?
Koska minulla noita halukkaita on tusinoittain. Ei jaksa jokaiselle.
Et ole vielä tuohon ikään mennessä hoksannut, että sen kanssa mennään, joka kiinnostaa. Vai kiinnostaako sua he kaikki?
Ensin pitää tutustua paremmin, jos et sitä tuohon ikään mennessä ole vielä hoksannut. En minä puhtaasti ulkonäön perusteella valintoja tee.
Ei kommentissani mitään tuollaista sanottukaan. Letkautit vain monista tarjokkaista. Jos joku heistä olisi erityinen, et varmaan puhuisi tuohon sävyyn.
Hyvin mahdollisesti heistä joku saattaisikin olla erityinen, mutta tällä hetkellä ei ole. Ei se minulta ole pois.
Elämäni kuraojasta yritän päästä pois, mutta virta on niin vuolas, että on vaikea nousta.
Voisit muuttaa maailmaa, jos haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni kuraojasta yritän päästä pois, mutta virta on niin vuolas, että on vaikea nousta.
Elämä on niin pinnallista ja syvää, kirottua ja pyhää.
Ja se tekee niin pahaa että sen on pakko tehdä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Asia on työn alla.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Olen tehnytkin tätä ja teen loppuelämäni. Vaikutukseen ei kukaan yksin vaikuta mutta mieli pysyy pirteänä kun tekee hyviä asioita niin itsensä kuin muidenkin hyväksi ja eteen. Moni asia on helppoa tehtävää ihan jopa arjessa vain kaiken muunkin ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sinkkuna oleminen tule kalliiksi, jos ei maksa seksistä.
Tuskin kovin suuri prosentti sinkuista maksaa seksistä, joten harvemmin lienee syynä sinkkuuden "kalliuteen".
T, hirvittää miten nää tunteet ei mene ohi. Samalla toivon että nähtäis useammin ja samalla tiedän että se vaan pahentaisi asiaa. En edes muista milloin oon kaivannut jonkun ihmisen seuraan näin kokonaisvaltaisesti, joka hetki ja joka solulla.
J
Jaa, filosofiat lähtivät suit sait täältä.
Kaiketi minäkin sitten lähden, kun älyllistä keskustelua ei voi käydä 👋🏻
Sekin sopii sivusta