Miten miehesi viettelee sinut ja pitää yllä kipinää?
Lisäksi kiinnostaa kuinka pitkään olette olleet yhdessä.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni soittaa joskus kauniita balladeja kitaralla ja tuo kukkia....minulle vain.....kyllähän se mieltä ylentää
Suomalainen mieskö soittaa balladeja?!
Ei oikeasti ole edes miestä, vastaus oli keksitty :) mutta miksei voisi tuollaista suomalaista miestä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisko joku siihen miksi ei voi tehdä sellaisia asioita joita toivoisin ja jotka tekisivät onnelliseksi? Tai onnellinen olen nytkin, mutta haluja ei oikein ole, koska mies ei tee mitään ja sitten loukkaantuu jos en ole heti valmis seksiin kun vähän tulee illalla makaamaan viereen pelkästään seksi mielessä.
Mies ei vain viitsi. Parisuhteessa olevat miehet laiskistuvat eivätkä viitsi nähdä yhtään vaivaa saadakseen. Sitten miehet valittaa että naiset alkavat pihtaamaan. Ehkä ensin pitäisi miettiä miten oma käytös ja tekeminen on muuttunut. Sillä voisi ehkä olla jotain tekemistä asian kanssa.
Eipä tuolla asenteellasi kukaan oikeasti sua edes halua. Vastavuoroisuutta!
Yksip
Joo tottakai. Olin nuori ja naiivi, minulla oli huono itsetunto, en tiennyt mikä oli hyväksi minulle. Minua mm. pahoinpidelty lapsena ja rajoja rikottu muutenkin. Ihmisillä on erilaisia taustoja ja tekevät valintoja niillä taidoilla mitä heillä sillä hetkellä on. Ihan kaikki tekee myös joskus virheitä.
Menin tunteen mukana. Mies halusi tosi pian lapsen ja siinä sitten oltiin. Ajattelin että kyllä se siitä! Noh, vaikka jotain pientä kehitystä saattaa tapahtua kun ikää tulee lisää, niin ei tietyt asiat vaan muutu. Esim sellainen halu selvittää ongelmat, aidosti kuunnella toista ja olla läsnä ja halu vilpittömästi tehdä toinen onnelliseksi, ilman että aina ajattelee että jos teen tämän nyt niin sitten saan tuon tms.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana tuo tanssittaa olohuoneessa 😭😭 Tää jotenkin liikutti. Itse en tuollaista miestä koskaan saanut, mutta ole sinä onnellinen!
Alkuvi tuvtuk sen jälkeen alkaa itkettään tämmöset.... mut nauti sä, kellä tämmöstä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa yrittää. On tässä nyt naisellakin oltava joku vastuu.
Toki. Naisen pitää olla viehättävä. Pitää hoitaa koti ja lapset. Pitää suunnitella ja laittaa ruoka oli arki tai pyhä. Huolehtia kaikille puhtaat, kauniit vaatteet. Lisäksi nykyään tuntuu että taloudellinen vastuu myös usein naisella. Näin siis ainakin meillä! Lisäksi nainen muistaa syntymäpäivät ja muut merkkipäivät. Aina. Leipoo kakkua ja järjestää jotain kivaa ohjelmaa. Huolehtii että mies saa levätä rankan työpäivän jälkeen. Suunnittelee lomat ja kaiken vapaa-ajan, koska muuten ei tehtäis juuri mitään koskaan. Useimmiten myös maksaa ne ainakin enimmäkseen.
Mielellään tekisi parisuhteessa paljon muutakin, mutta kun ei saa itse mitään. Ehkä kukkia merkkipäivänä ja sillä mies kuittaa kaiken. Aina voi sitten vielä muistuttaa siitå kuinka muisti tuoda kukkia merkkipäivänä, kun nainen sanoo että hän kokee että hän ei saa mitään vastineeksi kaikesta panoksesta.
Naisenhan sitä kuuluu miestä vietellä jos haluaa jatkaa siivellä elelyä.
Vierailija kirjoitti:
Kohtelee aina hyvin, hellii ja pitää aina huolen siitä, että tulen ensin. Helppohan sellaista on haluta. Yhdessä 19 v.
Miksi sun pitää tulla ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuu läskiks ei anna seksiä ku olen oksettava ja muutenkin saan kuulla jatkuvasti olevani huono ja tyhmä kyllä kipinöi
Kiitos tuli juuri lonkku nenästä 😂
Siis täh?
Vierailija kirjoitti:
Naisenhan sitä kuuluu miestä vietellä jos haluaa jatkaa siivellä elelyä.
Entä sit kun mies elää siivellä? Näin siis meillä ja silti pitäis antaakin vielä ilman mitään viettelyä. Mitäs pitäis tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Olemalla olemassa. Se riittää.
Eli nukkekin kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi olla viettelemässä ketään? Eikö normaali arki riitä?
Ei kaikille riitä. Toiset haluaa ottaa elämästä kaiken irti. Haluaa muutakin kuin pelkkää harmaata arkea. Sitä on joka tapauksessa luvassa.Tavallinen arki on parhautta, ei harmaata. Juhla on erikseen, mutta hienosti menee jos arki on mukavaa😉
Jos ei ole harmaata, niin varmaan siinä on jotain mukavaakin joskus. Ei olla kuin kaksi robottia vaan jotka pyörittää arjen. Tai yksi robotti joka suorittaa kun toinen ottaa rennosti sohvalla vieressä oluttölkki kädessä.
Harmittaa ihan tosi paljon, mutta ei oikein mitenkään. Mikä siinä on että suomalainen mies ei ole valmis tekemään mitään naisensa eteen? Ei siis mitään. Ihan itsestäänselvyytenä pitävät sitten että seksiä pitäis olla.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ihan tosi paljon, mutta ei oikein mitenkään. Mikä siinä on että suomalainen mies ei ole valmis tekemään mitään naisensa eteen? Ei siis mitään. Ihan itsestäänselvyytenä pitävät sitten että seksiä pitäis olla.
Laiskuutta? Ei ole sellaista kulttuuria jossa naista pidettäis kuin kukkaa kämmenelllä, henmoteltaisiin. Onko se osittain myös osoittautunut toimimattomaksi. Aika paljon erotaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikille riitä. Toiset haluaa ottaa elämästä kaiken irti. Haluaa muutakin kuin pelkkää harmaata arkea. Sitä on joka tapauksessa luvassa.
Taitavat olla enimmäkseen naislapsia, nuo "viettelyä" vailla olevat. Harvempi mies tuon perään on kinuamassa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö taitaa kyllä mm. käydä töissä klo 8-16. Rontti on tosin, jos kaiken yksin tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikille riitä. Toiset haluaa ottaa elämästä kaiken irti. Haluaa muutakin kuin pelkkää harmaata arkea. Sitä on joka tapauksessa luvassa.Taitavat olla enimmäkseen naislapsia, nuo "viettelyä" vailla olevat. Harvempi mies tuon perään on kinuamassa.
Oletko koskaan kuullut tai huomannut että miehet ja naiset on erilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö taitaa kyllä mm. käydä töissä klo 8-16. Rontti on tosin, jos kaiken yksin tuhlaa.
Niin sekä miehet että naiset käyvät töissä, sitäkään et ole kuullut? Lisäksi pääsääntöisesti naiset jatkavat työpäiväänsä vielä kotona. Millä vuosituhannella elät?
Kyllä nainenkin voisi pitää kipinää yllä ja vietellä miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kipinää enää. Olemme yhdessä taloudellisten asioiden vuoksi. Tulisi liian kalliiksi erota. Ukko käy Thaimaassa lomilla, minä saan olla rauhassa kotona. Tämä järjestely sopii itselleni.
Eli ette ole parisuhteessa enää. Ihan ymmärrettävää elää kämppiksinä taloudellisista syistä.
Kiitos tuli juuri lonkku nenästä 😂