Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi viettelee sinut ja pitää yllä kipinää?

Vierailija
16.08.2024 |

Lisäksi kiinnostaa kuinka pitkään olette olleet yhdessä.

Kommentit (204)

Vierailija
181/204 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi niin moni (?) suomalainen mies on tuollainen joka on ihan täysin passiivinen? Tiedän kyllä suomalaisiakin miehiä, jotka eivät ole, joten ei täysin voi yleistää. Ehkä tänne kerääntyy ne puolisot hakemaan vertaistukea, kenellä ei mene niin kovin hyvin.

Vai onko suomalaisessa kulttuurissa jotain sellaista joka tekee sen? Siis kun oikeasti monissa muissa maissa miehet on kyllä keskimäärin on varmaan huomaavaisempia ja sellaisia tietyllä tapaa arvostavampia naisia kohtaan. Osa ehkä opittuja tapoja, mutta miksi suomimiehet kasvavat osa sellaisiksi täysin moukiksi? Ja se sellainen pasiivisuus ihmetyttää. Valitetaan kun vaimo nalkuttaa, valitetaan kun vaimo pihtaa ja valitetaan kun vaimo jättää. Voi kurjuutta. Itse ollaan ikäänkuin aivan kohtalon armoilla vaan. Ei voida tehdä mitään minkään asian eteen. Odotetaan vaan ilmaista täyshoitoa, mutta ei olla valmiita itse tuomaan suhteeseen mitään.

Vierailija
182/204 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Istuu illat koneella ja sitten tulee viereen makaamaan hetkeksi, juuri kun olen väsyneenä menossa nukkumaan, et nyt vähän panettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/204 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Istuu illat koneella ja sitten tulee viereen makaamaan hetkeksi, juuri kun olen väsyneenä menossa nukkumaan, et nyt vähän panettaa.

Ja siis kyseessä 47v mies.

Vierailija
184/204 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
185/204 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies avaa aina ovet mulle, pukee takit päälle jne. 

-Laittaa lapset aina turvaistuimiin

-Tuo kahvia, vettä, ruoat pöytään jne.

-Huoltaa kaikki mun tavarat

-Opetteli hyväksi kokiksi, kun halusi myös tehdä mulle ruokaa

-Tulee hakemaan kauppakassit autosta jos käyn yksin kaupassa

-Hieroo mua lähes päivittäin

-Koskettaa, halaa, puhuu, välittää kaikin tavoin

En tiedä miten voin ikinä olla yhtä hyvä takaisin <3

Vierailija
186/204 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lyön seisovan kyllikkini kouraan ja käsken imeä. Siitä se lähtee, lemmenleikki.

Tuskin lyöt ja ei taatusti innostaisi ketään, eikä seksissä käsketä.

Vierailija
187/204 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja annat panna?

Vierailija
188/204 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mies avaa aina ovet mulle, pukee takit päälle jne. 

-Laittaa lapset aina turvaistuimiin

-Tuo kahvia, vettä, ruoat pöytään jne.

-Huoltaa kaikki mun tavarat

-Opetteli hyväksi kokiksi, kun halusi myös tehdä mulle ruokaa

-Tulee hakemaan kauppakassit autosta jos käyn yksin kaupassa

-Hieroo mua lähes päivittäin

-Koskettaa, halaa, puhuu, välittää kaikin tavoin

En tiedä miten voin ikinä olla yhtä hyvä takaisin <3

Ihanaa että osaat kuitenkin arvostaa etkä pidä itsestäänselvyytenä.

Vierailija
189/204 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja annat panna?

Ei, en ole kolmeen vuoteen antanut. Ja sehän miestä ottaa päähän. Tasaisin väliajoin syyllistää minua siitä. Kun pitäisi vaan ottaa erilainen asenne itse, siis minun. Sillai sormia napsauttamalla pitäisi vaan alkaa haluta. Herra ei itse osaa tehdä mitään. Ei siis yhtään mitään. En todellakaan ota syyllisyyttä tästä asiasta tai pyri jotenkin muuttamaan itseäni.

Vierailija
190/204 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oppinut tässä kuolevassa suhteessani paljon. Aloin seurustella miehen kanssa, joka aiemmissa suhteissaan oli kovasti kärsinyt seksin puutteesta. Kyseessä ns paperilla ja aika ulkoisestikin täydellinen mies, joten ihmettelin kovasti. Hän olikin innoissaan intohimoisesta naisesta , vaikka en omalla mittapuullani mitään kummoisia temppuja tehnyt. Pikkuhiljaa alkoi musta tuntua kuitenkin, ettei hän arvosta sitä mitä hänellä on. Siis koko suhdetta,  minua ihmisenä. Mies ei tehnyt asialle mitään  väitti ettei tosiaan pidä hyvää seksielämää itsestäänselvänä. Sitten kävi ilmi, ettei hän oikein koe mitään romanttista minua kohtaan, siis kertoi tämän. Että aina kun hän teki hyväkseni jotain, siitä odotettiin vastapalvelusta.  Juurikin tätä, että kun suoraan kertoo mitä toivoo, niin tekee täysin päinvastoin. Tai vain ignooraa. On suoraan sanonut  että ei kiinnosta sitoutuminen. Minun tunteilla ja tarpeilla ei näytä olevan merkitystä. Kokee jonkinlaista vääryyttä siitä, että jotain joutuisi " toisen mieliksi" tehdä. Siis kyllähän siitä nyt tulee itsellekin hyvä mieli , jos toista ilahduttaa! Mutta nähtävästi ei. 

Ei kiinnosta enää seksileikit mua, hepeneet eikä mitkään. Ei edes tavallinen perusseksi. Miehen välinpitämättömyys mun tunteista on totaalinen turnoff, jollaista en koskaan aiemmin ole kokenut.  Ei voi ymmärtää. 

Vierailija
191/204 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet siis saa suhteesta kuin suhteesta seksin loppumaan. Ehkä kannattais siinä vaiheessa vähän miettiä, ennen kuin siirtyy seuraavaan.

Vierailija
192/204 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oppinut tässä kuolevassa suhteessani paljon. Aloin seurustella miehen kanssa, joka aiemmissa suhteissaan oli kovasti kärsinyt seksin puutteesta. Kyseessä ns paperilla ja aika ulkoisestikin täydellinen mies, joten ihmettelin kovasti. Hän olikin innoissaan intohimoisesta naisesta , vaikka en omalla mittapuullani mitään kummoisia temppuja tehnyt. Pikkuhiljaa alkoi musta tuntua kuitenkin, ettei hän arvosta sitä mitä hänellä on. Siis koko suhdetta,  minua ihmisenä. Mies ei tehnyt asialle mitään  väitti ettei tosiaan pidä hyvää seksielämää itsestäänselvänä. Sitten kävi ilmi, ettei hän oikein koe mitään romanttista minua kohtaan, siis kertoi tämän. Että aina kun hän teki hyväkseni jotain, siitä odotettiin vastapalvelusta.  Juurikin tätä, että kun suoraan kertoo mitä toivoo, niin tekee täysin päinvastoin. Tai vain ignooraa. On suoraan sanonut  että ei kiinnosta sitoutuminen. Minun tunteilla ja tarpeilla ei näytä ole

Siis mulla juuri tuollainen mies. Hän viikonloppuna viimeksi pauhasi siitä että nyt riittää minun mieliksi asioiden tekeminen! Vaikka siis kyse on ihan yhteisten asioiden hoitamisesta! Onkohan tosiaan kyse siitä ettei mies tunne mitään romanttista minua kohtaan? Olen miettinyt tätä ja kysynytkin joskus, mutta ei ole koskaan ainakaan myöntänyt mitään. 

Koen että olen aina ollut itsestäänselvyys ja hän ihan silminnähden hermostuu jos ilmaisen jotain tarpeita tai toiveita. Se on todella outoa, mutta keskustelu ei auta. Aivan kun oltais eri planeetoilta. En myöskään ole koskaan kokenut mitään vastaavaa aikaisempien poikaystävien kanssa. Meillä siis tosiaan ongelma minun haluttomuus ja olen yrittänyt vinkata hänelle asioita jotka voisi auttaa, mutta ei vaan voi tehdä näitä juttuja! Miksi ei? Esim olen sanonut että voisi auttaa jos joskus hieroisi tai laittaisi ruokaa tai järjestäisi jotain muuta pientä kivaa yhdessä. Niin ei vaan voi esim laittaa sitä ruokaa erityisesti minulle/yhteistä illallista, miksi ei? Aivan käsittämätöntä!

Vierailija
193/204 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet siis saa suhteesta kuin suhteesta seksin loppumaan. Ehkä kannattais siinä vaiheessa vähän miettiä, ennen kuin siirtyy seuraavaan.

Ehkä!

Vierailija
194/204 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuu läskiks ei anna seksiä ku olen oksettava ja muutenkin saan kuulla jatkuvasti olevani huono ja tyhmä kyllä kipinöi

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?

ei suostu eroon ku ei pärjää yksin jos otan asian puheeksi alkaa uhkailu ym kokemuksen kautta tiedän että ei jää siihe. pelkään 

Sama täällä. Uhkailua, pelottelua.

Vierailija
195/204 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin🙄 

Vierailija
196/204 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oppinut tässä kuolevassa suhteessani paljon. Aloin seurustella miehen kanssa, joka aiemmissa suhteissaan oli kovasti kärsinyt seksin puutteesta. Kyseessä ns paperilla ja aika ulkoisestikin täydellinen mies, joten ihmettelin kovasti. Hän olikin innoissaan intohimoisesta naisesta , vaikka en omalla mittapuullani mitään kummoisia temppuja tehnyt. Pikkuhiljaa alkoi musta tuntua kuitenkin, ettei hän arvosta sitä mitä hänellä on. Siis koko suhdetta,  minua ihmisenä. Mies ei tehnyt asialle mitään  väitti ettei tosiaan pidä hyvää seksielämää itsestäänselvänä. Sitten kävi ilmi, ettei hän oikein koe mitään romanttista minua kohtaan, siis kertoi tämän. Että aina kun hän teki hyväkseni jotain, siitä odotettiin vastapalvelusta.  Juurikin tätä, että kun suoraan kertoo mitä toivoo, niin tekee täysin päinvastoin. Tai vain ignooraa. On suoraan sanonut  että ei kiinnosta sitou

Varmaan olisi aika erota, monesti sitä tuhlaa parhaita vuosiaan tuollaisiin epätyydyttäviin suhteisiin.

Vierailija
197/204 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja annat panna?

Ei, en ole kolmeen vuoteen antanut. Ja sehän miestä ottaa päähän. Tasaisin väliajoin syyllistää minua siitä. Kun pitäisi vaan ottaa erilainen asenne itse, siis minun. Sillai sormia napsauttamalla pitäisi vaan alkaa haluta. Herra ei itse osaa tehdä mitään. Ei siis yhtään mitään. En todellakaan ota syyllisyyttä tästä asiasta tai pyri jotenkin muuttamaan itseäni.

Sama täällä.

Vierailija
198/204 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Enkä minä myöskään häntä. 

Odotellaan tässä että lapset muuttavat pois, ja sitten erotaan.

Vierailija
199/204 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa ihan tosi paljon, mutta ei oikein mitenkään. Mikä siinä on että suomalainen mies ei ole valmis tekemään mitään naisensa eteen? Ei siis mitään. Ihan itsestäänselvyytenä pitävät sitten että seksiä pitäis olla.

Taitamattomia🤭

Vierailija
200/204 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oppinut tässä kuolevassa suhteessani paljon. Aloin seurustella miehen kanssa, joka aiemmissa suhteissaan oli kovasti kärsinyt seksin puutteesta. Kyseessä ns paperilla ja aika ulkoisestikin täydellinen mies, joten ihmettelin kovasti. Hän olikin innoissaan intohimoisesta naisesta , vaikka en omalla mittapuullani mitään kummoisia temppuja tehnyt. Pikkuhiljaa alkoi musta tuntua kuitenkin, ettei hän arvosta sitä mitä hänellä on. Siis koko suhdetta,  minua ihmisenä. Mies ei tehnyt asialle mitään  väitti ettei tosiaan pidä hyvää seksielämää itsestäänselvänä. Sitten kävi ilmi, ettei hän oikein koe mitään romanttista minua kohtaan, siis kertoi tämän. Että aina kun hän teki hyväkseni jotain, siitä odotettiin vastapalvelusta.  Juurikin tätä, että kun suoraan kertoo mitä toivoo, niin tekee täysin päinvastoin. Tai vain ignooraa. On suoraan sanonut  että ei kiinnosta sitoutuminen. Minun tunteilla ja tarpeilla ei näytä ole

Missä yhteydessä hän on kertonut tuollaista ettei koe romanttisia tunteita sinua kohtaan? Miksi haluatte olla yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi