Miten miehesi viettelee sinut ja pitää yllä kipinää?
Lisäksi kiinnostaa kuinka pitkään olette olleet yhdessä.
Kommentit (204)
Tulee istumaan sohvalle viereen ja pieraisee. Tämä on hänen viettely-yrityksensä ja ei, ei toimi.
Siivoaa kissanvessoja, hellii ohimennen sekä minua että kissalaumaa, kohtelee meitä aina hyvin. Peitto heiluu monta kertaa viikossa, me 54/59 v.
Vierailija kirjoitti:
Siivoaa kissanvessoja, hellii ohimennen sekä minua että kissalaumaa, kohtelee meitä aina hyvin. Peitto heiluu monta kertaa viikossa, me 54/59 v.
Ai niin, yhdessä 14 v
Kehuu ulkonäköä koko ajan ja sanoo rakastavansa. Toisaalta loukkaantuu jos en anna seksiä eli aika itsekäs kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kehuu ulkonäköä koko ajan ja sanoo rakastavansa. Toisaalta loukkaantuu jos en anna seksiä eli aika itsekäs kuitenkin.
Ns rakkautta opeteltuine vuorosanoineen näyttelevä ihmiskuori siis.
Vastaisko joku siihen miksi ei voi tehdä sellaisia asioita joita toivoisin ja jotka tekisivät onnelliseksi? Tai onnellinen olen nytkin, mutta haluja ei oikein ole, koska mies ei tee mitään ja sitten loukkaantuu jos en ole heti valmis seksiin kun vähän tulee illalla makaamaan viereen pelkästään seksi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää huolta siitä että arki on sujuvaa, kaikki ei ole vain yhden harteilla eli energiaa kipinälle riittää kummallakin.
Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Treenaa sopivasti ja liikumme myös yhdessä. Syömme hyvää ruokaa.
Vähintään yhdet treffit per vko. Lahjoja saan säännöllisesti. Varataan aikaa toisillemme yhteisestä kalenterista.
13 vuotta yhdessä
Nuo kaksi alempaa riviä kuulostavat mukavalta, mutta laskisiko naiselta kukaan arkeen osallistumista viettelyksi ja kipinän ylläpitämiseksi...
Seuraavan kerran kun tiskaan, huudan miehelle keittiöstä, että täällä minä kovasti nyt viettelen sinua tiskipaljun äärellä, että joko tuntuu kipinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen.
Henkisesti keskenkasvuinen läheisriippuvainen kosketusaddikti.
Vierailija kirjoitti:
Vastaisko joku siihen miksi ei voi tehdä sellaisia asioita joita toivoisin ja jotka tekisivät onnelliseksi? Tai onnellinen olen nytkin, mutta haluja ei oikein ole, koska mies ei tee mitään ja sitten loukkaantuu jos en ole heti valmis seksiin kun vähän tulee illalla makaamaan viereen pelkästään seksi mielessä.
Oletko sanonut toiveesi ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vääntänyt rautalangasta vuositolkulla. Ja mies syyllistää minua tasaisin väliajoin siitå kun en halua seksiä, kuinka minun itse pitäisi vaan päättää haluta jne. Mutta jos omista toiveista ja haluista kerron, niin kaikuvat kuuroille korville. Nuorempana itkin ja surin asiaa ja mietin että minussa varmaan jotain pielessä, enkä ansaitse muuta. Nyt en enää välitä, enkä myöskään syyllisty miehen jutuista, lähinnä nauran ja pidän häntä tosi todellisuudesta irtautuneena ihmisenä. Jos ei voi järjestää yhtä kertaa esim ravintolaillallista, tai laittaa edes ruokaa minua ajatellen (osaa kyllä) ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä, niin ihan sama minulle herran halut. Hieronnasta olen sanonut, että tykkäisin, niin vastahakoisesti minuutin ajan hieroo ja kyllästyneenä sitten toteaa että sormet tulee kipeäksi. Aika sytyttävää eikö, kipinät lentelee oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vääntänyt rautalangasta vuositolkulla. Ja mies syyllistää minua tasaisin väliajoin siitå kun en halua seksiä, kuinka minun itse pitäisi vaan päättää haluta jne. Mutta jos omista toiveista ja haluista kerron, niin kaikuvat kuuroille korville. Nuorempana itkin ja surin asiaa ja mietin että minussa varmaan jotain pielessä, enkä ansaitse muuta. Nyt en enää välitä, enkä myöskään syyllisty miehen jutuista, lähinnä nauran ja pidän häntä tos
Siis nauran mielessäni, koska riitely ei auta mitään. Vääntää ja vääristelee aina asiat siten ettei itse tarvi ottaa vastuuta mistään ja sitä typerää jankutuskeskustelua en jaksa käydä. Jos vaimon hierominen on noin vaikeaa tai mikä tahansa hyvänä pitäminen, niin siinäpä sitten on ja ihmettelee kun ei ole parisuhdetta. Koska hän ilmeisesti määrittelee sen mikä on parisuhde.
Sille on aina syynsä että halut on mennyt.
- anna ny
- en anna
- no antasit nyt
- no enhän anna
jne.
Mieheni soittaa joskus kauniita balladeja kitaralla ja tuo kukkia....minulle vain.....kyllähän se mieltä ylentää
Kerran sanoi että mun perse ei näytä yhtään niin isolta yhessä mekossa
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todelliselta painajaiselta joutua viettämään elämäänsä kissahelvetissä kissan paskoja läträten pelkän seksin toivossa. Tällaiset miehet ovat nöyryytäneet itsensä munattomiksi palvelijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan yhden kerran iäti:
Puoliso oli ollut viikon reissussa, kotiutui yöllä. Mutisi jotain, miten poikki on, käy vielä suihkussa. Olin unessa, kun hän tuli nukkumaan. Huokasi, miten mukavaa on olla kotona, kaappasi minut tiukkaan syleilyyn... tunne oli uskomaton, ikävä oli ollut molemmilla...
Tarkoitan siis, että ihan pikku jutut tavallisessa arjessa, huumori, hyväntuulisuus...
Tää on i h a n a 💕
Vierailija kirjoitti:
Mies ei vain viitsi. Parisuhteessa olevat miehet laiskistuvat eivätkä viitsi nähdä yhtään vaivaa saadakseen. Sitten miehet valittaa että naiset alkavat pihtaamaan. Ehkä ensin pitäisi miettiä miten oma käytös ja tekeminen on muuttunut. Sillä voisi ehkä olla jotain tekemistä asian kanssa.
Tuollainen on turvattomuutta ja traumoja lapsille aiheuttava vanhempi. Tahallaan.