Taas se alkoi; tekstiviestejä ihmisiltä jotka pitävät yhteyttä joskus ja jouluna!
Kommentit (15)
Eikö ole kiva kun edes kerran vuodessa muistavat? Vai miten usein vaadit tekstiviestejä, jotta et niistä loukkaannu?
Estä ne numerot niin ei tarvitse ärsyyntyä.
Eikö ole kiva että muistavat,miksi se ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kiva kun edes kerran vuodessa muistavat? Vai miten usein vaadit tekstiviestejä, jotta et niistä loukkaannu?
Tämä on juuri sitä ammatikseen närkästyvää tyyppiä joka koki huumaannuttavaa valtaa kun sosiaalinen media yleistyi ja joku vihdoinkin jaksaa kuunnella ja yläpeukuttaa sitä.
Siis lauma samanlaisia jotka ovat omistaneet elämänsä someraivon lietsomiseen merkityksettömistä asioista eli kaikesta mikä heidän pikku elämässään tapahtuu.
Hämmästelen vain sitä että joku ottaa näihin yhteyttä edes jouluna mutta kai ne sen verran säälivät.
Kuinka usein itse laitat heille? Eikö ole parempi että olet kuitenkin heidän mielessä vaikka eivät arjessa jaksa viestiäkkään.
Mulla on kanssa tollasia tuttuja. Koskaan, ikinä ei kysytä kuulumisia, mun viesteihin ei välttämättä edes vastata - muusta puhumattakaan. Sitten jouluna saadaan joku hyväntahtoisuuspuuska ja kontaktoidaan lässyttäen. Oikeasti tekisi mieli haistattaa elin, mutta tyydyn ignoraamaan.
No ne nyt on vaan korttien nykykorvikkeita, ennen niitä tuli kaikilta kummin kaimoilta.
Laittavat jakamalla joulun toivotus-viestit kaikille.
On se kauheeta kun joku sinuakin ressukkaa muistaa ihan hirveetä miten ne kehtaa häiritä.
Tai joulukortti. Heitin kortin menemään. Ihmeellistä murustelua kun kerran vuodessa jaksetaan armollisesti muistaa.
Voivat olla sellaisia, jotka haluaisivat pitää yhteyttä muulloinkin, mutta eivät saa aikaiseksi, koska omassa elämässä on liikaa asioita minkä jälkeen ei jää energiaa yhteydenpitoon.
Jos ei oikeasti kiinnosta yhtään, niin älä vastaa. Se on oikein heillekin, niin tietävät ettei sinua kiinnosta.
Kyllä olisi vaivalloista, jos jokaisen tutun ihmisen kanssa pitäisi viestitellä ja soitella päivittäin.. Ettei vain kukaan sitten loukkantuisi kun laittaa jouluntoivotukset.
Saako aloittajaa muidenkaan juhlien johdosta onnitella/muistaa vai pitääkö sitäkin varten olla jo valmiiksi tiiviissä yhteydenpitosuhteessa?
Älä vastaa.