Miten miehesi viettelee sinut ja pitää yllä kipinää?
Lisäksi kiinnostaa kuinka pitkään olette olleet yhdessä.
Kommentit (204)
Riittää, kun Veijo tulee viereeni niin huumaannun siitä muhkeasta sissijuuston ja virtsan tahrimien 6 päivää jalassa olleiden black horsien lemusta sen verran, että taju lähtee ja Veijo saa kassinsa tyhjennettyä minuutissa ja sotkettua permanenttini. Ensi viikolla sitten uudestaan. Jos oikein herkutellaan niin Veijo siteeraa Pekka Siitoimen parhaita lauseita ja pitää koppalakkia päälakikaljunsa päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainenkin voisi pitää kipinää yllä ja vietellä miehen.
Tottakai voi. Mutta jos tilanne on se, että ei ole seksiä ja mies valittaa ja kärsii siitä. Haluaisi itse siis seksiä. Miksi ei ole valmis tekemään mitään, ei siis yhtään mitään asian eteen itse? Näin siis meillä.
Vierailija kirjoitti:
Riittää, kun Veijo tulee viereeni niin huumaannun siitä muhkeasta sissijuuston ja virtsan tahrimien 6 päivää jalassa olleiden black horsien lemusta sen verran, että taju lähtee ja Veijo saa kassinsa tyhjennettyä minuutissa ja sotkettua permanenttini. Ensi viikolla sitten uudestaan. Jos oikein herkutellaan niin Veijo siteeraa Pekka Siitoimen parhaita lauseita ja pitää koppalakkia päälakikaljunsa päällä.
Sellaiset fantasiat sitten siellä. Hae apua itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset fantasiat sitten siellä. Hae apua itsellesi.
Oletpas tosikko
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainenkin voisi pitää kipinää yllä ja vietellä miehen.
Sehän se unelma onkin. Että ruoan, puhtaan kodin ja vaatteiden lisäksi nainen vielä viettelisi miehen, vaan mitä mies tekee sitten? Nainen kun vielä huom! Maksaa vähintään puolet kaikesta. Kertokaa ihmeessä miehet kenen vaimot hoitaa noi edellämainitut.
Vierailija kirjoitti:
Minun näkökulmani miehenä: vaimo haluaisi minun huolehtivan hänen lämmittelystään. Mutta siihen ei käy koskeminen ohimennen, se on lääppimistä. Ei käy halaaminen, on huono hetki ja ei nyt, päästä irti. Kehuja ei ota vastaan, vaivaantuu ---
Jatka ainakin hierontaa ja tee siihen itse aloite. Pidä se erillään seksistä. Naiset eivät elä hetkessä, vaan se vaikuttaa seksiinkin vaikka siinä olisi monta pv välissä. Naiset huomaavat, jos teet jotain vain seksin takia. Se vie halut sellaiselta naiselta, jota on käytetty hyväksi vaikka lievästikin, esim. että muka seurustellaan, mutta mies ei halua koskaan nähdä, paitsi silloin kun panettaa. Tämä pitäisi takoa kaikille pojille päähän jo yläasteella, että jos ette halua pilata naisten seksuaalisuutta, niin niitä ei kohdella tyhjennysreikinä.
Naisellasi on traumoja. Onko ne olleet jo lapsuudesta? Onko ne aiheuttanut joku ex? Vai sinä? Oletko pettänyt? Naisellasi on myös itsetunto-ongelmia. Itselläni ei ole niitä ulkonäön suhteen, mutta puoliso on aiheuttanut aiemmalla sekoilullaan semmoiset traumat, että seksi on lähes kuollut. Tunnistan nuo oireet siinä mitä kirjoitit, joten jos haluat naisesi parasta, niin lue tämä ajatuksella. Jos haluat vain enemmän seksiä, niin vaihda naista ja anna nykyiselle mahdollisuus toipua yksin tai jonkun toisen kanssa.
Johtuipa ne traumat sinusta tai jostain toisesta, voit auttaa käsittelemään niitä. Ongelma on ne miehet, jotka opettavat naiset siihen, ettei näillä ole mitään muuta arvoa kuin seksi. Kaikki läheisyyden ja rakkauden osoitukset johtavat seksiin, jolloin naiset oppivat hyvin nopeasti, etteivät ne ole aitoja. Seksin jälkeen nainen unohdetaan kuin nukke komeroon. Kaikki tämä tekee naisen allergiseksi vihjailulle. Se on kuin veitsen kääntämistä haavassa. Mitä herkempi ja rakastavampi nainen on kyseessä sitä pahemmin hän traumatisoituu ja muuttuu kylmäksi, kovaksi ja kyyniseksi. Pitää olla tosi ihmeellinen mies, joka saa sellaisen naisen vielä ulos kuorestaan.
Koskeminen ohimennen: Älä purista mistään, älä tökkää sormella, älä koske intiimialueille. Sipaise vaikka hiuksia tai kasvoja, käsivartta tai selkää. Silittele myös seksin jälkeen.
Halaaminen: Onko hän ollut kiireessä, kun olet yrittänyt halata? Vai kokeeko hän senkin, että yrität saada seksiä? Halaa silloin kun et yritä saada seksiä tai kun se ei ole edes mahdollista, esim. ulkona. Halaa myös seksin jälkeen useana päivänä.
Kehut: Tuleeko ne luonnostaan vai opetellusti? Yritätkö saada niillä seksiä? Kokeile kehua eri tavalla. Älä keskity ulkonäköön, mutta älä unohda sitäkään kokonaan. "Tykkään sun (hiuksista, nenästä tms)". "Tykkään susta." "Mulla oli ikävä." Vaikka hän menisi vaikeaksi, kehu silti joskus. Se voi olla tärkeää, hän ei vain osaa ottaa vastaan. Jos hän haukkuu itseään, sano hellän päättäväisesti: "lopeta, älä hauku mun rakasta".
Katsominen: katso silmiin. Jos hän valittaa, niin katso silti ja sano, että haluat katsoa, kun tykkäät.
Seksi: Ole läsnä. Silitä kasvoja, hiuksia, turvallisia kohtia. Koske hitaasti ja kevyesti, ellei hän toisin sano. Puhu pehmeästi. Hän haluaa tuntea itsensä rakastetuksi, ei panopuuksi.
Vaikket olisi itse aiheuttanut näitä ongelmia, niin joku on, ja nyt ne ovat myös sinun ongelmiasi. Yritä keskustella näistä asioista joskus. Näytä vaikka tämä viesti ja kysy, mitä hän tästä ajattelee. Mutta hän on varmasti niin lukossa, että älä odota järkeviä vastauksia. Kysy, voisiko hän kirjoittaa, jos hän ei pysty puhumaan. Ja jos hän puhuu, niin kuuntele ja sisäistä. Jos hän kirjoittaa, niin lue ja sisäistä.
Itse lyön seisovan kyllikkini kouraan ja käsken imeä. Siitä se lähtee, lemmenleikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun näkökulmani miehenä: vaimo haluaisi minun huolehtivan hänen lämmittelystään. Mutta siihen ei käy koskeminen ohimennen, se on lääppimistä. Ei käy halaaminen, on huono hetki ja ei nyt, päästä irti. Kehuja ei ota vastaan, vaivaantuu ---
Jatka ainakin hierontaa ja tee siihen itse aloite. Pidä se erillään seksistä. Naiset eivät elä hetkessä, vaan se vaikuttaa seksiinkin vaikka siinä olisi monta pv välissä. Naiset huomaavat, jos teet jotain vain seksin takia. Se vie halut sellaiselta naiselta, jota on käytetty hyväksi vaikka lievästikin, esim. että muka seurustellaan, mutta mies ei halua koskaan nähdä, paitsi silloin kun panettaa. Tämä pitäisi takoa kaikille pojille päähän jo yläasteella, että jos ette halua pilata naisten seksuaalisuutta, niin niitä ei kohdella tyhjennysreikinä.
Naisellasi on traumoja. Onko ne olleet jo lapsuudesta? Onko ne aiheuttan
Tosi hyvä teksti, kiitos tästä!
Tanssahdellaan toistemme nähden alasti, mikä johtaa kiihkeään seksiin. Yhdessä 35 + vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tanssahdellaan toistemme nähden alasti, mikä johtaa kiihkeään seksiin. Yhdessä 35 + vuotta.
Hahhahaaa. koomista kuvitella. Sori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tulee päälle makaamaan kun lapset menneet nukkumaan. Koko päivänä ei sitä ennen ole huomioinut mitenkään!
Viimeksi tällä viikolla meni hermot ja sanoin että en ole mikään teini enää. Ettei kyllä valitettavasti tuollainen saa enää haluja oikein syttymään. Olen kertonut ja antanut esimerkkejä mikä voisi auttaa, mutta jotenkin hän ei niitä halua ymmärtää?
Mikäköhän siinäkin on? Esim olen sanonut että varmasti saattaisi auttaa asiaan esim että minua hemmoteltaisiin joskus, jalkahieronta, ruoanlaitto tms olisi helppo toteuttaa, mutta silti ei tee tällaisia asioita? Kyllä vähän joskus voisi nähdä vaivaa. Mutta ei halua?
Jos on herännyt aamukuudelta, huolehtinut lapset päiväkotiin, painanut duunissa pitkän päivän, tullut kotiin tekemään kotitöitä, toiminut siinä samalla erotuomarina lasten riidoissa ja vihdoin saa lapset
Miksi olet niin vihainen kun joudut hoitamaan noita tavallisia jokapäiväisiä asioita? Samat asiat joutuu hoitamaan kaikki lapsiperheiden vanhemmat. Vai anna kun arvaan! Sinun mielestäsi vaimon kuuluisi hoitaa ne. Ne on oikeasti vaimon hommia. Ja sitten kostat sen vaimolle passiivisagressiivisesti. Tosi kypsän oloista.
Minuun toimii viettely, jossa minä tunnen itseni naiselliseksi ja haluttavaksi. Jos pidän paitaa, jossa on antavampi kaula-aukko, mies saattaa kiusoitellen sanoa mihin rouva mahtaa olla matkalla tai pyytää pyörähtämään. Mies sanoo sellaisia juttuja kuten että hän pitää pitkistä hiuksistani tai mun iho on hänestä niin pehmeä. Mua sytyttää se, että vaikka en ole erityisen naisellinen välttämättä jollain stereotyyppisellä ulkonäkömittarilla, mies saa minut tuntemaan oloni naiselliseksi, koska nostaa sellaisia juttuja esiin.
Ja samalla tavalla minä huomion miehessäni niitä miehisiä puolia. Kehun partaa tai vaikka hänen vahvoja reisiään. Joskus kävelyllä tartun häntä hauiksesta, ja lirkuttelen miten tästä on hyvä pitää kiinni. Silittelen hänen aamuseisokkia.
Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta. Meillä ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko että parisuhteen eteen pitää 'tehdä töitä'? Minä en oikein usko tai riippuu tietysti miten määritellään. Uskon kyllä jos eletään niin kuin ei parisuhteessa oltaisikaan niin silloin kyllä tulee seinä vastaan.
Tuota hokevat kai useimmiten ovat samoja, jotka sanovat että riitely on oleellinen osa suhdetta.
Minusta tuo "työskentely" tulee automaationa, jos välittää toisesta... Silloin se ei ole työtä.
Yhdestä työläästä suhteesta eronneena samaa mieltä: ei kuulu työnteko hyvään parisuhteeseen.
Panostaminen sen sijaan kylläkin. Jos on rakkautta, sen haluaakin tehdä, ja toisaalta romanttinen rakkaus ei hirveän pitkään kukoista, jos toisen alkaa ottaa itsestäänselvyytenä. Vaikka tulee pitkän suhteen luottamusta ja sitoutumista, niin totta kai sitä rakkaintaan kohtelee vähintään yhtä hyvin kuin silloin, kun on juuri tavannut. Millä logiikalla rakkauden syvenemisen pitäisi vähentää siitä huolenpitoa?
Siinä valitettavan moni suhde alkaa mennä metsikköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ihan tosi paljon, mutta ei oikein mitenkään. Mikä siinä on että suomalainen mies ei ole valmis tekemään mitään naisensa eteen? Ei siis mitään. Ihan itsestäänselvyytenä pitävät sitten että seksiä pitäis olla.
Laiskuutta? Ei ole sellaista kulttuuria jossa naista pidettäis kuin kukkaa kämmenelllä, henmoteltaisiin. Onko se osittain myös osoittautunut toimimattomaksi. Aika paljon erotaan myös.
Kyllä Italiassa tai Espanjassa miehet osaavat rakastaa ja osoittaa huomiota naiselleen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ihan tosi paljon, mutta ei oikein mitenkään. Mikä siinä on että suomalainen mies ei ole valmis tekemään mitään naisensa eteen? Ei siis mitään. Ihan itsestäänselvyytenä pitävät sitten että seksiä pitäis olla.
Laiskuutta? Ei ole sellaista kulttuuria jossa naista pidettäis kuin kukkaa kämmenelllä, henmoteltaisiin. Onko se osittain myös osoittautunut toimimattomaksi. Aika paljon erotaan myös.
Kyllä Italiassa tai Espanjassa miehet osaavat rakastaa ja osoittaa huomiota naiselleen!!!
Ja muille naisille joista puoliso ei tiedä
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee näitä kirjoituksia, niin taas näkee, ettei naiset tosiaan mitään kuuta taivaalta vaadi. Hyvin pienillä teoilla syntyy ero tylyn turrikan ja ihanan mussukan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee näitä kirjoituksia, niin taas näkee, ettei naiset tosiaan mitään kuuta taivaalta vaadi. Hyvin pienillä teoilla syntyy ero tylyn turrikan ja ihanan mussukan välillä.
Joo, eikä monikaan mies tee edes sitä vähää. Mies joka tykkää kissoista on aina vahvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellasi on traumoja. Onko ne olleet jo lapsuudesta? Onko ne aiheuttan
Hyvä kirjoitus. Toivottavasti edes yksi mies lukee tämän ajatuksella.
Aika karmeissa parisuhteissa ketjun perusteella suominaiset elävät. Onneksi sentään oli muutama esimerkki toisen huomioimisesta ja onnellisesta suhteessa ketjussa. Mielestäni parempi olla yksin jos joutuu vain tyytymään johonkin. Suominainen kai ajattelee että ihan hyvä mies kun ei riehu, ärjy, rais kaa eikä hak kaa. Minkä tietty ymmärrän. Nuo ovat mielestäni kuitenkin perusihmisyyden kriteerejä, eivät parisuhteen kriteerit.
YOLO eli You only live once on psykopaattien ja sosiopaattien motto. Siksi heidän suhteensa ovat teatteria, näytelmää vuorosanoineen. Aitous, vakaus ja rakkaus loistavat oikein poissaolollaan.