Miten miehesi viettelee sinut ja pitää yllä kipinää?
Lisäksi kiinnostaa kuinka pitkään olette olleet yhdessä.
Kommentit (204)
Tekee ruokaa kotona.
Vie leffaan.
Fillaroi mun kanssa.
Puhuu mulle kauniisti.
Silittää.
Pesee selän.
Pussaa suulle.
Pussaa pimppiä.
Ollaan 57 ja 60 ja oltu reilu 20 vuotta oltu naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoaa kissanvessoja, hellii ohimennen sekä minua että kissalaumaa, kohtelee meitä aina hyvin. Peitto heiluu monta kertaa viikossa, me 54/59 v.
Kuulostaa todelliselta painajaiselta joutua viettämään elämäänsä kissahelvetissä kissan paskoja läträten pelkän seksin toivossa. Tällaiset miehet ovat nöyryytäneet itsensä munattomiksi palvelijoiksi.
Usko tai älä, mutta on olemassa miehiäkin, jotka pitävät kissoista. Meille mies varmaan hankkisi salamana kissan, jos ei tytär olisi niille allerginen.
Mies sanoo "riisuudu, mennään sänkyyn".
Vierailija kirjoitti:
Mieheni soittaa joskus kauniita balladeja kitaralla ja tuo kukkia....minulle vain.....kyllähän se mieltä ylentää
Suomalainen mieskö soittaa balladeja?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni soittaa joskus kauniita balladeja kitaralla ja tuo kukkia....minulle vain.....kyllähän se mieltä ylentää
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoaa kissanvessoja, hellii ohimennen sekä minua että kissalaumaa, kohtelee meitä aina hyvin. Peitto heiluu monta kertaa viikossa, me 54/59 v.
Kuulostaa todelliselta painajaiselta joutua viettämään elämäänsä kissahelvetissä kissan paskoja läträten pelkän seksin toivossa. Tällaiset miehet ovat nöyryytäneet itsensä munattomiksi palvelijoiksi.
Tai sitten hän on onnellinen, omien sanojensa mukaan on. Hän saa, sinä et, do the math.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
On jotenkin vaikea kuvitella naapurin Jormaa soittamassa balladia😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?On jotenkin vaikea kuvitella naapurin Jormaa soittamassa balladia😂
Aivan, se onkin ainoa mies koko Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisko joku siihen miksi ei voi tehdä sellaisia asioita joita toivoisin ja jotka tekisivät onnelliseksi? Tai onnellinen olen nytkin, mutta haluja ei oikein ole, koska mies ei tee mitään ja sitten loukkaantuu jos en ole heti valmis seksiin kun vähän tulee illalla makaamaan viereen pelkästään seksi mielessä.
Mies ei vain viitsi. Parisuhteessa olevat miehet laiskistuvat eivätkä viitsi nähdä yhtään vaivaa saadakseen. Sitten miehet valittaa että naiset alkavat pihtaamaan. Ehkä ensin pitäisi miettiä miten oma käytös ja tekeminen on muuttunut. Sillä voisi ehkä olla jotain tekemistä asian kanssa.
Eipä tuolla asenteellasi kukaan oikeasti sua edes halua. Vastavuoroisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuu läskiks ei anna seksiä ku olen oksettava ja muutenkin saan kuulla jatkuvasti olevani huono ja tyhmä kyllä kipinöi
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
Lompakko pitää yhdessä.
Ei ole mitään kipinää enää. Olemme yhdessä taloudellisten asioiden vuoksi. Tulisi liian kalliiksi erota. Ukko käy Thaimaassa lomilla, minä saan olla rauhassa kotona. Tämä järjestely sopii itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisko joku siihen miksi ei voi tehdä sellaisia asioita joita toivoisin ja jotka tekisivät onnelliseksi? Tai onnellinen olen nytkin, mutta haluja ei oikein ole, koska mies ei tee mitään ja sitten loukkaantuu jos en ole heti valmis seksiin kun vähän tulee illalla makaamaan viereen pelkästään seksi mielessä.
Mies ei vain viitsi. Parisuhteessa olevat miehet laiskistuvat eivätkä viitsi nähdä yhtään vaivaa saadakseen. Sitten miehet valittaa että naiset alkavat pihtaamaan. Ehkä ensin pitäisi miettiä miten oma käytös ja tekeminen on muuttunut. Sillä voisi ehkä olla jotain tekemistä asian kanssa.
Yksipuolisuutta oli. Minun puolelta vuosia. Nyt tiedän, että sellaiseen ei tarvi kenenkään suostua. Edelleenkin niiden omien halujen ja toiveiden kuuntelua odotellessa. Millainen asenne olisi sinusta oikeanlainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuu läskiks ei anna seksiä ku olen oksettava ja muutenkin saan kuulla jatkuvasti olevani huono ja tyhmä kyllä kipinöi
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?Lompakko pitää yhdessä.
Todennäköisesti jos miesnarsku kyseessä, niin naisen lompakko.
Avioliitto täysin nuupahtanut, ei mitään romantiikkaa. Työt vievät kaiken energian. Asuntolaina on ainoa yhdistävä tekijä. Elämä on pelkkkää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kipinää enää. Olemme yhdessä taloudellisten asioiden vuoksi. Tulisi liian kalliiksi erota. Ukko käy Thaimaassa lomilla, minä saan olla rauhassa kotona. Tämä järjestely sopii itselleni.
Siis käy Thaimaassa maksullisissa? Miten voit elää saman katon alla sellaisen miehen kanssa edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksipuolisuutta oli. Minun puolelta vuosia. Nyt tiedän,
Olet itse syyllinen valintoihisi. Miksi valitsit tuollaisen puolison?
Ei jaksa yrittää. On tässä nyt naisellakin oltava joku vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto täysin nuupahtanut, ei mitään romantiikkaa. Työt vievät kaiken energian. Asuntolaina on ainoa yhdistävä tekijä. Elämä on pelkkkää työtä.
Katso peiliin. Mitä olet itse tehnyt liittosi eteen?
Vierailija kirjoitti:
Koskettaa hellästi -tai joskus kovaa-, kohtelee kunnioittavasti, puhuu kauniisti, pitää itsestään huolta, vaalii romantiikkaa (esim tuo kukkia tai tanssittaa olohuoneessa).
Aivan ihana tuo tanssittaa olohuoneessa 😭😭 Tää jotenkin liikutti. Itse en tuollaista miestä koskaan saanut, mutta ole sinä onnellinen!
Keinot on moninaiset. Mies on on oppinut että hyväntuulinen rouva == seksi. Vie ulos ja kohtee kuin maailman ihaninta naista, kehuu ja hellii, hankkii lahjoja, ja tekee myös erityisesti niitä kotitöitä joita inhoan vaikka yllä tätä parjataankin. Vaikka kotitöissä ei ehkä kipinät lentele, mutta olen merkittävästi hyvätuulisempi ja iloisempi kun ei hampaat irvessä tarvitse taas kerran vääntää ruokaa joka todennäköisesti ei edes onnistu vaikka kuinka yritän. Eli yleisesti saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi ja helpottaa elämääni siellä missä se minulla takkuaa. Ja iloinen ja rento rouva haluaa seksiä. Win-win.