Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi viettelee sinut ja pitää yllä kipinää?

Vierailija
16.08.2024 |

Lisäksi kiinnostaa kuinka pitkään olette olleet yhdessä.

Kommentit (204)

Vierailija
1/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu läskiks ei anna seksiä ku olen oksettava ja muutenkin saan kuulla jatkuvasti olevani huono ja tyhmä kyllä kipinöi

Vierailija
2/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuu läskiks ei anna seksiä ku olen oksettava ja muutenkin saan kuulla jatkuvasti olevani huono ja tyhmä kyllä kipinöi

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukee itse onpelemansa stringit päälle pyörittää piku pyleröistään ja sivelee sulalla. Sitten se poistuu poikakaverinsa kanssa makkariin.

Vierailija
4/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko asiallisia vastauksia?

Vierailija
5/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
6/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Eikö sinua vaivaa tuo?

Vierailija
7/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Eikö sinua vaivaa tuo?

Tietysti.

Vierailija
8/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me mitään ihmeempää kipinää tai viettelyitä kaivata, 22 avioliittovuoden jälkeen. Ei olla kumpikaan yhtään romantikkoja, eikä myöskään sen tyyppisiä että seksi kaipaisi jotain erityistä. Sitä tekee joskus mieli, ja sitten sitä harrastetaan. Mutta ei siitä tarvi sen enempää numeroa tehdä.

Vierailija
9/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää huolta siitä että arki on sujuvaa, kaikki ei ole vain yhden harteilla eli energiaa kipinälle riittää kummallakin. 

Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Treenaa sopivasti ja liikumme myös yhdessä. Syömme hyvää ruokaa. 

Vähintään yhdet treffit per vko. Lahjoja saan säännöllisesti. Varataan aikaa toisillemme yhteisestä kalenterista. 

13 vuotta yhdessä

Vierailija
10/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden kerran iäti:

Puoliso oli ollut viikon reissussa, kotiutui yöllä. Mutisi jotain, miten poikki on, käy vielä suihkussa. Olin unessa, kun hän tuli nukkumaan. Huokasi, miten mukavaa on olla kotona, kaappasi minut tiukkaan syleilyyn... tunne oli uskomaton, ikävä oli ollut molemmilla...

Tarkoitan siis, että ihan pikku jutut tavallisessa arjessa, huumori, hyväntuulisuus...

Vierailija
11/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tulee päälle makaamaan kun lapset menneet nukkumaan. Koko päivänä ei sitä ennen ole huomioinut mitenkään!

Viimeksi tällä viikolla meni hermot ja sanoin että en ole mikään teini enää. Ettei kyllä valitettavasti tuollainen saa enää haluja oikein syttymään. Olen kertonut ja antanut esimerkkejä mikä voisi auttaa, mutta jotenkin hän ei niitä halua ymmärtää? 

Mikäköhän siinäkin on? Esim olen sanonut että varmasti saattaisi auttaa asiaan esim että minua hemmoteltaisiin joskus, jalkahieronta, ruoanlaitto tms olisi helppo toteuttaa, mutta silti ei tee tällaisia asioita? Kyllä vähän joskus voisi nähdä vaivaa. Mutta ei halua?

Vierailija
12/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Yhdessä 2 vuotta.

Vierailija
13/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla ihan oma itsensä. 

Vierailija
14/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi olla viettelemässä ketään? Eikö normaali arki riitä?

Vierailija
15/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää huolta siitä että arki on sujuvaa, kaikki ei ole vain yhden harteilla eli energiaa kipinälle riittää kummallakin. 

Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Treenaa sopivasti ja liikumme myös yhdessä. Syömme hyvää ruokaa. 

Vähintään yhdet treffit per vko. Lahjoja saan säännöllisesti. Varataan aikaa toisillemme yhteisestä kalenterista. 

13 vuotta yhdessä

Kuulostaa kivalta ja toimivalta. Etenkin tuo että arvostaa säännöllisiä treffejä. Ja lahjojakin vielä! Eihän nuo lopulta paljoa vaadi ja itse kyllä olen antanut lahjoja puolisolleni, olen todella lahjaihminen, joka tykkää miettiä mistä toinen tykkää. Mies ei osaa ostaa lahjoja ollenkaan, ei siis yhtään jaksa miettiä, ja on sanonut itse niin. Se on ihan fine, ei kaikkien tarvi olla samanlaisia, mutta kun ei oikein mitään muutakaan jaksa.

Vierailija
16/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei suostu eroon ku ei pärjää yksin jos otan asian puheeksi alkaa uhkailu ym kokemuksen kautta tiedän että ei jää siihe. pelkään 

Vierailija
17/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tulee päälle makaamaan kun lapset menneet nukkumaan. Koko päivänä ei sitä ennen ole huomioinut mitenkään!

Viimeksi tällä viikolla meni hermot ja sanoin että en ole mikään teini enää. Ettei kyllä valitettavasti tuollainen saa enää haluja oikein syttymään. Olen kertonut ja antanut esimerkkejä mikä voisi auttaa, mutta jotenkin hän ei niitä halua ymmärtää? 

Mikäköhän siinäkin on? Esim olen sanonut että varmasti saattaisi auttaa asiaan esim että minua hemmoteltaisiin joskus, jalkahieronta, ruoanlaitto tms olisi helppo toteuttaa, mutta silti ei tee tällaisia asioita? Kyllä vähän joskus voisi nähdä vaivaa. Mutta ei halua?

Sillä on kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaatteet ja sitä seksiä? Miksi ponnistella, kun se pöytä on katettu valmiiksi?

Vierailija
18/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi olla viettelemässä ketään? Eikö normaali arki riitä?

Ei kaikille riitä. Toiset haluaa ottaa elämästä kaiken irti. Haluaa muutakin kuin pelkkää harmaata arkea. Sitä on joka tapauksessa luvassa.

Vierailija
19/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo mies sipaisee hellästi usein ohi mennessään vaikka takapuolesta. Ei muuten ole mikään erityinen viettelijä mutta onhan se kiva saada helliä kosketuksia ihan arjessa.

Vierailija
20/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei suostu eroon ku ei pärjää yksin jos otan asian puheeksi alkaa uhkailu ym kokemuksen kautta tiedän että ei jää siihe. pelkään 

Sinulla narsistimies. Hae apua, mene turvakotiin. Miksi tuhlaat yhden elämäsi tuollaiseen??