Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi viettelee sinut ja pitää yllä kipinää?

Vierailija
16.08.2024 |

Lisäksi kiinnostaa kuinka pitkään olette olleet yhdessä.

Kommentit (204)

Vierailija
61/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaiset miehet ei ansaitse perhettä eikä vaimoa. vasektomia, olisitpa tehny sen ennen ku aloit lisääntymää

Onko siis niin että vain nainen saa olla uupunut työ- ja perhe-elämän yhdistämisestä? 

Kyllä ihan kaikilla on velvollisuus huolehtia jaksamisestaan ja pyytää apua kun sitä tarvitsevat.

Ok. Eli jos mies on uupunut, se on miehen vika ja miehen velvollisuus on huolehtia jaksamisestaan. Ja jos nainen on uupunut, se on miehen vika ja miehen velvollisuus on huolehtia naisen jaksamisesta.

Ja tiedoksi: minä huolehdin jaksamisestani huolehtimalla vain arjen sujumisen kannalta välttämättömistä asioista. Vaimon lämppääminen ei niihin kuulu.

Vierailija
62/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaiset miehet ei ansaitse perhettä eikä vaimoa. vasektomia, olisitpa tehny sen ennen ku aloit lisääntymää

Onko siis niin että vain nainen saa olla uupunut työ- ja perhe-elämän yhdistämisestä? 

Kyllä ihan kaikilla on velvollisuus huolehtia jaksamisestaan ja pyytää apua kun sitä tarvitsevat.

Ok. Eli jos mies on uupunut, se on miehen vika ja miehen velvollisuus on huolehtia jaksamisestaan. Ja jos nainen on uupunut, se on miehen vika ja miehen velvollisuus on huolehtia naisen jaksamisesta.

Ja tiedoksi: minä huolehdin jaksamisestani huolehtimalla vain arjen sujumisen kannalta välttämättömistä asioista. Vaimon lämppääminen ei niihin kuulu.

Ymmärsit nyt todennäköisesti tahallasi väärin. Minusta se on ihan jokaisen velvollisuus pitää huolta  jaksamisestaan ja pyytää apua, eikä siirtää ongelmaa läheisiin tai ihmissuhteisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Mies ei ole halunnut seksiäkään enää muutamaan vuoteen.

Tottakai se vaivaa minua. Mietin hyvin paljon eroa. Se on vaikeaa, kun jostain syystä säälin miestä, miten pärjäisi yksin.

Hän meni juuri viime viikonloppuna lounaalle yhden toisen naisen kanssa ja luuli, että olisin siitä mustasukkainen. En ole, vaan kannustan häntä siihen, auttaisi minua eroamaan, jos hän löytäisi toisen.

Vierailija
64/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme, miten useammassa viestissä mainitaan "..Pitää huolta itsestään" , mutta jos mainitsee että miehen haluttomuus voisi mahdollisesti johtua siitä, että nainen on "päästänyt itsensä menemään", on se väärin ja mies on sika. 

Sama asia on ilmaistu todella eri tavalla. Miksei mies voi sanoa että hän haluaisi että nainen pitäisi parempaa huolta itsestään? Tuo jälkimmäinen tapa on todella tökerö. 

Siis nehän ammutaan lähes aina alas, vaikka sen ilmaisisi "...Toivon, että vaimo pitäisi itsestään huolta", niin tullaan heti huutamaan että mikä on, kun ei oikea nainen kelpaa tai että ei rakasta oikeasti jos ei kelpaa sellaisenaan tmv. Pinnallisuus jne. ja selitetään, miten ulkonäöllä ei ole mitään väliä jos oikeasti rakastaa. 

Vierailija
65/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja kun lukee niin ei ole ihme etteivät miehet saa seksiä. Miehet luulevat että kun he ovat parisuhteessa niin he ovat automaattisesti oikeutettuja seksiin. Naisen pitäisi antaa seksiä heti kun mies ilmaisee halunsa eikä miehen tarvitse tehdä mitään. Miehet voisivat miettiä kuinka paljon he ovat joutuneet panostamaan seksin saamiseen ennen parisuhdetta. Jos he näkisivät edes murto-osan tuosta vaivasta oman puolisonsa kanssa niin he saisivat huomattavasti useammin. En tiedä miten miehet saisi ymmärtämään että nainen pitää saada haluamaan seksiä. Naiset eivät halua sitä spontaanisti koko ajan samalla tavalla kuin miehet.

Vierailija
66/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja kun lukee niin ei ole ihme etteivät miehet saa seksiä. Miehet luulevat että kun he ovat parisuhteessa niin he ovat automaattisesti oikeutettuja seksiin. Naisen pitäisi antaa seksiä heti kun mies ilmaisee halunsa eikä miehen tarvitse tehdä mitään. Miehet voisivat miettiä kuinka paljon he ovat joutuneet panostamaan seksin saamiseen ennen parisuhdetta. Jos he näkisivät edes murto-osan tuosta vaivasta oman puolisonsa kanssa niin he saisivat huomattavasti useammin. En tiedä miten miehet saisi ymmärtämään että nainen pitää saada haluamaan seksiä. Naiset eivät halua sitä spontaanisti koko ajan samalla tavalla kuin miehet.

Kyllä minä vaan olen ihan spontaanisti halunnut, usein jopa enemmän kuin mies. Nyt leskenä ilman parisuhdetta ja kyllä vaan kaipaan edelleen seksiä. Enkä ole siihen haluamiseen tarvinnut mitään kotitöiden tekoa enkä ns. hemmottelua. Se että mies osoitti haluavansa sanoin tai pikku kosketuksilla riitti kyllä herättämään halut. 

Vierailija
67/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä keskustelu meni taas tälläiseksi väittelyksi? Eikö voi vaan vastata kysymykseen? Tässä oma vastaukseni: perjantain etätyöpäivänä aina seksitreffit klo 10. 7 alotetaan hommat vierekkäin kotitoimistolla ja aina välillä vihjaillaan, hiplaillaan, pussaillaan:) ikää yli 50, yhdessä yli 20v

Vierailija
68/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on valtavat seksihalut aina sinkkuna. Vapaapäivinä hoitelenkin itseni kahdesti päivässä. Toki valitsemillani miehillä on varmasti osuutta asiaan, mutta halut kummasti kuolevat viimeistään siinä vaiheessa kun ollaan muutettu yhteen...

Vierailija
69/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä vaan olen ihan spontaanisti halunnut, usein jopa enemmän kuin mies. Nyt leskenä ilman parisuhdetta ja kyllä vaan kaipaan edelleen seksiä. Enkä ole siihen haluamiseen tarvinnut mitään kotitöiden tekoa enkä ns. hemmottelua. Se että mies

Eihän tässä tarkoitetakkaan mitään isoja ja romanttisia eleitä. Monelle riittäisi kosketus, sanat ja läheisyys. Mutta harvalle on sitäkään tarjolla. Mua panettaa tai se että mies raahautuu sohvalta hiplaamaan kun olet tiskaamassa ei kyllä riitä suurimmalle osalle. 

Vierailija
70/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo pokea (salaa, mutta tiedän) ja tulee sen jälkeen mankumaan seksiä. Eli ei mitenkään.

Vierailija
71/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta ja ei mitenkään ellei satunnaista pepun puristelua lasketa.

Vierailija
72/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies. Halaillaan välillä ruoanlaiton ohessa, joskus tulee aivan selkään kiinni kun teen seisaaltaan jotain tason ääressä, ottaa rinnoista kiinni ja sanoo että hän voi kannatella näitä. Vislaa tai kehaisee jos on jotkut hyvin istuvat housut. Usein puristaa kankusta, kun kumarrun laittamaan kenkiä. Joskus kun ollaan illalla pesemässä hampaita ennen sänkyyn menoa alasti, saattaa kiertää toisen käden mun ympärille ja painaa puolikovan mun jalkojen väliin lämpi(ä)mään. Silitellään toisiamme, jos katotaan telkkua. Kiehnätään sängyssä ennen kuin nukahdetaan. Annetaan välillä hierontoja toisillemme. Hän on oppinut täysin mistä pidän ja jotenkin osaa lukea tai arvata mikä toimii milloin. Hän saa tuntemaan minut seksikkääksi, mikä vahvistaa positiivista kierrettä. Ihana hyrisevä tunne, kun mietinkin että tavataan kohta. Kuusi ja puoli vuotta jo tätä ihanuutta.

Vierailija
73/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkökulmani miehenä: vaimo haluaisi minun huolehtivan hänen lämmittelystään. Mutta siihen ei käy koskeminen ohimennen, se on lääppimistä. Ei käy halaaminen, on huono hetki ja ei nyt, päästä irti. Kehuja ei ota vastaan, vaivaantuu tai alkaa valittaa ulkonäöstään, vaikka ei todellakaan ole aihetta. Katsominen ärsyttää vaimoa. Pitäisi ymmärtää olla eri huoneessa, jos hän joutuu vaihtamaan vaatteita tai ainakin olisi parempi tuijottaa seiniä, mutta hienovaraisesti kuin olisi tekemässä jotain muuta eikä tehdä numeroa asiasta. Jos seksiin päädytään, siinä hänelle kelpaa vain yhdyntä ilman mitään lämmittelyjä. Ei koskettelua käsin, ei suulla. Hieronnasta hän pitää ja sitä teen kyllä, mutta sen pitää olla epäseksuaalista eikä se koskaan johda seksiin eikä sitä saa vihjata tai tulee mökötystä. Jotain pitäisi keksiä.

Vierailija
74/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun näkökulmani miehenä: vaimo haluaisi minun huolehtivan hänen lämmittelystään. Mutta siihen ei käy koskeminen ohimennen, se on lääppimistä. Ei käy halaaminen, on huono hetki ja ei nyt, päästä irti. Kehuja ei ota vastaan, vaivaantuu tai alkaa valittaa ulkonäöstään, vaikka ei todellakaan ole aihetta. Katsominen ärsyttää vaimoa. Pitäisi ymmärtää olla eri huoneessa, jos hän joutuu vaihtamaan vaatteita tai ainakin olisi parempi tuijottaa seiniä, mutta hienovaraisesti kuin olisi tekemässä jotain muuta eikä tehdä numeroa asiasta. Jos seksiin päädytään, siinä hänelle kelpaa vain yhdyntä ilman mitään lämmittelyjä. Ei koskettelua käsin, ei suulla. Hieronnasta hän pitää ja sitä teen kyllä, mutta sen pitää olla epäseksuaalista eikä se koskaan johda seksiin eikä sitä saa vihjata tai tulee mökötystä. Jotain pitäisi keksiä.

Sinun tilanteesi on kyllä aika mahdoton. Jos kysyt vaimoltasi miten hän haluaisi sinun lämmittävän häntä niin mitä hän vastaa. 

Minussa on paljon samaa kuin vaimossasi. Ole nyt vasta 40 ikävuoden jälkeen tajunnut että en pidä siitä että minua kosketellaan. En myöskään tykkää itse kosketella muita. Passiivinen sylikkäin olo on ok ja halaaminen mutta kaikenlainen sively ja hinkkaaminen ei. En ole koskaan välittänyt pitkistä esileikeistä ja olen ollut enemmän housut pois ja hommiin tyyppiä. Miehille tämä on "yllättäen" sopinut hyvin mutta nyt kun miehenikin vanhenee ja hän tarvitsisi vähän lämmittelyä niin olemme pulassa.

Vierailija
75/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Hommiin käydään silloin kun sopiva hetki.

Vierailija
76/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lettu levälleen ja kukko huuleen. Sitähän sä kysyit.

Tämä romanttinen konsepti toimii aina.

Vierailija
77/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts, tää kuulostaa ihan joltain sketsiltä. Vaikuttaa siltä että vaimollasi on todella heikko itsetunto ja/tai hän ei pidä yhtään itsestään, tällöin toisen kosketus ja katsekin vaivaannuttaa. Valitse joku rento hetki, yleensä se on viikonloppu (tai siis vapaata töistä), saunan jälkeen, hyvä ruoka, viini tai olut, jokatapauksessa silloin kun toinen on rennoimmillaan. Huomaa että sinun pitää olla mukava / herttainen hänelle koko päivän. Naiset ei osaa vaihtaa fiilistä tunnissa vit...ksesta ja hampaiden kiristelystä romantiikan nälkään. Se ei toimi niin, pitää olla konaisvaltainen hyvä fiilis.

Vierailija
78/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo että tänään vietetään romanttinen ilta. Hankitaan ruuat ja juomat ja laitetaan sauna päälle. Saunassa mies jo hieroo vartaloni ja koskettelee ja melkein tulee sisääni mutta kiusaa vaan vaikka olen ihan kiimassa. Koskettelu tuntuu hyvältä ja laukean usein jo kun mies hyväilee ensin vartaloani ja sitten klitorista. Sitten yhtäkkiä lopettaa ja mennäänkin suihkuun ja suihkussa panee minua seisten takaapäin. Sitten rentoudutaan sohvalla ja juodaan viiniä tai siideriä ja otetaan sessiot uudelleen.

Vierailija
79/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, viikonloppu taas tulossa ja trolli tullut palstalle avauksineen.

Vierailija
80/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko että parisuhteen eteen pitää 'tehdä töitä'? Minä en oikein usko tai riippuu tietysti miten määritellään. Uskon kyllä jos eletään niin kuin ei parisuhteessa oltaisikaan niin silloin kyllä tulee seinä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi