Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi viettelee sinut ja pitää yllä kipinää?

Vierailija
16.08.2024 |

Lisäksi kiinnostaa kuinka pitkään olette olleet yhdessä.

Kommentit (204)

Vierailija
41/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, miten useammassa viestissä mainitaan "..Pitää huolta itsestään" , mutta jos mainitsee että miehen haluttomuus voisi mahdollisesti johtua siitä, että nainen on "päästänyt itsensä menemään", on se väärin ja mies on sika. 

Vierailija
42/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailee ja pussailee päivittäin ja toki minä myös. Sipaisu vaikka kesken ruoan laiton. No, ei olla oltu yhdessä kuin 1.5v. Ex ei huomioinu ikinä mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi olla viettelemässä ketään? Eikö normaali arki riitä?

Ei kaikille riitä. Toiset haluaa ottaa elämästä kaiken irti. Haluaa muutakin kuin pelkkää harmaata arkea. Sitä on joka tapauksessa luvassa.

Tavallinen arki on parhautta, ei harmaata. Juhla on erikseen, mutta hienosti menee jos arki on mukavaa😉

Vierailija
44/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kotiin. Mies odotti muna pystyssä. 

Vierailija
45/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuu läskiks ei anna seksiä ku olen oksettava ja muutenkin saan kuulla jatkuvasti olevani huono ja tyhmä kyllä kipinöi

Ihmiset vieläkin yllättyvät, että ulkomuoto ja hygienia vaikuttaa haluttavuuteen? Jos ei harjaa hampaitaan viikkoon, niin tuskin kovin monen tekee mieli suudella sitä haisevaa, kellertävän töhnän täyttämää suuta. 

Vierailija
46/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle mieluisin yhdessäolo on sitä että kummatkin istuu samassa huoneessa ja katsoo eri ohjelmaa, välillä ehkä jutellaan jostain. Sanoisin että enemmän sellainen kaverimeininki? Ei ehdota mitään yhteistä tekemistä, koska ei sellaista ilmeisesti kaipaa. Perheenä kyllä tehdään asioita, tosin nekin useimmiten minun aloitteestani.

Alussa itse yritin saada häntä tekemään kaikenlaista yhdessä kahdestaan, mutta sitten jossain vaiheessa vaan väsyin, kun vastaanotto oli välillä sellainen, että lähti mukaan neutraalilla asenteella, mutta useimmin ehkä kuitenkin vähän vastahakoisesti. Sitten vaan ajattelin, että samapa tuo, miksi väkisin yritän jotain kehittää ja raahata perässä kun ei toista vaan kiinnosta, en tee sellaisella vastahakoisella seuralla mitään. Minulla on tyttökavereita ketkä mielellään tekevät asioita kanssani, samoin kuin lapset. 

Mutta mies haluaisi kuitenkin seksiä. Ja välillä syyllistää minua haluttomuudestani, mutta en ota sitä vastaan. En koe että minun pitäisi nyt muuttaa itseäni jollain tapaa ja saada haluni heräämään jostain taikaiskusta, vaan että miehessä yksinkertaisesti on isoja vikoja, hän on käytännössä tosi vääränlainen minulle, mitä tulee intiimiin suhteeseen. Mutta olen täysin hyväksynyt sen ettei meillä sellaista suhdetta ole, kaikkea kun ei aina voi saada. Mies puolestaan ei ole hyväksynyt asiaa, koska hän kokee sen tosi vääräksi että en halua seksiä hänen kanssaan, joten jännä nähdä tekeekö sit jossain vaiheessa jotain ratkaisuja. Senkin hyväksyn.

Mihin oikein miehessäsi ihastuit? Mikä sai sinut ajattelemaan, että tuon miehen kanssa haluan perustaa perheen ja hän on paras isä yhteisille lapsillemme?

Vierailija
47/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl ois munaa!

Vierailija
48/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa munaa tarjolla!

Vierailija
49/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee aina hyvin, hellii ja pitää aina huolen siitä, että tulen ensin. Helppohan sellaista on haluta. Yhdessä 19 v. 

Vierailija
50/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri mitenkään. Välillä toki käy oma- aloitteisesti antamassa pusun tai tulee halamaan kun esim. Laitan ruokaa. Itse kaipaisin enemmän kosketusta arkeen. Olen kai sellainen lääppijä :D mielestäni monessakin tilanteessa jos kävelee toisesta ohi niin on kiva hipaista vaikka pyllyä tms. Tulee muuten sellainen kämppis fiilis ja ikävää jos kaikki fyysinen kosketus on aina vaan seksi mielessä.

Hän on paljon töiden vuoksi matkoilla. Sieltä kyllä soittaa joka päivä ja laittaa hyvän yön toivotukset...

Ja joo, en ole onnellinen ja mietin eroa, puolitoistavuotta vasta suhdetta takana

Vierailija
51/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle mieluisin yhdessäolo on sitä että kummatkin istuu samassa huoneessa ja katsoo eri ohjelmaa, välillä ehkä jutellaan jostain. Sanoisin että enemmän sellainen kaverimeininki? Ei ehdota mitään yhteistä tekemistä, koska ei sellaista ilmeisesti kaipaa. Perheenä kyllä tehdään asioita, tosin nekin useimmiten minun aloitteestani.

Alussa itse yritin saada häntä tekemään kaikenlaista yhdessä kahdestaan, mutta sitten jossain vaiheessa vaan väsyin, kun vastaanotto oli välillä sellainen, että lähti mukaan neutraalilla asenteella, mutta useimmin ehkä kuitenkin vähän vastahakoisesti. Sitten vaan ajattelin, että samapa tuo, miksi väkisin yritän jotain kehittää ja raahata perässä kun ei toista vaan kiinnosta, en tee sellaisella vastahakoisella seuralla mitään. Minulla on tyttökavereita ketkä mielellään tekevät asioita kanssani, samoin kuin lapset. 

Mutta mies

Olin aika nuori, silloin en osannut varmasti arvostaa itseäni tarpeeksi. Kai mies omalla tapaa on ihan karismaattinen, komea ja hauskakin. Mutta siihen se sitten jääkin. Toisen huomioiminen on hänelle vaikeaa, ei tule luonnostaan, on aika itsekäs ja epäkypsä mitä tulee parisuhdeasioihin. Ylipäänsä vähän vaikea, joustamaton luonne, joka ei oikein halua kuulla mitkä ne toisen tarpeet voisi olla tai edes ymmärrä sellaista, jos ne asiat ei hänelle itselleen ole tärkeitä. Vaikea selittää, mutta on siis sellainen joka asiat miettii omasta perspektiivistä. Kun hän on tyytyväinen näin, niin miks minulle ei mikään riitä? Vaikka oikeasti haluaisin ihan tavallisia asioita, ja niistäkin aikansa syyllisti minua, mutta enää en ota sitä syyllisyyttä vastaan, mutta tavallaan olen hyväksynyt sen että minun kaikki tarpeet eivät tyydyty suhteessa. Olen varmasti alunperin valinnut väärin, mutta ei meidän elämä täysin kamalaa ole, meillä on ihanat lapset jne. Nämä riittää tällä hetkellä minulle. Mies saa sitten elää myös seksittömyyden kanssa ja keksinee keinot selviytyä siitä. Minä en väkisin mihinkään ala, jos koen että minun tarpeet samalla yhdentekevät. Eikä se ole mitään kostoa, vaan ihan luonnollinen seuraus, haluttomuus, kaikesta tästä.

Vierailija
52/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettu levälleen ja kukko huuleen. Sitähän sä kysyit.

Vierailija
53/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, miten useammassa viestissä mainitaan "..Pitää huolta itsestään" , mutta jos mainitsee että miehen haluttomuus voisi mahdollisesti johtua siitä, että nainen on "päästänyt itsensä menemään", on se väärin ja mies on sika. 

Sama asia on ilmaistu todella eri tavalla. Miksei mies voi sanoa että hän haluaisi että nainen pitäisi parempaa huolta itsestään? Tuo jälkimmäinen tapa on todella tökerö. 

Vierailija
54/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Masennusta, ahdistusta, sairauksia, ei ole miestä vuosiin seksi kiinnostanut. Minä en ole koskaan siitä kieltäytynyt koska se on hyvää silloin kun sitä on. Nuorena sain hyvässä lykyssä kerran viikossa kun olisin halunnut vaikka joka päivä, sitten hyvä jos kerran kuussa. Sitten yhä harvemmin ja harvemmin. Mies on jo kuusikymmentä, en tiedä onko toivoa enää. Mies itse sanoo että haluaisi kyllä haluta, ja että vika ei ole minussa. Ehkä lääkkeetkin vaikuttaa.

Olen hieman samankaltaisessa tilanteessa kuin miehesi. Ikää tosin on vasta vähän yli 40 v. Eli siis lääkitystä on, tosin ei varsinaisesti mielialalääkitystä, vaan unettomuuden hoitoa. Se vaikuttaa silti omaan vireystilaan ja viriiliyteen. Olisin varmaan ihan tyytyväinen, jos seksiä olisi 1-2 kertaa kuussa. Se vain syö omaa vireystilaa. Nyt kesäloman aikana tuli muutama kerta ihan aidosti seksuaalista halua, mutta ei helpolla (hyvin nukutut yöt, rauhallinen päivä, ei erityistä raatamista). Jos puolisoni ei viettelisi minua, en ehkä kaipaisi seksiä kuin harvoin. Tämä on aika hurjaa, koska vielä 10 vuotta sitten tilanne oli täysin toinen. Muutos on ollut tasainen, mutta varma. Lisäksi tuntuu, että kotityö- ja työtaakka kasvaa vuosi vuodelta. 

Vierailija
55/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää huolta siitä että arki on sujuvaa, kaikki ei ole vain yhden harteilla eli energiaa kipinälle riittää kummallakin. 

Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Treenaa sopivasti ja liikumme myös yhdessä. Syömme hyvää ruokaa. 

Vähintään yhdet treffit per vko. Lahjoja saan säännöllisesti. Varataan aikaa toisillemme yhteisestä kalenterista. 

13 vuotta yhdessä

Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Viihtyykö hän itse vaatteissa, joita pitää?

Treenaa sopivasti. Sinä määrittelet miten, milloin, jne?

Pitäisikö miehen mennä turvakotiin? Tämä nainen kuulostaa narsistilta. 

Kyllä naisenakin pukeudun kauniisiin vaatteisiin, josta tietty mieskin pitää. Ts mietin ulkonäköäni, en ole sen näköinen että olisin juuri h

Kauniisti pukeutuminen taitaa olla yksi vanhimmista viettelykeinoista, mutta joidenkin miesten mielestä se kun joskus pukeutuu muuhun kuin huppariin ja verkkareihin on pahinta kidutusta. 

Vierailija
56/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaiset miehet ei ansaitse perhettä eikä vaimoa. vasektomia, olisitpa tehny sen ennen ku aloit lisääntymää

Onko siis niin että vain nainen saa olla uupunut työ- ja perhe-elämän yhdistämisestä? 

Vierailija
57/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaiset miehet ei ansaitse perhettä eikä vaimoa. vasektomia, olisitpa tehny sen ennen ku aloit lisääntymää

Onko siis niin että vain nainen saa olla uupunut työ- ja perhe-elämän yhdistämisestä? 

Kyllä ihan kaikilla on velvollisuus huolehtia jaksamisestaan ja pyytää apua kun sitä tarvitsevat.

Vierailija
58/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää huolta siitä että arki on sujuvaa, kaikki ei ole vain yhden harteilla eli energiaa kipinälle riittää kummallakin. 

Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Treenaa sopivasti ja liikumme myös yhdessä. Syömme hyvää ruokaa. 

Vähintään yhdet treffit per vko. Lahjoja saan säännöllisesti. Varataan aikaa toisillemme yhteisestä kalenterista. 

13 vuotta yhdessä

Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Viihtyykö hän itse vaatteissa, joita pitää?

Treenaa sopivasti. Sinä määrittelet miten, milloin, jne?

Pitäisikö miehen mennä turvakotiin? Tämä nainen kuulostaa narsistilta. 

🤣

Vierailija
59/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesät ongella ja talvet pilkillä, saan omaa aikaa.

Vierailija
60/204 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo tomerasti, että työmies ei ole hetkeen operoinut rakkausreikä 1:n tai 2:n parissa ja kumpaa laitetaan tänään saunan jälkeen. Saan sitten itse valita. Mies ei pahemmin sitten kysele, tulee ja panee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän