Miten miehesi viettelee sinut ja pitää yllä kipinää?
Lisäksi kiinnostaa kuinka pitkään olette olleet yhdessä.
Kommentit (204)
Ei viettele eikä ole kipinää. Mies ei naura edes vitseille eikä osaa keskustella mistään. Yli 20 vuotta. Onneksi on dildot ja muut seksilelut.
Meillä kipinää pitää yllä sarkasmi, kiusoittelu ja kuittailu 😅 Samanlainen huumori siis.
Joka päivä paljon läheisyyttä. Kun ollaan töissä niin "rakkausviestit" joka päivä ja oikeastaan joka päivä sanotaan että rakastetaan.
Miten mies viettelee? No käsi housuihin. Vois joskus olla romanttisempaakin.
Yhdessä 16 vuotta.
Mua ei tarvii vietellä varsinaisesti. Mies on niin kuuma että haluan olla siinä kiinni muutenkin. Jos se makaa sohvalla niin menen päälle tai viereen kiinni kyhnäämään. Se ottaa kunnon halaukseen ja työntää kädet mun housuihin ja puristaa perseestä tiukemmin itseään vasten. Se että mies silminnähden jumaloi mun tissejä viettelee mua valtavasti. Sohvalla se nojaa päätään mun rintoihin tai näykkää nännistä. Toi saa jo housut märäks. Saunassa se saippuoi mua välillä ja voin kertoo sen jälkeen on rinnat jynssätty kunnolla. Anteeks, tästä tuli kauhee panetusviesti.
Vierailija kirjoitti:
Minun näkökulmani miehenä: vaimo haluaisi minun huolehtivan hänen lämmittelystään. Mutta siihen ei käy koskeminen ohimennen, se on lääppimistä. Ei käy halaaminen, on huono hetki ja ei nyt, päästä irti. Kehuja ei ota vastaan, vaivaantuu tai alkaa valittaa ulkonäöstään, vaikka ei todellakaan ole aihetta. Katsominen ärsyttää vaimoa. Pitäisi ymmärtää olla eri huoneessa, jos hän joutuu vaihtamaan vaatteita tai ainakin olisi parempi tuijottaa seiniä, mutta hienovaraisesti kuin olisi tekemässä jotain muuta eikä tehdä numeroa asiasta. Jos seksiin päädytään, siinä hänelle kelpaa vain yhdyntä ilman mitään lämmittelyjä. Ei koskettelua käsin, ei suulla. Hieronnasta hän pitää ja sitä teen kyllä, mutta sen pitää olla epäseksuaalista eikä se koskaan johda seksiin eikä sitä saa vihjata tai tulee mökötystä. Jotain pitäisi keksiä.
Oletko kysynyt mitä hän haluaa ja toivoo? Ja oikeasti kuunnellut? Onko hänen toiveet oikeanlaisia vai pitäiskö kaiken mennä sinun ehdoilla? Teetkö kotitöitä? Laitat ruokaa? Joskus pelkästään vaimolle? Miten on treffien laita? Miten teidän talous? Riidat?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei tarvii vietellä varsinaisesti. Mies on niin kuuma että haluan olla siinä kiinni muutenkin. Jos se makaa sohvalla niin menen päälle tai viereen kiinni kyhnäämään. Se ottaa kunnon halaukseen ja työntää kädet mun housuihin ja puristaa perseestä tiukemmin itseään vasten. Se että mies silminnähden jumaloi mun tissejä viettelee mua valtavasti. Sohvalla se nojaa päätään mun rintoihin tai näykkää nännistä. Toi saa jo housut märäks. Saunassa se saippuoi mua välillä ja voin kertoo sen jälkeen on rinnat jynssätty kunnolla. Anteeks, tästä tuli kauhee panetusviesti.
Oletteko tosi nuoria ja olleet vasta vähän aikaa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Pitää huolta siitä että arki on sujuvaa, kaikki ei ole vain yhden harteilla eli energiaa kipinälle riittää kummallakin.
Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Treenaa sopivasti ja liikumme myös yhdessä. Syömme hyvää ruokaa.
Vähintään yhdet treffit per vko. Lahjoja saan säännöllisesti. Varataan aikaa toisillemme yhteisestä kalenterista.
13 vuotta yhdessä
Nuo kaksi alempaa riviä kuulostavat mukavalta, mutta laskisiko naiselta kukaan arkeen osallistumista viettelyksi ja kipinän ylläpitämiseksi...
Tavattiin maaliskuussa. Oi onnea. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun näkökulmani miehenä: vaimo haluaisi minun huolehtivan hänen lämmittelystään. Mutta siihen ei käy koskeminen ohimennen, se on lääppimistä. Ei käy halaaminen, on huono hetki ja ei nyt, päästä irti. Kehuja ei ota vastaan, vaivaantuu tai alkaa valittaa ulkonäöstään, vaikka ei todellakaan ole aihetta. Katsominen ärsyttää vaimoa. Pitäisi ymmärtää olla eri huoneessa, jos hän joutuu vaihtamaan vaatteita tai ainakin olisi parempi tuijottaa seiniä, mutta hienovaraisesti kuin olisi tekemässä jotain muuta eikä tehdä numeroa asiasta. Jos seksiin päädytään, siinä hänelle kelpaa vain yhdyntä ilman mitään lämmittelyjä. Ei koskettelua käsin, ei suulla. Hieronnasta hän pitää ja sitä teen kyllä, mutta sen pitää olla epäseksuaalista eikä se koskaan johda seksiin eikä sitä saa vihjata tai tulee mökötystä. Jotain pitäisi keksiä.
Sinun tilanteesi on kyllä aika mah
Täällä myös yksi naispuolinen joka ei ole oikeastaan koskaan pitänyt silittelyistä ja hyväilyistä. Olen aistiyliherkkä joten nuo tuntuvat pahalta, halaaminen ok, mutta yleensä minuun on enemmän toiminut aivojen stimulointi pikkuisilla fantasiajutuilla sekä pitkin päivää viljellyt eroottiset ja vihjailevat mielikuvat. Olen kyllä myös usein ihan kylmiltään halunnut suoraan hommiin. Sytyn yleensä heti, silloin esim. sormijutut vain häiritsevät ja saattavat jopa latistaa haluani.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko että parisuhteen eteen pitää 'tehdä töitä'? Minä en oikein usko tai riippuu tietysti miten määritellään. Uskon kyllä jos eletään niin kuin ei parisuhteessa oltaisikaan niin silloin kyllä tulee seinä vastaan.
Tasapainoiseen parisuhteeseen jossa on rakkautta eikä pelkkää rakastumisvaiheen hormonihuumaa voi joskus kuulua työskentely sen vuoksi.
Tahtotilaa ja valintaa rakastaa se joskus edellyttää. Vakailla ja mieleltään terveillä tätä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää huolta siitä että arki on sujuvaa, kaikki ei ole vain yhden harteilla eli energiaa kipinälle riittää kummallakin.
Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Treenaa sopivasti ja liikumme myös yhdessä. Syömme hyvää ruokaa.
Vähintään yhdet treffit per vko. Lahjoja saan säännöllisesti. Varataan aikaa toisillemme yhteisestä kalenterista.
13 vuotta yhdessäPukeutuu vaatteisiin joista pidän. Viihtyykö hän itse vaatteissa, joita pitää?
Treenaa sopivasti. Sinä määrittelet miten, milloin, jne?
Pitäisikö miehen mennä turvakotiin? Tämä nainen kuulostaa narsistilta.
Liikunta ja puolison ilahduttaminen vaatteilla johtavat turvakotiin? Jestas.
Eli, seuraavan kerran kun puen miehen mulle ostaman korsetin päälle sänkysessioihin niin aamulla lähden heti herättyäni turvakotiin :D mies vois hämmästyä ja virkailijat vähän ihmetellä mun selitystä :D
mutta olishan se nyt selvä narsismin uhrin merkki, jos joskus tekis toisen iloksi jotakin. T. Vauva-av
Sarkasmi on mieleltään epävakaan defenssi kun ei pysty sanomaan oikeasti asioita suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, miten useammassa viestissä mainitaan "..Pitää huolta itsestään" , mutta jos mainitsee että miehen haluttomuus voisi mahdollisesti johtua siitä, että nainen on "päästänyt itsensä menemään", on se väärin ja mies on sika.
Sama asia on ilmaistu todella eri tavalla. Miksei mies voi sanoa että hän haluaisi että nainen pitäisi parempaa huolta itsestään? Tuo jälkimmäinen tapa on todella tökerö.
Siis nehän ammutaan lähes aina alas, vaikka sen ilmaisisi "...Toivon, että vaimo pitäisi itsestään huolta", niin tullaan heti huutamaan että mikä on, kun ei oikea nainen kelpaa tai että ei rakasta oikeasti jos ei kelpaa sellaisenaan tmv. Pinnallisuus jne. ja selitetään, miten ulkonäöllä ei ole mitään väliä jos oikeasti rakastaa.
Jotkut ihmiset eivät tykkää, haukutaanhan täälläkin heti jos toivoo että mies käyttäisi kivoja vaatteita. Mutta harvemmin on kai tarkoitus vedota massoihin tai vietellä kaikki ihmiset, joten sillä mistä muut tykkäävät ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko että parisuhteen eteen pitää 'tehdä töitä'? Minä en oikein usko tai riippuu tietysti miten määritellään. Uskon kyllä jos eletään niin kuin ei parisuhteessa oltaisikaan niin silloin kyllä tulee seinä vastaan.
Tuota hokevat kai useimmiten ovat samoja, jotka sanovat että riitely on oleellinen osa suhdetta.
Minusta tuo "työskentely" tulee automaationa, jos välittää toisesta... Silloin se ei ole työtä.
Oikeasti mun mies on sellainen joka tulee kähminään kun minulla kiire ja koitan tehdä jotain nopeasti. Hänen panostus oli ostaa seksiasu minulle joululahjaksi. Sen sijaan, kukat, ravintolaillallinen (miksei myös kotona), jalkojen hieronta, joku kiva yhteinen tekeminen tai juuri minua varten mietitty lahja, asioita joista olen sanonut jotka varmasti sytyttäisi paremmin, hän ei tee.
Voisiko joku mies vastata tähän? Olen rautalangasta vääntänyt ja kertonut mistä pidän ja mitä toivon, mutta silti mies tekee jotain muuta ja loukkaantuu kun ei kelpaa? En ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 vuotta yhdessä
Nuo kaksi alempaa riviä kuulostavat mukavalta, mutta laskisiko naiselta kukaan arkeen osallistumista viettelyksi ja kipinän ylläpitämiseksi...
Kuka tässä on vaatinut mitään? Minusta on outoa olettaa, että toinen yksistään tekee kaikki kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota hokevat kai useimmiten ovat samoja, jotka sanovat että riitely on oleellinen osa suhdetta.
Minusta tuo "työskentely" tulee automaationa, jos välittää toisesta... Silloin se ei ole työtä.
Hyvin usein ne jotka ovat itse osoittautuneet kelvottomiksi normaaliin, tasapainoiseen rakkaussuhteeseen huutavat kovaan ääneen että parisuhteen eteen ei koskaan pidä tehdä mitään. Tuloksena rikkonainen ja epävakaa elämä itselle ja lapsille jos niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Olemalla luotettava.
Ja vakaa. Tosimies on molempia.
Millainen hyvä parisuhde/seksielämä? Aika hyvä jos tämmöiset asiat saa toimimaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5531305/millainen-hyva-parisuhdeseksiel…
Vierailija kirjoitti: Hyvässä parisuhteessa ei ole henkistä eikä fyysistä väkivaltaa. Toiseen voi luottaa 100%:sti. Rehellisyys ja uskollisuus on välttämätöntä. Elämänhallinta pitää olla molemmilla kunnossa ja talous ainakin siedettävä. Mitä tulee dynamiikkaan niin parisuhteessa pitää kommunikointi toimia, rakkaus, kipinä, fyysinen hellittely, seksi, välittämisen osoitus fyysisin teon ja sanoin(suudelma mm.) Myös menneisyyden taakka olisi hyvä olla selvillä sekä tietää/tuntea kuka itse on. Näillä pääsee aika pitkälle.
Aika paljon vaadittu, mutta kun löytyy se todella helmi oikea niin nämä on mahdollista.
Kuulostaa kyllä oikealta. Että saitkin näin paljon mahtumaan lyhyeen tekstiin.