Miten miehesi viettelee sinut ja pitää yllä kipinää?
Lisäksi kiinnostaa kuinka pitkään olette olleet yhdessä.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuu läskiks ei anna seksiä ku olen oksettava ja muutenkin saan kuulla jatkuvasti olevani huono ja tyhmä kyllä kipinöi
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?ei suostu eroon ku ei pärjää yksin jos otan asian puheeksi alkaa uhkailu ym kokemuksen kautta tiedän että ei jää siihe. pelkään
Lähde salaa turvakotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tulee päälle makaamaan kun lapset menneet nukkumaan. Koko päivänä ei sitä ennen ole huomioinut mitenkään!
Viimeksi tällä viikolla meni hermot ja sanoin että en ole mikään teini enää. Ettei kyllä valitettavasti tuollainen saa enää haluja oikein syttymään. Olen kertonut ja antanut esimerkkejä mikä voisi auttaa, mutta jotenkin hän ei niitä halua ymmärtää?
Mikäköhän siinäkin on? Esim olen sanonut että varmasti saattaisi auttaa asiaan esim että minua hemmoteltaisiin joskus, jalkahieronta, ruoanlaitto tms olisi helppo toteuttaa, mutta silti ei tee tällaisia asioita? Kyllä vähän joskus voisi nähdä vaivaa. Mutta ei halua?
Sillä on kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaatteet ja sitä seksiä? Miksi ponnistella, kun se pöytä on katettu valmiiksi?
Jep. Turha sitten ihmetellä kun ei ole seksiä.
Eikäku mä oon naimisissa naisen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää huolta siitä että arki on sujuvaa, kaikki ei ole vain yhden harteilla eli energiaa kipinälle riittää kummallakin.
Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Treenaa sopivasti ja liikumme myös yhdessä. Syömme hyvää ruokaa.
Vähintään yhdet treffit per vko. Lahjoja saan säännöllisesti. Varataan aikaa toisillemme yhteisestä kalenterista.
13 vuotta yhdessä
Kuulostaa kivalta ja toimivalta. Etenkin tuo että arvostaa säännöllisiä treffejä. Ja lahjojakin vielä! Eihän nuo lopulta paljoa vaadi ja itse kyllä olen antanut lahjoja puolisolleni, olen todella lahjaihminen, joka tykkää miettiä mistä toinen tykkää. Mies ei osaa ostaa lahjoja ollenkaan, ei siis yhtään jaksa miettiä, ja on sanonut itse niin. Se on ihan fine, ei kaikkien tarvi olla samanlaisia, mutta kun ei oikein mitään
Kiitos paljon. Alapeukuista päätellen eivät kaikki tuosta meidän meiningistä tykkää, hehe. Minkälaisesta yhdessäolosta miehesi tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuu läskiks ei anna seksiä ku olen oksettava ja muutenkin saan kuulla jatkuvasti olevani huono ja tyhmä kyllä kipinöi
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?ei suostu eroon ku ei pärjää yksin jos otan asian puheeksi alkaa uhkailu ym kokemuksen kautta tiedän että ei jää siihe. pelkään
Sinulla narsistimies. Hae apua, mene turvakotiin. Miksi tuhlaat yhden elämäsi tuollaiseen??
Ei jumalauta! Nainen on lapsen tasolle typistetty uhri, eikä toimiva subjekti?
Koskettaa hellästi -tai joskus kovaa-, kohtelee kunnioittavasti, puhuu kauniisti, pitää itsestään huolta, vaalii romantiikkaa (esim tuo kukkia tai tanssittaa olohuoneessa).
Vierailija kirjoitti:
Koskettaa hellästi -tai joskus kovaa-, kohtelee kunnioittavasti, puhuu kauniisti, pitää itsestään huolta, vaalii romantiikkaa (esim tuo kukkia tai tanssittaa olohuoneessa).
Ja yhdessä viitisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää huolta siitä että arki on sujuvaa, kaikki ei ole vain yhden harteilla eli energiaa kipinälle riittää kummallakin.
Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Treenaa sopivasti ja liikumme myös yhdessä. Syömme hyvää ruokaa.
Vähintään yhdet treffit per vko. Lahjoja saan säännöllisesti. Varataan aikaa toisillemme yhteisestä kalenterista.
13 vuotta yhdessä
Kuulostaa kivalta ja toimivalta. Etenkin tuo että arvostaa säännöllisiä treffejä. Ja lahjojakin vielä! Eihän nuo lopulta paljoa vaadi ja itse kyllä olen antanut lahjoja puolisolleni, olen todella lahjaihminen, joka tykkää miettiä mistä toinen tykkää. Mies ei osaa ostaa lahjoja ollenkaan, ei siis yhtään jaksa miettiä, ja on sanonut itse niin. Se on ihan fine, ei kaikkien tKiitos paljon. Alapeukuista päätellen eivät kaikki tuosta meidän meiningistä tykkää, hehe. Minkälaisesta yhdessäolosta miehesi tykkää?
Kuka seuraa jotain peukutuksia, hehe?
Vierailija kirjoitti:
No, tulee päälle makaamaan kun lapset menneet nukkumaan. Koko päivänä ei sitä ennen ole huomioinut mitenkään!
Viimeksi tällä viikolla meni hermot ja sanoin että en ole mikään teini enää. Ettei kyllä valitettavasti tuollainen saa enää haluja oikein syttymään. Olen kertonut ja antanut esimerkkejä mikä voisi auttaa, mutta jotenkin hän ei niitä halua ymmärtää?
Mikäköhän siinäkin on? Esim olen sanonut että varmasti saattaisi auttaa asiaan esim että minua hemmoteltaisiin joskus, jalkahieronta, ruoanlaitto tms olisi helppo toteuttaa, mutta silti ei tee tällaisia asioita? Kyllä vähän joskus voisi nähdä vaivaa. Mutta ei halua?
Jos on herännyt aamukuudelta, huolehtinut lapset päiväkotiin, painanut duunissa pitkän päivän, tullut kotiin tekemään kotitöitä, toiminut siinä samalla erotuomarina lasten riidoissa ja vihdoin saa lapset unille, niin ei siinä kyllä enää huvita tehdä mitään sirkustemppuja rouvan halujen herättämiseksi. Mieluummin runkkaan. Runkkaa sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 vuotta yhdessä
Kuulostaa kivalta ja toimivalta. Etenkin tuo että arvostaa säännöllisiä treffejä. Ja lahjojakin vielä! Eihän nuo lopulta paljoa vaadi ja itse kyllä olen antanut lahjoja puolisolleni, olen todella lahjaihminen, joka tykkää miettiä mistä toinen tykkää. Mies ei osaa ostaa lahjoja ollenkaan, ei siis yhtään jaksa miettiä, ja on sanonut itse niin. Se on ihan fine, ei kaikkien t
Hänelle mieluisin yhdessäolo on sitä että kummatkin istuu samassa huoneessa ja katsoo eri ohjelmaa, välillä ehkä jutellaan jostain. Sanoisin että enemmän sellainen kaverimeininki? Ei ehdota mitään yhteistä tekemistä, koska ei sellaista ilmeisesti kaipaa. Perheenä kyllä tehdään asioita, tosin nekin useimmiten minun aloitteestani.
Alussa itse yritin saada häntä tekemään kaikenlaista yhdessä kahdestaan, mutta sitten jossain vaiheessa vaan väsyin, kun vastaanotto oli välillä sellainen, että lähti mukaan neutraalilla asenteella, mutta useimmin ehkä kuitenkin vähän vastahakoisesti. Sitten vaan ajattelin, että samapa tuo, miksi väkisin yritän jotain kehittää ja raahata perässä kun ei toista vaan kiinnosta, en tee sellaisella vastahakoisella seuralla mitään. Minulla on tyttökavereita ketkä mielellään tekevät asioita kanssani, samoin kuin lapset.
Mutta mies haluaisi kuitenkin seksiä. Ja välillä syyllistää minua haluttomuudestani, mutta en ota sitä vastaan. En koe että minun pitäisi nyt muuttaa itseäni jollain tapaa ja saada haluni heräämään jostain taikaiskusta, vaan että miehessä yksinkertaisesti on isoja vikoja, hän on käytännössä tosi vääränlainen minulle, mitä tulee intiimiin suhteeseen. Mutta olen täysin hyväksynyt sen ettei meillä sellaista suhdetta ole, kaikkea kun ei aina voi saada. Mies puolestaan ei ole hyväksynyt asiaa, koska hän kokee sen tosi vääräksi että en halua seksiä hänen kanssaan, joten jännä nähdä tekeekö sit jossain vaiheessa jotain ratkaisuja. Senkin hyväksyn.
Vierailija kirjoitti:
13 vuotta yhdessä
Pukeutuu vaatteisiin joista pidän. Viihtyykö hän itse vaatteissa, joita pitää?
Treenaa sopivasti. Sinä määrittelet miten, milloin, jne?
Pitäisikö miehen mennä turvakotiin? Tämä nainen kuulostaa narsistilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 vuotta yhdessä
Kuulostaa kivalta ja toimivalta. Etenkin tuo että arvostaa säännöllisiä treffejä. Ja lahjojakin vielä! Eihän nuo lopulta paljoa vaadi ja itse kyllä olen antanut lahjoja puolisolleni, olen todella lahjaihminen, joka tykkää miettiä mistä toinen tykkää. Mies ei osaa ostaa lahjoja ollenkaan, ei siis yhtään jaksa miettiä, ja
No olisi se minusta kiinnostavaa tietää, mikä kommentissa suututtaa. Kun yleensä alapeukutan vain loukkaavia tai argumentaatiovirheitä sisältäviä kommentteja, niin mietityttää miksi tästä ei tykätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 vuotta yhdessäPukeutuu vaatteisiin joista pidän. Viihtyykö hän itse vaatteissa, joita pitää?
Liikunta ja puolison ilahduttaminen vaatteilla johtavat turvakotiin? Jestas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on herännyt aamukuudelta, huolehtinut lapset päiväkotiin, painanut duunissa pitkän päivän, tullut kotiin tekemään kotitöitä, toiminut siinä samalla erotuomarina lasten riidoissa ja vihdoin saa lapset
Sun kaltaiset miehet ei ansaitse perhettä eikä vaimoa. vasektomia, olisitpa tehny sen ennen ku aloit lisääntymää
Vierailija kirjoitti:
Muistan yhden kerran iäti:
Puoliso oli ollut viikon reissussa, kotiutui yöllä. Mutisi jotain, miten poikki on, käy vielä suihkussa. Olin unessa, kun hän tuli nukkumaan. Huokasi, miten mukavaa on olla kotona, kaappasi minut tiukkaan syleilyyn... tunne oli uskomaton, ikävä oli ollut molemmilla...
Tarkoitan siis, että ihan pikku jutut tavallisessa arjessa, huumori, hyväntuulisuus...
Unohtui: 30v yhdessä, tuo muisto on alkuvuosilta
Ei mitenkään. Masennusta, ahdistusta, sairauksia, ei ole miestä vuosiin seksi kiinnostanut. Minä en ole koskaan siitä kieltäytynyt koska se on hyvää silloin kun sitä on. Nuorena sain hyvässä lykyssä kerran viikossa kun olisin halunnut vaikka joka päivä, sitten hyvä jos kerran kuussa. Sitten yhä harvemmin ja harvemmin. Mies on jo kuusikymmentä, en tiedä onko toivoa enää. Mies itse sanoo että haluaisi kyllä haluta, ja että vika ei ole minussa. Ehkä lääkkeetkin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on herännyt aamukuudelta, huolehtinut lapset päiväkotiin, painanut duunissa pitkän päivän, tullut kotiin tekemään kotitöitä, toiminut siinä samalla
Sun kaltaiset miehet ei ansaitse perhettä eikä vaimoa. vasektomia, olisitpa tehny sen ennen ku aloit lisääntymää
Vasektomiaan ei noin vaan mennä esim pitää pyytää lupa puolisolta. Tulkoon mun puolesta raskaaksi, kun lupa ei heltinyt. Ja julkisella on jopa vuoden jono toimenpiteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 vuotta yhdessäPukeutuu vaatteisiin joista pidän. Viihtyykö hän itse vaatteissa, joita pitää?
Kyllä naisenakin pukeudun kauniisiin vaatteisiin, josta tietty mieskin pitää. Ts mietin ulkonäköäni, en ole sen näköinen että olisin juuri herännyt roskiksesta. Treenaan myös sopivasti itseni takia ja tuskin mies pitää sitä negatiivisena asiana. Samoja asioita arvostan myös toisessa. T. Eri, ei narsisti
Mies huomioi, laittaa ruokaa ja hemmottelee. Kultainen mies. Kyllä minä sille sulan. 🥰