Raitis mies on naisille turn off
https://www.iltalehti.fi/keho/a/d61e7344-cfc9-4b2f-8453-aac4c3373396
Miehen pitää juoda viinaa jotta saa naisia ja seksiä. Raitista miestä naiset haukkuu nössöksi.
Kommentit (156)
Minä olen raitis mies, ennen eli nuorempana join kavereiden kanssa aika usein viikonloppuisin. Alkoholin jätin pois sairaskohtauksen takia ja ilman alkoholia olen ollut noin 5 vuotta.
Tiedän että alkoholi kun jäi pois niin kyllähän siinä elämä muuttuu jonkin verran kun ennen oli viikonloppuisin aina menossa kun taas nykyisin tulee oltua melko paljon vain kotona ja omissa oloissa viikonloppuisin. Naisia tai muita ihmisiä en oikein tapaa enää missään ja siihen päälle vielä introvertti luonne.
Minua ei haittaa muiden alkoholin käyttö. En tiedä mitä naiset ajattelee kun en juo, ehkä monet pitää sitä outona asiana tai ne luulee että olen toipuva alkoholista ja osa taas pitää minua muuten vain nössönä.
M33
mikä on syy ja mikä seuraus?
Tunnen muutaman täysraittiin miehen. Yksi on joku tanhun harrastaja. No, ei olisi mun kanssa yhteistä, en ole niin kiinnostunut jostain Helka-jutuista, mitä lie. Kaksi on täysraittiita entisiä röpöttelijöitä. Toinen ihan ok muuten, mutta niin kireän oloinen että mietin koskahan ratkeaa. Toinen on todella väsyttävä moralisoija ja paasaaja. Yksi on liian kiinni tietokonepeleissään ja vanhemmissaan. 40 vuotias mies!
Ei ole mahdotonta löytää raitista miestä mutta naiset ei vaan halua sellaista. Ja sitten miehessä on muuta vikaa kuten ulkonäkö, lyhyys, liian köyhä ja tylsyys.
Naiset kokee raittiit miehet liian tylsinä, miehen pitää olla jännä tai pahis. Alkoholi poistaa estoja ja se saattaa tehdä miehestä väkivaltaisen tai arvaamattoman joten se on asia mikä naisia kiehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Raittiit naiset haluavat raittiin miehen.
Itse en kaljoittelevaa jaksaisi katsoa.
Moni varoo raivoraittiita fanaatikkoja ja entisiä alkoholisteja, ja syystäkin. Eivät entiset alkoholistit varmaan itse tajua miten itsekeskeisiä tuppaavat olemaan. Kaiken elämässä pitäisi pyöriä heidän ja heidän raittiutensa ympärillä. Ei puhettakaan normaalista, tasaveroisesta suhteesta.
Joo ja huomattu on, että raitistunut entinen päihderiippuvainen kehittää sen riippuvuuden sitten johonkin muuhun. Tuntemani mies harrastuksiinsa. Kaikki pitää pyöriä herran kahden harrastuksen ympärillä. Lomasuunnitelmista kodin sisustukseen. Aina miehen toiveiden mukaan. En ymmärrä miksi vaimonsa tähän taipuu vuosi toisensa jälkeen. Iloinen kaunis nainen, varmaan löytäisi vielä miehen, joka lähtisi joskus naisenkin läheisten kutsuille ja antaisi naisen ottaa jopa tervetulomaljan ilman murjotusta.
Vierailija kirjoitti:
Absolutistit on tylsiä ja usein myös tuomitsevia. En olisi kuivan miehen kanssa.
.😕
Raitis voi olla vaikka ei ole absolutisti. Yksi paukku juhlissa ei tee juopoksi
Eikä kaikki absolutistit ole tuomitsevia
Entiset juopot, tipattomaksi siirtyessään eivät halua nähdä juomista, koska se on houkutus itselleen
Vierailija kirjoitti:
Naiset kokee raittiit miehet liian tylsinä, miehen pitää olla jännä tai pahis. Alkoholi poistaa estoja ja se saattaa tehdä miehestä väkivaltaisen tai arvaamattoman joten se on asia mikä naisia kiehtoo.
Tämä kertoo enemmän siitä minkälaisista naisista sinä olet kiinnostunut. Henkisesti yläkouluun jääneistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen raitis mies, ennen eli nuorempana join kavereiden kanssa aika usein viikonloppuisin. Alkoholin jätin pois sairaskohtauksen takia ja ilman alkoholia olen ollut noin 5 vuotta.
Tiedän että alkoholi kun jäi pois niin kyllähän siinä elämä muuttuu jonkin verran kun ennen oli viikonloppuisin aina menossa kun taas nykyisin tulee oltua melko paljon vain kotona ja omissa oloissa viikonloppuisin. Naisia tai muita ihmisiä en oikein tapaa enää missään ja siihen päälle vielä introvertti luonne.
Minua ei haittaa muiden alkoholin käyttö. En tiedä mitä naiset ajattelee kun en juo, ehkä monet pitää sitä outona asiana tai ne luulee että olen toipuva alkoholista ja osa taas pitää minua muuten vain nössönä.
M33
Ehkä ne outona pitävät ovat itse juoppoja
Tämän keskustelun kun lukee niin sieltäpä se syy artikkelin ilmiöön alkaapi hahmottua.
Nykynaisilla on viinilaatikko yöpöydällä. Jokatoisen tinder profiilissa mainitaan viini.
Mulle kelpaisi raitis mies, kunhan ei ole ex-alkkis tai uskonnon vuoksi viinatta.
Vierailija kirjoitti:
Nykynaisilla on viinilaatikko yöpöydällä. Jokatoisen tinder profiilissa mainitaan viini.
Joo täytyy sanoa että kun yritin saada uusia naispuolisia kavereita yhden sivuston kautta, niin aika luotaantyöntävää oli, kun niin monessa profiilissa mainittiin joko shoppailu tai viinittely tai kumpikin. En koe että nuo asiat olisivat kaverissa tärkeitä tai kiinnostavia
Minulle kelpaa vain alkoholia juova nainen. Ja kaunis pitää olla ei kännissä voi katsella rumaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo täytyy sanoa että kun yritin saada uusia naispuolisia kavereita yhden sivuston kautta, niin aika luotaantyöntävää oli, kun niin monessa profiilissa mainittiin joko shoppailu tai viinittely tai kumpikin. En koe että nuo asiat olisivat kaverissa tärkeitä tai kiinnostavia
Usein viinillä tai shoppailemassa käydään kavereiden kanssa. Siksi ne varmaan mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Puheissa naisille saattaa olla ihanaa että mies ei juo. Todellisuudessa nainen kuin nainen muuttuu nopeasti piikitteleväksi ja passiivisaggressiiviseksi jos mies ei käy "miesten jutuissa", eli ryyppäämässä.
Absurdi väite 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein viinillä tai shoppailemassa käydään kavereiden kanssa. Siksi ne varmaan mainitaan.
Ehkä sitten. Jännä etteivät olleet jo löytäneet toisistaan kavereita jos niin moni tykkää täysin samoista asioista ja kokee ne mainitsemisen arvoisiksi.
Aika outoa, Nuoriso ei edes juo nykyään, harva käyttää alkoholia isoissa kaupungeissa kun se on niin 80-lukua.
Ehkä landella
Eikä ole.
Itsekään en alkoholia käytä niin en todellakaan alkaisi enää katsella mitään tenueinaria, mutta en kyllä jaksaisi mitään raivoraitistakaan. Mies kyllä saa olla vaikka absolutisti (itse en ole vaikken alkoholia ole käyttänyt lainkaan yli 10 vuoteen) kunhan ei pidä itseään muita parempana siksi kun ei itse juo.
Vierailija kirjoitti:
M33
Minä en ole käyttänyt alkoholia neljään vuoteen mutta olen istunut terasseilla koko kesän ja käyn yökerhoissa ja rock-konserteissa ja festareilla, baareissakin.
On niissä muutakin syötävää ja juotavaa kuin viina
Tärkeää on myös se, että tekeekö raittiudestaan numeron vai ei.