Raitis mies on naisille turn off
https://www.iltalehti.fi/keho/a/d61e7344-cfc9-4b2f-8453-aac4c3373396
Miehen pitää juoda viinaa jotta saa naisia ja seksiä. Raitista miestä naiset haukkuu nössöksi.
Kommentit (156)
Kyllä raitis mies kelpaa. Olen tosin itse 33 v. Joten en osaa sanoa mitä hänen ikäisensä mimmit ajattelevat asiasta.
En ymmärrä mitä ihmeellistä tässä on?!
Kyllä ainakin minun elämään "kuuluu" alkoholi normaaleissa rajoissa.
Ihan yhtälailla vegaani-lihansyöjä yhtälö ei välttämättä toimi ja ruokavalio voi olla toiselle turn off.
Tai että joku ei halua lapsia ja toisella on lapsia; eivät välttämättä päädy yhteen, koska ajatusmaailma ja elämä ylipäätään on niin erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Absolutistit on tylsiä ja usein myös tuomitsevia. En olisi kuivan miehen kanssa.
Juopon naisen toiveuni, rapa juoppo läski, on se varmaan ihana kännissä puukkohippasilla olla.
No hemmetti, raitis mies joka viettää aikaansa baareissa, on väärässä paikassa.
Baarissa ja Alkon jonossa raitis mies ei kiinnosta ketään. Toisaalta muissa paikoissa, juoppo mies ei herätä mitään sympatioita.
T: Baarirymyäijä joka löysi raittiin naisen kirjastosta, ja toki menetti hänet raittiille miehelle.
Höpöhöpö. Minulla ei ole koskaan ollut mitään alkoholiongelmaa mutta nyt kolmekymppisenä ei todellakaan kiinnosta mikään ördääminen. Pari lasia viiniä voin silloin tällöin ottaa. Löytäisinkin samanlaisen miehen joka ei ole entinen alkoholisti. En todellakaan jaksaisi katsella miestä joka lähtee ystävien kanssa ryyppäämään ja könyää sitten kotiin tuhannen tuiterissa tai krapulassa. Aikansa voi viettää paremminkin, molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta löytää päihteetöntä nelikymppistä miestä, joka ei ole entinen alkoholisti. Onneksi nuorissa on viisaampia.
Höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta nyt oli vanhan näköinen kaksikymppiseksi tämä, näyttää jo ihan mieheltä.
Olen 33-vuotias mies ja tuo kaveri näyttää minua 10 vuotta venhemmalta. Näytän itse noin 25 v.
Saapahan lipitellä pitkin päivää viiniä jos mies ei ole raitis. Se viinin lipittely tuntuu olevan tosi tärkeää. Eli tissutelu mutta eri nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Puheissa naisille saattaa olla ihanaa että mies ei juo. Todellisuudessa nainen kuin nainen muuttuu nopeasti piikitteleväksi ja passiivisaggressiiviseksi jos mies ei käy "miesten jutuissa", eli ryyppäämässä.
On olemassa huomattavasti järkevämpiä "miesten juttuja" kuin ryyppääminen kuten jalkapallo ja korttipelit. Hyvien kavereiden seurassa mies saa olla oma itsensä eikä se edellytä alkoholia.
Mielestäni mies "joka ei juo" on yleensä jotain muuta kuin todellinen absolutisti. Pikemmin sellainen, joka joskus ottaa lasillisen viiniä tai pari kertaa vuodessa on lievässä hiprakassa. Sellaisista naiset tykkäävät. Todella tiukasta absolutistista ehkä eivät.
Naisille nyt aivan mikä tahansa voi olla turn off. Vitut naisista.
Paskan vitut. Mun mies oli kärsinyt isänsä alkoholinkäytöstä sen verta ettei ole tähän päiväänkään mennessä juonut. Ikää alkaa olla lähemmäs 40 v. Eli kyllä, täysin absolutistit kelpaa myös. Eikä ole ihmisessä mitään "vikaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puheissa naisille saattaa olla ihanaa että mies ei juo. Todellisuudessa nainen kuin nainen muuttuu nopeasti piikitteleväksi ja passiivisaggressiiviseksi jos mies ei käy "miesten jutuissa", eli ryyppäämässä.
Kyllä absolutistitkin osaavat olla liesussa 😄
Ehkä ongelma on omalla kohdallasi ollut se, ettet tee muuta kuin ole kotona ja pelaa. Ei juomattomuus.
En usko, että juomattomuus on ongelma, ei ainakaan itselleni ole koskaan ollut. Kukaan ei ole koskaan alkuihmettelyn jälkeen kiinnittänyt asiaan sen kummemmin huomiota. Eikä kukaan ole seuraani vieroksunut siksi, että en juo alkoholia. Puolisonikaan ei juuri kuluta alkoholia. Juo joskus viskin tai viinilasillisen juhlissa, ei sen enempää. Tuossa artikkelissa hiukan särähti se, kun mies kertoi sanovansa esim. tupakoiville, että sinä haiset jne. Ei sellaista sovi mennä sanomaan, vaikka se totta onkin. Voi olla, että nuorukaisen tapauksessa ongelma onkin ihan muualla kuin raittiudessa.
Entisen alkoholistin absolutismin ymmärrän. Muutoin ääri-ilmiöt eivät kiinnosta. Absolutismin takaa on joskus löytynyt muitakin ääri-ilmiöitä ja tiukka ajatusmaailma. Myönnän että olen kadottanut mielenkiintoni tuolloin.
Kaupankassalla kun on töissä niin siinä viimeistään tajuaa miten juoppoa kansaa suomalaiset ovat. Kaljaa kannetaan aivan helvtisti viikolla ja viikonloppuna. Päivällä ei ole väliä.
Eli sun maailmassa joko juodaan viinaa tai ei?
Mites olis semmoinen kohtuukäyttö, viiniä ruualla, olut sillon tällöin? Ja ylipäätään niin, että krapula ei pikaa seuraavaa päivää.
Ja joo, tämä on huomattavasti parempi kuin täysin nolla, jo sillä että intressit on eri, todennäköisesti puheenaiheet eri, mielenkiinnot ovat erilaiset.
Niin, löytyykö muita raittiita lenkkikaveriksi näin aamulla? 2 tuntia lähden tuonne menemään. :)
Ne ihmiset jotka eivät käytännössä koskaan saa krapulaa alkoholisoituvat helposti. Ite saan viidestä pienestä kaljasta niin pahat olot seuraavaksi päiväksi ettei minusta saa alkoholistia millään. Omalla isälläni sama juttu, jos juo viinilasillisen ruoan kanssa niin saattaa viini nousta hetkenpäästä ylös.
Alkoholi on myrkkyä, siitä seuraa myrkytystila.
On täysin Ok jos mies on
Savuton
Raitis
Vegaani
Balettitanssija
Muotitietoinen
Jne yms mitä tahansa valtavirrasta eroavaa.
Suurin turnoff niistä asioista tulee silloin, kun nostavat itsensä muiden yläpuolelle ja vielä kummastelevat oikein "erilaisuuttaan", kuten tämä artikkelin kaveri.
N32
Oletko yksinkertainen? Ei nelikymppinen nainen etsi kaksikymppistä miestä (niin kuin miehet tekee) vaan nuorilla on vielä onneksi toivoa tämän asian suhteen. Ei tarvitse viettää elämäänsä alkoholistin tai tuurijuopon kanssa.