Raitis mies on naisille turn off
https://www.iltalehti.fi/keho/a/d61e7344-cfc9-4b2f-8453-aac4c3373396
Miehen pitää juoda viinaa jotta saa naisia ja seksiä. Raitista miestä naiset haukkuu nössöksi.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta löytää päihteetöntä nelikymppistä miestä, joka ei ole entinen alkoholisti. Onneksi nuorissa on viisaampia.
Arvaa onko miten mahdollista löytää päihteetöntä 40+ naista. Pakko oli tyytyä naiseen joka edes yritti esittää alkotonta. No ei ole, eikä tarvitse esittää. M47
Se, millaisessa porukassa liikkuu, kertoo ihmisestä. Tunnen montakin täysin raitista keski-ikäistä naista, mutta itse on haekaan seuraani lähibaarista.
tuo aleksi on sen rummon panija ja poikaystävä
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Monella tuttavallakin on islamin uskossa oleva mies ja ne eivät käytä päihteitä, ovat muutenkin kaikin puolin parempia miehiä kuin suomalaiset.
Mä voisin ottaa islamilaisen naisen. Missähänpäin ne ne liikkuu vapaa-ajalla, voisivat olla hyviä kotitalousihmisiä eivätkä tissuttelisi.
minäpä pidän nössöinä miehiä, jotka juovat, koska minulle se tarkoittaa sitä ettei uskalla selvinpäin sanoa sitä mitä haluaa ja että on pahemmanlaista sosiaalista estoisuutta. Raitis mies on aina saanut minulta.
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta löytää päihteetöntä nelikymppistä miestä, joka ei ole entinen alkoholisti. Onneksi nuorissa on viisaampia.
Entinen alkoholisti 😂😂😂😂😂😂😂
Mies joka sanoo että raitis mies on naisille turn off, on naisille turn off.
En ole koskaan käyttänyt Alkoa tippaakaan. Olen 60 vuotias nainen. Kukaan ei ole koskaan ihmetellyt tms.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ääri-ilmiöt kertovat tiukkapipoudesta ja kapeasta elämänkatsomusta eikä kukaan sellaista pidemmän päälle jaksa katsella.
Päihteetön elämä tuskin on mikään ääri-ilmiö, sehän on normaalia tai ainakin luulisi olevan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt Alkoa tippaakaan.
"Käyttää alkoa" on yksi maailmanhistorian typerimmistä ilmaisuista, kun puhutaan henkilön alkoholin käytöstä noin niinkuin ylipäätään. Tai ettei sitä käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Olen raitis nainen ja minulla on raitis mies. En voisi kuvitellakaan olevani paljon alkoholia käyttävän miehen kanssa. Perheessämme alkoholismia ja olen nähnyt sen pahimmat puolet.
Entäs vähän alkoholia käyttävän kanssa?
Jälleen kerran asenteissa on, kuten sinulla, on "kaikki tai ei mitään" - mistä tämä oikein tulee???
Vierailija kirjoitti:
Tuon allekirjoitan!!! Itseltä kun loppui mielenkiinto jatkuvaan ryyppäämiseen niin sen jälkeen jokainen parisuhteen alku on kaatunut siihen kun en halua lähtee katselemaan selvinpäin ryyppääviä ihmisiä. Naisille kun on joku pakottava tarve päästä esittelemään miestä. Oen useasti sanonut naiselle että voit sinä mennä en mitenkään estele niin ongelmaksi on paljastunut se että nainen halusi jonkun maksamaan sinne kun hänellä itsellä ei ollut rahaa
Tämä kertoo enemmän susta kuin naisista ylipäätään 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ääri-ilmiöt kertovat tiukkapipoudesta ja kapeasta elämänkatsomusta eikä kukaan sellaista pidemmän päälle jaksa katsella.
Kukaan ja kukaan, paitsi toinen samanlainen.
Itse alkoholia käyttävänä tulen hyvin juttuun ihan raittiidenkin kanssa, ja toisaalta en tule toimeen sellaisten kanssa, jotka juovat mutteivät voi viettää hetkeäkään selvän ihmisen seurassa juodessaan. Toisaalta en välttämättä juo raittiin seurassa, enkä odota raittiin tulevan seuraan, jos itse juon, toki tervetuloa vaan
Artikkelin jannulla oli puoliso. Onko puoliso siis mies, kun ap:n aloituksesta voisi päätellä, että ei kelpaa naisille? Taisi ap nyt keksiä ihan oman agendansa, mutta sehän ei tällä palstalla ole mitään uutta.
Ei pidä paikkansa, ap.
Raitis mies on just se jonka haluan ja tässä ikäryhmässä - +50v - sellaisia ei ole.
Runsas alkoholinkäyttö laskee miehellä testosteronitasoja ja on muutenkin vain haitaksi. Suomalaisilla paljon alkoholiongelmia. Alkoholi on tilastojen valossa vaarallisin päihde.
En tiedä miksi minut luokitellaan eikä oikeastaan edes kiinnosta. Minun työpaikoillani ei kertaakaan ole kysytty tuota kysymystä. Olen rakennushommissa. Olen sentään satojen, jossen tuhansien ihmisten kanssa ollut jutuilla vuosikymmenien kuluessa. En juo enkä niin ollen näytä juopolta. Näillä kilsoilla se jo totta vieköön näkyisi.