Paljonko teillä on rahaa säästötilillä?
Tai tileillä ylipäätään? Nyt ei kiinnosta kiinteä omaisuus, sijoitukset tai rahastot, vaan ihan puhtaasti säästöt. Jos tekee mieli kirjoittaa, ettei tileillä kannata makuuttaa rahoja, niin me kaikki tiedetään se jo - joten älä kirjoita.
Kommentit (33)
21 000, käyttötilillä n. 6000. Ei kiinnosta sijoitukset sun muut. Olen pienestä palkasta saanut nuo kerättyä, nyt pienellä tk-eläkkeellä. Eihän tuo paljon sinänsä ole, mutta olen kuitenkin suht tyytyväinen, että on jotain pahan päivän varalle.
8 tuhatta mutta se sisältää ASO-asunnon tulevan omarahoitusisuuden lainaa varten sekä reissukassan 4k jota tulee käytettyä kesällä (Nizza & Monaco suunnitelmissa)
n 19000 tilillä, 5000 pitää olla hautajaisrahoina ja pari tonnia puskuria. Nyt on kertynyt liikaa kun maksetaan eräs remontti keväällä. Sitten jää se joku 7-8te.
3 000 käyttötilillä, 50 000 sijoituksissa.
Niin paljon ettei paskalle taivu, ennemmin koiralta kusi loppuu kuin minulta raha.
Määräaikaisilla noin 420 tonnia, useammassa pankissa.
Tällä hetkellä säästössä vain 4500€. Käyttötilillä suurin piirtein saman verran. Teetätin juuri sauna-pesuhuone-khh-remontin, johon säästöt hupenivat. Nyt pitää laittaa taas säästöön enemmän.
Tilillä satanen, taskussa 60e. Loput sellasissa joista et halunnut kuulla. Ihan hyvin menee.
4000 € säästötilillä. Käyttelytilillä pyrin pitämään 2000 € puskuria. Visalla höyläämisvaraa 3000€.
Miksi pitäisin rahaa tileillä tuottamattomana?
En kai minä nyt niin hölmö ole, että ilmoittaisin tässä näin julkisesti säästöni teille huijareille, kun ette itsekään omianne rehellisesti ilmoita?
102000€ säästöjä eläkepäiviä varten, pienyrittäjänä 40v. Tuleva eläke noi 1100€.
Tasan 18.000€ säästötilillä.
Käyttötilillä 1982€ + hilut.
Sijoituksissa 5000€ sulamisien jälkeen.
Muutama sentti päälle 10€. Siitä menee kohta pankin palvelumaksu pois. (Lompakossa alle 15€).
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaan tulee muutama skeba mitkä haluat ostaa?
Suunnilleen 450€. Perjantaina on tilipäivä ja riittää sinne oikein hyvin. Osakesäästötilin saldo on noin 1350€ miinuksella eli olen melkein tonnin pakkasen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaan tulee muutama skeba mitkä haluat ostaa?
Sitä varten on luottokortti. Kyllä 10 k€ luottorajalla voi ostaa kaiken mitä yllättäen voisi tarvita. Isompia hankintoja varten voi sitten ottaa sijoituksista jos haluaa.
N 10 t.
se on puskuri ja lopuilla lyhennän asuntolainaa