Raitis mies on naisille turn off
https://www.iltalehti.fi/keho/a/d61e7344-cfc9-4b2f-8453-aac4c3373396
Miehen pitää juoda viinaa jotta saa naisia ja seksiä. Raitista miestä naiset haukkuu nössöksi.
Kommentit (156)
No onhan Aleksillakin tyttöystävä.
Itse en seurustelisi absolutistin kanssa, mutta seuraa kyllä varmasti heillekin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Molemmista sukupuolista löytyy näitä joille toisen ihmisen vähäinen/olematon alkoholinkäyttö on ongelma. Olen nainen ja minulle on joskus mies nauranut päin naamaa treffeillä kun olen ottanut juomaksi vettä, että et voi olla tosissasi, kyllä pitäisi alkoholia ottaa. Usein alkoholia on ihan avoimesti tyrkytetty. Vähintäänkin miehille oon aina suuri ihmetyksen aihe, vaikken edes ole varsinaisesti absolutisti. En vain ole kiinnostunut käyttämään alkoholia.
Minä olen juonut vettä aina treffeillä ja ei ole nainen toisille treffeille lähtenyt. En ole ollut humalassa naisen seurassa treffeillä koskaan. Muutenkaan en usein juo, en ole absolutisti kuitenkaan.
Kannattaa juoda paljon alkoholia niin ei jää ikisinkuksi.
Raitis mies on turn off sellaisille naisille joista sinä olet kiinnostunut. T. Raitis nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuon allekirjoitan!!! Itseltä kun loppui mielenkiinto jatkuvaan ryyppäämiseen niin sen jälkeen jokainen parisuhteen alku on kaatunut siihen kun en halua lähtee katselemaan selvinpäin ryyppääviä ihmisiä. Naisille kun on joku pakottava tarve päästä esittelemään miestä. Oen useasti sanonut naiselle että voit sinä mennä en mitenkään estele niin ongelmaksi on paljastunut se että nainen halusi jonkun maksamaan sinne kun hänellä itsellä ei ollut rahaa
Seurustele raittiin naisen kanssa ja pyöri raittiissa porukoissa. Ei ongelmaa.
Olen raitis nainen ja minulla on raitis mies. En voisi kuvitellakaan olevani paljon alkoholia käyttävän miehen kanssa. Perheessämme alkoholismia ja olen nähnyt sen pahimmat puolet.
Raittius ja raivoraittius on eri asioita. Raivoraitis on alkoholisti, joka ei siedä edes ehtoollisviiniä.
Ei haittaa, jos miestä ei haittaa, että perjantai on mulle päivä, jolloin kokkailen jotain hyvää ja avaan siihen viinipullon kaveriksi. Muuten en alkolla läträä mutta perjantai on mulle päivä, jolloin haluan vain täiden jälkeen olla kotona, viettää vaikka peli-iltaa, syödä hyvin tai ihan olla vaan möllöttää. Jos tämä on ok, niin ei mitään ongelmaa. Kuivin suin en ala enää miehen takia olemaan, tai mitään muitakaan ihme vaatimuksia vastaanottamaan
Näin se vain on! Kyllä normaalille miehelle maistuu kuppi koska aitous.
Viinamies on paras mies. Moni nainen kuollut sen viinamiehen takia.
Alkkomahooli tekee harmaasta hissukastakin hauskan supliikkimiehen, jonka kekseliäät jutut ja spontaanius limoittavat naisten pöksyt.
Pieni tissuttelu ennen parittelua vapauttaa estoisemmankin miehen vapautuneempaan seksiin ja sehän on vain iloinen asia!
Lika barn leka bäst, eli raitis henkilö valitsee varmasti mieluusti raittiin kumppanin. Minä kunnioitan toisten päätöksiä olla absolutisti, vaikka itse en todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Lika barn leka bäst, eli raitis henkilö valitsee varmasti mieluusti raittiin kumppanin. Minä kunnioitan toisten päätöksiä olla absolutisti, vaikka itse en todellakaan ole.
Jokseenkin joo. Tosin minulle absolutistina kelpasi maltilla käyttävä puoliso, ei tarvitse olla täysraitis koska se raittius ei ole mikään tärkeä osa persoonaani.
Vierailija kirjoitti:
Pieni tissuttelu ennen parittelua vapauttaa estoisemmankin miehen vapautuneempaan seksiin ja sehän on vain iloinen asia!
Kun on kunnon känni päällä voi tehdä rajujakin juttuja ilman sitä häpeän tunnetta ja voi esittää ettei muista tehneensä kun tulee läpsäisseeksi nussiessa.
Viinamies on maksakirroosin paraalla hilluva alkoholisti. Fakta tieto!
Vaikea kuvitella, että tämäkin ei jokaisessa mahdollisessa käänteessä toisi esiin sitä omaa "erinomaisuuttaan", kun ei juo tai polta. Varsinkin kun on ihan lehtiin asti halunnut tulla asian kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta nyt oli vanhan näköinen kaksikymppiseksi tämä, näyttää jo ihan mieheltä.
Tuo jätkähän hukkuu naisiin mikäli yrittää :D
Mitä pahaa tai luotaantyöntävää raitistuneessa alkoholistissa on?