Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raitis mies on naisille turn off

Vierailija
16.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/d61e7344-cfc9-4b2f-8453-aac4c3373396

Miehen pitää juoda viinaa jotta saa naisia ja seksiä. Raitista miestä naiset haukkuu nössöksi.

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta löytää päihteetöntä nelikymppistä miestä, joka ei ole entinen alkoholisti. Onneksi nuorissa on viisaampia.

Mitä pahaa tai luotaantyöntävää raitistuneessa alkoholistissa on?

Vierailija
22/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan Aleksillakin tyttöystävä.

Itse en seurustelisi absolutistin kanssa, mutta seuraa kyllä varmasti heillekin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmista sukupuolista löytyy näitä joille toisen ihmisen vähäinen/olematon alkoholinkäyttö on ongelma. Olen nainen ja minulle on joskus mies nauranut päin naamaa treffeillä kun olen ottanut juomaksi vettä, että et voi olla tosissasi, kyllä pitäisi alkoholia ottaa. Usein alkoholia on ihan avoimesti tyrkytetty. Vähintäänkin miehille oon aina suuri ihmetyksen aihe, vaikken edes ole varsinaisesti absolutisti. En vain ole kiinnostunut käyttämään alkoholia.

Minä olen juonut vettä aina treffeillä ja ei ole nainen toisille treffeille lähtenyt. En ole ollut humalassa naisen seurassa treffeillä koskaan. Muutenkaan en usein juo, en ole absolutisti kuitenkaan.

Vierailija
24/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juoda paljon alkoholia niin ei jää ikisinkuksi. 

Vierailija
25/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minäkö en muka ole nainen???

Vierailija
26/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis mies on turn off sellaisille naisille joista sinä olet kiinnostunut. T. Raitis nainen

Vierailija
27/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon allekirjoitan!!! Itseltä kun loppui mielenkiinto jatkuvaan ryyppäämiseen niin sen jälkeen jokainen parisuhteen alku on kaatunut siihen kun en halua lähtee katselemaan selvinpäin ryyppääviä ihmisiä. Naisille kun on joku pakottava tarve päästä esittelemään miestä. Oen useasti sanonut naiselle että voit sinä mennä en mitenkään estele niin ongelmaksi on paljastunut se että nainen halusi jonkun maksamaan sinne kun hänellä itsellä ei ollut rahaa

Seurustele raittiin naisen kanssa ja pyöri raittiissa porukoissa. Ei ongelmaa.

Vierailija
28/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raitis nainen ja minulla on raitis mies. En voisi kuvitellakaan olevani paljon alkoholia käyttävän miehen kanssa. Perheessämme alkoholismia ja olen nähnyt sen pahimmat puolet.

Vierailija
29/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittius ja raivoraittius on eri asioita. Raivoraitis on alkoholisti, joka ei siedä edes ehtoollisviiniä. 

Vierailija
30/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos miestä ei haittaa, että perjantai on mulle päivä, jolloin kokkailen jotain hyvää ja avaan siihen viinipullon kaveriksi. Muuten en alkolla läträä mutta perjantai on mulle päivä, jolloin haluan vain täiden jälkeen olla kotona, viettää vaikka peli-iltaa, syödä hyvin tai ihan olla vaan möllöttää. Jos tämä on ok, niin ei mitään ongelmaa. Kuivin suin en ala enää miehen takia olemaan, tai mitään muitakaan ihme vaatimuksia vastaanottamaan

Vierailija
31/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain on! Kyllä normaalille miehelle maistuu kuppi koska aitous.

Vierailija
32/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinamies on paras mies. Moni nainen kuollut sen viinamiehen takia.

Vierailija
33/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkomahooli tekee harmaasta hissukastakin hauskan supliikkimiehen, jonka kekseliäät jutut ja spontaanius limoittavat naisten pöksyt. 

Vierailija
34/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tissuttelu ennen parittelua vapauttaa estoisemmankin miehen vapautuneempaan seksiin ja sehän on vain iloinen asia! 

Vierailija
35/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika barn leka bäst, eli raitis henkilö valitsee varmasti mieluusti raittiin kumppanin. Minä kunnioitan toisten päätöksiä olla absolutisti, vaikka itse en todellakaan ole.

Vierailija
36/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lika barn leka bäst, eli raitis henkilö valitsee varmasti mieluusti raittiin kumppanin. Minä kunnioitan toisten päätöksiä olla absolutisti, vaikka itse en todellakaan ole.

Jokseenkin joo. Tosin minulle absolutistina kelpasi maltilla käyttävä puoliso, ei tarvitse olla täysraitis koska se raittius ei ole mikään tärkeä osa persoonaani. 

Vierailija
37/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni tissuttelu ennen parittelua vapauttaa estoisemmankin miehen vapautuneempaan seksiin ja sehän on vain iloinen asia! 

Kun on kunnon känni päällä voi tehdä rajujakin juttuja ilman sitä häpeän tunnetta ja voi esittää ettei muista tehneensä kun tulee läpsäisseeksi nussiessa.

Vierailija
38/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinamies on maksakirroosin paraalla hilluva alkoholisti. Fakta tieto!

Vierailija
39/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että tämäkin ei jokaisessa mahdollisessa käänteessä toisi esiin sitä omaa "erinomaisuuttaan", kun ei juo tai polta. Varsinkin kun on ihan lehtiin asti halunnut tulla asian kertomaan. 

Vierailija
40/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta nyt oli vanhan näköinen kaksikymppiseksi tämä, näyttää jo ihan mieheltä.

Tuo jätkähän hukkuu naisiin mikäli yrittää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän