Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan pelkästään peiliin katsomallakin sen huomasi että ihminen "äkki-ikääntyy" suunnilleen 44-vuotiaana

Vierailija
16.08.2024 |

Olotilan muutoksista puhumattakaan. Seuraava vastaavanlainen rysäys on sitten odotettavissa kuusikymppisenä. Oujee.

Ja tässä ei ilmeisesti ollut eroa sukupuolten välillä vaan esim ne vaihtarien tuntemukset on sitten asia erikseen ja vielä bonarina päällä.

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olette vain liian kriittisiä itseänne kohtaan.

Vierailija
42/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky yhteiskunnassa kun somea seuraa niin siellä jo 28-33 vuotiaat harmittelee kun ovat niin vanhoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla 43veenä huomasin, että ikänäkö on alkanut vaivaamaan. Samalla tullut jotenkin rupsahtanut olo. Ennen 40veetä tunstin olevan vielä "nuori". Enää en tunne.

Vierailija
44/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyky yhteiskunnassa kun somea seuraa niin siellä jo 28-33 vuotiaat harmittelee kun ovat niin vanhoja. 

Prossuruoka- ja mikromuovit todella vanhentaa. 

Vierailija
45/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Today is the oldest you have ever been and the youngest you will ever be again 

Vierailija
46/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä 43 ja hitsi mikä muutos 40v. kuviin. Tukka ohentunut, leuan alla löysää nahkaa, otsassa ryppyjä, ja alapää huutaa hoosiannaa kuivuudesta. Mitä ihmettä tää on??? Olen jopa ruvennut tutkailemaan täyteaine vaihtoehtoja. En muiden vuoksi, vaan itseni, ettei aamuisin niin masentaisi peiliin katsoessa.

Kiitollinen olen kuitenkin siitä että olen vielä toistaiseksi täysin terve. Ei kolesteroleja, verenpainetta, ylipainoa, tai muutakaan rasitetta.

Vierailija
47/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prossuruoka- ja mikromuovit todella vanhentaa. 

En nyt tota tarkoittanut. Vaan heillä on pelko että ovat jo tuossa iässä vanhoja ja rupsahtaneita. Pistää miettimään 

Vierailija
48/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai teillä oo tulleet vaiharit liian aikaisin. Katsoo mitä syö, aurinko vanhattaa jos liikaa ottaa vähillä voiteilla, alkoholi, tupakka rusentaa hipiää ennebaikojaan. Liikunta auttaa paljon.

Vierailija
49/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, täällä 43 ja hitsi mikä muutos 40v. kuviin. Tukka ohentunut, leuan alla löysää nahkaa, otsassa ryppyjä, ja alapää huutaa hoosiannaa kuivuudesta. Mitä ihmettä tää on??? Olen jopa ruvennut tutkailemaan täyteaine vaihtoehtoja. En muiden vuoksi, vaan itseni, ettei aamuisin niin masentaisi peiliin katsoessa.

Kiitollinen olen kuitenkin siitä että olen vielä toistaiseksi täysin terve. Ei kolesteroleja, verenpainetta, ylipainoa, tai muutakaan rasitetta.

Sain vauvan 44 v ja en tuntenut itseäni vanhaksi.

Vierailija
50/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkanut ikääntyä vielä 44-vuotiaana, mutta nyt 65-vuotiaana olen selvästi vanha.

Vierailija
51/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se tuli 51v.

Minullakin se tuli viisikymppisenä.

Vierailija
52/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten seuraatte liikaa somea ja vertaatte itseänne nuoriin ja luulette että tuolta teidän tulee näyttää vaikka olette 15v vanhempia. Mä alan vasta huomata omassa äidissä ja isässä vanhuuden muutoksia päälle 60v,kun katson kuvia kun oli 40-45 he näytti tosi nuorilta. 

Vierailija
53/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenkun ootte 70v katsotte kuvaa itsestänne 44 vuotiaana ja toteatte että minähän näytin ihan pennulta. Näin se menee 

Vierailija
54/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on totta, itsellä huomasin juuri 44 vuotiaana ikänäön ja aloin kaljuuntumaan vauhdilla.

Vierailija
55/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy vaihdevuosiin erikoistuneella gynellä. Noihin oireisiin saa helpotusta vaikka vaihdevuodet eivät olisi vielä alkamassa. Oireita voi tulla jo vuosia ennen vaihdevuosien alkamista.

Itse kärsin aivan liian pitkään kuivuudesta ja muista oireista. Satuin sitten saamaan omaa iläluokkaa olevan työterveyslääkärin, joka kyseli onko tällaisia oireita. Hän laittoi lähetteen gynelle ja sitä kautta sain oireet hoidettua pois. Gyne teki tutkimukset ja tuumasi, että hormonitoimintaa on vielä mutta määräsi lääkitykset oireisiin.

Vierailija
56/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näinkin arkinen asia kuin ikääntyminen ahdistaa kovasti, niin kai te tiiätte että sen ikääntymisen voi lopettaa kuolemalla.

Köyttä rasvaamaan.

Tää oli paras!

Ja tottahan se on. Ikääntyminenhän kertoo vain ja siitä, että kyseinen ihminen on ollut etuoikeutettu elämään pidempään kuin moni muu jo nuorena menehtynyt.

Vierailija
57/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä paljon nuoremmat.

Itsekin koin itseni ikälopuksi 20-vuotiaana. Ja nykyisinhän pikkulapsetkin ostaa jo anti-age-tuotteita.

Paras palvelus meille kaikille niin nuorille kuin vanhoille olisi suhtautua ikääntymiseen lempeydellä ja jopa kunnioituksella. Alkaisi elämä näyttää pidemmältä ja paremmalta.

Vierailija
58/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotain tällaista voisi tapahtua yhdessä yössä ilman vakavaa sairautta?

Vierailija
59/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas saan kuulla kehuja, kuinka olen kaunistunut viime vuosina. Kai mä olin nuorena sitten rumempi :D Ikää 47v. 

Vierailija
60/164 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin et ikääntyminen vauhdittuu juuri 55v jälkeen. En tiedä pitäiskö se ihan noin aikaisin tapahtua