Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urheilijat

Vierailija
16.08.2024 |

Onkohan urheilijat pääasiassa posliineja? Monissa lajeissa naisurheilijoiden asut niin niukkoja, että pakkohan noiden on poistaa suurin osa karvoista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikajuosija nainen ja olen täysi posliini ja tosiaan vähän pakko ollakkin, niin niukkoja asut ovat. Minusta on jotenkin kiihottava pitää niitä pieniä asuja, kun olen juuri sheivannut itseni ja minulla on isot rullalla olevat häpyhuulet, niin näen kuinka miesten katseet liimautuvat haaroihini ja oloni on, kuin olisin siinä alasti.

Vierailija
2/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pikajuosija nainen ja olen täysi posliini ja tosiaan vähän pakko ollakkin, niin niukkoja asut ovat. Minusta on jotenkin kiihottava pitää niitä pieniä asuja, kun olen juuri sheivannut itseni ja minulla on isot rullalla olevat häpyhuulet, niin näen kuinka miesten katseet liimautuvat haaroihini ja oloni on, kuin olisin siinä alasti.

Luulen että olet 60+ mies, joka ei ole juoksuaskeleita juurikaan varusmiespalveluksen jälkeen ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että olet 60+ mies, joka ei ole juoksuaskeleita juurikaan varusmiespalveluksen jälkeen ottanut.

Ja mä luulen, että sä heräsit juuri tohmajärveltä kakat taas housussa ja mietit, pitäisikö tänään sekaantua lampaaseen vai lehmään.

Vierailija
4/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä luulen, että sä heräsit juuri tohmajärveltä kakat taas housussa ja mietit, pitäisikö tänään sekaantua lampaaseen vai lehmään.

Vastauksesta päätellen luuloni taisi liipata läheltä.

Vierailija
5/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, toi häpyhuuliperverssi melkein pystyi leikkimään naista, mutta sitten ruiskahti.

Vierailija
6/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 100m naisten juoksun olympiavoittaja. Opiskelin suomenkieltä sen verran, että voin vastata tälle av-foorumille. Ja asiaan, olen todellakin posliini. Tykkään siitä, kun tiukat juoksuhousut suorastaan nuolee jalkovälini kaikkia yksityiskohtia. Voittojuoksun jälkeen valmentajani nuolee poslliiniani kliimaksin kautta rentoutumiseen asti. Rentoutuminen on tärkeä osa juoksijan rutiinia.

Vierailija
7/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksesta päätellen luuloni taisi liipata läheltä.

No,toi kirjoitus ei ole mun.

T. pikajuosijanainen

Vierailija
8/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 100m naisten juoksun olympiavoittaja. Opiskelin suomenkieltä sen verran, että voin vastata tälle av-foorumille. Ja asiaan, olen todellakin posliini. Tykkään siitä, kun tiukat juoksuhousut suorastaan nuolee jalkovälini kaikkia yksityiskohtia. Voittojuoksun jälkeen valmentajani nuolee poslliiniani kliimaksin kautta rentoutumiseen asti. Rentoutuminen on tärkeä osa juoksijan rutiinia.

Hei, mä taidan tuntea sut, itse jäin keräilyeriin, mutta meillä sama valmentaja ja hän nuolee aina muakin ja tosi taitava siinä.

Vierailija
9/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuori suomalainen pikajuoksijanainen. Olen tällä hetkellä jossain kymmenen parhaan joukossa, mutta olisi tarkoitus parantaa jo seuraavalla kaudella SM-mitaleille.

Tietenkin olen täysin karvaton silmäripsistä alaspäin. Olenhan myös nainen, joka haluaa näyttää kovalla työllä tehtyä vartaloani. 

Vierailija
10/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nuori suomalainen pikajuoksijanainen. Olen tällä hetkellä jossain kymmenen parhaan joukossa, mutta olisi tarkoitus parantaa jo seuraavalla kaudella SM-mitaleille.

Tietenkin olen täysin karvaton silmäripsistä alaspäin. Olenhan myös nainen, joka haluaa näyttää kovalla työllä tehtyä vartaloani. 

Haluaisitko että nuolen sun posliinia ja naisin takaapäin?

Vierailija
11/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että nuolen sun posliinia ja naisin takaapäin?

En. Kelpuutan vain sellaisia miehiä nauttimaan vartaloni iloista, jotka ovat myös huolehtineet vartalostaan ja antavat minulle silmänruokaa.

Vierailija
12/20 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ainakin yksi olympiaurheilija Suomesta on posliini 

Vierailija
13/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenestä kyse? Oletko nähnyt livenä vai miten tiedät?

Vierailija
14/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on fakta ja olen mies.

Vierailija
15/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarit on varmaan pitkälti posliineja. Nehän poistaa ihokarvoja muutenkin niin samallahan vetää helposti posliiniksi oli sitten nainen tai mies. Naiset yleisurheilun puolella varmaan usein myös karvattomia alakerrasta.

Vierailija
16/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tuli mieleeni. Ei nuori, kaunis urheilija kirjoittele tällaisille palstoille

Vierailija
17/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkästään nähnyt. Luuletko että olisi korrektia ryhtyä täällä julkisesti nimeämään kuka on posliini ja kuka rämemajava!

Vierailija
18/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset yleensä ovat posliineja. Urheilijat etenkin hengaavat suihkuhuoneissa joten eiköhän lähes jokainen urheilijanainen ole. 

Miehille sheivaaminen on vähän kaksipiippuista. Teki tai ei, niin aina joku pitää outona. 

Vierailija
19/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä sattui hyvin. Käykääpä katsomaan yleisurheilija Emma Tainion uusinta reelsiä. Siinä on hämäykseksi laitettu pikkukuvaksi kaukaa otettu kuva uimarannasta.

Itse videossa Emma ja Katriina Wright, toinen suomalainen juoksija, esittelevät kuinka pieniin bikineihin he oikein mahtuvatkaan.

Vierailija
20/20 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 vuotiaat naiset ovat yleensä posliinejä, siis myös urheilijat.