Miksi olette sinkkuja? Eläminen on kallista sinkkuna.
Kumppanin kanssa elämä on halvempaa. Kannattaa nyt alkaa miettiä kustannuksia ja kun hallituskin leikkelee asumistukia ja muita tukia ja veroja tulee lisää niin toisen ihmisen kanssa eläminen tulee halvemmaksi jossain pienessä vuokra-asunnossa.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Juu. Löytyykö naista, joka olisi valmis jakamaan kulut ja asunnon? Ei seukata, mutta pllua kaks kertaa viikossa ja suikkis silloin tällöin? Ilmoittaudu, jos tunnistit itsesi ihana kämppikseni?
M41
Palkkaa h€ora itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos feminismin naiset herättävät himon sijaan kuvotuksen tunteen. Puren ennemmin käteni poikki kuin alan yhtään mihinkään suhteeseen naisen kanssa!
Onneksi on rahaa niin pärjää mainiosti yksinkin.
Et tajua feminismistä mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemuksieni perusteella tuossa ei säästä.
Kuten joku jo sanoikin, "sattumalta" se menee aina niin, että nainen kiinnostuu miehestä joka tienaa enemmän tai ei ainakaan vähemmän. Itse asiassa koko viesti oli kuin omasta elämästäni.
Parisuhteissa olen sanonut rehellisesti että säästän tulevaisuutta varten.1000-1500 eur/kk. Sen ei pitänyt olla ongelma, koska naiset olivat pienempituloisia ja niinpä elintaso oli melko lailla sama.
Mutta jotenkin aina meni niin, että vaikka minulta ei suoraan pyydetty rahaa niin naiset kieroilivat tilanteen jossa he saivat minut miettimään "olenko minä nyt sitten k*sipää jos en maksa!?".
Miten he tämän tekivät?
- valittiin elintaso joka oli ihan heidän rahojensa rajoilla. Ja hupsistakeikkaa kun tuli ensimmäinen yllättävä meno, niin selitettiin silmiin katsoen että rahaa ei nyt vain ole. Kuka täysjäNo jos lapsia ei ole tehty riipaksi niin ihan oikeinhan se sitten menee. Mutta kyllä se vaimosikin urapolku siitä aukenisi kun sinut jättäisi. Miehen läsnäolo samassa taloudessa on huikea energiasyöppö, joka lamaannuttaa naisen.
Kumppanin kanssa asuessa ei saa olla rauhassa. Siinä on sitten jatkuvasti joku hössöttämässä ja mäkättämässä.
Hirvittävän paljon kalliimpaa oli elättää ex muijaa ja hermoja raastavampaa kävellä perässä siivoamassa kaikki sotkunsa, hoitaa asiansa ja yrittää pitää tyytyväisenä.
Mielummin sinkku. Pankkitilikin pullottaa nyt kivasti.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tunne ketään, jonka talous olisi kohentunut naisen muutettua tupaan.
Minä tiedän useampiakin. Ei kaikki naiset ole järjettömiä tuhlaajia ja hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo sanoikin, "sattumalta" se menee aina niin, että nainen kiinnostuu miehestä joka tienaa enemmän tai ei ainakaan vähemmän. Itse asiassa koko viesti oli kuin omasta elämästäni.
Parisuhteissa olen sanonut rehellisesti että säästän tulevaisuutta varten.1000-1500 eur/kk. Sen ei pitänyt olla ongelma, koska naiset olivat pienempituloisia ja niinpä elintaso oli melko lailla sama.
Mutta jotenkin aina meni niin, että vaikka minulta ei suoraan pyydetty rahaa niin naiset kieroilivat tilanteen jossa he saivat minut miettimään "olenko minä nyt sitten k*sipää jos en maksa!?".
Miten he tämän tekivät?
- valittiin elintaso joka oli ihan heidän rahojensa rajoilla. Ja hupsistakeikkaa kun tuli ensimmäinen yllättävä meno, niin selitettiin silmiin katsoen että rahaa ei nyt vain ole. Kuka täysjärkinen ei tiedä, että kodinkoneet hajoavat ja lemm
Miksi deittailit sitten vain itseäsi pienempituloisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos feminismin naiset herättävät himon sijaan kuvotuksen tunteen. Puren ennemmin käteni poikki kuin alan yhtään mihinkään suhteeseen naisen kanssa!
Onneksi on rahaa niin pärjää mainiosti yksinkin.
Et tajua feminismistä mitään
https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar…
Tajuatko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten he tämän tekivät?
- valittiin elintaso joka oli ihan heidän rahojensa rajoilla. Ja hupsistakeikkaa kun tuli ensimmäinen yllättävä meno, niin selitettiin silmiin katsoen että rahaa ei nyt vain ole. Kuka täysjä
Naisen seksuaalivalinta estää suurituloisimpien naisten pöksyjen kostumisen.
Ns.toisella kierroksella (lapset tehty ja naimisissa oltu) ja nyt parisuhteessa jo pidempään, mutta omissa kodeissa. Toimii aivan loistavasti. Olemme onnellisia just näin. Muutamat säästetyt sataset avoliitossa ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittävän paljon kalliimpaa oli elättää ex muijaa ja hermoja raastavampaa kävellä perässä siivoamassa kaikki sotkunsa, hoitaa asiansa ja yrittää pitää tyytyväisenä.
Kumma kun ei ole muunlaista löytynyt kuin kallis elätti. 🤣
Niin siinä usein käy jos valkkaa ulkonäön mukaan. Jos tyytyisi vähän vaatimattoman näköisempään niin voi saada kohtuu hintaisen ja jopa itsensä elättävän muijan, jolloinka pankkitili pullottaisi vielä kivemmin.
En ole sinkku mutta asutaan omia talouksia toistaiseksi. Mä kyllä luulen että mun rahatilanne ei ainakaan parane sitten kun yhteen muutetaan. Miehellä on tosi kallis maku, erityisesti kaiken tekniikan ja autojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Löytyykö naista, joka olisi valmis jakamaan kulut ja asunnon? Ei seukata, mutta pllua kaks kertaa viikossa ja suikkis silloin tällöin? Ilmoittaudu, jos tunnistit itsesi ihana kämppikseni?
M41
Palkkaa h€ora itsellesi.
Aika moni on palkannutkin. Mutta ei silti saa riittävän usein.
Tasoni ei riitä sellaiseen naiseen, jonka kanssa voisin kuvitella asuvani yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun ei ole muunlaista löytynyt kuin kallis elätti. 🤣
Niin siinä usein käy jos valkkaa ulkonäön mukaan. Jos tyytyisi vähän vaatimattoman näköisempään niin voi saada kohtuu hintaisen ja jopa itsensä elättävän muijan, jolloinka pankkitili pullottaisi vielä kivemmin.
Kiitos tarjouksesta mutta ei kiitos. Vain kauniit kelpaa, tosin vain muutamaksi viikoksi enää.
Viihdy itsekseni mainiosti.
Elämä on kalliimpaa kun luonani asui työtön pahantuulinen äijä joka ei pannut kotona tikkua ristiin eikä maksanut asumisesta penniäkään. Puhumattakaan henkisestä hyvinvoinnista, joka palasi kun sain hänet ulos huushollista.
Itselleni eläminen sinkkuna on halvempaa. Vain omat kulut eikä ketään perässä vedettävää.
Sehän ei ulkonäöstä riipu! Ruma mies on ihan yhtä ilkeä ja saita. Mistä on syntynyt tämä käsitys että kauniit ovat pahoja ihmisiä ja rumat hyviä? Eiköhän joku ruma ole keksinyt tämän teorian omaksi lohdutuksekseeen.
Naisen kanssa eläminen se kallista vasta onkin.
Pidän huolta mielenterveydestäni. Sitä ei rahalla saa.