90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (560)
Hean jälkipyykistä. Meni melkein ohi Johnin kommentti Karasta ja Guillermosta. Sanoi, että hän tykkää siitä parista mutta surullista kun heillä ei homma toiminut. Siis kesken tän kauden ja olivat juuri yrittämässä pelastaa suhdetta. Eli ovat eronneet tosiaan niin, että sen ovat nuo vakiokasvot tienneet katsoessaan nyt näitä jaksoja about vuoden verran jäljessä.
Toinen mikä oikein pisti silmään, Kalanin pää. Herranen aika miten se on noin valtava 😱 Kun vertaa siskonsa, tai Johnin ja Patrickin päähän niin se on tosiaan järkyttävän iso!
Ja aina vaan Emily ja Kobe. Eikö niistä pääse ikinä eroon?! Mä en jaksa enää Emilyn riekkumista ja huutoa 😡 Ja Kobe hihittää vieressä kuin järkeä vailla. Voisi olla useammin vaikka Ashley ja sen äiti, heillä on ihan oivaltavia kommnetteja välillä ja ovat rauhallisia. Sarper ja Shekinahkin mielummin kuin E + K. Tim ja Tiffanykin oli ihan jees. Pitäis vissiin alkaa väsätä jotain kansainvälistä adressia Emily pois Pillow Talkista.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin tänne lukemaan juonipaljastuksia ja juoruja. Kulissien takaa.
Miksi täällä kerrotaan jaksokohtaisia selostuksia? Niitä on tuolla jatkoketjussa numero 2.
Koska täällä on kirjoitettu näin jo vaikka kuinka kauan. On ihmisiä jotka ei jaksaneet sitä ainaista riitelyä ja nimittelyä mitä oli siellä vanhassa ketjussa. Täällä jutellaan jaksoista, ei haukuta ketään. Ainakin yritetään pitää edes yksi ketju sellaisena kuin se vanha ketju oli 3 vuotta sitten kun se aloitettiin. Siis puhutaan sarjasta ja sen jaksoista. Tuolla uudessa ketjussa on jo ihan tarpeeksi sitä samaa toistoa, haukutaan milloin ketäkin, itse ohjelma on unohtunut. Kyllä siellä uudessa ketjussakin on noita juonipaljastuksia. Sellaisia vaan on enää nykyään melko turha laittaa, kaikki nenä kiinni netissä aikaa viettävät tietää tulevat tapahtumat jo ennen näitä sarjan näyttelijöitäkin 😉
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kerrotaan jaksokohtaisia selostuksia? Niitä on tuolla jatkoketjussa numero 2.
Mitä ihmeen juonipaljastuksia janoat, kelataan yhtä ja samaa aina uudelleen? Kuka hullu lähtee tuohon sontaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen juonipaljastuksia janoat, kelataan yhtä ja samaa aina uudelleen? Kuka hullu lähtee tuohon sontaan?
Totta tuo. Esim. tää Moldovan juonikuvio on ollut "vain" tokalla kaudella, seuraavksi uutena ideana päiväkirjat kaudella ja nyt upouutena tällä uusimalla kaudella. Jännittävää! Ihan tutisuttaa miten mahtaa käydä, muuttavatko vai ei... 😂
Vierailija kirjoitti:
Hea meneillään. Toivottavasti olisi jo jakso jossa Tigerlily ja Adnan sanoo heipat katsojille viimeisen kerran. Oon kyllä niin myöhässä tässä että saattaa näkyä vielä yhden jakson verran.
Muistaakseni he olivat mukana tällä kaudella vain kolmessa jaksossa, olisko tää nyt nähty ollut se vika. Ainakin tuolla redditin puolella sanottiin, että heidän vika jakso oli se jossa vauva syntyi. Eli toivoa on, että tosiaan nyt oli heidän vika esiintyminen tässä sarjassa 👍
Taas muutama jakso katsottu putkeen. Menee ihan sekaisin kuka on missäkin sarjassa ja aika paljonhan näissä on toistoa ja saman jankkausta että välillä jo miettii että oonkohan mä nähnytkin tän jakson jo aiemmin.
Jäi vähän epäselväksi se riita Laran lanseerausjuhlilla. Siis Lara oli ekana supsuttanut Libbylle että Loren sanoi sun miehestäsi näin ja sitten Libby tulee ripittämään Lorenia (juhlissa, tsiisus!!!) Ja lumipalloefekti toimii hyvin, kohta mukana on Lara, kaikkien miehet ja Laran anoppi. Hölmö toi Larakin jos piti mennä vuotamaan asia Libbylle, kuka tahansa voi sanoa puolihuolimattomasti että sen ja sen mies on ksipää, varsinkin jos kokee että tämä mies on kohdellut ystäväänsä huonosti. Sitä paitsi onhan se Andrei aika ksipää välillä, eli Loren oli aivan oikeassa, sen takiahan Libbykin lähti matkalta kotiin aikaisemmin. Jos siis oikeasti lähti...
Ja toi Luke ja Madeleine, eihän tuosta tule mitään ja ilmeisesti ei ole tullutkaan. Raivostuttaa tuon keskenkasvuisen pennun käytös, niin kuin joku strippari polttareissa olisi maailmanloppu. Jotain luottoa pitäis olla jos naimisiin kerran ollaan menossa. Pikkutyttö meni sitten nukkumaan, tiara sängyllä vieressään. Voi, voi kun tuli paha mieli mutta mun sympatiat oli kuitenkin Luken puolella. Ja mitä pahaa se kaunis kukkapuska oli tehnyt kun piti sekin repiä ja heittää kadulle?
Äkkiä Brandon ja Juliakin saivat sitten riitansa sovittua. Pikkupoika lähti mamman ja papan mukaan hotelliin mutta ehkä se oli hyvä, sitten että saivat tilanteen rauhoitettua. Nauratti kun Julia sanoi moneen kertaan "minun taloni, minun taloni, et enää asu täällä, vaihdan lukot". Ehkä yöllä sitten pälkähti päähän että ilman Brandonia ei varmastikaan saa vanhempiaan pysyvästi Usaan ja taas ollaankin kavereita.
Jennysta ja Sumitista ei enää irtoa mitään uutta ja Kara ja Guillermo ...blaah... ei niistä edes keksi mitään kommentoitavaa.
Olipa kiva kun täällä oli luettavaa 👍🙂 Olin tulossa laittamaan kommentin jonka laitan tähän loppuun. Ensin pitää sanoa tuosta Libby-Yara-Loren kuviosta sen verran, että ihme kun Yara on ylipäätään mennyt mitään Libbylle sanomaan, koska myös yara ja Jovi kommentoi ihan yhtälailla Andrein käytöstä! Unohtui vaan sopivasti juorutessa, että ai niin, olin siinä kyllä minäkin mukana puhumassa selän takana... Kukaan ei ikinä uskalla ottaa vastuuta omista teoista.
Päin peetä oli myös Libbyn aika ja paikka alkaa puida tätä asiaa! Ei todellakaan toisen juhlissa. Eli tuon oli pakko olla pelkkää käsikirjoitusta, todellisuudessa kavereita ovat olleet ja naureskelleet tälle "riidalle" kulissien takana.
Kara ja Guillermo on mullekin aina ollut sellainen hajuton ja mauton pari. Jos tän nähdyn perusteella pitäisi sanoa jotain tai valita puoli, niin mä olen sitten team G. En itsekään tykkäis jos mun mies hengais yökaudet jatkoilla exän luona, tai olis muutenkaan noin paljon tekemisissä. En tykkäis yhtään!
Betty. Ihan kauhea eukko! Onko se joku alkkis? Muutaman kerran on Brandon ja sen isä heittänyt sivukommentin Bettyn viinin lipittämisestä, Julia on siitä sanonut ja nytkin kun muut söi jäätelöä niin Bettyllä jäätelön lisäksi juomakuppi kädessä ja naamassa viinapuna, joka tuntuu olevan kestona. Aina sillä on viinilasi kädessä ja hyvin näyttää maistuvan. Jos mä olisin Julia niin sanoisin kylmästi, että lapsia ei hankita ennenkuin teet kunnon pesäeron joka paikkaan nokkansa tunkevaan äitiisi!
Ja toinen mitä olin tulossa sanomaan on Darcey. Mä en enää jaksa. Miten yksi ihminen on noin täynnä itseään ja omia epävarmuuksiaan 😲 Minä haluan rakkautta, minä haluan että näytät rakkautesi sormuksella, minä haluan, minä minä minä, loputtomasti. Ei se avioliito ja sormus ole väline todistella muille tunteita! Darceylle kaikki on yhtä esittämistä. Muija on sekaisin kuin seinäkello! Ei mulla muuta sit ollut tähän hätään. Oli jotain muutakin, mutta siihen pitää palata taas uudemman kerran.
Ai niin, piti siitä sanoa, että Julian vanhemmat ei halua muuttaa jenkkeihin. Eli sen takia Julian ei tarvitsisi olla Brandonin kanssa. Julia olis heidät halunnut lähemmäksi, vaan kaikki ei tosiaan halua jenkkeihin. Useimmat tässä sarjassa olleet eurooppalaiset on ihan tyytyväisiä omassa maassaan. Se yksi espanjalainen kaveri alkukausilla sanoi hyvin, että hän ei halua mitään american dream elämää koska hän elää jo spanish dream elämää 🙂
Vierailija kirjoitti:
Siis tuliko tuossa jotain juonipaljastuksia😁
Ei. Miksi tämä on ongelma sinulle? Tuolla on jo aiemmin vastattu samaan kysymykseen, että täällä kirjoitetaan kaikesta mahdollisesta. Varsinaisia juonipaljastuksia ei enää ole kun kaikilla on netti + suoratoistopalvelut joista halutessaan saa kaiken tiedon mitä sarjassa ja sen ulkopuolella on tapahtunut ja tapahtuu.
Miksi ei saisi kirjoittaa ja keskustella muustakin? Kaikki eivät edelleenkään halua sinne uuteen ketjuun siirtyä Osa lopetti jo kokonaan tällä palstalla kirjoittamisen sen jälkeen kun joku halusi lukita sen vanhan ketjun. Eli voidaanko vaan hyvässä hengessä antaa ihmisten keskustella siinä ketjussa minkä kukakin kokee hyväksi? Sopiiko? Ilman ilkeilyä?
Vierailija kirjoitti:
Siis tuliko tuossa jotain juonipaljastuksia😁
Otsikko ei aina vastaa välttämättä keskustelun sisältöä koska keskustelu elää ja rönsyilee, ihan kuin normaalielämässäkin. Tämä ketju "heräsi uudelleen henkiin" kun vanhassa, nyt jo suljetussa ketjussa, joku hermostui heti kun kaikki eivät keskustelleet hänen mielensä mukaan ja alkoi sättimään muita keskustelijoita loukkaavalla tyylillä ja kiroillen eikä piitannut keskustelupalstan säännöistä. Sama tapahtui uudessa "virallinen"-ketjussakin joka nyt kuitenkin näyttäisi rauhoittuneen. Ihan vähään aikaan en tosin ole siellä käynyt niin en voi puhua varmuudella mikä tilanne on juuri tällä hetkellä.
Samaa mieltä, olen team G jos pitää valita. Sivustakatsojana mielestäni Karalla oli elämässä kaikki niin hyvin, en tiedä miksei ollut tyytyväinen. Tosin eihän me katsojat kaikkea tiedetä.
En tajunnut että Bettyn alkon käyttö olisi ollut ongelma, jossain vaiheessa luin siitä ja aloin seuraamaan tilannetta ja tosiaan... lähes aina kuvauksissa on mukana viinilasi. Kurjaa.😞
Tuli vielä mieleen yks juttu minkä huomasin äskettäin kun Julia tarjoili vanhemmilleen aamiaista, taas pahvilautaset käytössä! Siitähän on täälläkin joskus puhuttu että kun näillä on jotkut juhlat, illanistujaiset, grillijuhlat tai muuten vieraita niin aina on noita kertakäyttöastioita, usein niitä punaisia muovimukeja kuten Angelalla jopa joulupöydässä. Eikö niillä ole posliiniastioita ja astianpesukonetta vai eikö niitä vaan raatsita käyttää??
En tajunnut että Bettyn alkon käyttö olisi ollut ongelma, jossain vaiheessa luin siitä ja aloin seuraamaan tilannetta ja tosiaan... lähes aina kuvauksissa on mukana viinilasi. Kurjaa.😞
Mä aloin jo kauan aikaa sitten seuraamaan Bettyn touhuja kun sen käytös on niin älyttömän tunkeilevaa, muiden toiveiden totaali dissausta ja moni muukin juttu alkoi kiinnittää huomiota. Ei ole olemassa tän sarjan aikana yhtä ainoaa kuvausta joissa Bettyllä ei olisi viinilasi josta se kiskoo tasaiseen tahtiin.
Katsoin tossa yhden vanhan jälkipyykinkin jossa viettivät isänpäivää niin, että Brandon ja Julia katsoi jaksoa Brandonin isän kanssa ja siinäkin heittivät ohimennen ettei äidiltä saa viinilasia pois. Useammassa eri yhteydessä on joku maininnut Bettyn juomisesta. Tuota samaa ihmetellään jenkki keskusteluissakin. Kaikkialla on herännyt epäilys, että Bettyn käytös juontaa juurensa liian suureen viinin ryystämiseen.
Jos on kylliksi uteliaisuutta niin kannattaa nää tän kauden loppujaksot katsoa sillä silmällä paljonko Betty juo 😉 Jos siis ei ole mitään parempaa tekemistä 😁
Tää on yhden mummon omima ketju, ja sen yksinpuhelua ja pitkiä jakso selostuksia, eikä mitään juonten paljastelemisia näy!!! Sama mummo hitleröi selkeesti Amazing Race ketjussa ja kilahtaa jos joku uskaltaa arvostella Syöppöä !
Vierailija kirjoitti:
Heippa! Kiva, vanhalta sivustolta sain tiedon, että tässä nyt uusi aloitus! Kiitos. Ole, Ap, vaan sinnikäs, kyllä tämäkin tästä alkaa taas venyä, kestää hetken. Onhan täällä jo nytkin juttua. Jatketaan.
Mä olen se joka joitain aikoja sitten kirjoittaen toivoinkin uuden sivuston aloittamista, kun entinen käynyt kömpelöksi käyttää, yms. syitä. Ja Sen Vanhan ketjun Ap mulle sitten vastasikin. Hei taas, tässä nyt mennään. Vai, onks vanhan ketjun Ap sama kuin tämä Ap nyt? :)
Kiva kun vastailen itselleni, hehe, eikö? :D
Vierailija kirjoitti:
Tää on yhden mummon omima ketju, ja sen yksinpuhelua ja pitkiä jakso selostuksia, eikä mitään juonten paljastelemisia näy!!! Sama mummo hitleröi selkeesti Amazing Race ketjussa ja kilahtaa jos joku uskaltaa arvostella Syöppöä !
Sama muija perusti Amazing Racesta eri ketjut Jaksokohtaiset ja toisen Juonipaljastukset missä mennään edellä suoratoistopalvelun tahtiin ja saa kauheet kohtaukset kun joku pistää spoilereita sen mielestä väärään ketjuun.
Nyt se selostaa itse kiimasena jaksokohtasia tänne 90 Juonipaljastuksiin!
Sama poistelee Vauvalta Siepin ja Metin ketjuja. Saa varmaan niiltä palkaksi käytettyjä someyhteistyö rättejä?
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kuolla nauruun kun se sama täti selitti miten meikitön ja kaunis Sieppo on tuossa sarjassa! Kun joku mainitsi ettei todellakaan ole luonnonkauniina vaan monen sentin ripsijatkeita, kulmakarvojen microbladet ja laminoinnit, tötteröiset tekohuulet, botoksia ja täytteitä pitkin naamaa, peruukkijatkeita ja ties mitä pigmentointeja, niin poistatti viestin!!!! 😂 Vaikka muut komppasi sitä ettei todellakaan ole luonnollisena tuolla.
Mä en seuraa Amazing Racea, tätä ketjua kylläkin. Onko ihan pakko tulla tänne haastamaan riitaa? Miten se on teiltä pois jos täällä ihmiset keskustelee sarjasta? Täällä ei kukaan riitele, ainostaan kirjoittaa ajatuksia tästä 90 Days sarjasta, johon Amazing Race ei liity mitenkään.
Jos kerran tuolle sarjalle on omat ketjut niin eikö kannattaisi laittaa noi mielipiteet sinne? Täällä ne menee vähän niinkuin hukkaan. Ai niin, mä en ole lähelläkään mummo ikää vielä moneen kymmeneen vuoteen 😂 Ja täällä ei saa riitaa aikaan vaikka miten yrittäisi. Sitäkin kannattaa kokeilla muissa ketjuissa. Oikein kivaa päivää teille joita häiritsee se, että on ketju jossa kukaan ei riitele 🙂
Missä kemikaaleissa tai pöllyissä toi Tim on? Onko missään juonipaljastusta siitä?
Ben ja Chuck kuolleet tänä vuonna. Muita?