90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (567)
Ihmetytti kun Brandon ja Julia eivät menneet lentokentälle appiksia vastaan vaan tapasivat heidät hotellissa (joka oli vielä Brandonin varaama!!). Äiti alkoi heti kritisoimaan kun huoneessa ei ole sohvaa, ei käy se eikä käy tämä. Ehkä olisi heidän kannattanut ihan itse varata huoneensa niin tulisi sopiva. Itseä ainakin olisi harmittanut tuo vaativa käytös. Kun exät, appikset kuitenkin tulivat niin hyvin juttuun keskenään että lähtivät yhdessä matkalle niin kai nyt yksi yö menisi samassa huoneessa kun kuitenkin lennon jälkeen ollaan aika väsyneitä.
Onkohan tuo totta että Andrei menetti 75 tuhatta kiinteistökaupoissa? Minä en kyllä olisi maksanut etukäteen mitään venäläisfirmalle. Ja kai sillä Andreilla oli joku liikekumppani joka olisi vähän voinut vahtia asiaa?! Käsittämätöntä! Tiedän että Moldovassa on venäjämielistä porukkaa, kuuluukohan tämä perhe niihin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo totta että Andrei menetti 75 tuhatta kiinteistökaupoissa? Minä en kyllä olisi maksanut etukäteen mitään venäläisfirmalle. Ja kai sillä Andreilla oli joku liikekumppani joka olisi vähän voinut vahtia asiaa?! Käsittämätöntä! Tiedän että Moldovassa on venäjämielistä porukkaa, kuuluukohan tämä perhe niihin?
Moldova on korruptoitunut maa, kai haluttiin tuoda esiin ettei kannata sijoitusten kanssa hurjastella.
Oho, Gino sanoi Mattia rumaksi😳. Ja sitten alkaa mittailu kummassa on enemmän miestä, ei tsiisus nää pölvästit! 😂
Omituiset synttärit kaiken kaikkiaan, kutsutaan kaikki riitapukarit juhlimaan yhtaikaa! Nyt ois Nataliella viimeiset hetket paeta ennen kuin on korviaan myöten tässä suossa. Jasmine ja Gino tarvisivat kyllä jotain terapiaa ja varmaan myös tuo Matt, ei tuo niiden toiminta ole ihan normaalia!
Miten noi uskalsi mennä sinne autiotaloon sisään siellä Moldovassa? Oli sen näköinen että loputkin katosta romahtaa millä minuutilla tahansa. Ja kyllä mullakin palaisi pinna jos oma puoliso olisi jättänyt tuollaisen "sijoitustappion" kertomatta...
En muistanutkaan ennen kuin katsoin nyt pitkästä aikaa jälkipyykkiä että miten ärsyttävä tuo Emily osaa olla. Ja koko ajan monttu auki, sais olla varovainen ettei lennä kärpäset sinne sisään! Vetää jotain ihme showta mutta ainakaan mua ei naurata yhtään. Ehkä nyt oon vähän inhottava... Multa on nyt mennyt Kalanin kuviot vähän ohi, uusi tytär, en muistanut yhtään. Isä ei taida olla se samoalainen? Olikohan sama tyyppi jota tapaili pariterapian aikoihin mutta onko vielä mukana kuviossa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetytti kun Brandon ja Julia eivät menneet lentokentälle appiksia vastaan vaan tapasivat heidät hotellissa (joka oli vielä Brandonin varaama!!). Äiti alkoi heti kritisoimaan kun huoneessa ei ole sohvaa, ei käy se eikä käy tämä. Ehkä olisi heidän kannattanut ihan itse varata huoneensa niin tulisi sopiva. Itseä ainakin olisi harmittanut tuo vaativa käytös. Kun exät, appikset kuitenkin tulivat niin hyvin juttuun keskenään että lähtivät yhdessä matkalle niin kai nyt yksi yö menisi samassa huoneessa kun kuitenkin lennon jälkeen ollaan aika väsyneitä.
Voi olla ihan mahdollista, että kaikkien venäjä-pakotteiden takia ei onnistu varata venäjältä hotellia jenkeissä. Ja mä luottaisin siihen, että mun mies osaisi varata huoneita niin ettei eronneita ihmisä laiteta yhteen. Tosin Brandon nyt ei ole penaalin terävin kynä... mIkä tulikin tuossa jaksossa todistettua.
Mitä tulee tuohon ero hommaan, niin voisin kyllä istua samassa lentokoneessa exän kanssa jos olis tarkoitus mennä tapaamaan vuosien jälkeen face to face omaa tytärtä, mutta missään olosuhteissa en suostuisi exän vieressä nukkumaan! Ymmärrän todella hyvin ettei Julian äitikään halunnut.
Vauvan yksi kommentti mainittu myös tässä jutussa Darceystä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihan mahdollista, että kaikkien venäjä-pakotteiden takia ei onnistu varata venäjältä hotellia jenkeissä. Ja mä luottaisin siihen, että mun mies osaisi varata huoneita niin ettei eronneita ihmisä laiteta yhteen. Tosin Brandon nyt ei ole penaalin terävin kynä... mIkä tulikin tuossa jaksossa todistettua.
Riippuu niin niitten eronneitten väleistä. Mä kävin aikoinaan exän kanssa mökillä ja reissussa ulkomaillakin yksien ystävien häissä, ihan pelkästään kavereina. Ei ois ongelmaa nukkua samassa sängyssäkään kun luottoa on. Ei tietenkään sovi kaikille.
Ja mä luottaisin siihen, että mun mies osaisi varata huoneita niin ettei eronneita ihmisä laiteta yhteen. Tosin Brandon nyt ei ole penaalin terävin kynä... mIkä tulikin tuossa jaksossa todistettua.
Kyllä Brandon tiesi, että eivät missään tapauksessa halua nukkua yhdessä! Siitä oli ihan suoraa puhetta siinä jaksossa kun Julia puhui vierashuoneesta ja Betty otti nokkiinsa. Silloin sanoi etteivät hänen vanhemmat nuku yhdessä. Matkustavat kyllä, mutta ovat eronneet ja haluavat pitää hajuraon. Eli Brandon tiesi, että olisi pitänyt tehdä varaukset sen mukaan. Joten tämä lieni käsikirjoitettua draamaa taas, tai sitten Brandon on tyhmä kuin saapas 😉
En tiennytkään että Mahoganyn kanssa yhdessä ollut Ben on kuollut vatsasyöpään😳😳
Multa on nyt mennyt Kalanin kuviot vähän ohi, uusi tytär, en muistanut yhtään. Isä ei taida olla se samoalainen? Olikohan sama tyyppi jota tapaili pariterapian aikoihin mutta onko vielä mukana kuviossa?
Kalani erosi siitä Dallasista vissiin jo ennen tytön syntymää. Tai sitten heti sen jälkeen. Asiasta ei ole ollut paljon mitään julkisuudessa mutta 2024 erosivat ja Kalani jäi yksin kolmen lapsen kanssa.
Tämä voi olla ilkeästi sanottu, vaan en ole koskaan ymmärtänyt tuota, että tehdään lapsia jokaisen uuden miehen kanssa. Ollaan yhdessä hetki ja sitten onkin taas yh-äiti, jolla mahdollisesti jo pari lasta ennestään joilla eri isät. Mitään ei opita ja kun uusi mies löytyy niin uutta raskautta kehiin. Miksi noin kauhea kiire? Eikö olisi fiksumpaa ensin asua yhdessä, mennä naimisiin ja katsoa toimiiko suhde ja vasta sitten ryhtyä lapsen tekoon. Ehkäisy kun on keksitty ja sitäkin on tarjolla vaikka mitä eri vaihtoehtoja.
Tai sitten Robert jolla oli Annyn kanssa naimisiin mennessä 5 lasta neljän eri naisen kanssa. Eli nyt on 7 lasta viiden eri naisen kanssa.
Voi ei! Elisabethin isä Chuck on kuollut 2 viikkoa sitten 😥
Ei ole taas ehtinyt noihin uusiin jaksoihin vielä perehtyä kun jäin koukkuun katsomaan noita ikivanhoja jälkipyykkejä. Eilen sain boxilta edellisen kauden Tell Allit loppuun. Nyt alkoi se kausi jossa Usman tapaa babygirl-Lisan, pikku-Ed esiintyy ekaa kertaa käyttäytymässä sioiksi Rosea kohtaan ja siitähän alkoi sen kaulattoman pallon inhokki-ura. Kiva välillä katsoa näitä vanhoja kun ne ei ollu vielä niin tekemällä tehtyjä juonikuvioita ja saman toistoa.
Eli vinkki nille jotka on puutuneet tähän nykymenoon. Aaamulla tulee siis TLC:ltä näitä jälkkäreitä.
Katson juuri HBO.lta häiden jälkeen jaksoa. Jasmin taitaa olla jo raskaana Mattille kun haahuilee se pitkä turkkiviritys päällään menossa hevosajelulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Georgi ole käynyt kotimaassaan 13 vuoteen, outoa? Kun kuitenkin on ollut töissä, tienannut rahaa ja se perhekin on niin RAKAS. Jotain tässä nyt mättää...🤔 Jos nyt ei suoraan Bulgariaan niin jonnekin Eurooppaan on varmasti ollut halpojakin lentoja.
Ja miksi Darcey sanoi Georgin siskolle heti alkuun että olet niin kaunis? Toivoiko saavansa kohteliaisuuden takaisin ja pettyikö kun sisko ei kehunut häntä kauniiksi. Täytyy kyllä sanoa että itse kyllä hämmentyisin kun joku heti ensi töikseen alkaisi kehua ulkonäköäni... (no joo, olen aika taviksen näköinen, suomalainen ohuttukka). 😄
Koska, jos USA:ssa on oleskellut turistiviisumilla sen ylittäneen ajan ilman greencardia, ei maahan pääse takaisin, jos poistuu sieltä. Avioliitto Darceyn kanssa ilmeisesti vasta käynnisti hakuprosessin ja sai oleskeluluvan. Näin luulen.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa draamaa täytyy kehittää. Brandonin vanhemmat olivat valmistaneet kivan tervetuliaispäivällisen, mistä Julia kehitti riidan. Ymmärtääkseni ei ollut mistään myöhäisestä ajankohdasta kyse, olisivat saaneet vaan hyvää ruokaa ennen nukkumaan menoa. Itse olisin ottanut sen vastaan ilomielin.
Vierailija kirjoitti:
Oho, Gino sanoi Mattia rumaksi😳. Ja sitten alkaa mittailu kummassa on enemmän miestä, ei tsiisus nää pölvästit! 😂
Omituiset synttärit kaiken kaikkiaan, kutsutaan kaikki riitapukarit juhlimaan yhtaikaa! Nyt ois Nataliella viimeiset hetket paeta ennen kuin on korviaan myöten tässä suossa. Jasmine ja Gino tarvisivat kyllä jotain terapiaa ja varmaan myös tuo Matt, ei tuo niiden toiminta ole ihan normaalia!
Miten noi uskalsi mennä sinne autiotaloon sisään siellä Moldovassa? Oli sen näköinen että loputkin katosta romahtaa millä minuutilla tahansa. Ja kyllä mullakin palaisi pinna jos oma puoliso olisi jättänyt tuollaisen "sijoitustappion" kertomatta...
En muistanutkaan ennen kuin katsoin nyt pitkästä aikaa jälkipyykkiä että miten ärsyttävä tuo Emily osaa olla. Ja koko ajan monttu auki, sais olla varovainen ettei lennä kärpäset sinne sisään! Vetää jotain ihme showta mutta ainakaan mua ei naurata yhtään. Ehkä
Ginon ja Jasminen romanssi on tosiaan muuttunut hyvin paljon niistä pariskunnan suhteen alkuajoilta. Ei uskoisi samoiksi ihmisiksi kumpaakaan. Mikään terapia ei tuohon auta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä luottaisin siihen, että mun mies osaisi varata huoneita niin ettei eronneita ihmisä laiteta yhteen. Tosin Brandon nyt ei ole penaalin terävin kynä... mIkä tulikin tuossa jaksossa todistettua.
Kyllä Brandon tiesi, että eivät missään tapauksessa halua nukkua yhdessä! Siitä oli ihan suoraa puhetta siinä jaksossa kun Julia puhui vierashuoneesta ja Betty otti nokkiinsa. Silloin sanoi etteivät hänen vanhemmat nuku yhdessä. Matkustavat kyllä, mutta ovat eronneet ja haluavat pitää hajuraon. Eli Brandon tiesi, että olisi pitänyt tehdä varaukset sen mukaan. Joten tämä lieni käsikirjoitettua draamaa taas, tai sitten Brandon on tyhmä kuin saapas 😉
Se voi saada hyvinkin ex-pariskunnat yhteen, kun ovat päässeet tyttären siivellä Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Multa on nyt mennyt Kalanin kuviot vähän ohi, uusi tytär, en muistanut yhtään. Isä ei taida olla se samoalainen? Olikohan sama tyyppi jota tapaili pariterapian aikoihin mutta onko vielä mukana kuviossa?
Kalani erosi siitä Dallasista vissiin jo ennen tytön syntymää. Tai sitten heti sen jälkeen. Asiasta ei ole ollut paljon mitään julkisuudessa mutta 2024 erosivat ja Kalani jäi yksin kolmen lapsen kanssa.
Tämä voi olla ilkeästi sanottu, vaan en ole koskaan ymmärtänyt tuota, että tehdään lapsia jokaisen uuden miehen kanssa. Ollaan yhdessä hetki ja sitten onkin taas yh-äiti, jolla mahdollisesti jo pari lasta ennestään joilla eri isät. Mitään ei opita ja kun uusi mies löytyy niin uutta raskautta kehiin. Miksi noin kauhea kiire? Eikö olisi fiksumpaa ensin asua yhdessä, mennä naimisiin ja katsoa toimiiko suhde ja vasta sitten ryhtyä lapsen tekoon. Ehkäisy kun on keksitty ja sitäkin on tarjolla vaikka mitä eri vaihtoeht
Kalani on ilmeisesti herkästi hedelmöittyvää tyyppiä. Mutta onhan tuo jo Amerikassakin erikoista, etä jää vanhempiensa nurkkiin yksinhuoltajaksi ilman mitään tulevaisuudensuunnitelmaa. Samoalainen aviomies taisi saada pysyvän oleskeluluvan ja roudaa kaamean äitinsä ja siskonsa lopulta USA:n?
Miksei Georgi ole käynyt kotimaassaan 13 vuoteen, outoa? Kun kuitenkin on ollut töissä, tienannut rahaa ja se perhekin on niin RAKAS. Jotain tässä nyt mättää...🤔 Jos nyt ei suoraan Bulgariaan niin jonnekin Eurooppaan on varmasti ollut halpojakin lentoja.
Ja miksi Darcey sanoi Georgin siskolle heti alkuun että olet niin kaunis? Toivoiko saavansa kohteliaisuuden takaisin ja pettyikö kun sisko ei kehunut häntä kauniiksi. Täytyy kyllä sanoa että itse kyllä hämmentyisin kun joku heti ensi töikseen alkaisi kehua ulkonäköäni... (no joo, olen aika taviksen näköinen, suomalainen ohuttukka). 😄