Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Days Fiance juonipaljastuksia

Vierailija
15.08.2024 |

Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.

Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?

Kommentit (567)

Vierailija
521/567 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taas ehtinyt noihin uusiin jaksoihin vielä perehtyä kun jäin koukkuun katsomaan noita ikivanhoja jälkipyykkejä. Eilen sain boxilta edellisen kauden Tell Allit loppuun. Nyt alkoi se kausi jossa Usman tapaa babygirl-Lisan, pikku-Ed esiintyy ekaa kertaa käyttäytymässä sioiksi Rosea kohtaan ja siitähän alkoi sen kaulattoman pallon inhokki-ura. Kiva välillä katsoa näitä vanhoja kun ne ei ollu vielä niin tekemällä tehtyjä juonikuvioita ja saman toistoa.

Eli vinkki nille jotka on puutuneet tähän nykymenoon. Aaamulla tulee siis TLC:ltä näitä jälkkäreitä.

Edillä herkkä hipiä, tarvitsee erityislakanat😅🤣🤣🤣🤣🤣joutui rotan kanssa kylpyyn ja sikalaan😂

Vierailija
522/567 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin syvä myötähäpeä Darceyn teinipisseilystä. 

Häiden jälkeen kaudella on kyllä jo liikaa tekemisen makua. Draamailua olan takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/567 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Georgi ole käynyt kotimaassaan 13 vuoteen,  outoa? Kun kuitenkin on ollut töissä,  tienannut rahaa ja se perhekin on niin RAKAS. Jotain tässä nyt mättää...🤔 Jos nyt ei suoraan Bulgariaan niin jonnekin Eurooppaan on varmasti ollut halpojakin lentoja. 

Ja miksi Darcey sanoi Georgin siskolle heti alkuun että olet niin kaunis? Toivoiko saavansa kohteliaisuuden takaisin ja pettyikö kun sisko ei kehunut häntä kauniiksi. Täytyy kyllä sanoa että itse kyllä hämmentyisin kun joku heti ensi töikseen alkaisi kehua ulkonäköäni... (no joo, olen aika taviksen näköinen, suomalainen ohuttukka). 😄

Koska, jos USA:ssa on oleskellut turistiviisumilla sen ylittäneen ajan ilman greencardia, ei maahan pääse takaisin, jos poistuu sieltä. Avioliitto Darceyn kanssa ilmeisesti vasta käynnisti hakuprosessin ja sai oleskeluluvan. Näin luulen.

Okei,  noi viisumikuviot tätä 90-d viisumia lukuunottamatta on mulle ihan vieraita. En tiennyt että turistiviisumin voi saada noin pitkäksi aikaa, 13v. Sehän oli ollut siellä töissäkin ymmärtääkseni jo vuosikausia, luulin ettäsilloin pääsisi käymään kotimaassaan vierailulla. 

Vierailija
524/567 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edillä herkkä hipiä, tarvitsee erityislakanat😅🤣🤣🤣🤣🤣joutui rotan kanssa kylpyyn ja sikalaan😂

Ed ja rotta suihkussa on kyllä yks mieleenjääneitä legendaarisia kohtauksia sarjan historiassa.😅

Vierailija
525/567 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt vasta tuon Maailmalla-jakson jossa strippareiden ensiesiintyminen. Olivat molemmat hyvännäköisiä,  ei olisi uskonut Pattiyaa 57 vuotiaaksi millään. Hän oli varmaan thaimaalainen alun perin vaikka sitähän ei kerrottu kauanko on asunut Usassa jne. Vai kenties syntynytkin siellä. Myös se aussikundi näytti hyvältä ja vau mikä pyykkilautavatsa! Toivottavasti heillä onnistuu nyt paremmin kuin aikaisemmin mutten löisi siitä vetoa koska TLC! 

Ja taas tuota kakun heittämistä naamalle,  en voi ymmärtää! Kauheaa tuhlausta sotkemisen lisäksi! Ja Madelein unohti takkinsa ja veskansa konditoriaan, ei näytetty kuka sen otti, Luke ainakin lähti tyhjin käsin. Voi Luke, voisit löytää niin paljon paremman elämänkumppanin muualta!

Sain ilmaislahjaksi vähäksi aikaa 3 eri suoratoistoa, muttei ollut TLC mukana niissä joten vähäksi aikaa taas kasaantuu tämän sarjan seuraaminen. Onneksi moni muu seuraamani sarja on jo loppunut koska kun näissä 90-dayssarjoissa jää jälkeen niin sitten tulee olo että huvittaako enää edes katsoa tai tulla kommentoimaan, vaikka se ei mua kuitenkaan haittaa jos etukäteen kuulen sarjan tapahtumista. 

Jälkipyykissä oli kiva nähdä Sarperia ja sain hyvät naurut kun Armando ja Kenny harjoittelivat korkokengillä kävelemistä👠👡. Hyvinhän se sujui!😂

Vierailija
526/567 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä unohtui kommentti Sarperista; miks mulle tuli mieleen Hannibal Lecter kun näin Sarperin kasvonaamiossaan? 😂

Vierailija
527/567 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee niin syvä myötähäpeä Darceyn teinipisseilystä. 

Häiden jälkeen kaudella on kyllä jo liikaa tekemisen makua. Draamailua olan takaa.

Oli miltei traagisen näköistä, kun Darcey larppasi nuorta paria kävellessään käsi kädessä Georgin kanssa tivolissa.

Vierailija
528/567 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ed ja rotta suihkussa on kyllä yks mieleenjääneitä legendaarisia kohtauksia sarjan historiassa.😅

Kamalaa, Jennyn anoppi halveksii naista julmasti eikä raukka tajua. Hyi hitsi ja tätä näytetään uudelleen ja uudelleen. YÖKS

Vierailija
529/567 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan yksi kommentti mainittu myös tässä jutussa Darceystä 😁

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011635087.html

Joku toimittaja lukee meitä!  :)

Vierailija
530/567 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla / Nathalien hotellihuoneessa, siinä missä amme/ poreallas on huoneessa sängyn vieressä, näyttäisi todella olevan KOKOLATTIAMATTO! Pönttöä ei näytetty, toivottavasti sille on oma huone! 😄

Mä näin sitten ihan oikein! Toi on kyllä jenkkien hulluin idea laittaa kokolattiamattoa kylppäriin tai niinkun tässä tapauksessa poreamme sängyn viereen nukkumistiloihin. Mä oon katsonut jonkun verran noita jenkkien remppa- ja asunnon etsintä ohjelmia eikä tuo ole edes kauhean harvinaista, että törmää kokolattiamattoon oudoissa paikoissa. 

Musta oudompaa on kun etsii vaikka Rooman hotelleja, niissä on kylpyamme/suihku huoneen sisäpuolella...

Nuo suihkut ja ammeet muualla kuin märkätiloissa on ihan yhtä päät

Just kattelin White Lotuksen toista tuotantokautta, tapahtuu hotellissa. Siinä oli kummallinen polskinta-allas huoneessa, jossa Hollywood-pomo biletti naisten kanssa, eikä lattiassa ollut laatoituksesta tietoakaan, näytti kokolattiamatolta, mutta ei kai voi olla?

Vierailija
531/567 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcey aiheuttaa itselläni enää pelkkää sääliä. Ja jos se sisko vielä matkalla miehineen kyläilemään niin tuplasäälit. Kyllä nämä alkavat jo olla "kehäraakkeja".

Vierailija
532/567 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kivaa vaihtelua Tim ja Tiffany jälkipyykissä. Nyt vasta tajusi miten ännekäs Veronica on ollut. Parempi fiilis näillä kahdella, toivottavasti jatkuu näin eikä palata Tim + Veronica kuvioon.

Vierailija
533/567 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla jaksoista. Samaa mieltä kuin edellä tuosta Madeleinin käytöksestä ja kakun heittelystä. Kuka siivosi sen paikan pöydät, tuolit, lattian ja ne kasvit joiden lehdet oli täynnä kakun roiskeita? Ihan järjetöntä sikailua! Sama aikanaan Angelan kanssa kun se viskoi juomia ja kakkuja Michaelin naamalle. Siinä sotketaan myös sitä ympäristöä jossa riehuu.

Otti korvaan myös se Madeleinin narina miten hän on antanut Lukelle kaiken ja Luke ei anna mitään. Mitä?! Tämä mimmihän on maksattanut Lukella kaiken ja aina vaan vonkuu lisää rahaa 😡 Ärsytti myös se tekoitku ja huuto. Yhtä ainoaa kyyneltä ei näkynyt, mutta suureen ääneen nyyhki ja teatraalisesti voihki käsi otsalla, kiesus mikä esitys 👎 

Onneksi Luke on nähnyt valon, palannut jenkkeihin ja tuo suhteen irvikuva on historiaa. Kukahan sen hevosnaaman vuokrat ym. nyt maksaa? Noin susirumalla naamalla saattaa olla vaikeaa löytää uuttta sponsoria. 

Seuraavaksi yök, yök ja yök. Se miten Pattiya nuoli koko miehensä naaman 😱🤢 Hyi helvata miten ällöä! Niinkuin ne jälkipyykissäkin sanoi, niin ehkä jossain makuuhuoneessa kahdestaan voi toimia, vaan lentokentällä kaiken kansan nähden ei. Liki 60v muija ja käyttäytyy kuin joku pikkulapsi. Aika iso turn off olis mulle miehenä. En lauheasti usko tuon suhteen kestävän nytkään.

Yleisesti tällä kaudella on jäänyt vaivaamaan miten nämä muuttaneet naiset Greta ja Pattiya jätti kuitenkin kotinsa ja kaiken omaisuuden muutenkin jenkkeihin. Eli onko tämä täyttä esitystä saippuasarjan tyyliin? Ainakaan missään kohden ei sanottu, että olisivat vuokranneet asuntonsa kalustettuina. Vain Manonin perhe laittoi kaiken omaisuutensa lihoiksi ennen lähtöä.

Ja vielä sen verran, että on alkanut häiritä nuo isot ikäero suhteet. Jenny on vanhentunut tosi paljon ja onhan hänellä ikääkin liki 70v, eli vanhus ihan virallisestikin. Elämän karu todellisuus iskee ihan kohta, että kroppa hajoaa, Sumit alkaa vaihtaa vaippoja vaimolleen ja siinä se sitten meneekin loppuelämän 5-10v omaishoitajana. Sama tällä Tasmanian parilla. Stripparimies on ihmeissään kun ennen hehkeä puoliso muuttuu rupsahtaneeksi kuivaluumuksi. Miehillä kun sitä virtaa on vielä vanhempanakin, 70v isiä löytyy ihan suomestakin.

Sitä voi rakastaa ja haluta elää yhdessä elämän loppuun, mutta jos todella, oikein todella rakastaa sitä puolisoaan, niin mun mielestä olisi reilua päästää se 20-30v nuorempi kumppani "vapaaksi" ja antaa löytää uuden elämää ja virtaa  täynnä olevan, samanikäisen kumppanin. Mä itse en ikinä ottaisi itseäni todella paljon nuorempaa miestä, enkä ainakaan suostuisi muuttumaan riippakiveksi kenellekään! Parempi muistaa hyvät hetket ja yhteinen elämä parhaimmillaan kuin tuhota muistot hoitajaksi muuttumisen takia. Tämä varmaan jakaa mielipiteitä, mutta mä en näe hyvänä asiana noita jätti-ikäeroja. 

Lopuksi vielä Tim ja Tiffany. Paljon parempi kemia heillä kuin Veronicalla ja Timillä. Veronica jotenkin aina lyttää Timiä silleen piiloveetuilemalla ja ihan avoimestikin. Kavereita lienevät T + T vaikka jotkut lähteet sanovat, että olisivat ihan pari, vaan en kyllä vielä ainakaan sitä usko.

Vierailija
534/567 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine tulee olemaan jossain tulevassa 90 days -spin offissa mukana mutta yksin, omana itsenään!

Vierailija
535/567 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hea vaihteeksi. Miten oikeesti Darcey voi olla noin järkyttävän minä-keskeinen?! Heti herättyä alkaa minä minä minä. Georgi yrittää väliin sanoa, että hän olisi halunnut tämän ekan tapaamisen 13 vuoteen menevän mukavasti, vaan ei, Darceyn piti alkaa märehtiä omia epävarmuuksiaan ja itkeä pillittää. Eikä edelleenkään valkene eukolle, että tämä vierailu ei ollut eikä ole "all about Darcey". Mutta kun minä minä ja minä jatkuu vaan kunnes selvästi Georgi luovuttaa.

Seuraava nöyryyttävä häpeän aihe oli tämä vaimon naurettava eräasu. Kireät nahkahousut ja joku vutun lierihattu päässä ja karvapuuhka rinnuksilla. Miten ei ihmisellä ole mitään tajua kuinka pukeudutaan?! Joo, oli vissiin menossa shoppailemaan niinkuin Georgi sanoi isälleen. Siltikin, 50v muija ja aivan kuutamolla 😬 Eikö se todellakaan tajua näyttävänsä naurettavalta ja samaan aikaan kammottavalta niiden muodottomien naamaa halkovien makkaroiden kanssa, jotka on huulien tilalla. Ei jaksaisi enää yhtään Darceya ja seuraavassa jaksossa sinne tungetaan vielä Stacey. Noi kaksoset on jo niin nähty, ei jatkoon!

Aika ohkaisilla järjestelyill Yara lykkäsi kasaan tämän launch partyn. Tuon oli pakko olla vain käsikirjoitusta, koska ei kukaan normaalisti yritystä aloitteleva laita paria tuotetta näytille ja sano vielä ettei kaikki mahtunut tähän vaan osa on autossa. Mulle ainakin tosi sekava tilaisuus. Tuskin teki kauhean positiivista vaikutusta myöskään yleisöön.

Elisabeth ja Andrei. Mä en ole koskaan pitänyt kummastakaan, Andreita jopa inhoan. Libby teki väärin siinä, että alkoi puida tuota kuka sanoi ja mitä juttua Lorenin kanssa Yaran tilaisuudessa! Sille olisi pitänyt varata ihan oma aika ja paikka. Lorenin ja Yaran ei olisi pitänyt puhua selän takana, eikä Yaran ainakaan juosta rollimaan Libbylle mitä on sanottu! Mutta kaikki puhuu selän takana, joka muuta väittää valehtelee! 

Siitä Libbylle pisteet, että noin se pitäisi mennäkin, omaa likapyykkiä ei pestä julkisesti, eli omaa puolisoa pitäisikin puolustaa ja jos on omia riitoja käynnissä taustalla, niin ne puidaan kotona omassa rauhassa. Ei lähdetä haukkumaan sitä omaa puolisoa kavereiden kanssa julkisesti. Selän takana sitä kuitenkin tehdään, kuten kävi selväksi, että Loren on Alexein käytöstä valittanut. Ikävää jos tämä koko kausi on vaan yhtä riitelyä! Nuo 3 paria, Gino ja Jasmine, Kara ja Guillermo. Brandon ja Julia. Jää nähtäväksi.

Vierailija
536/567 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hea meneillään. Toivottavasti olisi jo jakso jossa Tigerlily ja Adnan sanoo heipat katsojille viimeisen kerran. Oon kyllä niin myöhässä tässä että saattaa näkyä vielä yhden jakson verran. 

Darcey pukeutuu Georgin vanhempien tapaamista varten.  Viisi kertaa muutaman minuutin sisällä kehuu pukeutuvansa tyylikkäästi😆, ekassa asukokonaisuudessa rinnat pursusi jakun alta ja lopulta vaihtoi peittävämpään yläosaan, kuitenkin mikroshortsit jalassa (ensin katsoin että unohtuiko housut!?!). Mun mielestä on kuitenkin usein kaukana tyylikkästä. Esim. tuo tekorusketus yhdistettynä blondattuun tukkaan ja överipulleisiin huuliin on kaikkea muuta kuin tyylikästä. Hatusta pidin, muistaakseni Staceyllä ollut joskus samantapainen. En ihmettele jos Georgia jännittää esitellä vaimo, 50vuotias ikiteini,  vanhemmilleen. Ja nyt taas sarjan pariin...

Vierailija
537/567 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorenin onneton käytös ja itsensä muokkaaminen onkin tuon koukkunokan syytä, vasta nyt tuotiin sivulauseessa esiin. 

Vierailija
538/567 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla jaksoista. Samaa mieltä kuin edellä tuosta Madeleinin käytöksestä ja kakun heittelystä. Kuka siivosi sen paikan pöydät, tuolit, lattian ja ne kasvit joiden lehdet oli täynnä kakun roiskeita? Ihan järjetöntä sikailua! Sama aikanaan Angelan kanssa kun se viskoi juomia ja kakkuja Michaelin naamalle. Siinä sotketaan myös sitä ympäristöä jossa riehuu.

Otti korvaan myös se Madeleinin narina miten hän on antanut Lukelle kaiken ja Luke ei anna mitään. Mitä?! Tämä mimmihän on maksattanut Lukella kaiken ja aina vaan vonkuu lisää rahaa 😡 Ärsytti myös se tekoitku ja huuto. Yhtä ainoaa kyyneltä ei näkynyt, mutta suureen ääneen nyyhki ja teatraalisesti voihki käsi otsalla, kiesus mikä esitys 👎 

Onneksi Luke on nähnyt valon, palannut jenkkeihin ja tuo suhteen irvikuva on historiaa. Kukahan sen hevosnaaman vuokrat ym. nyt maksaa? Noin susirumalla naamalla saattaa olla vaikeaa löytää uuttta sponsoria. 

Timillä silmät puolitangossa, oliko napostellut jotain vai liian painavat tekoripset🤭

Vierailija
539/567 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetytti kun Brandon ja Julia eivät menneet lentokentälle appiksia vastaan vaan tapasivat heidät hotellissa (joka oli vielä Brandonin varaama!!). Äiti alkoi heti kritisoimaan kun huoneessa ei ole sohvaa, ei käy se eikä käy tämä. Ehkä olisi heidän kannattanut ihan itse varata huoneensa niin tulisi sopiva. Itseä ainakin olisi harmittanut tuo vaativa käytös. Kun exät, appikset kuitenkin tulivat niin hyvin juttuun keskenään että lähtivät yhdessä matkalle niin kai nyt yksi yö menisi samassa huoneessa kun kuitenkin lennon jälkeen ollaan aika väsyneitä. 

Turhaa draamaa täytyy kehittää. Brandonin vanhemmat olivat valmistaneet kivan tervetuliaispäivällisen, mistä Julia kehitti riidan. Ymmärtääkseni ei ollut mistään myöhäisestä ajankohdasta kyse, olisivat saaneet vaan hyvää ruokaa ennen nukkumaan menoa. Itse olisin ottanut sen vastaan ilomielin.

Tosi kiva kun ilmoittamatta olivat menneet toisten kotiin omin luvin. Olisin minäkin suuttunut. 

Vierailija
540/567 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin tänne lukemaan juonipaljastuksia ja juoruja. Kulissien takaa.

Miksi täällä kerrotaan jaksokohtaisia selostuksia? Niitä on tuolla jatkoketjussa numero 2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi