Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Days Fiance juonipaljastuksia

Vierailija
15.08.2024 |

Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.

Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?

Kommentit (567)

Vierailija
481/567 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla / Nathalien hotellihuoneessa, siinä missä amme/ poreallas on huoneessa sängyn vieressä, näyttäisi todella olevan KOKOLATTIAMATTO! Pönttöä ei näytetty, toivottavasti sille on oma huone! 😄

Mä näin sitten ihan oikein! Toi on kyllä jenkkien hulluin idea laittaa kokolattiamattoa kylppäriin tai niinkun tässä tapauksessa poreamme sängyn viereen nukkumistiloihin. Mä oon katsonut jonkun verran noita jenkkien remppa- ja asunnon etsintä ohjelmia eikä tuo ole edes kauhean harvinaista, että törmää kokolattiamattoon oudoissa paikoissa. 

Musta oudompaa on kun etsii vaikka Rooman hotelleja, niissä on kylpyamme/suihku huoneen sisäpuolella...

Nuo suihkut ja ammeet muualla kuin märkätiloissa on ihan yhtä päätöntä puuhaa kuin asentaa saunaan hienot lauteet kuparista 😉

Vierailija
482/567 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei näköjään saa enää keskustella kuin yhden jumal-kompleksista kärsivän pikku-Hitlerin komennossa. Se kävi muutaman kerran siellä vanhassa ketjussa käskyttämässä ihmisiä siirtymään hänen tekemäänsä uuteen ketjuun. Kun sai useamman vastauksen, että jengi halusi jatkaa keskustelua siellä missä olivat niin tämä sitten kosti lukituttamalla sen vanhan ketjun. Kun ette tehny niinkuin Minä käskin, niin tässä kosto! Eli kohta se luultavasti tekee tällekin ketjulle saman tempun, koska kaikkien pitää keskustella siitä mistä hän määrää ja missä ketjussa hän määrää. 

Mun oli tarkoitus kirjoittaa ajatuksia vikasta maailmalla jaksosta, mutta en nyt viitsi edes aloittaa kun varmaan tuota pikaa tämäkin ketju lakkaa olemasta keskustelua varten :( 

Nono. Minä aloitin tämän ketjun, kuten aloitin sen alkuperäisenkin, jonka aloitusteksti valitetta

Mun piti tulla vielä kommentoimaan tätä vaikka en ole kumpikaan noista edellisistä kirjoittajista. Tuossa ekassa ei varmastikaan tarkoitettu tätä alkuperäistä ketjun aloittajaa (=samalla myös sen suljetun ketjun aloittaja)  vaan  henkilöä joka on ominut ketjun itselleen, haastaa riitaa ja poistattaa kaikki viestit joissa ollaan eri mieltä kuin mitä hän on. Ehkä jopa aloittanut sen "virallinen vol.2"-ketjun. Sama joka multipeukuttaa omia viestejään ja multialapeukuttaa (hei, onks tällaista sanaa olemassa, en tiedä, mutta ymmärrätte varmaan mutä tarkoitan?😁) eri mieltä olevien viestit ja lopuksi poistattaa ne riidan jälkeen. Alkuperäisen ap.n viestit ovat mun mielestä olleet asiallisia ja hyvässä hengessä kirjoitettuja, ne mitä muistan tai mikä mielikuva mulle on jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/567 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin kuin edellisessä viestissä sanotaan, sitä vaan en saanut lainattua. Mutta se riidanhaastaja tosiaan kävi siellä vanhassa ketjussa komentamassa, nimenomaan komentamassa, että älkää tänne kirjottako vaan sinne uuteen ketjuun kun hänen pitkät lainaukset ja kommentit katoaa sensuuriin, niin "täällä ketjussa kirjottaa enää vaan tyhmät eläkeläiset joilla on koko päivä aikaa odottaa kommentin julkaisua". Täsmälleen noilla sanoilla 😡

Eli sekin kommentti piti tuottaa inhottavalla ja päätä aukovalla tavalla. Mä en yleensä puutu noihin sen nimittely kommentteihin, enkä ole vielä itse edes eläkeiässä, vaan alkoi sen verran risoa tuo tapa sanoa kaikki nälvimällä tai suoraan päätä aukomalla, että minä ilmosin sen kommentin. Tämä ketjun ja sen originaalin ap on aina ollut ihan asiallinen ja kivaa tekstiä tulee. Mä olen itse seurannut sitä ketjua jo sen perustamisesta alkaen. Samoin kuin tätä sarjaa ekasta jaksosta lähtien. Taisi olla 11 vuotta sitten kun eka jakso esitettiin meillä 🙂

Ja multipeukuttaa on oikein hyvä sana kuvaamaan sitä kun yksi ihminen hakkaa kaikilla saatavilla olevilla laitteilla itselleen 7-8 kpl yläpeukkuja ja sama määrä alaspäin kommentille johon vielä vastaa ilkeästi ja sitten poistattaa sen. 

Vierailija
484/567 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpa katsottua maailmalla viime viikon jakson. Olihan tylytystä Gretalle 😲 Tyttö tulee toiselta puolelta maailmaa eikä kundi vaivadu edes vastaan lentoasemalle. Yksin sai raahata laukkunsa junaan ja yksin silläkin matkustaa. Ja perillä kaveri toteaa, että sä haiset! 😳 Ja autossa vielä, että haiset tosi pahalle, Tylyä!!! 😡 Puoleen vuoteen ei olla tavattu ja tuossa oli tervetuloa toivotus.

Pahemmaksi vielä meni siellä talossa. Tilaa Gretan tavaroille ei ollut raivattu ja kuka kuvittelee, että nainen muuttaa koko elämänsä sinne ja pärjää kolmella laatikolla?! Sai sitten pyydettyä vielä neljännen ja sai 20 henkaria. Voi vihtu sanon minä! Mä olisin tossa kohtaa jättäny purkamatta tavarat ja pienen itkun jälkeen varannut paluulennon asap. Ei kyllä kauheasti mikään rakkaus tai hellyys tuntunut tuon parin välillä.

Sumitin suku, ääh, ei enää jaksa! Eikö tuo ikähommeli ole jo niin loputtoman moneen kertaan väännetty?! Ne on olleet yhdessä jo toistakymmnetä vuotta, eli ei voi olla enää yhdellekään tädille "yllätys" Jennyn ja Sumitin yhteiselo. Jos ei sovi, niin joka talossa on ovi. Siitä ei kannata sitten edes mennä sisään jos on ongelmia tämän suhteen kanssa.

Seuraavaksi pitää mennä selaamaan googlesta Aruban eläimistö. Mä koitin pysäyttää kuvan sinne rannalle missä olivat kävelemässä, vaan ei se auttanut. Näytti meinaan siltä, että siellä rannan taka nurkassa juoksi poro 😁 Ja sen verran piti vielä sanoa, että lienee taas käsikirjoitus tämä Chloen ja Jonin riitely siitä merirosvolaivalla työskentelystä. Kummallakin petti pokka pahasti kesken aiheen ja nopeasti vaihtoivat aihetta ja naama väkisin peruslukemille. Höh. Eiks ne ole kuulleet, että saman kohtauksen voisi kuvata uudelleen? Tai ehkä tämä olikin paras otos kaikista 😉

Nyt tuleekin uusia naamoja tän illan jaksossa. Sitä odotellessa.

Vierailija
485/567 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei näköjään saa enää keskustella kuin yhden jumal-kompleksista kärsivän pikku-Hitlerin komennossa. Se kävi muutaman kerran siellä vanhassa ketjussa käskyttämässä ihmisiä siirtymään hänen tekemäänsä uuteen ketjuun. Kun sai useamman vastauksen, että jengi halusi jatkaa keskustelua siellä missä olivat niin tämä sitten kosti lukituttamalla sen vanhan ketjun. Kun ette tehny niinkuin Minä käskin, niin tässä kosto! Eli kohta se luultavasti tekee tällekin ketjulle saman tempun, koska kaikkien pitää keskustella siitä mistä hän määrää ja missä ketjussa hän määrää. 

Mun oli tarkoitus kirjoittaa ajatuksia vikasta maailmalla jaksosta, mutta en nyt viitsi edes aloittaa kun varmaan tuota pikaa tämäkin ketju lakkaa olemasta keskustelua varten :( 

Nono. Minä aloitin tämän ketjun, kuten aloitin

Ahaa, olen se eka ap ja käsitin väärin, ketä tarkoitettiin.

Olisiko tosiaan tämä riidanhaastaja perustanut sen volume 2:n? Vai onko se vaihtanut kohdetta, kiusaa joitain muita jossain, koska siellä volumessa ainakaan muistaakseni ei ole hirveitä vihaviestejä ollut. Tosin Darcey nostattaa intohimoja, ja Madelin.

Vierailija
486/567 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla jälkipyykissä uusi kasvo: Sarper! Jee, mun suosikki 👍😁 Vielä kun sais Emilyn ja Koben vaihtoon niin olisin tyytyväinen. Ei jaksa enää Emilyn jatkuvaa huutamista ja showta. 

Vierailija
487/567 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran piti vielä sanoa, että lienee taas käsikirjoitus tämä Chloen ja Jonin riitely siitä merirosvolaivalla työskentelystä. Kummallakin petti pokka pahasti kesken aiheen ja nopeasti vaihtoivat aihetta ja naama väkisin peruslukemille. Höh. Eiks ne ole kuulleet, että saman kohtauksen voisi kuvata uudelleen? Tai ehkä tämä olikin paras otos kaikista

Ei taas saa lainattua tekstiä. Tuosta pätkästä sen verran, että kun katsoo tuota kohtausta niin he menevät rannalle keskellä päivää ja kun kohtaus on ns. purkissa on pilkkopimeää kuin keskellä yötä. Siihen keskusteluun kokonaisuutena ei olisi mennyt tunteja päivästä pimeään, vaikka etelässä aurinko laskeekin niin, että pimeä iskee heti kun pallo katoaa taivaanrannan taakse. Joten kohtausta on kuvattu useampi otos varmaankin ja kässäriä ehkä muokattu lennossa ja lopullinen versio on sitten tämä versio päivästä yöhön keskustelu 😉

Samanlainen kohtaushan oli viime kaudella kun kolmen kimppa tapasi sen Anyn exän ja hekin menivät sinne ravintolaan päivän paisteessa ja kohtaus päättyi keskellä yötä. Kaikkeen sitä onkin alkanut kiinnittää huomiota...🙂

Tuli myös mieleen yksi aika villi visio. Tämä Greta ja Matthew. Onko tässä uusinta versio parista joka on joskus ollut yhdessä, eronneet ja nyt kavereina hakeneet ohjelmaan esittämään paria? Samalla tavalla kuin oli Corona ja Ingi. Koska mä vaan en näe tuossa suhteessa mitään välittämistä. Ne haju-kommentit, viileä vastaanotto, Gretalla mukana vain 2 matkalaukkua koko loppuelämän asumista varten. Ei. Ei nyt vaan mene läpi.

Jos tosissaan olisi sinne britteihin muuttamassa, olisi kyllä hankittu oma asunto ja sinne mukana omaa elämää jenkeistä. Muutakin kuin kissa. Kaikilla on valokuvia, esineitä ym. lempi huonekaluja, vaikka mitä. Mä en ainakaan lähtisi toiselle puolelle maailmaa elämään niin, että mun elämä mahtuisi kahteen laukkuun!

Mä laitankin nyt tässä kohtaa mun veikkauksen. että kun kausi on loppu niin Tell Allissa viimeistään kuullaan, että tämä pari onkin eronnut. Ihan samoin kuin Inki ja Corona aikoinaan. 

Vierailija
488/567 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tuo Andrei kun Libbyn tietämättä kertoo kaikille että muuttavat Moldovaan! Vielä ilotulitusten kera, huh! 😅 Onkohan Libbylle tullut kertaakaan mieleen että Loren yritti varoittaa ja Libby suhtautui siihen vihamielisesti? No, tietynlaista näytelmäähän tää on... 

Harmittaa että ne jälkipyykit tulevat eri aikaan,  multa ainakin unohtuu usein, tänä syksynä kun on muutenkin ollut niin paljon kiinnostavia tv-ohjelmia. Onneksi kuitenkin ne yhteisriekkumiset on vaihdettu takaisin vanhaan muottiin niin nyt niitä voisi taas katsella, ainakin Sarperia.

Tuun taas kirjoittamaan lisää kunhan saan purettua lisää tuota "sumaa"...

Vierailija
489/567 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä tuota Jasminen rääkymistä ja riidanhaastoa. Eikö sitä vois jo laittaa samaan Ö-mappiin missä myös Angela on. Ja minkä hel....tin takia ne piti Natalien kanssa kutsua samoihin juhliin??? Luulisi noiden Danan ja Michellen jo tuntevan Jasminen tyylin kun random suomalainen katsojakin arvaa etukäteen mitä tulee tapahtumaan! Mutta ei, kohtaus piti järjestää,  varmaan tuotantoyhtiö pakotti tai sitten noilla kaikilla on kyllä päässä vikaa ja paljon! Ja eikö tuo Mattkin jo tajua minkä raivohullun kanssa on tekemisissä, piti vielä alkaa yhteistä muksua tuohon tekemään iin ei siitä heti eroonkaan pääse! Toivon todella että Gino, Jasminen ja Matt heivataan sarjasta ulos asap.

Vierailija
490/567 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella naisella ollut traumaattinen  lapsuus ja siksi yrittää turvautua setämieheen/isäänsä hakien  sieltä turvaa. 

Vierailija
491/567 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Ginon sukulaiset ihan nauttii hymyillen kun on draamaa ja raivoa. 

Vierailija
492/567 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt on outo ja varmaan tyrkky joka on valmis kestämään hullua muovieukkoa kunhan pääsee telkkariin. Vauva tuli kaupan päälle. 

Vierailija
493/567 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea tuo Andrei kun Libbyn tietämättä kertoo kaikille että muuttavat Moldovaan! Vielä ilotulitusten kera, huh! 😅 Onkohan Libbylle tullut kertaakaan mieleen että Loren yritti varoittaa ja Libby suhtautui siihen vihamielisesti? No, tietynlaista näytelmäähän tää on... 

Harmittaa että ne jälkipyykit tulevat eri aikaan,  multa ainakin unohtuu usein, tänä syksynä kun on muutenkin ollut niin paljon kiinnostavia tv-ohjelmia. Onneksi kuitenkin ne yhteisriekkumiset on vaihdettu takaisin vanhaan muottiin niin nyt niitä voisi taas katsella, ainakin Sarperia.

Tuun taas kirjoittamaan lisää kunhan saan purettua lisää tuota "sumaa"...

Mulla ihan sama, boxilla taas niin paljon tavaraa, että pitää muutama ilta laittaa siihen, että katsoo lemppariohjelmia ajan tasalle. Mä palaan kanssa asiaan uusilla ajatuksilla kunhan saan katsottua nuo viimeisimmät jaksot ja niiden jälkkärit.

Vierailija
494/567 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Ginon sukulaiset ihan nauttii hymyillen kun on draamaa ja raivoa. 

Nauroivat vielä Jasminen kanssa Ginolle ja Natalielle.

Outo moraalikäsitys myös. Kyllä Jasmine on se joka toimi väärin aluksi.

Outoa tekopyhyyttä syyttää Ginoa, kun itse on elänyt toisen miehen kanssa ja pettänyt Ginoa.

Toivon että on näyteltyä.

Tän ohjelman Tell Allissa Jadmine sai kylmää kyytiä muilta.

Ohjelma esitettiin HBO.lla ensin ennen tätä.

Tää ohjelma on muuttunut siitä aiemmasta, mutta katson silti koska on koukuttava, ja näkee miten pitkälle ovat valmiita menemään.

Vierailija
495/567 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin katsoa viime viikon jakson ja jälkkärin Hea:sta ja sen verran piti tulla kommentoimaan, että Bettyllä on ihan lähtenyt mopo keulimaan! Mulla olis mennyt niin pata jumiin sen eukon kanssa siinä kohtaa kun on omin lupineen mennyt toisten kotiin laittamaan härpäkkeitä roikkumaan ja sitten ponkii jokun kaapin takaa se ikunen viinilasi kädessä 😡 Ei hyvää päivää! Toisten kotiin EI mennä ilman lupaa kehittelemään mitään yllätyksiä!

Joku raja pitää olla! Jo se edellinen kerta kun ensin omi sieltä Brandonin ja Julian kotoa huonetta itselleen ja oli Juliaa ajamassa pois sen omasta kodista ja nyt tämä. Mä vaatisin ihan ekaksi ne avaimet pois ja sen jälkeen pientä kunnioitusta toisten kotia ja kotirauhaa kohtaan. Nousee ihan verenpaine kun vaan ajattelen sitä 90 days sarjan Ulla Taalasmaata joka sekaantuu joka asiaan. keskittyis vaan vetämään sitä viiniä omassa kodissaan. Argh! Ja ei auta vaikka tietää tän olevan käsikirjoitettua tavaraa.

Toinen iso ärsytyksen aihe on Darcey. Koko ajan hokee seksikästä 😡 Vaatteet pitää olla seksikkäät, hän itse haluaa olla seksikäs, seksikäs sinne ja seksikäs tänne...uusi Argh! Hän on vanheneva, rupsahtanut, itsensä noilla eri leikkauksilla muodottomaksi pilannut, itsetunnoton ressukka josta ei seksikästä saa enää tekemälläkään! Ne kilarit Georgille ihan tyhjästä taas. Olisi ehkä parasta vaan keskittyä nyt ottamaan joku pitkäkesoinen terapia ja unohtaa kaikki muu kuin saada päänuppi edes lähelle normaalia. Taitaa tosin olla liian myöhäistä sillekin. Nyt takaisin purkamaan boxia. Helpotti kun sai kiukkua vähän tänne kaadettua 😉

Vierailija
496/567 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hauska aikahyppy taaksepäin TLC:llä. Alkoi just uusintana ikivanha kausi jossa Robert ja Anny vasta menevät naimisiin. Siinä on toinen pari Davidin ja Annien lisäksi joilla oli niin rupinen alku, että ei ikinä olis uskonut heidän olevan yhdessä vielä vuosien jälkeen. 

Hauskaa oli myös nähdä vanha pari Molly ja Cynthia kommentoimassa, vaikka se Mollyn ääni lienee sarjan pahimmin korvia repivä 😉 Heillä oli välillä ihan hyviä kommentteja. Sääli kun meni heillä välit totaalisesti poikki vuosikausien ystävyyden jälkeen.

Jotenkin paljon "aidompia" nää vanhat kaudet vaikka nekin oli jo käsikirjoitettu. Silti paljon ihan oikeita ongelmia ja riitoja. Onneksi TLC pyörittää välillä myös näitä klassikoita 👍

Vierailija
497/567 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin katsoa viime viikon jakson ja jälkkärin Hea:sta ja sen verran piti tulla kommentoimaan, että Bettyllä on ihan lähtenyt mopo keulimaan! Mulla olis mennyt niin pata jumiin sen eukon kanssa siinä kohtaa kun on omin lupineen mennyt toisten kotiin laittamaan härpäkkeitä roikkumaan ja sitten ponkii jokun kaapin takaa se ikunen viinilasi kädessä 😡 Ei hyvää päivää! Toisten kotiin EI mennä ilman lupaa kehittelemään mitään yllätyksiä!

Joku raja pitää olla! Jo se edellinen kerta kun ensin omi sieltä Brandonin ja Julian kotoa huonetta itselleen ja oli Juliaa ajamassa pois sen omasta kodista ja nyt tämä. Mä vaatisin ihan ekaksi ne avaimet pois ja sen jälkeen pientä kunnioitusta toisten kotia ja kotirauhaa kohtaan. Nousee ihan verenpaine kun vaan ajattelen sitä 90 days sarjan Ulla Taalasmaata joka sekaantuu joka asiaan. keskittyis vaan vetämään sitä viiniä omassa kodissaan. Argh! Ja ei auta vaikka tietää tän olevan käsikirjoitettua tavar

Helvetin mieslapsi Brandon poistuu paikalta vanhempiensa mukana, vaikka appivanhempansa ovat just tulleet heidän kotiinsa kylään.

Vierailija
498/567 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset tästä uusimmasta Hea jakosta. Nyt alkaa olla todella vaikeaa keksiä kenestäkään mitään kivaa sanottavaa. Mä en tykkää pelkästä haukkumisesta, vaan nyt joutuu siihen syyllistymään itsekin. Sorry! Mä yritän seuraavan kerran löytää jotain hyvääkin sanottavaa,

Kara. Täytyy olla todella pienen yleisön musiikkia tuo hänen upean tähden uransa kantava voima. Mä en ollut ikinä edes kuullut tuollaisesta musiikkilajista, vielä vähemmän Karasta muuta kuin 90 days osallistujana. Haaveita toki voi olla, mutta onko tuo hänen "ura" sen arvoinen, että kannatti perhe sille uhrata? En tykkää 👎

Andrei. Mä en jaksa sen kauhealla aksentilla uhoavaa pullistelua. Kässäriä tietty koko Moldova ja se naurettava kivikasa joka leikki taloa, vaan siltikin Andrei, En tykkää, en ole koskaan tykännyt 👎

Brandon ja Brandonin vanhemmat 😡💩👎 Siitä Brandonin isästä tykkäsin joskus aikoinaan, en enää. Betty on ihan hirveä muiden asioihin nokkansa tunkeva alkkis! Tolla viinin lipittämisellä (jonka jälkipyykkääjätkin huomasi, että aina lasi kädessä) ja sillä ettei enää tunnista rajoja kuinka sopii käyttäytyä ja kuinka ei alkaa olla kuvaan sopivaa menoa. Alkkis ei piittaa mistään sopivuus säännöistä, vain se minä ja minun alkoholi on ohjaksissa 😡 Brandonin käytös yhtä kamalaa kuin vanhempiensa! Appivanhemmat  ensi vierailulla ja jo kyseenalaisti sitä ettei tue vaimoaan, niin tää tissposki-mammanpoika kipitti isin ja äitylin auton takapenkille 😱 Taivas mikä pelle! Jos mä olisin Julia niin olisin sanonut, että mitään lapsia ei tehdä ennenkuin itse irrotat Bettyn tissistä roikkumisen ja alat käyttäytyä kuin mies! Järkky munaton poju ja sen vanhemmat, EN tykkää 😡👎

Gino. Tää naukuva, itseään hinkkaava sääliö. Kaikissa muissa vika, hän ei muka ole tehnyt mitään väärin. Voiko pahempaa itsepetosta enää olla? Nauku-ukko uskoo itsekin omat vikinät. Toivottavasti Natalie ei enää ikinä halua olla sen kanssa missään tekemisissä. Gino, mä inhoan! 👎 En tykkää Jasminesta yhtään sen enempää, vaan Ginossa on jotain mikä aktivoi mussa puhtaat inho-vibat.

Darcey. Mikä oikeesti siinä naisessa on vialla?! Minä minä minä, minun vaatteet, pitää olla slick, se naurettava tanssi peilin edessä. Kuuroille korville menee Georgin pyynnöt, että voisitko pukeutua niinkuin ensi vierailulle kuuluu? Ei rinnat paljaana tai minishortsit jalassa. Ei, kun minä olen Darcey, haluan olla cool ja sexy. Kaikki pyörii hänen ympärillä ja kyseessä on miehen ensi visiitti perheensä luo 13 vuoteen. Mikä narsisimin perikuva Darcey karmo huonon itsetunnon lisäksi 😡 Itkukohtausta ruokapöydässä, riitojen puimista ensi visiitillä. Eikö ton ihmisen hissi mene enää ollenkaan ylös asti?! Käytöshän on aivan järkkyä! Pakko hoito alkais olla oikea osoite 😱 Mulla loppuu sanat 👎

Ja jätin mä sit loppuun jotain positiivista! 🙂 Tää oli vika jakso jossa enää ikinä tarvitsee katsoa/ kuunnella itseään täynnä olevan pikku pojan pullistelua siitä miten hän on täydellinen! Nää uskonkiihkoilijat on ihan pahimpia! Jos ei tää olis ollut vika jakso jossa ovat mukana, niin loppukausi olis pitänyt kelata niiden osuudet yli.

Eli asia tarkistettu, Tigerlily ja Adnan olivat mukana vain kolmessa jaksossa ja tämä vika oli se kolmas 🙏😁

Vierailija
499/567 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sainpa katsottua maailmalla viime viikon jakson. Olihan tylytystä Gretalle 😲 Tyttö tulee toiselta puolelta maailmaa eikä kundi vaivadu edes vastaan lentoasemalle. Yksin sai raahata laukkunsa junaan ja yksin silläkin matkustaa. Ja perillä kaveri toteaa, että sä haiset! 😳 Ja autossa vielä, että haiset tosi pahalle, Tylyä!!! 😡 Puoleen vuoteen ei olla tavattu ja tuossa oli tervetuloa toivotus.

Pahemmaksi vielä meni siellä talossa. Tilaa Gretan tavaroille ei ollut raivattu ja kuka kuvittelee, että nainen muuttaa koko elämänsä sinne ja pärjää kolmella laatikolla?! Sai sitten pyydettyä vielä neljännen ja sai 20 henkaria. Voi vihtu sanon minä! Mä olisin tossa kohtaa jättäny purkamatta tavarat ja pienen itkun jälkeen varannut paluulennon asap. Ei kyllä kauheasti mikään rakkaus tai hellyys tuntunut tuon parin välillä.

Sumitin suku, ääh, ei enää jaksa! Eikö tuo ikähommeli ole jo niin loputtoman moneen kertaan väännetty?! Ne o

No nyt vasta sain katottua tämän. Toivon todella että ton brittikundin kommentit Gretan haisemisesta olisi jonkin sortin keskinäistä vitsailua. No, onneksi Greta ei näyttänyt siitä kovasti loukkaantuneen. Mutta muuten en käsitä että muutetaan noin pieniin tiloihin, vanhempien asuntoon, pikkuhuoneeseen missä ei ole mitään säilytystiloja! Sama juttu Manonin vanhempien luona. Kyllähän siinä äkkiä alkaa tulla riitoja puolin ja toisin ja tunteet kypsyä.  Muuten, yhdessä jälkipyykissä oli Greg äitinsä kanssa. Asuukohan Greg ja Joan vielä Gregin äidin luona, jotenkin tuli sellainen tunne. Jestas!

Sumitin täti oli kyllä karsea tyyppi. Olisivat heittäneet ulos, kuka kehtaa kutsuttuna vieraana käyttäytyä noin!?! Jopa Sumitin äiti vaikutti mitä ihanimmalta anopilta törkeästi käyttäytyvän siskonsa vierellä. Ei ihme että Jenny näyttää välillä rasittuneelta, huh. 

Kelasin useaan kertaan sen "poron" kirmailun siellä Aruban hiekkarannalla. Terävää kuvaa ei tullut millään ja munkin oli pakko googlata Aruban villieläimet muttei sieltäkään löytynyt selitystä.  Sitten tuli mieleen että olisiko se ollut nuori aasi joka vielä jaksaa painaa nuoruuden innolla? Tai sitten joku jättikokoinen koira?? 😂 

Vierailija
500/567 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun joku muukin näki sen "poron" siellä rannalla 🙏 Mä aloin jo epäillä omia silmiä ja katsoin sitä kohtaa moneen kertaan ja kun en saanut sitä pysäytyskuvaa teräväksi niin oli pakko luovuttaa. Mä kallistun kanssa tuohon, että oli tosi iso koira tai aasi. Tai sit se oli kuin olikin Petteri joka otti lomaa ennen joulusesonkia... 😉😁🦌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä