Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 Days Fiance juonipaljastuksia

Vierailija
15.08.2024 |

Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.

Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?

Kommentit (580)

Vierailija
461/580 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hea. Mulla on todella isoja vaikeuksia Darceyn kanssa. Ei vaan silmä totu siihen, että se on täytättänyt ne huulensa noin tökeröiksi, että sillä on puoli naamaa pelkkiä mollohuulia 😱 Pitää aina vaan katsoa muualle ja kuunnella mitä se sanoo. Siitä pisteet, että vaatetus on hillitympi. Näyttää aina paremmalta kun ei ole puoli alasti tuotteet esillä. Siitä taas miinukset, että edelleen on kaikki niin minä-keskeistä. Georgi koitti sanoa, että et koskaan kuuntele, mikä onkin ihan totta. Painaa päälle koko ajan, että miksi et kerro vanhemmillesi miten onnellinen olet tässä avioliitossa, häpetkö minua, miksi miksi ja minä minä. 

Mä olen sitä mieltä, että koko tuo avioliitto Georgin kanssa tapahtui vain siksi, että Stacey meni naimisiin ja sai TLC:n kuvaamat häät. Eihän se nyt käynyt päinsä, että Staceyllä on mies, hänellä ei. Pika pikaa naimisiin Georgin kanssa, vaan TLC ei halunnutkaan niitä enää ohjelmaan. Nyt roikkuu kynsin ja hampain avioliitossa jossa mies on selvästi myssyä myöten täynnä. Kukapa ei olisi. Nainen on koko ajan ne mega-jätti-pallohullet töröllään baby I love you pus pus. Hyi hiivaleipä! Mulla menis ainakin fiilis jos olisin mies.

Toinen mikä tökkäsee pahasti on Brandon ja Julia. Yksikään mies tai sen äiti EI saa määrätä koska nainen hankkii lapsia. tai hankkiiko ollenkaan! Toki tossa on käsikirjoitus, vaan silti menee välillä tunteisiin kun alkaa ärsyttää ihan huolella. Kaiken sortin painostus on ihan sieltä minne päivä ei paista! Vastaavassa tilanteessa mä olisin käskenyt painostuskuoron painua hornan tuuttiin!

Mattin kärsivällisyyttä mä ihmettelen. Okei heillä on nyt vauva Jasminen kanssa mutta en silti olis edes kässärin takia suostunut iatumaan ja kuuntelemaan miten mun sängyn lämmitin huokailee rakkautta ääliömiehen perään. En todellakaan tykkää Jasminesta, mutta in jännä miten kuitenkin nää Ginon sukulaiset on edelleen Jasminen kavereita. Eli vikaa se on Ginossakin. Mä en ole koskaan tykännyt siitä narisevasta kaljua peittelevästä pissaleikki äijästä. 

Narinan kuningatar ja pullisteleva pikkumies ei ansaitse edes mitään sanomista heistä. Mutta on se ihme miten vanhempi nainen jaksaa katsoa tuommoista pelleä pikkupoikaa.

Ja viimeksi ihmettelyä miten onkin tähän sarjaan osunut kaikki narisevat, vikisevät ja honottavat ihmiset 😳😬 Pelkästään tällä kaudella olis muten paikka useasti 😉 

Vierailija
462/580 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mä oon edelleen NIIN jäljessä näitten sarjojen kanssa ja sitten kun kiireessä katson samalla kertaa useamman niin menee ihan sekaisin että mikä olikaan mitä sarjaa. No ne "tempparit" kyllä erotan muista 😆😂! Ja oli kiva lukea että jälkipyykki on taas entisensä.👍🏻 Pitääkin katsoa jälleen ensi sunnuntaina. 

Nyt vasta katsoin sen jakson (Hea) jossa Andrei ja Libby lähtivät Moldovaan ja jäin oikein miettimään että miten tämä, oletettavasti keksitty Moldovaan muutto pyörittää tätä kautta niinkin kovasti. No ensiksi Andrei,  Libby ja lapset, sitten sen lisäksi Loren ja Yara perheineen pähkäilevät samaa asiaa, sitten Andrein vanhemmat sekä sisarukset Moldovassa, onnellisina kun poika perheineen muuttaa takaisin kotimaahan. Eiks Libbyn isänkin pitänyt lähteä myös matkaan,  nyt se mitä näin niin eipä ollut appiukko mukana,  jäi siis loppuosa multa vielä katsomatta kun piti lähteä päivällisen laittoon. Onkohan tämä joku tuotantoryhmän keksimä kuvio, ilmeisesti ovat laskeneet että parien normaaliarki on niin puuduttavan tylsää ettei sitä kukaan jaksa seurata? Aiemmin Andrei vaikutti olevan tyytyväinen USAan ja bisneksiinsä siellä, enkä muutenkaan näe mitään järkeä sinne muutossa. Ehkä suostuneet tähän kuvioon koska todennäköisesti ilmainen Moldovanmatka? Veikkaan että tuohon Moldova-kuvioon liitetään jälleen joku Andrein vanha kaveri vihjailemaan Andrein salatusta paheellisesta / rikollisesta menneisyydestä.

Kara ja Guillermo jäävät kyllä tässä vähän mauttomiksi ja hajuttomiksi. Ja Loren ja Aleksei, rahavaikeuksia? Olisi kiva tietää mitä mummymakeover tuli maksamaan, en muista että siinä kohtaa olisi rahasta ollut pulaa? Minusta se Ginon kirpputorikohtaus oli hauska, Jasmine olisi takuulla nyrpistellyt nenää kirppikselle mutta Natalie otti asian hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/580 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas katsottu pari vanhaa jaksoa ja tässä muutamia ajatuksia jotka heräsivät:

- Jennyllä on kyllä lehmän hermot. Ei hermostu anopista, ei Sumitin kahvilahössötyksestä, ei niistä käytetyistä ravintolakoneista siellä sotkuisessa varastossa. Mahtaako aivot tottua erilaiseen hygieniatasoon kun asuu tuolla Intiassa, tai muussa vastaavassa paikassa, vuosia? Jenny vaan nyökkää ja ottaa tyynesti vastaan kaiken mikä eteen tulee. 

- Brandon ja Julia. Ei, ei ja ei anopille joka sekaantuu asioihin jotka hänelle ei kuulu tipan vertaa. Miksi Brandon ylipäätään tilittää kaiken äidilleen? Oliko Bettyllä peruukki, näytti niin erilaiselta kuin ennen? Ihana vauva rantaseurana heillä!😍

- Darcey ja Georgi. Oli kivannäköinen kaupunki johon ekaks menivät Bulgariassa. Muutenkin kiva nähdä Bulgariaa joka itselleni on täysin tuntematonta seutua. Menivät romanttiseen ravintolaan ja heti saivat riidan aikaiseksi. Noiden pitäisi panostaa kommunikointiin enemmän kun pikkujutuista ja väärinkäsityksistä syntyy aina iso riita. Ja Darcey todellakin näyttää paremmalta kun on oikeat vaatteet päällä. 

- Yaralla ja Jovilla on suloinen koiranpentu Mila! 🐶 Ja olipa Mylah jo iso tyttö! Siitä tulikin mieleen että oonkohan tuijottanut tätä sarjaa jo liian kauan??🤔  Mutta liian samankaltainen nimi koiralla kuin tyttärellä, naapuri voi sekoittaa kun huutavat pihalla koiralle! 😅

Vierailija
464/580 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei näköjään saa enää keskustella kuin yhden jumal-kompleksista kärsivän pikku-Hitlerin komennossa. Se kävi muutaman kerran siellä vanhassa ketjussa käskyttämässä ihmisiä siirtymään hänen tekemäänsä uuteen ketjuun. Kun sai useamman vastauksen, että jengi halusi jatkaa keskustelua siellä missä olivat niin tämä sitten kosti lukituttamalla sen vanhan ketjun. Kun ette tehny niinkuin Minä käskin, niin tässä kosto! Eli kohta se luultavasti tekee tällekin ketjulle saman tempun, koska kaikkien pitää keskustella siitä mistä hän määrää ja missä ketjussa hän määrää. 

Mun oli tarkoitus kirjoittaa ajatuksia vikasta maailmalla jaksosta, mutta en nyt viitsi edes aloittaa kun varmaan tuota pikaa tämäkin ketju lakkaa olemasta keskustelua varten :( 

Vierailija
465/580 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, oli ihan pakko käydä katsomassa sitä vanhaa 90-days-ketjua ja niinhän se oli, suljettu. En olisi uskonut että sen kukaan saa noin vain suljettua mutta onhan se uskottava.  Monet väitti että se on niin hidas mutta mulle se ei näyttäytynyt sen hitaampana kuin muutkaan ketjut. Jokuhan oli jopa tehnyt siinä pienen testin eikä siinäkään hitaus näkynyt. Myös se Hunt for Love-ketju on kutistunut aika tyngäksi, saa nähdä kuinka tälle ketjulle käy. 

Vierailija
466/580 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä on tullut nyt eka Tell All tästä Hea kaudesta ja huhut piti paikkansa. T-L ja Adnan ei ollut mukana, eli ovat sitten vissiin saaneet potkut TLC:ltä niinkuin on ollut huhuja. Eikä kuulemma olleet edes kovin monessa jaksossakaan mukana joten saattaa nää inhottavat istukka-jaksot olla vikoja missä näkyvät. Hyvä niin! Mä en vaan kestä Lilyn ääntä, enkä haluaisi enää nähdä Adnanin naamaakaan.

Toinen jonka ääni on alkanut repiä on Gino. Se kauhea nenän kautta narina, yöks. Kävi sääliksi sitä Natalieta poreammeessa kun Gino saapuu kylppäristä valkoinen läski/ roikkuva vatsanahka uikkareiden päällä ja se ...tanan lippis päässä. Varsinainen "saalis" 😂 Mua kyllä kummastutti tää hotellihuone missä sängyn vieressä on poreamme 😳 Toi on kamalan epäterveellistä! Koitin katsoa oliko vielä kaiken karmeuden päälle kokolattiamatto mutta en saanu selvää. Silti tuollainen järjestely kiljuu homevaurioita kun vesi loiskuu ja jää huoneen rakenteisiin ja mattoon? muhimaan. Hyi hiivaleipä! Kaikenlaiset ammeet kuuluu asianmukaisesti eristettyyn kylpyhuoneeseen, ei muualle.

Mulla on se jakso vasta alussa, eli enempää ei siitä nyt vielä, piti vaan tulla kertomaan toi uutinen. Ehkä joku muukin kuin minä ilahtui sen kuullessaan, että T-L ja A on historiaa 😁👍🎉

Vierailija
467/580 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pystyy katsomaan tai tallentamaan niin aamulla tulee TLC:ltä klo 9-11 ikivanha häiden jälkeen jälkipyykki jossa näkyi olevan Darcey vielä ihmisen näköisenä. On siinä Tomin kanssa. Taivas sentään miten se nainen on tuhonnut ihan nätin naamansa 😱 Ilmankos mulla on isoja vaikeuksia katsoa edes Darceyn nykynaamaa, joka on puolet paksumpi ja oudon muotoinen, silmät uponneet sinne naamaan ja kaksi valtavaa makkarapötköä peittää puolet kasvoista. Näissä vanhoissa jaksoissa on tosiaan ihan nätti, siro nainen josta ei enää jälkeäkään.

Mikä vinksahdus aivoissa saa ihmisen tekemään jotain tuollaista itselleen? Kamalan surullista! 

Vierailija
468/580 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla / Madeleine sanoo tienanneensa "tässä kuussa 18 miljoonaa pesoa" ja tekstityksen alla COL$18M=$4,383

Mitä ihmettä??!! Mikä hintataso tuolla oikein on? 

Vierailija
469/580 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei näköjään saa enää keskustella kuin yhden jumal-kompleksista kärsivän pikku-Hitlerin komennossa. Se kävi muutaman kerran siellä vanhassa ketjussa käskyttämässä ihmisiä siirtymään hänen tekemäänsä uuteen ketjuun. Kun sai useamman vastauksen, että jengi halusi jatkaa keskustelua siellä missä olivat niin tämä sitten kosti lukituttamalla sen vanhan ketjun. Kun ette tehny niinkuin Minä käskin, niin tässä kosto! Eli kohta se luultavasti tekee tällekin ketjulle saman tempun, koska kaikkien pitää keskustella siitä mistä hän määrää ja missä ketjussa hän määrää. 

Mun oli tarkoitus kirjoittaa ajatuksia vikasta maailmalla jaksosta, mutta en nyt viitsi edes aloittaa kun varmaan tuota pikaa tämäkin ketju lakkaa olemasta keskustelua varten :( 

Nono. Minä aloitin tämän ketjun, kuten aloitin sen alkuperäisenkin, jonka aloitusteksti valitettavasti muuttui uudistuksen jälkeen yhteen pötköön, ilman kappalejakoa, josta olen tarkka, äidinkielen opettajana.

Perustin tämän uuden, koska ihmiset kipuili juonipaljastuksista siinä vanhassa. Mutta en ole lukituttanut sitä vanhaa enkä käskenyt ("käskyttää" tarkoittaa ihan muuta) ketään tulemaan tänne, vaan ilmoittanut, että tällainen on perustettu.

Itse seuraan nykyään sitä 90 Day Fiance virallinen, vol 2. Se on ihan toimiva, mutta sitä en ole minä alkuun laittanut, vaan joku muu. Se ketju taitaa olla nyt eniten elossa. Siellä on kyllä juonipaljastuksia, joita on vaikea välttää, kun ihmiset katsovat näitä omaan tahtiinsa myös suoratoistosta.

Sinulla, kommentoija, on ongelmana se, että luulet tietäväsi, kuka tänne mitäkin kirjoittaa. Sehän on mahdotonta! 

Vierailija
470/580 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla / Madeleine sanoo tienanneensa "tässä kuussa 18 miljoonaa pesoa" ja tekstityksen alla COL$18M=$4,383

Mitä ihmettä??!! Mikä hintataso tuolla oikein on? 

Tuossa taisikin olla pilkkuvirhe koska nyt tuli uusi "tietoisku"

COL$1M=$245USD

Vierailija
471/580 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla / Nathalien hotellihuoneessa, siinä missä amme/ poreallas on huoneessa sängyn vieressä, näyttäisi todella olevan KOKOLATTIAMATTO! Pönttöä ei näytetty, toivottavasti sille on oma huone! 😄

Vierailija
472/580 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla / Nathalien hotellihuoneessa, siinä missä amme/ poreallas on huoneessa sängyn vieressä, näyttäisi todella olevan KOKOLATTIAMATTO! Pönttöä ei näytetty, toivottavasti sille on oma huone! 😄

Olis ollut mielenkiintoista nähdä se koko huone! Oli sen verran omituinen se poreamme sängyn vieressä. 

Oon välillä ihan sekaisin ketkä oli missäkin kun tulee Maailmalla ja Häiden jälkeen ja Jälkipyykit päälle 😁

Vierailija
473/580 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nono. Minä aloitin tämän ketjun, kuten aloitin sen alkuperäisenkin, jonka aloitusteksti valitetta

Ei taas onnistu lainata tekstiä, mutta tuo kommentti koski juurikin sitä uutta vol.2 ketjua. Täällä on ollut tosi kivaa jutustelua samalla tavalla kuin oli siinä vanhassa ketjussa pari vuotta sitten. Väilllä siellä vanhassa kävi kaikki keskustelu mahdottomaksi kun ketju muuttui pelkäksi riitelyksi ja yksi tyyppi aloitti sen naurettavan muiden viestin poistattamisen. Tänne oli hyvä tulla jatkamaan keskustelua itse sarjasta ja jättää se ketju ja riitely niille jotka sitä halusi harrastaa.

Ja onneksi tämä ketju on säilynyt näin, että täällä ei kukaan hauku toisia kirjoittajia tai poistata toisten tekstejä 🙏👍 On voinut tosiaan jutella itse sarjasta, sen tapahtumista, eikä tämä ketju myöskään ole täynnä pelkkiä sarjan hahmojen haukkumis kommentteja. 

Se uusi ketju on ainakin mun makuun aivan liian täynnä sitä yhtä ja samaa ilkeätä haukkumista, itse ohjelma on sivuseikka. En vaan tykkää tuollaisesta kauheasta negatiivisesta ilmapiiristä ja sen enempää arvailematta kenenkään kirjoittajan kirjoituksia, niin kyllä sen muiden kirjoittajien kimppuun hyökkivän agressiivisen tyypin tunnistaa, halusi tai ei. Ainoastaan se tyyppi harrastaa tota muiden nimittelyä ja yleensä heti kohta perään alkaa viestejä kadota jos joku koittaa sanoa ettei ole kivaa käytöstä se nimittely 😒

Mä itse olen visusti varonut mainitsemasta tämän ketjun olemassa oloa ettei se kestovihainen riidanhaastaja tulisi tätäkin keskustelua torpedoimaan! Tämä hyvä ketju on ainoa enää missä on sitä kivaa, vanhan ketjun alkuaikojen hyvää fiilistä kirjoittaa ja lukea muiden ajatuksia. Mä toivon todella, että tämä ketju säilyisi näin ja ne ikävät ilkeilyt pysyisi siellä vol.2 ketjussa 🙏 Eli sulle joka aloitit nämä ap ketjut ei tuo kommentti ollut tarkoitettu, vaan sille ärripurrimuroja syövälle muiden haukkujalle. 

Vierailija
474/580 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta oli jenkkifoorumeilla juttua että miten tuostakin 90 sarjasta tullu pelkkä ponnahduslauta kaikille sometyrkyille ja huomiohakijoille. Ei ole pitkään aikaan ollut oikeita pareja, vain semmosia diilejä jotka sopii että mennään yhteen ja ollaan niin kauan kun saadaan jatkaa sarjaa.

Sama käynyt Real Housewiveseille, Unelmien Poikamiehelle ja Poikamiestytölle, Kardashianseille. Pelkkää laskelmoitua teatteria ja ahnetta bisnesten promotoimista.

Tää on niin surullista, kun samaa on jo kotimaisissakin sarjoissa. Esim. ensitreffit alttarilla...

Minusta olisi ihana seurata aitojen parien aitoa prosessia. Kuten Kenny ja Armando <3

Kenny ja Armandoa katsoisi kyllä ihan omassa sarjassaan. Tavallisia ihmisiä ja tavallista elämää. Eikä ikinä uskoisi että Kenny on 60v. Hyvin

Johtuu säilöntäaineista

Vierailija
475/580 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nono. Minä aloitin tämän ketjun, kuten aloitin

Niin, tuntuu, että tätä sivustoa terrorisoi joku kauneusleikkauksia fanaattisesti vihaava ihminen, joka suoltaa samaa vihaansa muun muassa Harlineja käsittelevässä ketjussa. Siinä tunnetilassa on jotain sairasta, vaikka itsekään en pidä muovista ihmiskehossa.

Vierailija
476/580 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaiset naiset saa aina olla noissa ohjelmissa, miehet ei. 

Jatkuvasti noita väkivaltaisia hulluja ämmiä sarja täynnä

Vierailija
477/580 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin tuossa aamulla tallennuksesta vanhan jälkkäri jakson ja piti tulla oikein tännekin ihmettelemään miten jotkut ihmiset ne ei vaan opi. Darcey. Sen vanhan kauden tapahtumat ajoittui vuosille 2019.2020 ja Darcey deittaili Tomia. Ilman noita Darceyn kammottavan rumaksi muuttaneita operaatioita olisi voinut katsoa samaa kautta kuin nyt pyörivissä jaksoissa, mies vaan on eri.

Aivan samat epävarmat lauseet, huomion hakua ja itkua 😲 Rakastatko mua, ollaanko me pari, roikutaan miehessä ja anellaan huomiota. Tom tai Georgi, mikään muu ei ole muuttunut, vain Darceyn ulkomuoto. Eli tiedossahan se on ollut, ne ongelmat on jossain niin syvällä, että mikään naaman kiristys, rintojen täyttö tai muu leikkaus ei paranna ongelmaa jonka alkujuuri on korvien välissä.

Ja edelleen sama kilpailu Staceyn suhteen. Mitä Staceyllä on, myös Darceyn on saatva, mielummin vähän enemmän. Tosi surullista, että alunperin ihan nätti nainen hajosi ja muuttui vailla mitään itsetuntoa olevaksi anelijaksi. 

Vierailija
478/580 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin sitten ihan oikein! Toi on kyllä jenkkien hulluin idea laittaa kokolattiamattoa kylppäriin tai niinkun tässä tapauksessa poreamme sängyn viereen nukkumistiloihin. Mä oon katsonut jonkun verran noita jenkkien remppa- ja asunnon etsintä ohjelmia eikä tuo ole edes kauhean harvinaista, että törmää kokolattiamattoon oudoissa paikoissa. 

Vierailija
479/580 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin sitten ihan oikein! Toi on kyllä jenkkien hulluin idea laittaa kokolattiamattoa kylppäriin tai niinkun tässä tapauksessa poreamme sängyn viereen nukkumistiloihin. Mä oon katsonut jonkun verran noita jenkkien remppa- ja asunnon etsintä ohjelmia eikä tuo ole edes kauhean harvinaista, että törmää kokolattiamattoon oudoissa paikoissa. 

Musta oudompaa on kun etsii vaikka Rooman hotelleja, niissä on kylpyamme/suihku huoneen sisäpuolella...

Vierailija
480/580 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole törmännyt, onneksi, tuollaisiin kokolattiamattoihin missään pesutiloissa vaikka oonkin reissannut paljon. Yhdet ystävät kertoivat Lontoossa olleen sellainen, just kylppärissä, joka kaiken lisäksi oli ollut ihan märkä ja ällöttävän likaisen näköinen, varmaan joku budjettihotelli koska tästä on jo parikymmentä vuotta aikaa.  Olivat sitten käyneet ulkokengillä siellä koko ajan, riisuneet ne ainoastaan suihkussa.  Yök 🤮. Sorry jos jotakuta alkoi ällöttää...