Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Days Fiance juonipaljastuksia

Vierailija
15.08.2024 |

Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.

Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?

Kommentit (422)

Vierailija
421/422 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo HfL on kyllä suurimmaksi osaksi riitelyä, kilpailua partnereista, tulevista ja edellisistä, juoruilua, ryypiskelyä ja sek.siä tai ainakin tähtää tähän jälkimmäiseen. En olisi halunnut tietää niin yksityiskohtaisesti mitä Robin ja Jenifferin välillä tapahtui, vaikka kuvaa olikin blurrattu niin kyllähän asia tuli erittäin selväksi. Jos Timin ja Jenifferin tapailusta on jo 7 vuotta aikaa niin se Jenin tytärhän alkaa olla siinä iässä että jo pian ymmärtää mitä mutsi noilla reissuillaan puuhastelee. Parin vuoden päästä teini alkaa jo hävetä äitiään, netissä kun kaikki tällainen on ja pysyy ja hakukoneilla löytyy vuosienkin päästä. Pitäis kyllä äiti- ja isäihmisten vähän ajatella muutakin kuin itseään. Jeniffer on kaunis mutta ikävä kostonhimoinen luonteensa saa hänet näyttämään rumalta, ainakin minun silmissäni.

Vierailija
422/422 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HfL: Voi jestas mikä valehteleva, juonitteleva käärme tuo Jeniffer on , ihan tekee pahaa katsella! No, kaikki tuossakin paljastuu kyseisille henkilöille viimeistään tv-esityksen kautta. Ehkä käsikirjoitusta, ehkä osa totuutta mutta enpä luottaisi tuohon naiseen tipan vertaa. Luntun rooli sopii hänelle kuin nenä päähän! Chantal on yllättänyt positiivisesti, ehkä se on sitä ettei hänen perheensä ole tässä lainkaan mukana! 😆

Tunnin jakso menee nopeasti kun mainoksia on jatkuvasti. Eikä noi seurapelit ja kilpailut jaksa niin kauheasti kiinnostaa mutta jostain kumman syystä jatkan katsomista... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi